
kempelen Elküldve: 2012-09-17 19:16 Elsõ lámpák
jokerface írta: Jó hirek,köszi
Remélem nálam is majd müködik. Esetleg nem tudod nekem milyen kód szükséges hozzá?
kempelen Elküldve: 2012-09-17 19:11 Elsõ lámpák
David írta:kempelen írta:Alesi írta:David írta:
Sziasztok!
Nem urban legenda a dolog mert én mpst csináltam meg saját magamnak. 2004-es e46 tudja
Szia!
Ez engem is erdekelne, leginkabb az, hogy hogy csinaltad meg magadnak, meg az is, hogy felkapcsolt helyzetjelzonel is lekapcsol, vagy tompitott kell neki?![]()
Tovabba lehet hulye kerdes, de ugye halogenes autonal is beallithato, nem csak xenonosnal?
Felkapcsolt helyzetjelzőnél még nem kapcsol le, csak a tompítottnál...
Halogénes autónál is megoldható a felprogramozás...
Lehetett gyárilag is kérni S896A kóddal.
Szia! Lehet olyan kérdésem hogy milyen izzót használsz vele, mert nekem most Osram night breaker+ van de ugye sárgább a fénye mint a xenonomnak. Úgy látom ennek az izzónak ilyen xenonos hatása van.
kempelen Elküldve: 2012-09-16 21:18 Elsõ lámpák
Alesi írta:David írta:
Sziasztok!
Nem urban legenda a dolog mert én mpst csináltam meg saját magamnak. 2004-es e46 tudja
Szia!
Ez engem is erdekelne, leginkabb az, hogy hogy csinaltad meg magadnak, meg az is, hogy felkapcsolt helyzetjelzonel is lekapcsol, vagy tompitott kell neki?![]()
Tovabba lehet hulye kerdes, de ugye halogenes autonal is beallithato, nem csak xenonosnal?
kempelen Elküldve: 2012-08-30 21:17 RunFlat / defektmentes
YELLOW írta:lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?
a nyomásérzékelőket, pont a "defektmentes" gumik miatt találták ki. hogy látsd, hogy defekted van, mert nincs benne nyomás, de attól az autóval el tudsz gurulni, mert kívülről nem látszik a gumin, hogy gáz van, és azért nem célszerű úgy közlekedni. az ilyen guminak csak anyni értelme van, hogy eltudsz menni vele x km-t, aztán csere, nem kell útközben szakadó időben megállni, csak a tempón visszavenni. szerintem sima gumihoz nem célszerű a szenzort bent hagyni, mert ha ott defekt, akkor le is veri szerintem a szenzort.
kempelen Elküldve: 2012-08-29 18:33 E46 TÍPUSHIBÁK
grezo írta:kempelen írta:grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????
Előre is köszi a segítséget!
Grezo
Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?
Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !
kempelen Elküldve: 2012-08-29 18:15 biztosítéktábla...
enrique80 írta: Üdv!
Kérdésem az lenne, hogy valami miatt nem tudom állítani az elektromos tükröt, melyik lenne az ő biztosítéka?Az autó E46 compact '2003 amiről szó van.nem hiszem, hogy mindkettőnél kábelszakadás lenne egyszerre. Esetleg az is nagy segítség lenne, ha valaki be tudna linkelni egy biztitábla leírást, hogy melyik bizti micsoda.
köszi előre is a segítséget!
Erik
kempelen Elküldve: 2012-08-29 18:08 E46 TÍPUSHIBÁK
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????
Előre is köszi a segítséget!
Grezo
kempelen Elküldve: 2012-08-29 17:43 Segítsetek!
Marvin írta:YELLOW írta:Thony írta:adee9 írta: Sziasztok!
Ha menet közben felvillan a piros felkiáltójel, az mit jelent? Múlt héten reggel munkába menet kivillant, aztán pár másodperc múlva el is aludt. Aztán én most egy hétig Balatonon voltam, de anyám mondta, h neki is világított. (ott ahol a kézifék is szokott). Köszönöm a válaszokat.
Alacsony fékolajszintet szokta némelyik autó így jelezni...
elvileg ha egyszerre kinyomod a kuplungot és fékezel, akkor tutti fogja csinálni, ha a szint rossz.... de azt meg is tudod nézni....
Én is meg tudom erősíteni az előttem szólókat, nekem ugyanez volt kb 1 hete. Némi fékfolyadék rátöltés után megszűnt a hiba.
kempelen Elküldve: 2012-08-29 17:38 E46 TÍPUSHIBÁK
Redna írta:b_imi írta:Redna írta:b_imi írta: Itt meg részletesen ki lett tárgyalva a történet...
Tehát ha jól értelmezem, akkor az összes hengernél található egy pillangó és csak kikell szedni és akár itthon esztergályos ismerős segítségével csinálok hozzá egy "dugót" és felcsavarozom és ennyi? nem kell átállítani valamit az ecuban? nem dob majd ki hibát emiatt?
Így van. Lehet rendelni dugót, vagy csináltatni, vagy egyszerűen eltörni a pillangó tengelyét és a helyére csavart vagy szegecset rakni. Nem kell semmit átprogramozni, csak a vákuumos rendszert benne hagyni. Nincs hiba, és a teljesítményben, fogyasztásban sincs különbség.
Köszönöm a választ!még egy apró kérdésem lenne ezzel kapcsolatban. A vákumos rendszert (gondolom az fém cső amiről leágaznak a kis csövek ezekre a pillangókra) csak dugózzam le? mert ha szettet veszek hozzá abban nincs luk. LINK
kempelen Elküldve: 2012-08-20 10:43 újonc kérdései :)
tbadzs írta: Sziasztok! A korábbi autóimnál az autó bezárása esetén villantak az indexek (pl. egyet), és nyitáskor (pl. hármat). A BMW nem csinálja, és számomra nem elég megnyugtató, hogy csak a központi zár hangjából tudom, hogy be van zárva az autó. Kérdésem lenne, hogy be lehet-e ezt állítani valahol?
kempelen Elküldve: 2012-08-16 21:44 Polír
norbeee írta: A kőfelverődésekre mit javasolsz? Anélkül hogy újrafényeztetném az elemet? Most rendeltem hibajavító stiftet gondoltam nekilátok egy két helyen pl ajtók szélén ahol lepattogott mert az előző tulaj nekivágta valaminek... de a gépháztetőt is ki kellene "pöttyözni". Nem tudom hogy ezt polír előtt vagy után célszerű megejteni?
kempelen Elküldve: 2012-08-16 15:24 Megvegyem? Vegyek ilyet?
YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.
A motorkódot nem névleges méretek miatt használják. A motorkód nem viccel:
N42B18 1,796 cc 85 kW/175Nm
N42B20 1,995 cc 105 kW/200Nm
N42B18-nál 1796 a hengerűrtartalom. gyanús vagy nem gyanús....
akkó sem értem... mármint a tényeket
kempelen Elküldve: 2012-08-16 15:00 Megvegyem? Vegyek ilyet?
YELLOW írta: ...hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb.