Coyote írta:
Szia!
Köszi a reakciót, igazából pontosan ezt azt okot sejtettem mögötte. Ahogy írtam, egy gagyibb márkánál teljesen érthető is lenne - viszont a BMW-nél legyen már egy értékhatár, mondjuk 50 000 Ft, amiért már kérnek előleget.
8000 Ft-ért nem kellemetlen, hanem szánalmas és gyalázatos dolog. A BMW akár INGYEN is adhatná az emblémát - hiszen gyárilag ingyenes az opció.
Tudom nagyon jól, hogy a márkaképviseletek nem milliós profitokkal dolgoznak, és eléggé nehéz helyzetben vannak, ha el akarnak adni egy autót (hiszen ha nagy a diffi, akkor egy 10 millás autóért a vásárló inkább elmegy az ország másik végére is).
Súlyosbítja a helyzetet az ellenpélda: bejelentkeztem olajcserére Siófokra. Olaj-, üzemanyag-, pollen- és levegőszűrő csere is lesz. Mondanom se kell, ez jóval több, mint 8000 Ft. Megrendelték az alkatrészeket - és EGYETLEN fillér előleget sem kértek! Pedig ők jóval kisebb háttérrel rendelkeznek, nem hivatalos márkaszervíz...
Hi,
Valahol ez érthető, mert nem csak a rack-nál, hanem bárhol találkozhatsz a kedves vásárlók hozzáállásával. A bontósok is panaszkodnak, hogy sokan ígérik mennek az alkatrészért, tedd el holnapig, meg két napig és utána senki nem jelentkezik.
Gondolom sem a rack, sem más máskaképviselet nem így kezdte a működését. Elsöször tuti mindegyik megrendelt a kedves vevőnek bármit, mert bízott abban, hogy elviszik a cuccot, de aztán mégsem így lett és gyűlt és gyűlt a sok 2-5-8 ezer forintos alkatrész.
Ezelött 15-20 éve sem ment másképp. Rohadt a ford raktárban is még 2001-ben is olyan cucc, amit még valamikor 1992-ben rendeltek meg és soha nem jöttek érte.
Viszont a te nézőpontodat is meg tudom érteni. Becsületes ügyfélként nincs kedved átautózni a város másik végébe, viszont tényleg szeretnéd az alkatrészt. Érthető a te felháborodásod is!