kempelen fórum hozzászólásai

kempelen Elküldve: 2012-06-02 21:54 Autóvásárlás

vfeca írta:
Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:

2002.09. 318i Touring

Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.




Reálisnak tűnik a kilométer. 2010 augusztusában hasonló 318i touringot 2.2ért kínáltak. (azért nem fog minden évben milliókkal csökkenni az ár, ezért szerintem reális amit az árcédulára tettek)

kempelen Elküldve: 2012-06-01 07:15 Pohártartó

Aki szeretné még a pohártartóját is cicomázni, itt a lehetőség:

Pohártartó világítás

kempelen Elküldve: 2012-05-30 20:33 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kempelen írta: Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.


hát szar pont ezt írtam. ezé nem is gyártják. én a trafóra értettem, hogy szériahibás, nem az autóra. amúgy ez igaz, kb ennyi életük van ezeknek, max 100-150-et menne el a jó is.


Hát költeni kell a benzinesekre is. Most kap majd négy úgy trafót és egy ideig minden faszán megy. Nem kockáztatnám én sem az 1600 km-t.

kempelen Elküldve: 2012-05-30 20:32 Chip tuning

YELLOW írta:
jokerface írta: Dehogynem. Különben nem emlegetnéd annyiszor,hogy nem bántam meg,nem bántam meg,nem bántam meg.....


más dolog miatt bántam meg, de annak családi tragédia oka van. csak amiatt bántam meg. na meg, hogy most már E90-et vehettem volna.


..és 5 év múlva már F30-at és stb, stb stb....soha véget nem érő érvelés...

kempelen Elküldve: 2012-05-30 20:27 Mi lehet a baj?

Azért tegyük hozzá, hogy ezek a gyújtótrafók a motorban helyezkednek el és fokozottan ki vannak téve hőterhelésnek. Nem csoda, hogy idővel megadják magukat. Régen ugye a motor mellett volt a trafó és csak a gyertyakábel kapott a nagy melegből...

Szerintem nincs mit csodálkozni ezen. Olyan ez a benyásoknál, mint a dízelnél a turbó vagy a porlasztó. Érdekes, ha dízelen elkopik, tönkremegy valami, akkor az mind szar. Ha ez benyásnál fordul elő, akkor az ott széria- és típushiba.
Na de nem gerjesztek vitát. Ennyi az élettartamuk és kész. Akinek 85 ezret kibírt, annak ajándék.

kempelen Elküldve: 2012-05-30 08:05 Társalgó

RePTaiL írta: ....mint az összes többinél ormótlannak tartom a visszapillantó tükröket


Sajnos EU szabvány a baszott nagy tükör. Minden típus minden új modelljénél...

Van aminek jól áll és van aminek kevésbé...

Egyébként szép az autó...persze csak ha kombi

kempelen Elküldve: 2012-05-25 20:54 Heeelp...!

zsotyi írta: Sziasztok!Egy kis probléma akadt,a minap sikeresen letörték a bal tükrömet.Rendeltem másikat bontóból.Mikor felraktam,hiába van fulra kiállítva a tükörlap,akkor is szinte csak az autó hátulját látom.Lehet állítani valahogy a házon,vagy valami más ötlet???Előre is köszönöm.


Szerintem jobbkormányos autóból adtak neked bontott tükröt. Nem igazán tudsz vele mit kezdeni véleményem szerint.

kempelen Elküldve: 2012-05-23 10:04 au. váltó olaj

Az előttem szólók már leírtak mindent és csak ajánlani tudom az olajcserét.

kempelen Elküldve: 2012-05-23 09:59 Felni csere

YELLOW írta:
Coyote írta:

egyrészt Yellow kapja be a traktoros dumáért másrészt viszont igaza van, mert a /55-ös eléggé bumszli magas lenne. Peresebbet válassz (nekem /45 van), vagy ha az nincs, akkor vegyél inkább 205-öst.


he! nem 17-esről van szó. án meg 225/60-asnak olvastam, azért írtam. szóval sztornó a cucc, amit írtam. persze a traktoros az áll


Jajj már Yellow, mit akarsz te azzal a rokkával ami neked van?

kempelen Elküldve: 2012-05-23 09:56 Felni csere

Hülyék vagytok mind! Én vagyok a helikopter.

Bár ahogy Alesi mondta a 205/55-nek a 225/50 a váltómérete, de ahogy Coyote írta érzékenyebb a szélesebb a nyomvájúra, viszont az igaz amit Yellow írt, hiszen a 225 már egy úthenger méret a 316i-nek még a végén kihagyna egy ütem vagy elszállna a szíjfeszítő ekkora kerék megmozdítása alatt.

De tényleg lehet 225/50 is, de felesleges, jó oda a 205/55. Viszont amint olvasom már vannak konkrét elképzelések.

kempelen Elküldve: 2012-05-17 16:35 BMW embléma

Sziasztok!

Nem Coyote bosszantására, hanem mert csak találtam.





kempelen Elküldve: 2012-05-12 17:14 Mi lehet a baj?

carobi írta: Üdv

Ma egy olyan érdekességgel találkoztam, hogy magától ment a kocsim vagyis kanyarodtam ki a garázssorról, kedvem szottyan egyet megrúgatni a kocsim, 1esbe kihuzattam, majd mikor betettem 2-esbe, csak úgy magától tovább gyorsult, levettem a lábam a gázról, de a kocsi csak gyorsult, de úgy mint még 1esbe sem soha gyorsan satufék, majdnem belementem az előttem haladóba. Hallottatok már ilyenről? olyat gyorsult meg is nyikordultak a gumik 2esbe, pedig én nem adtam gázt. Mi lehet a baj, szerintetek ?


Hello,

Volt egyszer a húgomnak egy fasza kis fiat uno turbo-ja... Ment mint a veszedelem. No azt akartam mondani, hogy a húgom egy jó nagy vastag gumiszőnyeget tett előre és előfordult, ha előrerúgta, hogy a gumiszőnyeg nyomva tartotta a gázpedált....

Aztán a másik eset, amikor egyszer régen az egyik autóm gázbowden-e ragadt be, mert telement piszokkal és hiába volt a visszahúzórugó, megszorult a bowden. Egy alapos pucolás után semmi baja nem lett többé.

Neked sem lesz más választásod, szét kell nézned az autóban.

kempelen Elküldve: 2012-05-10 14:03 Társalgó

Coyote írta:
Szia!
Köszi a reakciót, igazából pontosan ezt azt okot sejtettem mögötte. Ahogy írtam, egy gagyibb márkánál teljesen érthető is lenne - viszont a BMW-nél legyen már egy értékhatár, mondjuk 50 000 Ft, amiért már kérnek előleget.

8000 Ft-ért nem kellemetlen, hanem szánalmas és gyalázatos dolog. A BMW akár INGYEN is adhatná az emblémát - hiszen gyárilag ingyenes az opció.

Tudom nagyon jól, hogy a márkaképviseletek nem milliós profitokkal dolgoznak, és eléggé nehéz helyzetben vannak, ha el akarnak adni egy autót (hiszen ha nagy a diffi, akkor egy 10 millás autóért a vásárló inkább elmegy az ország másik végére is).

Súlyosbítja a helyzetet az ellenpélda: bejelentkeztem olajcserére Siófokra. Olaj-, üzemanyag-, pollen- és levegőszűrő csere is lesz. Mondanom se kell, ez jóval több, mint 8000 Ft. Megrendelték az alkatrészeket - és EGYETLEN fillér előleget sem kértek! Pedig ők jóval kisebb háttérrel rendelkeznek, nem hivatalos márkaszervíz...


Hi,
Valahol ez érthető, mert nem csak a rack-nál, hanem bárhol találkozhatsz a kedves vásárlók hozzáállásával. A bontósok is panaszkodnak, hogy sokan ígérik mennek az alkatrészért, tedd el holnapig, meg két napig és utána senki nem jelentkezik.

Gondolom sem a rack, sem más máskaképviselet nem így kezdte a működését. Elsöször tuti mindegyik megrendelt a kedves vevőnek bármit, mert bízott abban, hogy elviszik a cuccot, de aztán mégsem így lett és gyűlt és gyűlt a sok 2-5-8 ezer forintos alkatrész.

Ezelött 15-20 éve sem ment másképp. Rohadt a ford raktárban is még 2001-ben is olyan cucc, amit még valamikor 1992-ben rendeltek meg és soha nem jöttek érte.

Viszont a te nézőpontodat is meg tudom érteni. Becsületes ügyfélként nincs kedved átautózni a város másik végébe, viszont tényleg szeretnéd az alkatrészt. Érthető a te felháborodásod is!

kempelen Elküldve: 2012-05-07 20:18 Társalgó

kempelen Elküldve: 2012-05-07 06:01 Termosztát

seta írta: Sziasztok!

Ha nekem igy néz ki az EGR-hez vezető cső, az azt jelenti h az én autómban nincs EGR termosztát?


Ha így nézi ki, akkor igen:
nincsen EGR termosztátod, csak a normál hűtővíz termosztát.
Egy gonddal kevesebb.