kempelen Elküldve: 2013-12-02 07:23 Társalgó
compact írta:BarG írta:compact írta:BarG írta: Egy németországban a TÜV-nél dolgozótól azt hallottam, hogy a bmw gyárban külön sorok vannak attól függően, hogy az autót melyik régióba szánják. E szerint van arab/német/oszták vonal a legjobbaknak!, van nyugat eu, meg kelet eu sor. Lehet tippelni, hogy mi hol helyezkedünk el a sorban. Az lenne a kérdésem, hogy hallottatok-e valaha ilyesmiről?!
Ez minden autógyárnál így van, nagyon sokminden függ attól, hogy melyik régióba szánják /gyártják/ az autókat ezért van pl. az eltérő alapfelszereltségek és hogy van olyan ami egy európaiban soha nem létezett a legmagasabb szinten sem, de mondjuk skandináv országoknak alapfelszereltség, stb, stb.
Ha csak erről lenne szó, akkor részemről OK, de mintha minőségügyi különbségtételt emlegetett volna az illető. Másrészt meg az osztrákok miben különböznek tőlünk? Ilyen összehasonlításban - mármint klimatikus, törvényi, stb nem gondolom másnak őket. Sőt a németek se laknak a holdon hozzánk képest.
Sajnos minőségi eltérés is van, pár évvel ezelőtt nagy port is kavart amikor nyílvánosság elé került, hogy Mo.-ra érkezik a legtöbb sérült, javított és úrfafényezett 0km-es autó!
Ezekről van is valami érdemleges leírás? Esetleg csak Marinéninek mesélte Pistabácsi a 60 éves osztálytalálkozón?
Azt mondja már meg nekem valaki, ha a fényezéskor minden egyes karosszériát ugyanabban a festékkamrában festenek és hőkezelnek - amikor még alvázszáma sincs a karosszériának - akkor hogy a búbánatos picsába csinálnak nekünk magyaroknak (mert ugye csak és kizárólag csak ide szállítanak szart) hibás, sérült, újrafényezett autót???
Festés után egy baszott nagy raktárban pihen pár órát a kasztni és csak utána kap alvázszámot függetlenül attól hogy hová készül az autó...
Ezek után ha kész az autó és mindent beszereltek kifejezetten erre fizetett török vendégmunkások sértik végig a karosszériát, hogy újrafényezhessék és akkor ott döntik el, hogy ez az autó mehet a magyaroknak... Mikor már tele van olyan extrákkal, amiket csak a vevő kérésére építettek be ????
Azt nem mondták a hírekben, hogy olyan extrákkal hoztak ide újrafényezett autókat, melyet nem is kértek a vevők?
Ezt a sok marhaságot bevinni egy logisztikai rendszerbe sokkal többe kerülne a bmw-nek, mint kifejezetten szart szállítani egy-egy piacra.