kempelen Elküldve: 2010-10-24 12:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta: majd megdolgozom, csak most éppen egy DVD íróval xarakodom, szétkaptam mint foxi... de már működik
ok. sok sikert!
működnie kell
kempelen Elküldve: 2010-10-24 12:54 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta: majd megdolgozom, csak most éppen egy DVD íróval xarakodom, szétkaptam mint foxi... de már működik
kempelen Elküldve: 2010-10-24 12:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kempelen Elküldve: 2010-10-24 12:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:kempelen írta:YELLOW írta:kempelen írta:
Az mindegy ezesetben yellow. A vag is ftdi-t használ. 7es és 8as lábakat összeforrasztottad? Mert a vag-nak elég csak a hetes, de a bmw-nek kell a 8as is.
össze kell forrasztani? ezt eddig senki nem mondta... annyi minden jön elő, hogy inkább vettem volna meg 20ezerért az INPA kábelt... ezért kérdeztem meg 20x a dolgokat de ígysem tudta senki egyben összefoglalni, hogy mi van... kezdem elveszteni a fonalat
Azzal is ugyanitt tartanál.
de még akkor sem világos... ha összeforrasztom a 7-es 8-ast, és azt mondod a BMW használja a 8-ast IS (tehát is), akkor ugyanaz mintha nem forrasztanám össze, mert akkor ezekszerint a 7-est is használja... nem értem
kempelen Elküldve: 2010-10-24 12:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:kempelen írta:
Az mindegy ezesetben yellow. A vag is ftdi-t használ. 7es és 8as lábakat összeforrasztottad? Mert a vag-nak elég csak a hetes, de a bmw-nek kell a 8as is.
össze kell forrasztani? ezt eddig senki nem mondta... annyi minden jön elő, hogy inkább vettem volna meg 20ezerért az INPA kábelt... ezért kérdeztem meg 20x a dolgokat de ígysem tudta senki egyben összefoglalni, hogy mi van... kezdem elveszteni a fonalat
kempelen Elküldve: 2010-10-24 12:06 Mûszerfal világítás
hancurozo írta:Adiii írta:hancurozo írta:Adiii írta: Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy a kis autó ikon és a körülötte lévő pici lámpa ikonok állandóan világítanak nem alszik ki. Korábban azt hittem kiégetek a ledek és pont ma cseréltem volna ki őket erre szétszedéskor ért a meglepetés , hogy fekete szigetelőszalaggal be volt tömködve a lyukak emiatt nem égett. Aztán gondoltam megnézem miért volt betömve erre látom az a baj, hogy folyamatosan világítanak. Mi a probléma, hogyan lehetne ezt orvosolni? S.O.S. segítségre lenne szükségem. Előre is köszönöm.
Illusztráció
Nem használsz ledes helyzetjelzőket? Mert arra szokott hibát jelezni.
Nem , egyedül a hátsó lámpák ledesek. meg utólagos ccfl angel eyes van benne. xenon az gyári és az sincs kiégve. Nah de a lámpák az még oké lenne , de a kis autó ikon miért nem alszik ki ha becsukom az ajtót?
Ha hibát jelez az autó ikon mindíg világít. Szerintem ccfl és a ledes hátsó lámpa okozza a hibát. Az ellenállásuk nem felel meg a gyári izzónak.
kempelen Elküldve: 2010-10-24 11:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:hancurozo írta:YELLOW írta:kempelen írta: Jövök már jövök
Ez a diag nem egy plug and play eszköz Yellow.
Megy az usb-vel is, de kell rendes driver hozzá és portot is a com1-re kell állítani.
Legalábbis nekem úgy működik.
Angol vagy német (nem tudom milyen a progid) legyen, mert ehhez nem csináltak magyarítást.
Nem láttam a kábeled, nem tudom milyen, de esetleg itt találsz rendes drivert:
http://www.ftdichip.com
ezt értem! de pl az INPA progiban, amikor telepítem nincs benne a driver? vagy bármelyik másikban?
direkt azért kérdeztem anno, mert nem értek hozzá, hogy miylen kábelt vegyek... azt mondta a diag-os szenszej, hogy ezt vegyem, nem lesz vele gondom. de most mintha mindenki azzal jönne, hogy ez az USB-s verzió rossz. én nem tudom, mert fingom nincs róla. az automatice detectálást a program részéről értettem, hogy magában a program futtatásakor nem kell állítani port-ot az USB miatt.
Nyugalom. Az enyém is usb-s, és nincs vele gond. FTDI drivert kell telepíteni, és be kell állítani a portot, mert nem usb-nek fogja érzékelni. (az inpa kábelt)
de nekem nem INPA kábel van hanem KK-L VAG-COM vagy mi, csak az INPA progit akarom majd használni. de majd letöltöm azt az FTDI drivert
kempelen Elküldve: 2010-10-23 23:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kempelen Elküldve: 2010-10-21 08:26 Motorjel, eml, kipörgésgátló, menetstabilizátor világít!
kempelen Elküldve: 2010-10-20 12:13 Motorolaj
les10 írta:
Hello mindenki!
Ismét feltenném a kérdést,hogy mi lehet a baja mert meg lett csinálva az auto:Szelepszár szimering tömités lett benne cserélve és fel lett csiszolva sikra a hengerfej.Azota elmentem kb3200 km-t és most töltöttem rá fél liter olajat,mert a szerelő szerint addig mig be nem kopik a hengerfej fala addig kicsit többet eszik az olajból.Viszont a problémám továbbra is az hogy füstöl egészen az üzemmeleg eléréséig.Szerintetek mi lehet még az oka?
les10 írta:
Ja és pontosítok mert a hosszu állás után lett megcsinálva a turbo és olajcsere,szürő,stb... még idén április környékén.Ezután már lett használva igaz nem minden nap de lett mozgatva.Én csak augusztustól hajtom és szeptemberben volt a szimering tömités csere,de még mindíg füstöl üzemmelegig.
Előre is köszönöm a tippeket.
kempelen Elküldve: 2010-10-19 16:33 Olvasólámpás belsõ világítás
Adiii írta:Tiba írta: Nézzétek micsoda megoldásra bukkantam.
Ez úgy működhet mintha gyári lenne?
Egyébként ha valakit érdekel, van egy ilyen lámpám, ami nincs berhelve
Üdv
Szia!
Engem inkább az érdekelne, hogy lehet ezeket az olvasó lámpákat kiszerelni.
Ahogy szerelési kézikönyv írta úgy nagyon nem akart kipattanni a helyéről.
kempelen Elküldve: 2010-10-18 16:10 Fûtõventillátor
Eapa írta:
Egy kis segítség a nyikorgós ventilátorosoknak.
Hétvégén nekiálltam, 1 óra kb. az időigény.
Torx kulcsok kellenek hozzá.
1. pollenszűrő ki
2. pollenszűrő ház kicsavarozás 4 db torx csavar
3. tűzfalon lévő takaró lemez kivétel 2 db torx csavar, 1 db műanyag patent
4. ventilátor ház (csiga) kivétel 2 db lemez clips alul, 1 db torx csavar fent középen
5. a ventilátor motort egy lemez tartja a helyén, alul van egy lyuk ahová ha egy csavarhúzót betesz az ember és lefelé húzza kipattan
A motort a ventilátorlapátokkal én nem tudtam kivenni, mert a 6 hengeres motornál nincs elég hely (lehet, hogy a 4 hengereseknél kijön)
Amennyire lehetett kihúztam a helyéről a motort és WD 40-es spray-vel belocsoltam ott ahol a motor csapágynak lennie kell (elemlámpa és a vakoknak szemüveg ajánlott)
Visszaszerelés fordított sorrendben, kipróbál és örül, mert azóta csend van!
kempelen Elküldve: 2010-10-17 18:15 Teligumiszett
hancurozo írta:
Az sem mindegy, hogy van tárolva a gumi (éri-e fény, fel van-e fújva).
Sokat változtak a gumikeverékek is a 10 évvel ezelötti gumikhoz képest.
Láttam én is 7 éves gumit ami nem volt kirepedezve, de 4 éves sz@rrá repedt (még a nyomást sem tartotta) gumit is.
kempelen Elküldve: 2010-10-17 17:29 Teligumiszett
kempelen Elküldve: 2010-10-15 15:29 320d Motor
csatis1 írta: Olyan furcsaságot tapasztaltam, hogy erősebb gyorsításkor baromi nagy füstöt hagyok magam mögött - és nincs kigyulladva a csomitartó. Normál közlekedésnél nem látok semmit, de mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nincs. Az azért hozzátartozik, hogy az elmúlt pár hónapban csak melózni jártam vele pár km-eket és abszolut alapgázon használtam hosszabb úton is. Fogyasztásban sem vette észre különösebben változást. Nem lehet, hogy csak a kipuff rendszerben lerakódott korom bújt elő?
kempelen Elküldve: 2010-10-15 14:40 CarPC beszerelése E46-ba
YELLOW írta:
mind1. max ha megveszem és nem jó, legalább felakaszthatom magam, így mindenkinek jobb lesz!