keptondzsekk fórum hozzászólásai
« előző12következő »

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-28 15:06 Szervíz kilóméteróra nullázás

Értem köszi. Ez alapján elméletileg megcsináltam, az oké akkor úgy, hogy 14500-at ír? Az lenne a következő? Köszi

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-28 14:57 Android az e46-ba

Sziasztok! Szerintem jóval olcsóbban kijöttök, ha vesztek egy ilyen keretet és egy 7"-os tablet-et beledobtok. Ezen filózom most én is, bár ennyit nem szeretnék azért a műanyagdarabért kiadni

No meg is találtam olcsóbban, csakhogy úgy látom itt nincs benne maga a tabletnek a hátsó tartó része. Vagy ez is csak plusz mókolás? Illetve azt kell még megoldani, hogy a klímát hogy lehet lejjebb rakni, mivel most szélesebb, mint a lenti din rész.




keptondzsekk Elküldve: 2016-02-28 14:54 Motorolaj

TomyMU írta: Üdv! Vétel után hamarosan lecserélem az olajat, ti milyet ajánlotok bele? 5W-30-ra gondoltam, Castrolt nem merek venni bele, csak rosszat olvasok róla, néztem a gyári olajat hozzá inkább azzal tölteném meg, vagy esetleg Mobil. Levegőszűrőt, olajszűrőt, pollenszűrőt, üzemanyagszűrőt pedig Mann-filtert vennék.

Szia. Én 5W40-et(Liqui Moly Toptec 4100) raktam bele, mert nem tudni milyen állapotú(vagyis mostmár tudom) a motor és ha vastagabb az nem baj, legalább jó a kenése. Castrol-t szerintem is került el kivéve, ha Németországból hozatod, ott nincs hamis. Igaz nem mentem még sokat vele, de elsőre is nagyon csendes.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-27 18:24 Szervíz kilóméteróra nullázás

Robin68 írta:
jedematik írta: Üdv mindenkinek!

Olajat cseréltem /316i Compact/ és leszeretném nullázni a szervíz kijelzőt.
Úgy emlékszem,hogy a motortérben a csatlakozónál kell valamelyiket testelni ,vagy valami ilyesmi,de már nem tudom.


Ebben kérném segítségeteket,ha valaki tudja,hogy kell ossza meg velem.

Köszi mindenkinek


1. nyisd fel a motorháztetődet
2. tekerd le a szervizcsatlakozó tetejét
3. tedd gyújtásra az autót
4. most menj a csatlakozóhoz és először a drótod egyik végét a 7-es csatlakozóba utána a drótod másik felét pedig a 19-es csatlakozóba 4 másodpercig, utána kiveszed. Ez volt az olaj.
5. vedd le a gyújtást E36 inspection reset: az inspection ugyan az, mint az olajnál, csak itt 10-11 másodpercet kell várnod.


Szia. Ez E46-nál is így működik? Most cseréltem olajat, igaz nekem se az oil service, se az inspection nem világít, mert nem érte el a 20.000km-et, az előző csere után, de szeretném lenulláztatni. Köszi

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-24 21:37 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
keptondzsekk írta: Sziasztok! Nekem nem kulcs-hiányom van, hanem a 11mm-es logo hiányzik a kulcsról. Tudja esetleg valaki, hogy a gyári az kétoldali 3M-es ragasztós, vagy külön kell pillanatragasztóval rárakni? Köszi.


kétoldalas ragasztós

Az tuti gyári? Mert van sok utángyártott vacak is. Legalábbis eBay-en azt írja a srác, hogy ami 3M-es az utángyártott.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-24 20:47 Kulcs hiány!

Sziasztok! Nekem nem kulcs-hiányom van, hanem a 11mm-es logo hiányzik a kulcsról. Tudja esetleg valaki, hogy a gyári az kétoldali 3M-es ragasztós, vagy külön kell pillanatragasztóval rárakni? Köszi.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 20:35 Motorolaj

bendeguz írta: Én tudok olyat ami 100%, hogy nem hamis. De mindegy ha nem akarsz Castrolt a Te dolgod. A többi is jó amiket mondtál, de ne az alsó kategóriákból válassz!


Árban majdhogynem fej-fej mellett haladnak, kivéve a Motul 5w40-ét, az 19eFt az 5L, a többi 10-12.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 20:10 Motorolaj

bendeguz írta:
keptondzsekk írta:
bendeguz írta: Nem véletlenül van a sapkára az írva, hogy Castrol!


Castrol-t nem veszek többet. Tönkretett már egy Audi-t, illetve egy 400-as motort is a családban. Amióta nem az van a járművekbe semmi bajuk.


Nehezen hinném, hogy az olaj tette tönkre! Hacsak nem volt hamis!

Itt Mo-n 99%-a hamis szerintem. Olvastam itt visszafelé is, hogy volt aki BMW-be rakta a castrol-t és hangosabb lett tőle, amit megintcsak nem szeretnék.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 20:04 Motorolaj

bendeguz írta: Nem véletlenül van a sapkára az írva, hogy Castrol!


Castrol-t nem veszek többet. Tönkretett már egy Audi-t, illetve egy 400-as motort is a családban. Amióta nem az van a járművekbe semmi bajuk.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 18:26 Motorolaj

YELLOW írta:
keptondzsekk írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Most van az olajcserés periódus a 318i-mben, és szeretném tudni milyen olaj való bele(gondolom a szokásos 5w-40). Tudom hogy a kupakra rá van írva, hogy castrol, de azt én már nem fogok venni, mert azzal már szívtam párszor. Liqui Moly, Xado ajánlott hozzá? Utóbbiról eddig csak jót tudok elmondani. Jól olvastam, hogy LL04 C3-nak kell megfeleljen? Köszönöm előre is!


a C3 az dízel motorhoz való minősítés. persze valószínű a C3 tudja a benzines minősítést is, legalábbis a Castrol-om és az Aral-om tudta. még ami dízel felirat vana nevében, az is jó benzinesbe. de igazából felesleges, mert ezek inkább a részecskeszűrős motorok miatt van.


Most még nézegetem a leírások alapján, hogy kinek mi. Van Eneos, Mobil(amit itt kolléga is ajánlott), meg ugye a Fuchs.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 16:27 Motorolaj

Értem, köszönöm a segítségedet, Bárdiba is pont ezt a Mobil-t ajánlották, csak az 5w40-et.

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 15:49 Motorolaj

hil írta:
keptondzsekk írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Most van az olajcserés periódus a 318i-mben, és szeretném tudni milyen olaj való bele(gondolom a szokásos 5w-40). Tudom hogy a kupakra rá van írva, hogy castrol, de azt én már nem fogok venni, mert azzal már szívtam párszor. Liqui Moly, Xado ajánlott hozzá? Utóbbiról eddig csak jót tudok elmondani. Jól olvastam, hogy LL04 C3-nak kell megfeleljen? Köszönöm előre is!

Szia!
Ha rám hallgatsz, azt a Xadot elkerülöd, korábban megírtam tapasztalataimat ezzel kapcsolatban.


Itt a keresőbe hiába írom, nem dobja ki a hozzászólásaidat. Esetleg leírnád miért rossz és mit használsz pl Te most? Felhívtam a Hantos Richárd-ot, akit itt sokan istenítenek, Ő Fox-ot ajánlott(sosem hallottam róla), mert gondolom az van neki most raktáron, persze ettől még az lehet jó, vagy Mobil-1 esetleg?!

Köszi

keptondzsekk Elküldve: 2016-02-15 09:49 Motorolaj

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Most van az olajcserés periódus a 318i-mben, és szeretném tudni milyen olaj való bele(gondolom a szokásos 5w-40). Tudom hogy a kupakra rá van írva, hogy castrol, de azt én már nem fogok venni, mert azzal már szívtam párszor. Liqui Moly, Xado ajánlott hozzá? Utóbbiról eddig csak jót tudok elmondani. Jól olvastam, hogy LL04 C3-nak kell megfeleljen? Köszönöm előre is!

keptondzsekk Elküldve: 2013-04-24 08:47 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BarG írta: A lehető legrosszabb tanács, hogy vegyen valaki egy öreg E46 helyett egy még öregebb E36-ot. Ha valamivel baj lesz, az biztos, hogy az E36-tal lesz. A legfiatalabbak is 15 évesek, mit is várunk tőlük? De én már kezdem kicsit másképp látni az öreg bmw-k esetét. Meg lehet nézni a bontókat, mindent lehet olcsón venni. Egy probléma van csak, az, hogy ezekkel az autókkal nem garantált, hogy minden reggel 100%-osan el tudsz menni dolgozni, meg egy spanyol utat se biztos, hogy bevállalnék tutira. De ha ezek a tulajdonságok nem létfontosságúak, akkor be lehet vállalni 10-15 éves autókat is.
De azt továbbra is veszélyesnek tartom, hogy kicsi pénzből megvesz valaki egy újkorában tízmillás gépet, aminek az alkatrész árai az újkori árral arányosak, nem a vételárral. Egy komolyabb javítás kiteheti az autó értékét is akár.


csak az 1millás E46-ra tutti rá kell költeni még 500ezret inimum, de egy 1millás E36-ra nem valószínű. csupán ennyi a különbség. azokról a bizonyos kivételeket most ne vegyük számításba, mert olyanra kicsi az esély.


Aham hát E36-ok hulladékok 10 éves autó alá nem adok. E46 ami nagyon tetszik és 1,3-ba szeretnék megállni, annyiért már valszeg lehet jót kapni. És amúgy ahogy BarG írta irreális az, hogy még most is annyiba kerülnek ezekhez az alkatrészek, mint fénykorában.

keptondzsekk Elküldve: 2013-04-23 13:19 Autóvásárlás

YELLOW írta: akkor addig nyújtózkodj... elhiszem, hogy az E46 jobban tetszik, de csak rá fogsz faragni. én is bő 6 éve, ha tudom, hogy megvétel után 1,5 évvel mi történik, biztos nem veszek E46-ot. aztán ott a válság, stb.
mostanában egy többet gondolkozok egy régebbi nagyobb motoros BMW-n. sajnálnám eladni az enyém az tény, mondjuk nem fogom, inkább spórolok oszt veszek valamit még sok év múlva.
lehet sok mindent a válságra fogni, de a legtöbb eladó bmw, azért van, mert valami kínja van. ritka az aki újabb model miatt adja el, és nem azért mert több 100ezret kell majd rá költeni.


Szia. Azt mondod, hogy az E46 nagyon zsebbe nyúlós? Nekem sincs túl nagy fizum, de annyira tetszik ez az autó...

« előző12következő »