kito Elküldve: 2013-08-26 16:04 Autóvásárlás
Jovore szeretnek venni egy 3-4 eves 5-os kombi BMW-t , ti mit ajanlotok?
En az 5.30i es 5.40i fele hajlok egyelore.
Udv.
Kito
kito Elküldve: 2013-08-26 16:04 Autóvásárlás
kito Elküldve: 2012-10-18 21:37 Termosztát
anubisz írta:kito írta:Szia, Koszi szepen ez egy kicsit megnyugtat. Legtelenitett a szerezlo, de nekem az az erzesem, hogy nem tul jol, abban maradtam vele, hogy holnap visszaviszem megnezik megint a dolgot. Szombaton megyek vele 120 km-t hegyen volgyon aztan majd figyelem.YELLOW írta:kito írta: Sziasztok!
Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.
Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.
Szerintetek mi lehet meg a baj?
Köszi szépen!
udv.
Kristof
hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.
kito Elküldve: 2012-10-18 21:22 Termosztát
YELLOW írta:kito írta: Sziasztok!
Van egy 2005-os BMW 3.18i E46-os benzines automata szedanom. Lecsereltettem benne a hutofolyadekot, hogy birja a -25 -30 fokot , a szerelo azt mondta , olyan mintha nem nyitna a termosztat mert a felso cso forro az also termosztat utani cso pedig szoba homersekleto.
Jarattuk a motort mentunk vele par kilometert es bemerte homersekletmerovel a felső cső 85 fokot mutatott az alsó 30 fokot. Mentem vele meg 40 kilometert autopalyan kozben neztem a kompjuter szerviz menujeben a hutofolyadek homersekletet kb. 5 perc alatt felment 107 fokra es vegig 107-109 fok kozott mozgott.
Szerintetek is eleg egyertelmu , hogy a termosztat halt be, vagy lehet mas okat is? Egyebkent a sima homerseklet mutato szepen felkuszik kozepre es ott is marad. Ha nem cserelem le a hutofolyadekot esze sem vennem a dolgot.
Szerintetek mi lehet meg a baj?
Köszi szépen!
udv.
Kristof
hát az enyém is ilyen kb. melelsleg normálisan le kell légteleníteni, amit már korábban én is és sokan mások leírtak, nem ismételném magam.
pontosan nem tudom, de azt hiszem a dízel termosztátok 88fokpon nyitnak, nekünk ez magasabb érték, de ha jól emlékszem én mikor figyeltem a titkos menüt, akkor oylan 104 fok környékén nyitott ki, majd 92 környékén zárt vissza (mérget nem vezsek rá) a venti 107-108 fok körül indul.
szerintem semmi baja nincs a tiédnek sem. tegyél valamit ahűtő elé, oszt egy kis hegymenet, majd akkor nézdmeg a csövet.
kito Elküldve: 2012-10-18 21:09 Termosztát
kito Elküldve: 2011-06-22 09:44 alapjárat leesik, ingadozik
YELLOW írta:kito írta: Sziasztok,
Koszi a segiteseget mindenkinek. A problema ugy nez ki megoldodott, a kovetkezoket csinaltam:
Labda szonda kitisztitasa erre alkalmas spray-vel
Olaj betoltes ( mar eleg kozel volt a minimumhoz)
hutoviz feltoltese maximumra
Nem tudom mi hozhatta rendbe, de a teny hogy 3 honapja nem ingadozik a fordulat.
koszi megegyszer,
Kito
gondolom légtömegmérő tisztításra gondoltál... arra van kifejezetten spray
kito Elküldve: 2011-06-16 14:51 alapjárat leesik, ingadozik
anubisz írta:kito írta:anubisz írta: Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.
Szia,
En is erzek kipuffogoszagot, mostanaban mar allandoan. uh. csak belsokeringetessel megy a legkondi. A motor is egyeletlenul jar. Ha megadod a Kanadai oldal cimet, megnezem mirol beszelnek pontosan.
udv.
Kito
Mindjárt utána nézek és be linkelem,ha tudsz angolul egyszerű lesz,ha nem használj Google Cromot az be forditja Magyarra,bár nem tökéletes de lehet érteni.Én csak első hideg indittáskor érzem,máskor nem.Napközben soha.
Itt van egy hitelesnek mondható valami http://www.enginebuildermag.co...005695.pdf
nem találom pont azt az írást, de írd be a keresőbe hogy E46 bad ccv kiad egy csomó oldalt,általában külföldi fórumokat
Itt is érdemes szemezgetni http://www.e46fanatics.com/for...amp;page=3
Szerintem nem a kipufogógáz lehet az hanem ami a forgattyúházba képződik olaj füst vagy mi,azt be enged az utastérbe,a rossz CCV itt is ír valami ilyet. lehet valahol ereszt nekünk,vagy lukas,és onnan egyből bejön az utastérbe a szag,
kito Elküldve: 2011-06-16 14:45 Kormany problema
kito Elküldve: 2011-02-17 15:19 alapjárat leesik, ingadozik
anubisz írta: Bocs hogy kétszer küldte el,de esküszöm egyszer nyomtam rá a küld gombra,nemtom mért csinálja.
Előző témára visszatérve,jó lenne ezt tisztába tenni,mert nekem már mondták az ellenkezőjét is,hogy akkor jó a CCV ha van vákum,mikor le tekerem a kupakot, és meg változik az alapjárat. Már csak azért mert nekem is vannak hidegindítás gondjaim,és egy BMW szerelő azt mondta CCV csere, állítólag erős olaj fogyasztást,gyújtás kimaradást, egyenetlen motor járást okoz hidegen. Külföldi fórumokon olvasta hogy sokan éreztek kipufogó füst szagot indítás után,az utastérben. Legszebb hogy én is érzek egy ideje ,és mindig,és csak reggel mikor hidegen indíttok,utána,melegen,napközben soha.Hogy ez miként függ össze nem tudom,de Kanadai oldalakon sok a téma, mert ott a hideg miatt rengetegen szívnak az eldugult,elfagyott CCV miatt,és sokat írnak róla,viszont nem tudok angolul,és csak fordító programmal tudom olvasni,így lehet sok szó amit másképp fordít a program.
Azért nem cseréltettem ki eddig a CCV mert nem vagyok biztos a hibájában,a ki szerelése meg egy rémálom, 5-6 óra meló rutin nélkül.Szervizbe meg az anyagárral együtt tuti 100 ezer lenne. Ezért vagyok óvatos ezzel a témával.
kito Elküldve: 2011-01-30 00:35 alapjárat leesik, ingadozik
YELLOW írta:kito írta: Sziasztok,
Nekem van egy E46-os 2005-os 3.18i Automata BMW-m. Az a bajom, hogy az alapjarat ingadozik,
nem nagy mertekben, inkabb csak mocorog a tu, sokszor nem talalja a helyet, lefulladni eddig meg nem fulladtam le. Hidegen es melegen is produkalja a dolot. Akkumlatort nemreg csereltem, de ez sem valtoztatott a helyzeten. Van esetleg valami otletetek?
Elore is koszi,
Kito
akkor a képen nem a Te verdád van gondolom. egy légtömegmérő tisztítással kezdeném az egészet. féktisztító spray ideális hozzá.
kito Elküldve: 2011-01-28 10:43 alapjárat leesik, ingadozik