kzste fórum hozzászólásai

kzste Elküldve: 2014-09-29 22:26 riasztó?

solyom76 írta:
kzste írta:
solyom76 írta:
kzste írta:
solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
kzste írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Az autómba nincs riasztó, csak kulcsról vezérelhető k.p. zár. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy ha bezárom, vagy kinyitom az ajtókat, adjon valami fény, vagy hangjelzést? Ha egy csipogót, vagy valami hangjelzőt tennék bele, hová lehet azt kötni?


Hello! Ha jársz Zalában, szívesen megcsinálom, hogy villanjon. Kb 5 perc az egész. Hangot csak akkor ad, ha a kocsiban van valami sziréna a riasztóhoz.

Enyém csak villan amikor zárom.. ha nyitom akkor semmi.. ezzel is tudsz kezdeni valamit ?



ja külön kell állítani a nyitást és zárást.

ehhez diag kell ?vagy tudom esetleg állitani én is?


Én BMW Scannerrel csináltam.

Nekem is meg csinálod akkor.. veszek neked csokit...



Ha jársz erre.
Milyen az OBD csatlakozód? Kör vagy trapéz alakú?

Csak hétvégén... kör.



Akkor sajnos mégsem tudok, trapéz van a scanneren...

kzste Elküldve: 2014-09-29 21:09 riasztó?

solyom76 írta:
kzste írta:
solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
kzste írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Az autómba nincs riasztó, csak kulcsról vezérelhető k.p. zár. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy ha bezárom, vagy kinyitom az ajtókat, adjon valami fény, vagy hangjelzést? Ha egy csipogót, vagy valami hangjelzőt tennék bele, hová lehet azt kötni?


Hello! Ha jársz Zalában, szívesen megcsinálom, hogy villanjon. Kb 5 perc az egész. Hangot csak akkor ad, ha a kocsiban van valami sziréna a riasztóhoz.

Enyém csak villan amikor zárom.. ha nyitom akkor semmi.. ezzel is tudsz kezdeni valamit ?



ja külön kell állítani a nyitást és zárást.

ehhez diag kell ?vagy tudom esetleg állitani én is?


Én BMW Scannerrel csináltam.

Nekem is meg csinálod akkor.. veszek neked csokit...



Ha jársz erre.
Milyen az OBD csatlakozód? Kör vagy trapéz alakú?

kzste Elküldve: 2014-09-29 20:41 riasztó?

solyom76 írta:
YELLOW írta:
solyom76 írta:
kzste írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Az autómba nincs riasztó, csak kulcsról vezérelhető k.p. zár. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy ha bezárom, vagy kinyitom az ajtókat, adjon valami fény, vagy hangjelzést? Ha egy csipogót, vagy valami hangjelzőt tennék bele, hová lehet azt kötni?


Hello! Ha jársz Zalában, szívesen megcsinálom, hogy villanjon. Kb 5 perc az egész. Hangot csak akkor ad, ha a kocsiban van valami sziréna a riasztóhoz.

Enyém csak villan amikor zárom.. ha nyitom akkor semmi.. ezzel is tudsz kezdeni valamit ?



ja külön kell állítani a nyitást és zárást.

ehhez diag kell ?vagy tudom esetleg állitani én is?


Én BMW Scannerrel csináltam.

kzste Elküldve: 2014-09-29 19:56 riasztó?

solyom76 írta:
kzste írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Az autómba nincs riasztó, csak kulcsról vezérelhető k.p. zár. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy ha bezárom, vagy kinyitom az ajtókat, adjon valami fény, vagy hangjelzést? Ha egy csipogót, vagy valami hangjelzőt tennék bele, hová lehet azt kötni?


Hello! Ha jársz Zalában, szívesen megcsinálom, hogy villanjon. Kb 5 perc az egész. Hangot csak akkor ad, ha a kocsiban van valami sziréna a riasztóhoz.

Enyém csak villan amikor zárom.. ha nyitom akkor semmi.. ezzel is tudsz kezdeni valamit ?



Igen, jól írja a kolléga, lehet külön állítani.

kzste Elküldve: 2014-09-29 19:35 riasztó?

flenfer írta: Sziasztok!
Az autómba nincs riasztó, csak kulcsról vezérelhető k.p. zár. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy ha bezárom, vagy kinyitom az ajtókat, adjon valami fény, vagy hangjelzést? Ha egy csipogót, vagy valami hangjelzőt tennék bele, hová lehet azt kötni?


Hello! Ha jársz Zalában, szívesen megcsinálom, hogy villanjon. Kb 5 perc az egész. Hangot csak akkor ad, ha a kocsiban van valami sziréna a riasztóhoz.

kzste Elküldve: 2014-09-29 12:33 gumis tapasztalatok

YELLOW írta:
kzste írta:
Robin68 írta:
Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Az én személyes véleményem:
Igen, az okosok hátra javasolják a jobb gumit. Minden cikk erről szól. Na de... . Egy első kerék meghajtású autónál el is kell indulni valahogy. Kormányozni az autót úgy, hogy nincs megfelelő tapadás eléggé necces. Mégis mi kell ahhoz, hogy az autó hátulja kitörjön olyan szinten, hogy keresztbe álljon. Volt első kerék meghajtású autóm és nem mindig volt nekem se 4 gumira pénzem, így azoknál mindig az első kerekekre raktam fel a téli gumit. Mindig el tudtam indulni, mindig tudtam irányítani, mindig meg tudtam állni és titokzatos módon soha nem akart leelőzni a hátulja.
Hátsó meghajtásnál el kell indulni valahogy. Tehát hátra ajánlott rakni jó gumikat. Csak akkor hogy állok meg hiszen fékezéskor a tömeg előre összpontosul és ha nincs megfelelő tapadás nem is tudok megállni. Tehát előre is érdemes jó gumit tenni. Akkor hova tegyek jó gumikat egy hátsó kerekesnél???? Ezért én inkább vettem négyet és olcsóbbat, az olcsó kategórián belül azt amelyiket ismertem és már volt tapasztalatom vele. Ugyanis én szeretnék megállni, irányítani és elindulni is.
Akarok nagyon egy majmot de nem tudok neki banánt venni. Akkor miért akarok majmot????


Ez most nem anyagi kérdés, hogy legyen e rá új előre is vagy sem. Csak volt még egy pár amit úgy gondoltam használható lesz még ezen a télen, főleg amennyit használni fogjuk. Pusztán az érdekelt volna hogy melyik lenne most - ebben a helyzetben - előnyösebb, hajtott kerékre vagy kormányzottra.


én ebben a témában, mentem már szemben az árral. úgyanúgy gondolom mint Robin is, de én nagyon hülyének voltam nézve. nekünk évekig ment úgy egy kadett, hogy télen hátul nyári volt, elől volt csak téli. sosem tört ki a fara, mint ahogy magyarázni szokták, pedig voltak necces dolgok, ahol pont jelentkeznie kellett volna az esetnek. lehet a hivatalos magyarázata az, hogy hátra, én csak a gyakorlati részében tudom mondani, meg az általam tapaszt dolgokat. tehát én, az én technikámmal jobban meg tudom fogni az autó hátulját. viszont ha fékezek az eleje fogja jobban az utat, azzal irányítom az autót. szóval nálam nem sok, különbség van a gumik kopásában, de nekem a kopottabb van hátul mindig. nyilván az ideális az, ha egyforma, d egondolj bele, mindig a hajtott kerekeken kopik jobbra a gumi. ha első és hátsó tengelyen más méretű gumi van, nyílván nem fogsz évente két évente gumit cserélni, csak mert a hajtott keréken jobban kopik, de ott kell a jobb mintának lenni. egyébként pont a kitörés miatt van az, hogy a hátsó fék nem úgy fog, mint az első.


Nem nézek én hülyének senkit, pusztán tapasztalatlan vagyok és ezért kértem segítséget. Mostmár 2-1 akkor a hátra a kopottabb kerekeket verziónak.

kzste Elküldve: 2014-09-29 10:19 320d fontos karbantartások

Sziasztok!
E46 320D-be (150 lovas) milyen márkájú üzemanyag szűrőt javasoltok? Esetleg tapasztalatok a különböző márkákkal?

kzste Elküldve: 2014-09-29 09:59 gumis tapasztalatok

Robin68 írta:
Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Az én személyes véleményem:
Igen, az okosok hátra javasolják a jobb gumit. Minden cikk erről szól. Na de... . Egy első kerék meghajtású autónál el is kell indulni valahogy. Kormányozni az autót úgy, hogy nincs megfelelő tapadás eléggé necces. Mégis mi kell ahhoz, hogy az autó hátulja kitörjön olyan szinten, hogy keresztbe álljon. Volt első kerék meghajtású autóm és nem mindig volt nekem se 4 gumira pénzem, így azoknál mindig az első kerekekre raktam fel a téli gumit. Mindig el tudtam indulni, mindig tudtam irányítani, mindig meg tudtam állni és titokzatos módon soha nem akart leelőzni a hátulja.
Hátsó meghajtásnál el kell indulni valahogy. Tehát hátra ajánlott rakni jó gumikat. Csak akkor hogy állok meg hiszen fékezéskor a tömeg előre összpontosul és ha nincs megfelelő tapadás nem is tudok megállni. Tehát előre is érdemes jó gumit tenni. Akkor hova tegyek jó gumikat egy hátsó kerekesnél???? Ezért én inkább vettem négyet és olcsóbbat, az olcsó kategórián belül azt amelyiket ismertem és már volt tapasztalatom vele. Ugyanis én szeretnék megállni, irányítani és elindulni is.
Akarok nagyon egy majmot de nem tudok neki banánt venni. Akkor miért akarok majmot????


Ez most nem anyagi kérdés, hogy legyen e rá új előre is vagy sem. Csak volt még egy pár amit úgy gondoltam használható lesz még ezen a télen, főleg amennyit használni fogjuk. Pusztán az érdekelt volna hogy melyik lenne most - ebben a helyzetben - előnyösebb, hajtott kerékre vagy kormányzottra.

kzste Elküldve: 2014-09-28 22:54 gumis tapasztalatok

Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Akkor jól gondoltam. Köszönöm!

kzste Elküldve: 2014-09-28 01:04 gumis tapasztalatok

Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?

kzste Elküldve: 2014-09-22 08:33 Beázás!!!

Na kezdek új piramist.
Szóval szerintem annak a műanyagnak nem sok köze van a beázáshoz.
Viszont továbbra is várom az ötleteket, hogy hol találok olyan tömítést ami a szélvédő jobb oldalánál lévő box oldalán van. ETK-ban csak a műanyagot találtam, a rajta lévő tömítés nincs megjelölve sehol.

kzste Elküldve: 2014-09-21 14:43 Beázás!!!

[quote="Tom_Sawyer"]
kzste írta:
scherier írta:
Imi78 írta:
scherier írta:
scherier írta:
Zoli200 írta:
scherier írta:
b_imi írta:
Levimester írta:
scherier írta: Sziasztok!

Utolsó kétségbeesésemben írom ezt az üzenetet. 2004 E46 első utasoldali kesztyűtartó alatti részen beázik. A problémám az, hogy sehogy nem tudom kitalálni, hol folyik be a víz.


Ezen a durván 7x12cm-es részen vizes minden nagyobb eső után, ha áll az autó ha megy mindig. Az ember gondolná, hogy a víz fentről esik lefelé, nos a kesztyűtartó alja teljesen száraz. Oldalról folyna be, a küszöb is teljesen száraz. Végig néztem az összes tömítést az ajtón, a szélvédő körül, a motorháztérben. Nem látszik legalább is szemmel hogy valami gond lenne. Ha valahonnan máshonnan folyna ide a kárpitozás akkor máshol is vizes lenne. Bármilyen tanácsot szívesen látok.
Köszönöm!


Szia! Ha visszaolvasol írnak pár megoldást erre a problémára, de legtöbbször az ajtókárpit mögötti szürke szigetelő anyagot engedi el a ragasztó..


Hoppá! 51-71-8-232-894 erre gondolsz?? amiből a két ablaktörlő kar is kijön? Mert az elég szar állapotban van, a nap is kiszívta rendesen már, a napokban akartam cserélni. Megnéztem a motorteret is eső után. A motorházon levő ablakmosos rács alatt vizes volt, meg ha szembeállunk a bal oldali üres (320dízel) rekesz volt belül vizes, onnan talán folyhat oda a víz???

Így van. Ajtókárpit le, aztán vissza kell ragasztani a szigetelést.

Nézd meg azt is, hogy a kárpitbolhák alatt megvan-e a gumi tömítés. Ha nincs, akkor ott is befolyhat a víz.


Köszönöm a gyors reagálást. Most kint zuhog az eső, eddig a kocsiban ültem és néztem mi történik. Tettem egy tálcát a vizes folt fölé, hogy abba gyűljön a víz ha csöpög. Háát nem csöpög. A tálca alatt lesz vizes. Tálca ki, megnéztem mindent, a szélvédő tömítése tökéletes, sehol sem vizes, az ajtó tömítése tökéletes, sehol sem vizes, a küszöb sem vizes. Ahogy észrevettem, ahol a pedálok helye lenne mondjuk egy angol kocsiban ott kezd el vizesedni, és onnan terjed a szék felé. Nem lehet hogy valahonnan a motortérből jön be a víz? oda le a hajlathoz, a ferde lemezen a kárpit nem vizes!

Visszaolvastam mielőtt írtam, de nem gyanakodtam az ajtóra, mert nem ott vizes. Az ajtóban lenne a hiba? Ajtókárpit nálam légzsákos bőr, simán le tudom szedni? Kárpitbolha az mi? Bocsi a sok hülye kérdésért elég kezdő vagyok ebben a témában.


A szélvédő alatti műanyagod rendben van,azon van egy csík,nekem akkor ázott be mikor az tiszta repedt volt.


51-71-8-232-894 erre gondolsz? Amiből a két ablaktörlő kar jön ki? Ez elég fos állapotban van, cserélni is akartam a napokban, lehet ez az oka? Megnéztem a motorteret még reggel eső után, és az ablakmosófúvókás rácson átjövő víz miatt az a rész volt nedves, meg egy kicsit a bal oldali nagy üres üreg (dízel) lehet ott folyik be?? Neked is ugyan ezen a helyen lett vizes??


Scherier!
Ugyanebben a cipőben járok. Annyit sikerült kiderítenem az elmúlt esős napok segítségével , hogy a a viz a műanyag "takaró" lemez és a gumi klédernél csordogál.
A feltöltött képed alapján a "Z" betűnél szivárog .
A párazáró visszaragasztása és a patentok cseréje nem hozott változást!
Kedves márkatársak amennyiben van még ötletetek szívesen fogadom fogadjuk.
Köszönettel




Szia Imi!

Az utolsó hozzászóló segítsége megoldotta a problémát. Nagy eső után, nyisd fel a motorháztetőt. Szembe állva a bal oldalon van egy dízelnél üres külön szigetelt rekesz. Nálam ennek a rekesznek az alján volt vizes, innen folyt be az utastérbe. Ennek a rekesznek a bal oldali tömítése nálam rossz volt, ezt kicseréltem. Az ablak alatti műanyag takaró is elvetemedett, ezért ezen a részen az üveg és a műanyag között befolyt a víz. Kiszedtem a régit (ablaktörlő kart is le kell venned), kipucoltam az egész részt. Majd ekkor cseréltem ki bal oldali gumi tömítést, és ezt a nagy műanyag elemet is a hozzá tartozó gumitömítéssel. Azóta nem tapasztaltam beázást. Nem egy nagy beruházás, és esztétikailag is sokkal jobban néz ki az autó az új fekete alkatrésszel, mint a régi repedezett napszítta szürkével. Remélem tudtam segíteni.




Szia!

Hol vettél olyan tömítést? (Bal oldali üres box bal oldala) Szerintem nálam is ez lesz a gond, ott csordogál a víz abba a boxba és csupa víz a szigetelőanyag a tűzfalon.


Igaz lehet a motortérből való befolyás lehetősége is, de én máshol véltem megtalálni a hibát. Nekem szerintem a "VÍZ" felirat melletti részen folyt be a víz az ajtóküszöbnél. Ott van egy műanyag elem, ami egy kicsit tud mozogni. Mióta azt többször (és rendszeresen) előretoltam ütközésig, azóta mintha nem vagy minimálisan folyna be a víz. Szerintem azt is nézzétek meg.



A küszöb takaró műanyagra gondolsz? Az miben befolyásolja hogy befolyik-e a víz? Annak már elvileg nem is szabadna vizet kapnia szerintem, hiszem az ajtón lévő gumikáderen belül van.

kzste Elküldve: 2014-09-19 20:14 Beázás!!!

[quote="scherier"]
Imi78 írta:
scherier írta:
scherier írta:
Zoli200 írta:
scherier írta:
b_imi írta:
Levimester írta:
scherier írta: Sziasztok!

Utolsó kétségbeesésemben írom ezt az üzenetet. 2004 E46 első utasoldali kesztyűtartó alatti részen beázik. A problémám az, hogy sehogy nem tudom kitalálni, hol folyik be a víz.


Ezen a durván 7x12cm-es részen vizes minden nagyobb eső után, ha áll az autó ha megy mindig. Az ember gondolná, hogy a víz fentről esik lefelé, nos a kesztyűtartó alja teljesen száraz. Oldalról folyna be, a küszöb is teljesen száraz. Végig néztem az összes tömítést az ajtón, a szélvédő körül, a motorháztérben. Nem látszik legalább is szemmel hogy valami gond lenne. Ha valahonnan máshonnan folyna ide a kárpitozás akkor máshol is vizes lenne. Bármilyen tanácsot szívesen látok.
Köszönöm!


Szia! Ha visszaolvasol írnak pár megoldást erre a problémára, de legtöbbször az ajtókárpit mögötti szürke szigetelő anyagot engedi el a ragasztó..


Hoppá! 51-71-8-232-894 erre gondolsz?? amiből a két ablaktörlő kar is kijön? Mert az elég szar állapotban van, a nap is kiszívta rendesen már, a napokban akartam cserélni. Megnéztem a motorteret is eső után. A motorházon levő ablakmosos rács alatt vizes volt, meg ha szembeállunk a bal oldali üres (320dízel) rekesz volt belül vizes, onnan talán folyhat oda a víz???

Így van. Ajtókárpit le, aztán vissza kell ragasztani a szigetelést.

Nézd meg azt is, hogy a kárpitbolhák alatt megvan-e a gumi tömítés. Ha nincs, akkor ott is befolyhat a víz.


Köszönöm a gyors reagálást. Most kint zuhog az eső, eddig a kocsiban ültem és néztem mi történik. Tettem egy tálcát a vizes folt fölé, hogy abba gyűljön a víz ha csöpög. Háát nem csöpög. A tálca alatt lesz vizes. Tálca ki, megnéztem mindent, a szélvédő tömítése tökéletes, sehol sem vizes, az ajtó tömítése tökéletes, sehol sem vizes, a küszöb sem vizes. Ahogy észrevettem, ahol a pedálok helye lenne mondjuk egy angol kocsiban ott kezd el vizesedni, és onnan terjed a szék felé. Nem lehet hogy valahonnan a motortérből jön be a víz? oda le a hajlathoz, a ferde lemezen a kárpit nem vizes!

Visszaolvastam mielőtt írtam, de nem gyanakodtam az ajtóra, mert nem ott vizes. Az ajtóban lenne a hiba? Ajtókárpit nálam légzsákos bőr, simán le tudom szedni? Kárpitbolha az mi? Bocsi a sok hülye kérdésért elég kezdő vagyok ebben a témában.


A szélvédő alatti műanyagod rendben van,azon van egy csík,nekem akkor ázott be mikor az tiszta repedt volt.


51-71-8-232-894 erre gondolsz? Amiből a két ablaktörlő kar jön ki? Ez elég fos állapotban van, cserélni is akartam a napokban, lehet ez az oka? Megnéztem a motorteret még reggel eső után, és az ablakmosófúvókás rácson átjövő víz miatt az a rész volt nedves, meg egy kicsit a bal oldali nagy üres üreg (dízel) lehet ott folyik be?? Neked is ugyan ezen a helyen lett vizes??


Scherier!
Ugyanebben a cipőben járok. Annyit sikerült kiderítenem az elmúlt esős napok segítségével , hogy a a viz a műanyag "takaró" lemez és a gumi klédernél csordogál.
A feltöltött képed alapján a "Z" betűnél szivárog .
A párazáró visszaragasztása és a patentok cseréje nem hozott változást!
Kedves márkatársak amennyiben van még ötletetek szívesen fogadom fogadjuk.
Köszönettel




Szia Imi!

Az utolsó hozzászóló segítsége megoldotta a problémát. Nagy eső után, nyisd fel a motorháztetőt. Szembe állva a bal oldalon van egy dízelnél üres külön szigetelt rekesz. Nálam ennek a rekesznek az alján volt vizes, innen folyt be az utastérbe. Ennek a rekesznek a bal oldali tömítése nálam rossz volt, ezt kicseréltem. Az ablak alatti műanyag takaró is elvetemedett, ezért ezen a részen az üveg és a műanyag között befolyt a víz. Kiszedtem a régit (ablaktörlő kart is le kell venned), kipucoltam az egész részt. Majd ekkor cseréltem ki bal oldali gumi tömítést, és ezt a nagy műanyag elemet is a hozzá tartozó gumitömítéssel. Azóta nem tapasztaltam beázást. Nem egy nagy beruházás, és esztétikailag is sokkal jobban néz ki az autó az új fekete alkatrésszel, mint a régi repedezett napszítta szürkével. Remélem tudtam segíteni.




Szia!

Hol vettél olyan tömítést? (Bal oldali üres box bal oldala) Szerintem nálam is ez lesz a gond, ott csordogál a víz abba a boxba és csupa víz a szigetelőanyag a tűzfalon.

kzste Elküldve: 2014-09-10 20:38 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
kzste írta:
elgeri írta:
kzste írta: Sziaszto Volna egy kis gondom amivel nem tudom mit kezdjek. (E46 sedan 2002) Mikor bekapcsolom klímahasználat után a sima légbefúvást, ázott rongyszag jön a befúvókból. A másik jelenség pedig az hogy mikor a levegőt a szélvédőre irányítom az elkeud párásodni. Legyen hideg vagy meleg szinte mindig ez van. Kérdésem hogy hol keressem a hibát? Köszönöm előre is az ötleteket!


Ta:lán túl általános a válasz, de szerintem a szag miatt ráférne egy alaposabb klíma tisztítás.
A befújt levegő miatti párásodást én is szoktam tapasztalni, de csak ha nincs bekapcsolva a klíma (az rögtön leszedi), csak a motorból jön a meleg levegő. Szóval lehet, hogy már nincs is elég gáz / hűtésteljesítmény a klímádban?!


Klíma most lett megcsinálva, elég alapos átnézés után. Egyben tisztítva is volt ózonnal. A szag pár percig érezhető mikor kikapcsolom a klímát és csak a légbefúvás marad. Ha csak a levegőt fújatom be akkor nincs szag. A pára pedig azért talány mert az anyósülés előtti részen jelenik meg ha befújatom. Korábban említette itt valaki hogy a fűtéscsap okozhat ilyen gondokat de sajnos nem találta a kommentet.


az ózon tisztítás elpusztítja a bacikat, stb, megszűnteti a szagokat. ez eddig ok. de neked valaószínű poros a hőcserélő. így amikor az hűt, kicsapódik rajta a pára, amit a por magába szív. ettől lesz olyan szaga. ezt nem szünteti meg az ózon, mivel a port nem pucolja le róla. ez ilyen. én is ha klímázok , mielőtt megállok lekapcsolom a klímát és kinti levegővel átjáratom. de gyanítom, amikor lekapcsolom a klímát, akkor lezár valami, és a hőcserélőn már nem megy át a kinti levegő, így azt nem szárítja ki, csak a járatokat. ezért indításnál, ha újra klímát nyomok, nekem is van egy darabig olyan szaga.
a túl nagy pára talán azért lehet, mert nem folyik le rendesen a kondenzvíz és megáll a hőcserélő alatt. de ha minden igaz van klímaszellőztető szűrő, ami produkálhatja azt, hogy párásodik az ablak, de akár a sima levegőszűrő is.


Köszönöm szêpen az ötletet! Lehet valahogy ezt a hőcserélőt tisztítani? Merrefelé találom?

kzste Elküldve: 2014-09-10 14:02 Fûtés - Klíma

elgeri írta:
kzste írta: Sziaszto Volna egy kis gondom amivel nem tudom mit kezdjek. (E46 sedan 2002) Mikor bekapcsolom klímahasználat után a sima légbefúvást, ázott rongyszag jön a befúvókból. A másik jelenség pedig az hogy mikor a levegőt a szélvédőre irányítom az elkeud párásodni. Legyen hideg vagy meleg szinte mindig ez van. Kérdésem hogy hol keressem a hibát? Köszönöm előre is az ötleteket!


Ta:lán túl általános a válasz, de szerintem a szag miatt ráférne egy alaposabb klíma tisztítás.
A befújt levegő miatti párásodást én is szoktam tapasztalni, de csak ha nincs bekapcsolva a klíma (az rögtön leszedi), csak a motorból jön a meleg levegő. Szóval lehet, hogy már nincs is elég gáz / hűtésteljesítmény a klímádban?!


Klíma most lett megcsinálva, elég alapos átnézés után. Egyben tisztítva is volt ózonnal. A szag pár percig érezhető mikor kikapcsolom a klímát és csak a légbefúvás marad. Ha csak a levegőt fújatom be akkor nincs szag. A pára pedig azért talány mert az anyósülés előtti részen jelenik meg ha befújatom. Korábban említette itt valaki hogy a fűtéscsap okozhat ilyen gondokat de sajnos nem találta a kommentet.