- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 15:26
Sziasztok!
Debrecenben tudtok ajánlani megbízható maszek szerelőt?
e90 320d-t szeretnék hozzá vinni.
köszönöm
Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 15:26
Elküldve: 2014. október 01. szerda, 11:12
troooger írta: Köszi! Esetleg linket tudnál adni?
Elküldve: 2014. október 01. szerda, 10:02
Tano írta:troooger írta: sziasztok,
Én pedig a kartergáz szűrőt szeretném kicserélni. Milyet ajánlatok? 320D 150LE.
Azt, hogy cseréld ki a lecsapatós verzióra, amiben nincs szűrőbetét. Persze csak ha még nem olyan van benne.
Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 19:51
troooger írta: sziasztok,
Én pedig a kartergáz szűrőt szeretném kicserélni. Milyet ajánlatok? 320D 150LE.
Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 13:19
Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 10:19
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 21:06
YELLOW írta:karburator1986 írta:YELLOW írta:karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?
én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht
Értem, és ez minősegre többet tud mint egy Mann Filter? vagy miért javaslod?
szerintem többet. a Mann-t elég sok helyen gyártják már ls volt már némi minőségi gond is vele. anno én is Mann párti voltam, de már hál istennek nem. egyébként az oldlaon más topic-ban ezek már ki lettek vesézve. Mahle és a Knecht szerintem tök ugynaaz, csak az egyik kék, a másik narancs dobozos. még a típus megnevezések is azonosak, a Knecht általában olcsóbb. úgy tudom sok esetben ezek gyári beszállítók is. én 3 alkalommal csak ezeket a márkékat használom. (mielőtt bérki jönne, semmi közöm egyik termékhez sem, szóval ez nem reklám) pl Bosch-t semmiképp ne vegyél.
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:58
karburator1986 írta:YELLOW írta:karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?
én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht
Értem, és ez minősegre többet tud mint egy Mann Filter? vagy miért javaslod?
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:51
YELLOW írta:karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?
én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:44
karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:42
Elküldve: 2012. április 01. vasárnap, 15:51
Atilla írta: Különböző topikokban olvastam a fékolaj-csere szükségességéről. Ki így, ki úgy vélekedik. A Nagy Könyv szerint legkésőbb kétévente cserélni kell, illetve, ha a forráspontja túl alacsony.
Amikor megvettem a paripát, kb. 150 ezer volt benne. A "kisóra" nem világított, majd később sem. Aztán, egyszer csak beragadt az első fékem a csőrendszerben felgyülemlett víz által okozott rozsdásodás végett. következmény: betét és tárcsa csere, valamint a fékdugattyú és házának rozsdamentesítése. Roppant kellemetlen, mert ha az előző tulaj betartotta volna a karbantartási időszakot, nem jártam volna így.
Elküldve: 2012. április 01. vasárnap, 14:55
Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 18:17