« előző12következő »
Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. február 02. csütörtök, 15:26


Sziasztok!

Debrecenben tudtok ajánlani megbízható maszek szerelőt?

e90 320d-t szeretnék hozzá vinni.

köszönöm

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 11:12


troooger írta: Köszi! Esetleg linket tudnál adni?


A cikkszám (11127799224) alapján meg tudod rendelni. Pl itt is.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2014. október 01. szerda, 10:02


Tano írta:
troooger írta: sziasztok,
Én pedig a kartergáz szűrőt szeretném kicserélni. Milyet ajánlatok? 320D 150LE.


Azt, hogy cseréld ki a lecsapatós verzióra, amiben nincs szűrőbetét. Persze csak ha még nem olyan van benne.


Köszi! Esetleg linket tudnál adni?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 19:51


troooger írta: sziasztok,
Én pedig a kartergáz szűrőt szeretném kicserélni. Milyet ajánlatok? 320D 150LE.


Azt, hogy cseréld ki a lecsapatós verzióra, amiben nincs szűrőbetét. Persze csak ha még nem olyan van benne.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 13:19


sziasztok,
Én pedig a kartergáz szűrőt szeretném kicserélni. Milyet ajánlatok? 320D 150LE.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. szeptember 29. hétfő, 13:19

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 10:19


Sziasztok!
E46 320D-be (150 lovas) milyen márkájú üzemanyag szűrőt javasoltok? Esetleg tapasztalatok a különböző márkákkal?

karburator1986
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz karburator1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 21:06


YELLOW írta:
karburator1986 írta:
YELLOW írta:
karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?


én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht


Értem, és ez minősegre többet tud mint egy Mann Filter? vagy miért javaslod?


szerintem többet. a Mann-t elég sok helyen gyártják már ls volt már némi minőségi gond is vele. anno én is Mann párti voltam, de már hál istennek nem. egyébként az oldlaon más topic-ban ezek már ki lettek vesézve. Mahle és a Knecht szerintem tök ugynaaz, csak az egyik kék, a másik narancs dobozos. még a típus megnevezések is azonosak, a Knecht általában olcsóbb. úgy tudom sok esetben ezek gyári beszállítók is. én 3 alkalommal csak ezeket a márkékat használom. (mielőtt bérki jönne, semmi közöm egyik termékhez sem, szóval ez nem reklám) pl Bosch-t semmiképp ne vegyél.


Rendben, értem és köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:58


karburator1986 írta:
YELLOW írta:
karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?


én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht


Értem, és ez minősegre többet tud mint egy Mann Filter? vagy miért javaslod?


szerintem többet. a Mann-t elég sok helyen gyártják már ls volt már némi minőségi gond is vele. anno én is Mann párti voltam, de már hál istennek nem. egyébként az oldlaon más topic-ban ezek már ki lettek vesézve. Mahle és a Knecht szerintem tök ugynaaz, csak az egyik kék, a másik narancs dobozos. még a típus megnevezések is azonosak, a Knecht általában olcsóbb. úgy tudom sok esetben ezek gyári beszállítók is. én 3 alkalommal csak ezeket a márkékat használom. (mielőtt bérki jönne, semmi közöm egyik termékhez sem, szóval ez nem reklám) pl Bosch-t semmiképp ne vegyél.


karburator1986
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz karburator1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:51


YELLOW írta:
karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?


én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht


Értem, és ez minősegre többet tud mint egy Mann Filter? vagy miért javaslod?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:44


karburator1986 írta: Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?


én ezek közül egyiket sem venném.
hanem Mahle és Knecht

karburator1986
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz karburator1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 20:42


Sziasztok! egy elég butaságnak tűnő kérdéssel fordulok hozzatok, mégpedig;
- egy sima szervíznél (olaj+szűrő, pollenszűrő, levegő szűrő, gázolajszűrő, kartelgáz szűrő)milyen minőseghez érdemes nyúlni?
Mindenképp a Mann vagy Bosch alkatrészeit érdemes megvenni vagy nyugodtan lehet szemezgetni a picit olcsóbb kategóriákban is?
Összegezve: mennyire kényes a tecnika?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. április 01. vasárnap, 15:51


A kisóra nem jelent semmit, sokan csak kinullázzák és kész.
Valaki meg csak a tartályban cseréli le a fékfolyadékot.
A másik hülyeség meg az a műszer amivel mérik a folyadék víztartalmát, ugyanis nem a tartályban használódik meg melegszik meg az olaj hanem lent a munkahengereknél. Pont ezért kell lecserélni rendesen!!!

Atilla írta: Különböző topikokban olvastam a fékolaj-csere szükségességéről. Ki így, ki úgy vélekedik. A Nagy Könyv szerint legkésőbb kétévente cserélni kell, illetve, ha a forráspontja túl alacsony.
Amikor megvettem a paripát, kb. 150 ezer volt benne. A "kisóra" nem világított, majd később sem. Aztán, egyszer csak beragadt az első fékem a csőrendszerben felgyülemlett víz által okozott rozsdásodás végett. következmény: betét és tárcsa csere, valamint a fékdugattyú és házának rozsdamentesítése. Roppant kellemetlen, mert ha az előző tulaj betartotta volna a karbantartási időszakot, nem jártam volna így.




Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2012. április 01. vasárnap, 14:55


Különböző topikokban olvastam a fékolaj-csere szükségességéről. Ki így, ki úgy vélekedik. A Nagy Könyv szerint legkésőbb kétévente cserélni kell, illetve, ha a forráspontja túl alacsony.
Amikor megvettem a paripát, kb. 150 ezer volt benne. A "kisóra" nem világított, majd később sem. Aztán, egyszer csak beragadt az első fékem a csőrendszerben felgyülemlett víz által okozott rozsdásodás végett. következmény: betét és tárcsa csere, valamint a fékdugattyú és házának rozsdamentesítése. Roppant kellemetlen, mert ha az előző tulaj betartotta volna a karbantartási időszakot, nem jártam volna így.


státusz 320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2009. augusztus 21. péntek, 07:29


Köszi!

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2009. július 30. csütörtök, 18:17


kartergázszûrõbõl már csak mûanyagbetéteset kapsz, ezt elvileg nem kell cserélni már. én elõtte tíz ezrenként cseréltettem, most ezt is harmincanként azért kicserélem. oké nem kéne, de a lelkemnek jobb tõle.

« előző12következő »