lacaca Elküldve: 2010-07-08 00:25 Motorolaj
ihorvath írta: Sziasztok!
2004-es évjáratú 320 dizel e46-os BMW-ben (130 ezer km) 5w30-as BMW olaj volt. Az autószerelőm azt mondta, hogy túl híg ez az olaj, ő nem javasolja beletenni, hanem inkább a BMW 10w40-est. Az indoka: túl híg az 5w40 ennyi km után, ő is 10w40est használ évek óta a dizel e46-osába. Kérdésem, hogy hibát követtem-e el, hogy hagytam rábeszélni magam, és 10w40-est töltöttünk bele?
A hozzászólásokban nem találtam 10w40-est, mindenki csak 0w40 vagy 5w40-et tesz bele...
Továbbá, kijelenthető az, hogy a castrol olajjal jobban járok mint a gyári BMW olajjal, mert az biztos ugyanaz az évek során, és biztos minőségi?
lacaca Elküldve: 2010-07-02 23:14 Pedálszett
lacaca Elküldve: 2010-07-02 21:40 320d Motor
lacaca Elküldve: 2010-05-05 17:24 Extra gyors találkozó!
balesz írta:Robinson írta: Tano!
Nem hiszed el, de hazaértünk, bezártam a kocsit és.... villant... Nem értem
Nyitásra viszont továbbra sem.
Örültem az új arcoknak, lacaca, balesz
Én is örültem, hogy láttuk egymást
lacaca Elküldve: 2010-04-30 18:55 Extra gyors találkozó!
lacaca Elküldve: 2010-04-30 18:25 Extra gyors találkozó!
lacaca Elküldve: 2010-04-30 00:26 Extra gyors találkozó!
lacaca Elküldve: 2010-04-28 21:19 Fogyasztás 320d
lacaca Elküldve: 2010-04-28 11:16 Fogyasztás 320d
Macsek írta:SoundkeY írta:Woockie írta:Macsek írta: És szerintem a teljesítményhez fogyasztás is kell!És egy másik dolog......nem mindegy mennyit eszik.......ha üres a tank irány a kút ha 5 liter akkor is ha 8liter akkor is mert levegővel akkor sem megy ha 5 litert eszik!.)Ennyi!
Persze. csak nem mindegy, mennyire surun kell a kuthoz menni, ketnaponta vagy hetente. Akinek tokmindegy, az imnsho nem e46-ot vesz.
Yikes !
Szerintem a költség dolgokat mindíg az autó megvásárlása előőt kell mérlegelni hogy bírja valaki vagy nem!Vannak ettöl sokkal kisebb fogyasztású autók!
lacaca Elküldve: 2010-04-20 12:18 téli garnitúra
lacaca Elküldve: 2010-04-20 11:44 váltógomb és küszöbdíszléc
lacaca Elküldve: 2010-03-15 22:57 Melegen nem indul!
peetie írta: Még mindig küzdök a lenti problémával, nincs 5lete valakinek? Porlasztók jók, megnézték a szervízben, cseréltek egy nyomásszabályzó szelepet, de ugyanolyan mint volt. Melegen leállítom, 20 perc fél óra múlva csak második vagy 3. indításra indul el. Kicsit kihûl úgy hogy a mutató elmegy középrõl, akkor már indul rendesen.
De pl leállítom csak annyira míg megtankolok, akkor indul melegen is. Na jó kicsivel többet teker mint hidegen, de erre még azt mondom rendesen indul.
Mi a f*szom baja lehet? Nagyon kezd idegesíteni. Küszöb alatti pumpa 1 éve volt cserélve, az szarakodna? (mondjuk nagy melegben az új pumpával és a régivel is csinálta ezt már régebben is, de csak 30 fok fölött, mostmár mindegy neki milyen az idõ kint )
Hibaüzenet annyi látszik a computerben, hogy hiba a nyomás felépítõ rendszerben(vagy vmi ilyesmi)
lacaca Elküldve: 2010-03-15 19:12 Társalgó
Csum írta: Van köztetek bárkinek bármilyen jellegû tapasztalata a BIODÍZELEL kapcsolatban! láttam délelõt egy mûsort!
amiben arról volt szó,hogy amerikában egyre többen álnak át a bidízelre mégpedig úgy, hogy a motortérbe be épitenek valamit ami által útána az ember újra hasznosíthatja a konyhai olajakat!! annyi a tehendõje,hogy otthon le szûri és már öntheti is a tankba!!! kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban érdemes vele foglalkozni?
lacaca Elküldve: 2010-03-13 19:47 Chip tuning
Burns írta:Zsomby írta: Szerintem csak maga egy motortervezõ mondhatja meg hitelesen, hogy mekkora a túlméretezés gyárilag. De tuti, hogy a BMW ezen nem spórol. A szerelõm szerint a Merci a BMW és a Volvo gyártja a leg strapabíróbb motorokat. Még a 30-40 éves ezeröcsiket is 75 lóról 120 ra húzzák sokan és ott sincs gond. A 316d is egy 320d csak lefolytották, kisebb turbóval meg ilyenek, de tuti, hogy nincs benne más fõtengely, meg hajtókar meg csapágy, meg dugattyú. Minya Misi nagyon jó tuning szakember és õ is azt mondta, hogy kibírja a többletet a motorom és igaza volt. Nyáron autópályán klímával 160-nál sem volt gondom.
Meg ha ilyen veszélyes lenne a chiptuning, akkor senki nem csinálná. Szinte minden haveromnak az elsõ dolga, hogy viszi chippelni a kocsiját és ezek zömme nem mai autó. Soha nem volt még gond egyiküknek sem és nekem sem.
Szerintem is csak az mondjon véleményt chiptuningról, akiknek személyes, hosszú távú tapasztalata van.
Egy alap (110kW) 320d a 200-at is simán tudja nyáron klímával. Ezért nem kell megcsippelni.
Láttál már "tyuning" motort szétszedve? Elégett dugók, szelepek, repedt hengerfej, stb. Pedig Kontár Béla tutira azt állította, hogy kibírja... hát nem bírta ki.