lacaca fórum hozzászólásai

lacaca Elküldve: 2010-01-28 13:05 alapjárat leesik, ingadozik

A 320d alapjárati fordulatszáma optimális esetben 750 +-2%/min . A 850/min nem feltétlenül utal hibára! A kérdés az ,hogy mennyi ideig áll fenn a jelenség?

lacaca Elküldve: 2010-01-28 00:47 Társalgó

T. illetékesek. Illetéktelen behatolót sejtek a klubban. emmielovelac

lacaca Elküldve: 2010-01-27 21:31 Valaki segítsen

Természetesen a futásteljesítmény és a motor kopottsága is lehet a kiváltó ok,de mivel ilyen adatokkal nem rendelkezem,ezért optimális motorállapotot feltételezve adtam tanácsot!

lacaca Elküldve: 2010-01-27 13:45 Valaki segítsen

Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!



Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?




Szûrõ. levegõztetõ, szivattyú,vezetékrendszer.ua.tartály.

lacaca Elküldve: 2010-01-26 17:06 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

hancurozo írta: igaz nincs értelme vitázni, de legalább mindenki leírja a véleményét.
a "papír" szerint: bizonyos olaj 2 év vagy 30000 /jó reklám/ váltóban nem kell cserélni /örök olaj/
én nem hiszek az "örök olajban" /+ mivel használtan vettem a vasat az sem biztos hogy az van benne/
ha nem mennék ennyit akkor is max 1 év /most 3 olajcsere évente 15000-nél/
mindenki úgy csinálja ahogy szerinte jó /bizalom, hit, pénz vagy bármi más okból/



Az utolsó bekezdéssel nem értek egyet!

Bizalom?-bízni csak abban az autóban lehet aminek mindent megadtunk!

Hit?- azt máshol kell!

Pénz?- van egy közmondás - a legolcsóbb nem mindig olcsó!

Egy laikus ne úgy üzemeltesse az autóját,ahogy szerinte jó! Mindig kérje hozzáértõk segítségét! Ezzel sok bosszúságtól kíméli meg magát és autójának következõ tulajdonosát is!

lacaca Elküldve: 2010-01-26 16:26 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Én az Arany középutat tanácsolom annak aki megfogadja 15000 km. de max 1év különösen a dieselnél! Ez azonban minden esetben olajminõség ( ásványi,fél szintetikus, szintetikus) és igénybevétel függõ is !

15w és fölötte max 10000km( dieselnél kevesebb)
10w max 15000 km (dieselnél kevesebb)
0w-5w max 30000km(dieselnél kevesebb)

Az egy év max csereciklus az olaj álló helyzetben történõ elhasználódása miatt is ajánlott!

Természetese nem kötelezõ betartani .vitázni viszont nincs értelme. A kérdés csak az :kinek menyit ér az autója? (és itt nem a pénzbeni értékre gondoltam!)

lacaca Elküldve: 2010-01-26 15:34 Valaki segítsen

Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!

lacaca Elküldve: 2010-01-26 13:03 benzin szûrõ csere

Tano írta:
YELLOW írta: én mindenhol 2 évet olvasok, de akkor ezekszerint rosszul írják mindenhol. nem tudom ki beszélt 3 évrõl? nagyon sok autónál 2 év a csere. mindegy ha tönkremegy az én bajom, egy biztos nem fogom évente cserélni, mert nem teszkó gazdaságos olajat rakok bele.
jah dízeleknél lehet 1 év a csere!
de OFF!


Off autó kapcsán, de pont ilyesmirõl van szó: http://totalcar.hu/tanacsok/ol...ehet_2_ev/



Ez a "ritkajó" tanácsok közé tartozik ezen a portálon!!

Yellow ha igazán jót akarsz az autódnak akkor szívleld meg !

lacaca Elküldve: 2010-01-25 19:56 Valaki segítsen

Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?

lacaca Elküldve: 2010-01-23 18:39 19" felni

csatis1 írta: Halihó!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy az E46 kombira fel lehetne-e rakni 8,5x19-es felnit, ha az ET 36-os? A gumik 235/35R19-esek.



Minek? Holdjárót akarsz? Egyébként szerintem nagyon kilógna és beleérne a sárvédõbe!

lacaca Elküldve: 2010-01-22 14:30 Üzemanyag minõsítés és átverések!

bmw3 írta: Agip kútról van valakinek tapasztalat?



Igen- Nagyon drága.

lacaca Elküldve: 2010-01-21 12:22 Üzemanyag minõsítés és átverések!

csmester írta:
Zsolti írta: Érdekesek ezek a magyar benzin kutak...Én pl azt sem értem hogy, az omv-nél mi ez az alpesi diesel start??? ugyanis Auztriában ilyet nem árulnak pedig osztrák az omw (sõt még az alpok is ott van...)
az a gyanum hogy ez is csak egy magyar marketing fogás hogy a sima dizelt 30-40 ft-al többért eladják....


Sziasztok. Engem is érdekelne, hogy van-e értelme normál diesel helyett az extrát tankolni,vagy az egész csak átb...ás. Csak arra megy ki ,hogy többet leszedjenek rólunk. Arról nem is beszélve, hogy 1 liter helyett csak 9dl-t kapsz kb. (tisztelet a kivételnek) Az is érdekelne ,hogy az üz. adalékok érnek-e valamit, gondolok itt a diesel injektor tisztító stb-ra. Ti mit használtok és milyen idõnként?


Igen átb...ás! Adalék helyett ha teheted tankolj Ausztriában ,mert minõségi üanyag után nem kell tisztogatni semmit! És még olcsóbb is

lacaca Elküldve: 2010-01-20 14:46 Társalgó

InsectKiller írta: Valaki valahol említette, hogy van 1 cikk az Autó Magazinban. Tényleg, még én sem olvastam, egybõl scanneltem! Pár perc és itt van (fõleg neked Yellow)!

Itt is van (jó nagyok szóval inkább csak link) :
http://kepfeltoltes.hu/view/10...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/10...es.hu_.jpg



Ha a butaság növesztene a cikk írója valszeg már 3m-es lenne!

lacaca Elküldve: 2010-01-20 14:36 Társalgó

YELLOW írta: persze ez logikus! valamit valamiért! valahogy meg kell tartani és csábítani a kuncsaftokat

bmw320d4 írta:
YELLOW írta: ha te vagy a tulaj, mindegy hanyadik, akkor szerintem kötelességük kiadni!!!
keress meg más szervizet, akár telefonban, van aki rugalmasabb!


Ha csak ezért megy be valaki a szervízbe, nem kötelesek ingyen kiadni a szervíztörténetet.


Így van ! Csakhogy ezzel éppen az ellenkezõjét érik el ! Szerintem

lacaca Elküldve: 2010-01-20 14:01 Valaki segítsen

rojtos írta: Autó nem indult, úgy nézett ki aksi kaput. Szervízbe be, diagnosztika, rossz a kulcs, másik kulcs megy. Aksit tölt.remek 2napig. Megint nem indul, töltöm az aksit megy 2 napig. Megunom veszek új aksit. Megy 2 hétig. Most megint 2 naponta töltöm az aksit 1 napig. Kezdek begolyózni.Tud valaki okosat mondani?



Én azt tanácsolom,hogy elõször méresd meg az akkumulátor töltõfeszültségét! Ennek minden állapotban 13,6-14,4 V között kell lennie. Majd az autó bezárt állapotában történõ áramfelvételt, és ellenõriztesd a töltést ( min.13,6 max 14,4 V ha ettõl eltér akkor alul vagy túltöltés miatt az akkumulátor cellazárlatos lesz!) majd méresd meg az indító áramfelvételt! És ha új akkumulátort veszel ,mindenképpen nagyobb kapacitásút vegyél mint a gyári! (15-20%-kal)
Ezek alapján egy SZAKEMBER! már pontosan be tudja azonosítani a hiba forrását!