lacos76 fórum hozzászólásai

lacos76 Elküldve: 2017-01-04 15:37 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

YELLOW írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta: Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.


99%, hogy nincs.
ha mégis, max amcsi piacra, vagy hasonló piacokra. az 5 literes kiszerelés általában olcsó, gagyi olajak ismérve, néhány kivételtől eltekintve.
szóval 4+1 liter fog kelleni.

szerk.: de én pl mindig csak 4 liter veszek. először vettem 4+1-et, de megmaradt az 1 liter. nem eszi az olajat. 4 literrel is MAX jelzésen van.


a másik, hogy felesleges a C3-as olaj bele, az DPF-es dízelhez való. bár korábban, jó pár éve én is raktam bele hasonlót. csak felesleges pénzkidobás.
tudja a BMW LL-04-et oszt kész. 2800Ft/L környéki áron nézelődj.
ha meg már sz@r a motor, a hiper szuper olajok sem fognak segíteni.


A motorom átesett egy generálon csak mikor ette az olajat kb másfél hónappal ezelőtt egy olaj nagykeres üzletkötőtől vettem ilyen olajat és most a szerelőm is furcsán nézett az 5L kiszerelés miatt.
OFF: hogy tudok egy szervíz értékelést módosítani törölni?

lacos76 Elküldve: 2017-01-04 14:53 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

Sziasztok!
Kérdésem létezik e CASTROL EDGE TITANIUM 5W-30 C3 5 literes kiszerelésben.

lacos76 Elküldve: 2016-11-09 09:08 318-320-323-328i fogyasztás - melyiket?

ans777 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
JBGame írta:
Pocses írta:
duend írta:
Pocses írta:
duend írta: Sziasztok!

2002-es 318i-s tulajokat kérdeznék, hogy mennyit fogyaszt az autójuk 100-110-es tempónál tempomattal?
Köszönettel:
Endre


Szia!

Bratyómé igaz 2004-es 318i 143 LE 7 L alatt elgurul.

Üdv.: Pocses





Köszönöm szépen, én is 143LE-s változatot szeretnék venni.


Nincs mit. Szépen szól forgatva, jól kilehet vele lépni.


Szia! Nekem 94-es 318ti van és állítólag tegyem össze a kezemet a 10-es átlagért vegyesben mondjuk autómata. Esetleg valaki még megnyugtatna, hogy jó annak a 10?


Szia! A leírt körülmények között az enyém pillanatnyi fogyasztása 6l körül szokott lenni (sík úton, szélcsendben).



Az átlagom 9,5l vegyesben (kábé fele város) automatával.


Hello!
2002, 318i
Csak vegyest tudok mondani, ez nekem 8.0. (Heti kb. 220km)


Hali!
2004 318i 143LE nekem is 8 körül van a vegyes.

lacos76 Elküldve: 2016-11-01 18:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Egy ismerős e46 316i-ből NCS expert-tel minden modult ki tudok olvasni kódolni stb kivétel a GM5 az alábbi hibaüzenet fogad.

lacos76 Elküldve: 2016-10-28 21:09 bc

Tano írta:
lacos76 írta: Megpróbálom hozzáadni a felszereltségi listához valaki le tudja írni a menetét.


Gugli a barátod. Értelem szerint E46-nál ugyanígy.


Köszi szépen! A Gugli persze,hogy a barátom de a fórumoknak is hasonló a célja.

lacos76 Elküldve: 2016-10-28 16:21 bc

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
lacos76 írta: Nos Srácok!
Gyurinak a KMB-be aktívra állítottam a BC-t azonban így sem működik kell még valamit programozni vagy ez titok és feküdjek neki a google-nak.


A felszereltségi listához is hozzá kell adni,úgy teljes. Egyébként lehet a kar a szar,mert így is mennie kéne.


én meg már vagy sokadjára kérdezem, hogy mi szükség van hozzá adni a listához? komolyan érdekel, mert nem vágom. egyébként simán csak aktiválással eddig jó volt. nem volt gond, ha jó volt a kar.


Mert akkor mérhet helytelenül a BC. Másik példa: E39-be építettem utólag gyári riasztót. Nem volt elég,hogy aktiváltam a riasztót és a modult,helytelenül működött,nyitásra szirénázott és egyéb hülye dolgokat csinált. Hozzá adtam a felszereltségi listához és azóta hibátlanul működik. Van még sok ilyen példa.

Megpróbálom hozzáadni a felszereltségi listához valaki le tudja írni a menetét.

lacos76 Elküldve: 2016-10-25 19:59 Megvegyem? Vegyek ilyet?

viktor írta:
YELLOW írta:
N3mus írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
lalada írta:
N3mus írta: Sziasztok!

Az alábbi 2 hirdetésben kérném szakértők tanácsait .

330d

320i

Jelenleg egy 1.8 vectrám van és őt cserélném le. Diesel autóm még soha nem volt csak benzines ( ez a 3. ) Nem tudom mennyire kell félni tőle ( és nem arra gondolok hogy szervíz mert az mindegyinek kell.) A második benzines képen ( nem szakértő ) szememnek jól néz ki de már lassan fél év látom fent és ilyen sokáig azért bmw nem szokott fent lenni ok nélkül .
Alap kérdések amiket ilyenkor felmerülnek : Városban + autópálya havi 1-3 alkalom 300km + felett.

Előre is köszönöm a segítséget.


Nem tudom, hogy Szeged milyen, de ha sokat városozol akkor én benzinest vennék inkább. Amit linkeltél az szerintem se árban, se évjáratban, se felszereltségben nem az igazi. A 30d-t leszedték közben. A dízelnek idő kell hogy bemelegedjen,rendszeresen meg kell járatni fordulaton is, a város (főleg BP-hez hasonló dugók) ölik rendesen. Ha szeretsz vezetni, kézzel váltani, benzinest veszel.. többet fogyaszt, de a feeling egész más. Én a helyedben egy min 25i-t néznék M54-es mocival, 30i lenne a tuti.

Dízellel járok a városban Általában rövid távokat. Évi 25 ezer km körül megyek vele. Volt benzinesem is tudok hasonlítani. A benzines többet fogyaszt akár mit csinálsz vele ehhez képest a dízel olyat megy alapról, hogy le esik a fejed. A dízel drágább viszont eladni is többért tudod. Olyat vegyél amire nem sajnálsz majd költeni.


ez hülyeség... a dízelek jóval olcsóbbak lettek a használt piacon. köszönhetősen, hogy gatyára vannak menve, mert városban használják őket
ha te azt a 25ezret mind városban hajtod le dízellel, akkor nem kell csodálkozni kuplung, kettőstömegű, futómű, és egyéb problémákon. a dízel nem arra van, hogy 5km-ként le legyen állítva, és napjában 10x indítva, ami idő alatt sosem tud bemelegedni.
hiába lép neked a dízel, ha egyszer nem fog majd. meg városban nem mindegy? egy kis benzines is elég volna. meg ez a mit lép, mit lép. ilyenkor komolyan azon gondolkozom, hogy ezen kijelentést tevő emberek vajon versenypályának tekintik a közutat? mert az szomorú.
azt tudom mondani időben kell elindulni, ha meg késésben vagy, akkor sem érdemes száguldozni, mert lehet sosem érsz oda.
mondjuk ha havonta megy a kérdező 1-3 alkalommal pályán, akkor logikus lehet a dízel, mert legalább a városi tötymörgést ki lehet belőle hajtani. de itt nagyban jó lenne tudni a városi használat mit jelent. napi mennyi km-t, mennyi indítás, mekkora távok.


A városi táv minimális 1-5km maximum 2-3 indítás/ leállás / nap ( szóval elég rövid táv ) . Ezért is akartam kerülni a dízelt de ahogy kiválasztom hogy benzines pl használtautón a találati lista hirtelen 1/10-re csökken.
Már lassan 1,5 vadászok rá de sajnos vagy lecsúsztam róla vagy túlment a felső határon az ár ( ez főleg a mobile.de találtakra igaz )


dízelt többet adtak el, de az sem véletlen, hogy több is van eladó belőle.
az eladó hazsnált autók kb 10%-a eladó azért, mert újabb autóra vált a tulaj, és amúgy semmi komoly baja nincs a gépnek. a többi azért, mert nem tudja fizetni a hitelt, valószínű szervizre sem volt költve normálisan, hiába van odaírva, hogy ez vagy az lett cserélve ilyen értékben. vagy akkor kerül eladásra, amikor túl sokat kellene már költeni rá. még úgyis lehet nagy költség ha az ember olcsón tud alkatrészt beszerezni és mondjuk jó szerelője van.
nem tudom milyen összegben nézel, mi a max limit, de lehet célszerű kicsit kintebb tolni.
külföldi oldalakon amúgy is jellemzőbb, hogy 1-2 euro-val fentebb viszed máris több autót dob be.
kint és itthon is általában a jó autók nem olcsóak. ha kevés a keret, azért ne vegyél meg egy lepukkant gépet, inkább gyűjtögess hozzá, én ezt tudom javasolni.
nyilván a sok dízel lenyomja egymás árait ezért is lehet picivel olcsóbb.
én még a kis benzinessel is úgy csinálom, ha 5km-re kell menni, akkor is inkább kocsikázok, lesz belőle 10km. de még én ezt sem merem rövid távon hazsnálni, vagyis inkább úgy mondom nem szeretem.
az ideális az volna, hogy hosszú távra dízel, rövidre városban, pedig egy kicsi benzines. lehet többet fogyaszt, de nem ártasz az autónak annyit vele, mint egy dízelnek. tudom 2 autót nem engedhet meg mindenki magának, nehéz a döntés.

szerk.: megnézve a linket, a 20i helyett már inkább egy 4 hengeres benyás, akár faceliftes 18i, mert a 20i valóban sokat fog enni. akkor már tényleg jobb egy 25i. és lesz elég erő pályán is, ha fontos.

Kedves Yellov!
Sok jó és hasznos hozzászólásod van itt a fórumon, kipalléroztad magad bmw- ből és ez jó dolog, mert van fogalmad arról amihez hozzászólsz. Csak az arroganciádat vetnéd már le.
Valahogy próbáltam, a sok közül, egy bizonyos lényegi különbséget érzékeltetni a dízel és a benzines között. Erre te rögtön betámadsz azzal, hogy versenyzek az utakon, meg a városi használat miatt széthulló kuplungról meg kéttömegű lendítőkerékről vizionálsz (automatával járok, de volt manuális is).
Az, hogy neked van egy becsípődésed a városban használt dízelekkel kapcsolatban az a legyen a te bajod. Írok neked egy ugyan ilyen idióta ellenpéldát. (Felhívnám a figyelmedet arra a tényre, hogy a benzines gyors melegedése, is káros lehet a sok hőtágulási és zsugorodási ciklus miatti anyagfáradás miatt. Gondolok itt a hengerfej, motorblokk repedésére és vetemedésére…) Ha bele gondolsz akkor van benne igazság, legalább annyi mit a Te nehezen melegedő és gyorsan kopó, városi dízel teóriádban.
Ahhoz, hogy Te inkább még kocsikázol, hogy az 5 km inkább fölöslegesen 10 km legyen, a Te bajod. Szeretnek érte a benzinkutasok.
De lehet, egy bringával jobban járna, arra nem kell sokat költeni és egyszerűbb a szervizelése. Nehezebben verik át.
Üdv: Viktor



Osztom Yellow véleményét. A többit inkább visszatörültem. Ez egy márkafórum.

lacos76 Elküldve: 2016-10-25 19:33 bc

Nos Srácok!
Gyurinak a KMB-be aktívra állítottam a BC-t azonban így sem működik kell még valamit programozni vagy ez titok és feküdjek neki a google-nak.

lacos76 Elküldve: 2016-10-23 13:34 E46 Touring kalaptartó foganytyú

Jumper írta: Üdvözlet,e46 touring csomagtér ablak zsaner mellet vegig futó műanyag takaró elemet keresem!valaki esetleg a nevét vagy lenne egy jo állapotban elfekvoben vevő lennék ra


Tessék

lacos76 Elküldve: 2016-10-20 09:11 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta: szerintem pedig az E46-ban lévő N42 és N46 között szinte semmi különbség nincs. kivéve az EU normát.
az E90-ben lévő N46, ami már 150 lovas, ott vannak azok a különbségek.
erről az N46N-ről meg sosem hallottam


A wikis oldalon említi így az E90-est.
Szerinted csereszavatos a két motor egymással ha igen kell valamit állítani.


szerintem az E46-ban lévő N42 és N46 csereszabatos.
de bármilyet bele lehet építeni, ha azt vesszük (még fűnyírómotor hondát is).


Oké köszi. A honda szerintem vétek lenne bele

lacos76 Elküldve: 2016-10-20 05:44 N46 és N42 motorok

YELLOW írta: szerintem pedig az E46-ban lévő N42 és N46 között szinte semmi különbség nincs. kivéve az EU normát.
az E90-ben lévő N46, ami már 150 lovas, ott vannak azok a különbségek.
erről az N46N-ről meg sosem hallottam


A wikis oldalon említi így az E90-est.
Szerinted csereszavatos a két motor egymással ha igen kell valamit állítani.

lacos76 Elküldve: 2016-10-19 19:14 N46 és N42 motorok

Bitu79 írta:
lacos76 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az N46B20 és N42B20 motorok közt valamint, hogy beépíthetők e egy más helyére, ha igen mit kell cserélni, módosítani.


Az ecu más-más ezekben.Az N46-nál az ecu-ba van építve a valvetronic vezérlője is pl.A másikban külön van,ha jól olvastam a neten.Programozni kéne a különböző modulokat is.A kuplung,és a váltó is más lehet bennük.


http://www.bmwfanatics.co.za/s...?tid=18341

http://www.e46zone.com/forum/t...-possible/

Ezeknek a motoroknak a valvetronic a gyenge pontja.

Többek között más a féltengely,a kiegyensulyozó tengely, a hengerfej fedél,a szívócső,és a vezérműlánc feszítő is.Az n46 motor Bosch ME 9.2 vezérlőegységet használ.2007-ben modernizálták.Megváltozott benne:
A szívó- és kipufogó vezérműtengely,az előző motorvezérlő rendszert váltotta a Bosch MV17.4.6. jelű. Az ilyen motorok különböznek motorkódjuk nevében is.Például:N46N.

http://mywikimotors.com/n46b20/





Köszi a választ! Korrekt és kielégítő volt!

lacos76 Elküldve: 2016-10-19 15:53 N46 és N42 motorok

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az N46B20 és N42B20 motorok közt valamint, hogy beépíthetők e egy más helyére, ha igen mit kell cserélni, módosítani.

lacos76 Elküldve: 2016-10-19 12:24 bc

YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
gyuryy írta: Sziasztok
Bmw e46 1999.12.27 i
316i gèplyárművembe kicsereltem az úgynevezett bc kapcsolót nem volt benne de most már van ès eddig jutottam hogy van de nem működik xd
Elvittem a nagy szakikhoz de eredménytelenül ha jól láttam az 1 ik dolfin programmal próbálkozott de befuccsolt nem engedett pipalgatni... A 2 szaki mas programmal próbálkozott elis jutottunk a pipakig de ha jól emlexem valami ön borad computert pipalt azzal erősködött de nem sikerült ..valami segítséget kérnék hogy ha elmegyek a 3 ik személyhez mit keresek és hol?? Vagy esetleg kazincbarcikai és környékén valaki megtudja e oldani nekem ezt a problémát??


Ezeket a "szerelőket" messze kerüld el, nem is értem hogy mertnek ostobán belepiszkálni.


az haggyán, de még szerintem pénzt is vettek el érte


Kedves márkatársak! Én csak segíteni szerettem volna mivel van eszközöm hozzá. Viszont csak addig nyúlok bele a dolgokba ameddig értem, hogy mit csinálok. Ezért gondoltam, hogy ha valaki értelmes választ ad akkor tudok segíteni.
Természetesen mindenféle ellenszolgáltatás nélkül.


de ezt senki sem neked címezte....
hanem azoknak, ahol volt...


Oké láttam, hogy nem az én kommentem alatt van a hozzászólás csak a félreértések elkerülése végett írtam.

lacos76 Elküldve: 2016-10-19 10:26 bc

YELLOW írta:
nickname írta:
gyuryy írta: Sziasztok
Bmw e46 1999.12.27 i
316i gèplyárművembe kicsereltem az úgynevezett bc kapcsolót nem volt benne de most már van ès eddig jutottam hogy van de nem működik xd
Elvittem a nagy szakikhoz de eredménytelenül ha jól láttam az 1 ik dolfin programmal próbálkozott de befuccsolt nem engedett pipalgatni... A 2 szaki mas programmal próbálkozott elis jutottunk a pipakig de ha jól emlexem valami ön borad computert pipalt azzal erősködött de nem sikerült ..valami segítséget kérnék hogy ha elmegyek a 3 ik személyhez mit keresek és hol?? Vagy esetleg kazincbarcikai és környékén valaki megtudja e oldani nekem ezt a problémát??


Ezeket a "szerelőket" messze kerüld el, nem is értem hogy mertnek ostobán belepiszkálni.


az haggyán, de még szerintem pénzt is vettek el érte


Kedves márkatársak! Én csak segíteni szerettem volna mivel van eszközöm hozzá. Viszont csak addig nyúlok bele a dolgokba ameddig értem, hogy mit csinálok. Ezért gondoltam, hogy ha valaki értelmes választ ad akkor tudok segíteni.
Természetesen mindenféle ellenszolgáltatás nélkül.