lantika Elküldve: 2016-02-21 13:43 Autóvásárlás
YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:tamozsnyik írta:YELLOW írta:tamozsnyik írta: Üdvözlet Kartársak!
Autóvásárlás előtt állok a kiszemelt példány egy 2006os E90 325ix!
Nincs semmi tapasztalatom a típussal kapcsolatban. Segítségeteket szeretném kérni mire figyeljek oda vásárláskor? Mik azok az apró részletek (kulissza titkok) amikre feltétlen figyeljek?
A kiszemelt példány első gazdától származó elvileg 150e km.-futott összkerekes méregzsák.
Hosszú távon milyen problémákkal lehet számolni?
Minden véleményt tanácsot örömmel fogadok!
Köszönettel!
az első, hogy furcsa mód magyarországon minden 150ezret futott (mondjuk lassan, olyan 6-8 év múlva én is elérem)
pár hete FB-n egy csaj hirdetett egy E90 30i-t. odaírta, M-technik. persze nem volt az, szóvá tettem, alvázszám alapján sem. aztán elkezdte lökni, hogy nem tudja, megkérdezi a párját, mert az övé. de a hirdetésben le volt írva, hogy hölgy tulajdonos igen, mert a hölgyek (kis csaj) 30i-vel járkálnak. (persze azt hiszik úgy könnyebb eladni, mert azt gondolja az átlag vásárló, hogy nem volt meghajtva, de a valós hölgy tulaj, meg mellévált, meghúzza az autót, padkázik, stb)
az egész magyar autópiac egy NAGY KAMU!!!
hiába írunk le bármit, kevesebb a tapasztalat E90-ről és az újabbakról, de kb. mindennel lesz olyan, amit benézel. vagy jobb hanem is veszel semmit.
Szerintem egy szóval sem mondtam hogy Magyarországon szeretnék venni kocsit!
Amúgy sokat segítettél!
tök mindegy. ott is tekergetik az órát. egy 25i összkereelst meg nem azért vesz valaki, hogy évi 15ezret menjen vele. külföldön a 150ezer 3 év alatt meg van átlagban. nem azt mondom, hogy lehetetlen a dolog.
10 evesen 149000-el vettem az enyemet,vezetett szervizkönyvvel. Munkatärsam 0km-el vett egy sokak ältal lenezett Suzukit. 9 honap mulva volt neki benne 247000 km (es csak a szokäsos dolgokat kellett cserelnie) Az auto kora,es futästeljesitmenye abszolut nincs összhangban.
ne legyél naív a "vezetett szervizkönyvvel"
- egy benzines Mo-on vásárolt BMW esetán el tudom képzelni, hogy 10 évesen 150ezer km van benne.
- dízelnél már nem. mert 99%-ban évi 15ezerre nem evsz senki dízelt, akkora felárral. csak ha dízel fanatista és amúgy van pénz, ez emg csak úgy kell neki.
- aminek volt kint gazdája, de itthon veszi, az már szinte biztos, hogy tekerve volt. ráadásul keveset lehet tudni az előéletéről.
- kimehetsz venni autót, de a német, meg egyéb ország embere sem hülye. kereskedésben lévő szintén lutri lesz. magánszemélyek egy része, mondjuk külső hatásra tekertette, mert jobban eladható. ami valóban patyolat, és nem volt tekerve, keveset futott, és itt mondjuk vehetjük a 10év/150e km-t, annak viszont meg fogják kérni az árát.
nem állítom, hogy nem lehet kifogni. hiszien mindig van kivétel, de ez a ritkábbik. aki nem látja be, az szemellenzős. lehet itt álmokat dédelgetni. ha most kellene E46-ot vennem, nem vennék. vagy ha igen, akkor valami nagy motoros benzinest külföldről, magánkézből. vagy itthonról valami ismerettség alapján, hogy tudjak valamit az autóról.
kint 3-4 évre, 150e km-re vesznek autót. aztán cserélik. ez az átlag. sosem úgy írom, hogy mind!!! valóban ki lehet fogni keveset futott, idős orvos bácsi autóját, aki meghalt, és az örökösök gyorsan olcsón akarnak szabadulni mindentől, és mondjuk alapból jól élnek, nem kell az árat kitartani. a gond az, hogy hasonló beetetésekkel sokan visszaélnek. és sokan el is hiszik.
Nem vagyok naiv. Magänkezböl vettem,es a szervizkönyvben a bejegyzesek hihetöek,nincs nagy km ugräs,stb. Kiolvasva a km älläst a motorvezerlöböl ugyan az lett mint a tachoban.