lantika fórum hozzászólásai

lantika Elküldve: 2016-01-17 16:15 ASC hiba

Peti1012 írta:
lantika írta:
Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?


Nem


Mikor vetted az autot? Esetleg mostanäban,es külföldröl lett behozva? Vagy mär regebb ota megvan,es most kezdett el roszalkodni?

lantika Elküldve: 2016-01-17 16:07 ASC hiba

Peti1012 írta: Sziasztok! Azt szeretnèm tudni, hogy az e36 compact m41 d18ba hol található az asc modul?
Mert nem villágit a visszajelző ès a gombra se reagáll milyen hibák jöhettnek szóba?


Ha gyujtäsra teszed akkor vilägit?

lantika Elküldve: 2016-01-17 15:36 Elsõ lámpák

screwdriver írta:
roliking írta:
Robin68 írta:
screwdriver írta: Sziasztok az lenne a kerdesem h 120D Standard lampat:



ki lehete cserelni ilyen lampara




Vagy kelle hozza valamilyen egyebb kutyu dugasz vagy valami?


Ha xenont akarsz akkor kell hozzá még lámpamosó, automata magasság állítás.


inkább csináltasad meg projektorosra olcsobban jösz ki mintha venél bel másik lámpát


Lampa mosom van a kepen nem az en autom van csak illusztracionak raktam be az automata lampaalitto az hogy nez ki, hogyan kell keresni?


Automata lämpamagassäg ällitos:



Nem automata lämpamagassäg ällitos:

lantika Elküldve: 2016-01-17 13:46 kormány

notoriusbg írta:
p1tyeszka írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.


pedig az M kormány ránézésre vastagabbnak tűnik.


Én is meglepődtem, hogy azt írjátok, egyforma vastagok. Készséggel elhiszem, de képek alapján nekem is egyértelműen vastagabbanak tűnt. Most megnéztem újra néhány képet és már nem vagyok biztos benne... Lehet, csak optikailag tűnik annak a két "bütyök" miatt 3 és 9 óra felett. Korábban pont azért akartam én is M-esre váltani, mert nekem kicsit vékony a gyári. Viszont az enyém fabetétes és realoem alapján én is úgy találtam, M-esből nincs fabetétes, így viszont nem tetszene annyira. De most ti megoldottátok a dilemmámat.


M-es vastagabb is egy kicsit. De toväbbra sem hiszem,hogy ez miatt megerne a sportot M-re vältani. Ha tanga,vagy buszkormäny lenne akkor cserelnem en is M-re,vagy sportra.

lantika Elküldve: 2016-01-17 12:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Csabika136 írta: Sziasztok srácok!

Kis segítség lenne jó. Rendeltem két cuccot az Ebay-ről. Az egyikez:
http://www.ebay.com/itm/291630...EBIDX%3AIT
A másik pedig ez:
INPA K+CAN USB Diagnostic interface
Remélem jól linkeltem.
Először a wifis cuccal próbálkoztam, de nem jártam sikerrel sajnos. A wifi-jére tökéletesen csatlakozom, és minden olyan Androidos program jelzi is, amit próbálok. A Troque Pro is.
Viszont a kapcsolat státusz alatt azt látni, hogy nem látja az ECU-t. Csak nem tudom miért?
Gondoltam egyet, és kivittem a vezetéket is és megpróbáltam OTG kábellel csatlakoztatni a telefonomhoz. Igen, tudom hogy ezt nem így kell, de mikor ott a lehetőség, akkor az ember megpróbálja, hisz miért is ne? Szépen csatlakozik ez is, csak szintén nincsenek ECU adatok.
Nem kell itt még valamit állítani?
Aki tud az segít ugye?
De kérlek titeket, hogy ne megint továbbképzésre küldjetek, hanem tényleg segítsetek, mert azért jöttem ide.

Köszönöm!


Nekem ilyen käbelem van. Amit linkeltel mäsodiknak,azzal nekem nem müködött az INPA laptopon. Amit elsöre linkeltel ahhoz hasonlot vettem asszony Corsäjähoz,de csak arra jo,hogy jobb kezeddel,bal vällad felett elhajitsd. Csak elö adatot tudtam megjeleniteni vele telefonon,de hibakodot egy darabot sem. Szerintem csak kinai parasztvakitäs.

lantika Elküldve: 2016-01-17 12:43 Autóvásárlás

Pitykoo írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.


N46B18

1,8 Liter (1796 cm³), 85 kW (115 PS), 175 Nm.
-E46 316i/316ti

N46B20

2,0 Liter (1995 cm³).
95 kW (129 PS), 180 Nm
-E87 118i
-E90/E91 318i

105 kW (143 PS), 200 Nm
-E46 318i/318Ci/318ti (bis 03/2005)

110 kW (150 PS), 200 Nm
-E46/2 / E46/C 318Ci Coupe/Cabrio (ab 03/2005)
-E83 X3 2.0i*
-E84 X1 sDrive18i**
-E85 Z4 2.0i
-E87 120i (bis 03/2007)
-E90/E91 320i (bis 09/2007)

N46NB20 (nur auf einigen Absatzmärkten.)

105 kW (143 PS), 190 Nm
-E81/E87 118i (ab 03/2007)
-E90/E91 318i (ab 09/2007)

125 kW (170 PS), 210 Nm
-E81/E87 120i (ab 03/2007)
-E90/E91 320i (ab 09/2007)
-E60/E61 520i (ab 09/2007)


N45B16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
09/2003–05/2006 im E46 316Ci Coupé
09/2003–05/2006 im E46 316ti Compact
03/2004–03/2007 im E87 116i
03/2005–03/2007 im E90 316i

N45NB16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
seit 03/2007 im E87 116i
seit 03/2007 im E90 316i

N45B20S

2,0 Liter (1997 cm³).
126 kW (173 PS), 200 Nm
2006 im E90 320si

N43B16

90 kW (122 PS)
seit 09/2007 E81/E87 als 116i
seit 09/2007 E90 als 316i

N43B20

90 kW (122 PS)
seit 03/2009 E81/E87 als 116i

105 kW (143 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 118i[8]
seit 03/2008 E88 als 118i Cabriolet
seit 09/2007 E90/E91 als 318i
seit 03/2010 E92 318i Coupe[9]
seit 03/2010 E93 318i Cabrio

125 kW (170 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 120i
seit 09/2009 E82 als 120i Coupe[10]
seit 03/2008 E88 als 120i Cabriolet[11]
seit 09/2007 E90/E91 als 320i
seit 09/2007 E92 320i Coupe
seit 09/2007 E93 320i Cabrio
seit 03/2007 E60 als 520i


Ezek mind 4 hengeresek. M52TÜ B20,B25,B28 volt 2000-ig 6 hengeres,2000 utän jött az M54 B22,B25,B30.



Nekem a 170lovas 320i 6 hengeres van és az M54B22! 2003-as..


Ezt oda is irtam a vegere.

lantika Elküldve: 2016-01-17 12:40 Autóvásárlás

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.


N46B18

1,8 Liter (1796 cm³), 85 kW (115 PS), 175 Nm.
-E46 316i/316ti

N46B20

2,0 Liter (1995 cm³).
95 kW (129 PS), 180 Nm
-E87 118i
-E90/E91 318i

105 kW (143 PS), 200 Nm
-E46 318i/318Ci/318ti (bis 03/2005)

110 kW (150 PS), 200 Nm
-E46/2 / E46/C 318Ci Coupe/Cabrio (ab 03/2005)
-E83 X3 2.0i*
-E84 X1 sDrive18i**
-E85 Z4 2.0i
-E87 120i (bis 03/2007)
-E90/E91 320i (bis 09/2007)

N46NB20 (nur auf einigen Absatzmärkten.)

105 kW (143 PS), 190 Nm
-E81/E87 118i (ab 03/2007)
-E90/E91 318i (ab 09/2007)

125 kW (170 PS), 210 Nm
-E81/E87 120i (ab 03/2007)
-E90/E91 320i (ab 09/2007)
-E60/E61 520i (ab 09/2007)


N45B16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
09/2003–05/2006 im E46 316Ci Coupé
09/2003–05/2006 im E46 316ti Compact
03/2004–03/2007 im E87 116i
03/2005–03/2007 im E90 316i

N45NB16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
seit 03/2007 im E87 116i
seit 03/2007 im E90 316i

N45B20S

2,0 Liter (1997 cm³).
126 kW (173 PS), 200 Nm
2006 im E90 320si

N43B16

90 kW (122 PS)
seit 09/2007 E81/E87 als 116i
seit 09/2007 E90 als 316i

N43B20

90 kW (122 PS)
seit 03/2009 E81/E87 als 116i

105 kW (143 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 118i[8]
seit 03/2008 E88 als 118i Cabriolet
seit 09/2007 E90/E91 als 318i
seit 03/2010 E92 318i Coupe[9]
seit 03/2010 E93 318i Cabrio

125 kW (170 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 120i
seit 09/2009 E82 als 120i Coupe[10]
seit 03/2008 E88 als 120i Cabriolet[11]
seit 09/2007 E90/E91 als 320i
seit 09/2007 E92 320i Coupe
seit 09/2007 E93 320i Cabrio
seit 03/2007 E60 als 520i


Ezek mind 4 hengeresek. M52TÜ B20,B25,B28 volt 2000-ig 6 hengeres,2000 utän jött az M54 B22,B25,B30.


tehát ezt nem vágtam csak, hogy csak a 170 lovas 2.0 4 hengereseket nevezték 20i-nek. azt hittem a 150 lovas-akat is már annak nevezték. a régi motorokat vágom.


E90-ben 2007 szeptembertöl volt 170 lovas es az lett az uj 20i,elötte a 150 lovas volt a 20i.

lantika Elküldve: 2016-01-17 11:20 Autóvásárlás

YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok!
Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az N42/N46 motorok alu blokkok, Nicasil bevonattal
Egyébként érdekes a belinkelt autó, mert 320i-nek írják (e90), ami 2200cm3, 6 henger, de az 170Le. Az N46B20-at 318-nak nevezik, viszont 143Le, nem pedig 150Le.
Vagy valamit rosszul tudok, vagy a hirdető írta félre, de az tuti, a BMW nagyot kevert a motorok megnevezésével


ha 150 lovas, akkor nem az N46 kódos. vagy csak felfelé kerekített.
én úgy tudom, hogy a későbbi N43, N45 kódosaknál a 4 hengeres 2 literes is 20i. ezekből voltak 150 lovasak, majd később 170. de már őszintén szólva én sem nagyon tudom nyomon követni.


N46B18

1,8 Liter (1796 cm³), 85 kW (115 PS), 175 Nm.
-E46 316i/316ti

N46B20

2,0 Liter (1995 cm³).
95 kW (129 PS), 180 Nm
-E87 118i
-E90/E91 318i

105 kW (143 PS), 200 Nm
-E46 318i/318Ci/318ti (bis 03/2005)

110 kW (150 PS), 200 Nm
-E46/2 / E46/C 318Ci Coupe/Cabrio (ab 03/2005)
-E83 X3 2.0i*
-E84 X1 sDrive18i**
-E85 Z4 2.0i
-E87 120i (bis 03/2007)
-E90/E91 320i (bis 09/2007)

N46NB20 (nur auf einigen Absatzmärkten.)

105 kW (143 PS), 190 Nm
-E81/E87 118i (ab 03/2007)
-E90/E91 318i (ab 09/2007)

125 kW (170 PS), 210 Nm
-E81/E87 120i (ab 03/2007)
-E90/E91 320i (ab 09/2007)
-E60/E61 520i (ab 09/2007)


N45B16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
09/2003–05/2006 im E46 316Ci Coupé
09/2003–05/2006 im E46 316ti Compact
03/2004–03/2007 im E87 116i
03/2005–03/2007 im E90 316i

N45NB16

1,6 Liter (1596 cm³).
85 kW (116 PS), 150 Nm
seit 03/2007 im E87 116i
seit 03/2007 im E90 316i

N45B20S

2,0 Liter (1997 cm³).
126 kW (173 PS), 200 Nm
2006 im E90 320si

N43B16

90 kW (122 PS)
seit 09/2007 E81/E87 als 116i
seit 09/2007 E90 als 316i

N43B20

90 kW (122 PS)
seit 03/2009 E81/E87 als 116i

105 kW (143 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 118i[8]
seit 03/2008 E88 als 118i Cabriolet
seit 09/2007 E90/E91 als 318i
seit 03/2010 E92 318i Coupe[9]
seit 03/2010 E93 318i Cabrio

125 kW (170 PS)
seit 03/2007 E81/E87 als 120i
seit 09/2009 E82 als 120i Coupe[10]
seit 03/2008 E88 als 120i Cabriolet[11]
seit 09/2007 E90/E91 als 320i
seit 09/2007 E92 320i Coupe
seit 09/2007 E93 320i Cabrio
seit 03/2007 E60 als 520i


Ezek mind 4 hengeresek. M52TÜ B20,B25,B28 volt 2000-ig 6 hengeres,2000 utän jött az M54 B22,B25,B30.

lantika Elküldve: 2016-01-16 18:43 kormány

YELLOW írta:
lela írta:
YELLOW írta:
lela írta: Üdv!

Valaki nem tudja véletlenül az alul kétpálcás és az M kormány közt átmérőben vagy magában a kormánykerék markolat vastagságában van valami különbség? Illetve az M-es nek az alja az csak fekete lehet, vagy van hozzá esetleg szálcsiszolt alu is?


átmérő, vastagság egyforma. olyan betét van hozzá, mint amilyen az ajtókhoz, műszerfalhoz is van.


Tehát itt a 3 as elemből van szálcsiszolt alu is?
Nekem ez van és alu. De ha kicserélném a kormányt M-re lehet béna lenne hogy az ott alul nem alu...Bár nem tudom milyen lenne, és hogy megérné e. Mert ez is sport kormány, csak nem "M".


értem mit mondasz, a realoem nem hozza csak feketének.
hát most megfogtál. logikus a fekete, hisz az M-pack része pl a fekete tetőkárpit is. az SMG-s M kormány betétje ez a világosabb szürke vagy a CSL-é, olyan mint nekem az ajtókárpiton lévő.
viszont láttam már olyan korményt, amin aluhatású volt. azt nem tudom, hogy utólagos-e. M-packba is láttam, ami gyárilag nem fekete betét van körbe, gondolom a kormány sem volt az. /közben utána néztem és tévedtem. a kormány betétje fekete minden esetben, függetlenül a többi betéttől. a CSL és az SMG váltós M-es kormény betétje sötét szürkés, fegyverszürke. akkor amiknél más az már utólagos téma./ ezt én sem tudtam amúgy, de így valamilyen szinten megnyugodtam, hogy nem gáz ha a kormány betétje vekete, a többi meg világosabb.


M kormänybetet gyärilag van fekete,titän es karbon. Nem hiszem,hogy megeri egy sportkormänyt M-re cserelni.

lantika Elküldve: 2016-01-14 18:28 Csomagtartó nyitás

Lacko74 írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség. E46 sedan (2003-as) csomagtartó ajtó nem nyílik a távirányítóval és az ajtón lévő gombbal sem, csak ha a kulcsot a zárba rakom és elfordítva benne, kinyitom. A műszerfalon viszont azt mutatja, mintha nyitva lenne a csomagtartó, zárt állapotban is. Mi lehet a gond. Központi zár működik rendesen és minden más is. Van amikor nyit,de egyre többször nem teszi. Előre is köszi a segítséget!


ajtokäbel ätvezetgumiban szakadt.

lantika Elküldve: 2016-01-14 14:08 Beázás!!!

kzste írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
pedig ha ott a vízcsepp, akkor az be kell, hogy ázzon (mint ahogy írták már).
mondjuk pont oda alá megy egy gumikéder, odazár, lehet a gumi el tudja vezetni azt a pár cseppet. szóval csak szerencséd van egyenlőre, ha nem jut be víz.


Valószínűleg nincs akkora rés még a fólián, a víz nagy részét elvezeti. Ezt a kis időt már kihúzza. Már csak valami jó ragasztó kéne, hogy vissza tudjam rakni a helyére.


Butil szalag. Kb ugyan az mint a gyári.


Pontosan butilt hasznälnak az autogyärak is.

lantika Elküldve: 2016-01-14 11:46 Tempomat - utólag?

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: jól ki van ez találva. mennyivel egyszerűbb volt kivitelezni E46-ban, főleg akinek már eleve körlégzsákos sima kormánya volt. szerintem sokkal kényelmesebb a kormányon lévő tempomat kapcsoló, mint ez a "füles" megoldás. pont ez tetszett hogy 1-1- kar mindkét oldalon, semmi csicsa.


Az újabb szériáknál már visszatértek a kormáyon lévő megoldásra, lehet pont ezért.


pont ezért mondtam, ha esetleg újat veszek valamit, mármint nekem újat, az nem E90 széria lesz, az ki fog maradni. ha mégis jönne egy jó vétel belőle, akkor csakis gyárilag tempomat-os lesz
ez a + fülecske meg olyan Ford-os, vagy japán autós. nem is tudom. nekem a Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom, de valszeg hagyomány. az E65 kormány automata váltó kapcsolója sem jön be ott felül. amcsi kocsikban is mindig zavart. már képeken is



"Mercikkel is az a bajom, hogy az egyik oldalra van zsúfolva minden. bár az újakat már nem tudom"
Meseljek? Szerintem kivül pelül ronda az összes w/s205,x205.

lantika Elküldve: 2016-01-13 21:20 Beázás!!!

kzste írta:
asbi írta:
Bitu79 írta:
asbi írta: Ugyan nekem beázásom nincs, de úgy, hogy nem esett az eső pár napja, ha lehúzom az ablakot, akkor nedvesen jön fel. Balos vízlehúzót most cseréltem az eső után, mert már elég ramaty állapotban volt.
Lehetséges, hogy eltömődtek a kivezető nyílások alul? Merre találom ezeket? Vagy csak a rossz vízlehúzó miatt bejutott a víz és ez kiszárad majd szépen?


Valamennyire természetes ez is.Hidegebb,nedvesebb időben nem tud olyan hamar kiszáradni belül.Kell neki jó pár óra autómosás után is pl.Pár óráig nem is szoktam épp ezért lehúzni az ablakokat,hogy ne legyen ujra csíkos.Ha nem ázik be az ajtónál sehol,akkor szerintem ne aggódj.
A vízkivezető nyílások az ajtó alján vannak..Nyitott ajtónál önts kis vizet az ablakra,és látod,hogy kifolyik e a víz,vagy sem alul.
Amúgy a vízlehúzó is ha vizes lesz,kell neki kis idő,mire megszárad.Amíg nedves,addig összekeni az ablakot.Ez ilyen.



Áhh, szívás, mégiscsak van beázásom:



Az utastérbe nem jut be, csak kívül a küszöbön látszik. Szedhetem én is szét.


Ha már itt az ajtókárpit alatt vízcseppeket látsz, az bejut az utastérbe is.. :/


Nem feltetlenül. Van 1 gumikeret a kasznin is. Ha leveszed a kärpitot,akkor ragaszd vissza rendesen azt a szürke szivacs valamit.

lantika Elküldve: 2016-01-13 21:17 Tempomat - utólag?

Vadasz69 írta:
lantika írta:
Vadasz69 írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék,hogy e90-be lehet-e utólag
tempomatot rakni,ha igen akkor kb mennyibe kerülne?

Előre is köszönöm a segítséget.


Lehet.
2 evvel ezelött ismerösömnek 120000 ft-ert raktäk be hivatalos BMW szervizben.


Köszönöm.
Ennél akkor ezek szerint plusz kar kerül be,nem lehet ugyan úgy kormány gombokra rakni mint az e46-nál?



Hät ugy nem megy. Bontott cuccokkal meg lehet olcson oldani. De E90-be nem jo az E91-es alkatresze. Csak E90,E92,E93,illetve a 6-hengeres nem jo 4 hengeresbe,illetve forditva. Az esöszenzorra is figyelni kell. Vagy egy ilyen kell neked:



vagy csak egy külön kar amit bele kell tenni a mostaniba. Es persze uj burkolat kell,mert +1 kar az +1 lyuk.

lantika Elküldve: 2016-01-13 21:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

[quote="Narumon"][quote="F10"][quote="Narumon"]
F10 írta:
Narumon írta:
HTamas írta: Üdv mindenkinek!


Biztos hogy lehet talalni 200.000 alattit falumban is van egy 1 . Tulajos de még nem eladó.
Másik dolog érdemes bevinni diagra a szervizbe és kiderűl a tekergetés, vagy megemlited az eladónak és ha van rejteni valója nem fogja elvitetni kiolvasni.


Akkor csak nem lehet találni mert nem eladó! Ha meg eladó akkor meg horror áron mert a tulaj sem hülye. Én németbe bóklászok rendszeresen de egy nyamvadt 320D-t nem tudok jó szívvel hozni, mert ami árban baráti abban 280-350e km van belecsavarva. E60-ról nem is beszélve, amelyik szép és nincs beletekerve 300e km azért még most is elkérik a 12-15e eurót, pedig még lehet, hogy évjáratban is régi. Amelyikben meg nincs ennyi azt nem baráti áron adják. Itthon meg sokkal rosszabbak a tapasztalataim. Biztos ki lehet fogni itt is, de BMW-s ismerettségi körökben eddig még csak szivola volt belőle.
A BMW-nek ráadásul nincs központi adatbázisa tehát fogalmuk sincs, hogy egy németből behozott verdába mennyi lett beletekerve. (de tipikus, hogy behozzák németből 400.000km-el aztán megy a magyar használt piacra 185000km-el.
Nem véletlen, hogy amit magamnak vettem az bizony kint is drágább volt mint amit igazából "érdemes behozni".
Node summa summárum mindenki azt csinál amit akar, de ha láttok olcsón tényleg 200 alatti futásteljesítménnyel itthon E60-at akkor arra le kell csapni mert azt még a németek is megveszik tőled


"de ha láttok olcsón tényleg 200 alatti futásteljesítménnyel itthon E60-at akkor arra le kell csapni mert azt még a németek is megveszik tőled "

Reszegen ne irkälj a forumra.