laptopelite fórum hozzászólásai

laptopelite Elküldve: 2014-08-09 12:46 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Valaki segítsen legyen kedves elmagyarázni hogy a képeken látható határértéket igencsak túllépő adatok mihez tartoznak, vagy mit jelentenek!! Nem azt kérem hogy mondjátok meg mi a baja a kocsinak csak azt hogy pl. load mg/AS/Zyl érték micsoda és mihez tartozik! Nagyon nagy lenne ha valaki el tudná magyarázni nekem!!! Az a baj hogy a kocsi nem megy nincs benne erő dadog torpan és néha csinálja néha nem, és már sokminden ki lett csrélve próbára, de nem változott a helyzet! amik próbálva lettek: kartergáz szelep, lambda első hátsó,ac pumpa, benzin szűrő, ac relé, nyomásszab szelep, de nem változott semmi!




Valaki ha tud világosítson fel legyen kedves! Mert a szerelők is csak pislognak velem együtt, mert nem találunk logikát, azaz nem egyértelmű a hibajelenség! Annyi hatalmas szerencsém van hogy van lehetőség az alkatrészek cserélgetésére, tesztelésre!


laptopelite Elküldve: 2014-07-24 21:41 alapjárat leesik, ingadozik

ferivagyok írta:
laptopelite írta:
szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik


Ugyszint ez a hiba. Mi is ugyanezzel a programmal csináltuk a diagnosztikát. Nekem mondjuk csak néha ment fel 1.0 fölé. Akkor viszont szar volt már az alapjáratom. Amugy nekem is hasonló a történet a motorral. Nekem aztmondta a szaki hogy nem ül fel rendesen a szelep a szelepfészekbe ezért nincs rendes kompresszió abban a hengerben és abban a pillanatban mikor bekéne hogy teljesen zárjon a szelep. Sajna ez a legtöbb hiba az M43B16 vagyis az 1.6-os mototrokkal. Kb 12-150 mindennel együtt a javitás. NE CSERÉLGESSETEK MINDENT KI!!!


Nálam a hiba fennál még mindig, most cseréltünk kartergáz membránt, kb 3 inditásig sokkal jobb volt, de utánna megint kezte, habár nem annyira szarakodott! A membrán nem működött rendesen az tuti, mert az új sokkal érzékenyebb volt! Büdös benzin szaga van a kipufogógáznak, és a kis rángás torpanás gyorsuláskor még mindíg megvan! Az enyém 1.9 105 ló. merre vitted szerelőhöz? ki volt a szaki?

laptopelite Elküldve: 2014-06-12 20:36 alapjárat leesik, ingadozik

szotakdavid írta:
laptopelite írta: Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!


Töröltetek adaptációt?!


Az első diagnál mindent kitöröltek, még azt is amit a kocsi saját magának "tanít".

ÁÁÁÁÁÁ! Légtömegmérő csere után nem volt törlés, de ha lehúznám akkor se lenne jobb, már próbáltam a régivel.


Ami érdekes lehet ez a hengerenkénti adat ami az 1es 2es hengernél 1 valami másodpercenként, a 3as hengernél ez 2 vagy 3 valami egy sec alatt a 4es meg 0, gázadásra 1es 2es 3as hengeré változik a 4es 0 marad






Ez a random hiba... Most mentem vele a belvárosban a körúton (BP) és lehűlt a levegő... Megy mint a veszettkecske... de ha csak kuplungal indulok még mindig rángat és 500 fordulatig esik vissza a motor, erölködik

laptopelite Elküldve: 2014-06-12 19:44 alapjárat leesik, ingadozik

Sziasztok!

Valaki segítsen nekem legyen oly kedves!

Van egy 316i 1.9 benya 105 nyihaha masinám. úgy néz ki a probléma hogy gondol egyet, vagy régóta araszolgatok a városban, vagy megállok a napon egy órára, vagy csak simán véletlen szerűen, elhagy az erő! Nem gyorsul, torpan, hörög, és néha le is áll! Ha be van ilyenkor kapcsolva a légkondi el se birok indulni a lámpánál! Ha 2500 körül engedem finoman a kuplungot akkor elindul és mintha ereje is lenne, de ha pörgetem kb 5500ig akkor olyan darabos hogy kirázza a vesém, sőt van amikor 4000es fordulatnál elfogy az erő és csak forog de nem gyorsul. eddig 2x voltam diagon egyszer tele volt minden szarral de nem rég került hozzám az autó igy nem tudtuk mi a valós és kitöröltük. azóta is szarakodott, de annyit olvastam meg annyit kérdezősködtem hogy rászántam magam egy légtömeg mérő cserére! Na itt lepődtem meg, ugyanolyan szar! sőt ma 2x le is esett a fordulat ugy hogy le is állt! Erre elmentem ma a 2. diagra ahol a kopogás és a lambda szonda jelzett hibát 141 és 136 os hibakóddal. ezt kitöröltük és járattuk a motort egy kicsit, egy egy gázfröccs, majd a lambda berakott egy hibát megint, de most sem az alapjárat ingadozás nem volt se más... Szépen jár, 7,8 a városi vegyes lábbal, nem csörög. olyat is csinál hogy beinditom, és (mikor oajat cserélsz és először indítod, zakatol a hidrotőke amíg oda nem és az olaj) elkezdem hallani ezt a zakatolást halkan, majd erősödik és végül elhallgat, majd utána megint elkezdi és abbahagyja....... Olyan van még hogy a diag progi kiirta: valós folyamatbanlévő érték, 1,2,3,4 henger, mindegyikhez tartozik egy sor! Alapjáraton az 1 és 2 henger 1 1/s, a 3 as henger 2 1/s és 3 1/s érték között ugrál a 4 es henger 0 1/s értéken van mindig, gázadásra nem változik míg a többi 3 igen. Ezt a muki nem tudta megmondani hogy mi lehet.... Gondolom hogy 1/s a másodpercenkénti és előtte az van hogy mennyit csinál de hogy miből vagy hogy kinek hova miééért???? Én lassan beleőrülök! Mindenki mást mond. Vákumcsöveket cseréltem, az olaj friss a gyertya is habár nem gyári, de most hozzák az újat!légszűrő légtömegmérő cserélve... SSEEGGÍÍTTSSÉÉÉÉG!

laptopelite Elküldve: 2014-04-20 17:45 manuális váltó

YELLOW írta:
laptopelite írta:
YELLOW írta:
laptopelite írta: Üdv!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Nem rég vásároltunk egy E46 os manuális Bömbillárét, és nehezen vette az 1,2,5 fokozatot és Rükibe is konkrétan ki kellett "vágni" izomból! Ezen felbátorodva Kapott gyári MTF LT2 olajat potom 12 ezerért, mert azt olvastam itt a sok hozzászólásban hogy ha lehet akkor elsőnek a gyárilag előirt olajat kapja meg.... Leeresztéskor Brutál égett szaga volt az alig 314 ezret futott olajnak! Azóta kent az új olaj kb. egy ezrest és a tapasztalat az hogy minden sebesség gyötrelmes lett hidegen és melegen egyaránt, viszont rükibe és 5.be könnyebben kimegy a kar oldalra! Olyan érzésem van, mint amikor kuplung nélül akarnék váltani, mintha nem szinkronizálna le rendesen, vagy mintha összetapadnának a kerekek a váltóban! Tehát kivenni is nehéz, meg berakni is Gondolkodom az ATF olajon de gyanakszom hogy nem fogom ilyen könnyen megúszni... Esetleg valaki járt már igy, vagy tudnátok ajánlani nekem valami trükköt amivel közelebb juthatnék a probléma megfejtéséhez!?!?!?!?!?

Kuplungot cseréltetett az előző tulaj, 260 körül, márkaszervizben...


ez gyanusan váltóbontás lesz és szinkrongyűrű csere...


Wow... Éreztem hogy nem lesz egyszerű :S És az mit jelent egy ilyen váltónál árban és időben? Gondolom nem biztos hogy jobban járok egy bontottal..?


hát ezt nem tudom. a bontott is lehet necces, lehet 10ezer múlva az is rossz lesz. árakat nem tudok, majd valaki hátha.


Azért köszönöm! Próbáltam keresni árakat de nem találtam egyenlőre...

laptopelite Elküldve: 2014-04-20 17:33 manuális váltó

YELLOW írta:
laptopelite írta: Üdv!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Nem rég vásároltunk egy E46 os manuális Bömbillárét, és nehezen vette az 1,2,5 fokozatot és Rükibe is konkrétan ki kellett "vágni" izomból! Ezen felbátorodva Kapott gyári MTF LT2 olajat potom 12 ezerért, mert azt olvastam itt a sok hozzászólásban hogy ha lehet akkor elsőnek a gyárilag előirt olajat kapja meg.... Leeresztéskor Brutál égett szaga volt az alig 314 ezret futott olajnak! Azóta kent az új olaj kb. egy ezrest és a tapasztalat az hogy minden sebesség gyötrelmes lett hidegen és melegen egyaránt, viszont rükibe és 5.be könnyebben kimegy a kar oldalra! Olyan érzésem van, mint amikor kuplung nélül akarnék váltani, mintha nem szinkronizálna le rendesen, vagy mintha összetapadnának a kerekek a váltóban! Tehát kivenni is nehéz, meg berakni is Gondolkodom az ATF olajon de gyanakszom hogy nem fogom ilyen könnyen megúszni... Esetleg valaki járt már igy, vagy tudnátok ajánlani nekem valami trükköt amivel közelebb juthatnék a probléma megfejtéséhez!?!?!?!?!?

Kuplungot cseréltetett az előző tulaj, 260 körül, márkaszervizben...


ez gyanusan váltóbontás lesz és szinkrongyűrű csere...


Wow... Éreztem hogy nem lesz egyszerű :S És az mit jelent egy ilyen váltónál árban és időben? Gondolom nem biztos hogy jobban járok egy bontottal..?

laptopelite Elküldve: 2014-04-20 12:57 manuális váltó

Üdv!

Szükségem lenne egy kis tanácsra! Nem rég vásároltunk egy E46 os manuális Bömbillárét, és nehezen vette az 1,2,5 fokozatot és Rükibe is konkrétan ki kellett "vágni" izomból! Ezen felbátorodva Kapott gyári MTF LT2 olajat potom 12 ezerért, mert azt olvastam itt a sok hozzászólásban hogy ha lehet akkor elsőnek a gyárilag előirt olajat kapja meg.... Leeresztéskor Brutál égett szaga volt az alig 314 ezret futott olajnak! Azóta kent az új olaj kb. egy ezrest és a tapasztalat az hogy minden sebesség gyötrelmes lett hidegen és melegen egyaránt, viszont rükibe és 5.be könnyebben kimegy a kar oldalra! Olyan érzésem van, mint amikor kuplung nélül akarnék váltani, mintha nem szinkronizálna le rendesen, vagy mintha összetapadnának a kerekek a váltóban! Tehát kivenni is nehéz, meg berakni is Gondolkodom az ATF olajon de gyanakszom hogy nem fogom ilyen könnyen megúszni... Esetleg valaki járt már igy, vagy tudnátok ajánlani nekem valami trükköt amivel közelebb juthatnék a probléma megfejtéséhez!?!?!?!?!?

Kuplungot cseréltetett az előző tulaj, 260 körül, márkaszervizben...