lecso_ fórum hozzászólásai

lecso_ Elküldve: 2014-08-28 10:15 Valaki segítsen

Rolly írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.

A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.

Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.

Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.

Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt...

Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.

Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???


Ingadozni szerintem csak a hőmérséklet változástól tud (hőtágulás). De gondolom hidegen töltötted fel, és hidegen nézted meg a vizet. Nekem is volt már ilyen, nálam csak egy vizes csövet kellet cserélni. Én sem láttam elsőre hibát, ezért szervizbe vittem. Azzal a csővel volt gond, ami konkrétan a hőcserét végzi a motorban - egy kis repedésnél eresztett. Kicserélték, nem is volt drága, és azóta nem fogy a vizem

lecso_ Elküldve: 2014-08-18 21:08 Pepita kárpit, Balázska (+3670-254-3861)

b_imi írta:
lecso_ írta:

Szabad megkérdezni, hogy mennyi volt? Én is bőrözés előtt vagyok, és velük szeretném csináltatni



Csak 4 hozzászólást kell visszaolvasni


És tényleg

lecso_ Elküldve: 2014-08-18 19:51 Pepita kárpit, Balázska (+3670-254-3861)

Puli írta: Balázsék munkája (Én maximálisan elégedett vagyok vele!):

Kép 1

Kép 2

Kép 3

Kép 4

Kép 5


Szabad megkérdezni, hogy mennyi volt? Én is bőrözés előtt vagyok, és velük szeretném csináltatni

lecso_ Elküldve: 2014-08-18 17:37 Elsõ lámpák

Pitykoo írta:
YELLOW írta: most láttam egy Lancsát ezzel a ködlámpás módszerrel. nagyon gagyi nekem. xenon-os a lámpa, erre a ködlámpa szépen sárgán belerondít. ráadásul kis kormány mozdulatra is felkapcsol az aktuális oldal. ez egy rossz utón, ahol kerülgeti kell, a szembe jövőnek nagyon kellemetlen lehet. ha ilyen autóm lenne, inkább kikötném, kapcsoltatnám belőle.

szerk.: mondjuk lehet bizonyos sebesség felett nem működik, de városban zavaró lehet


Hát az úgy gagyi, ja! Hogy mikor kapcsolja, mekkora elfordításra azt jól kellene beállítani, na meg legyen egyforma a színe ha lehet...
Egyenlőre én is letettem erről egy jó időre, most mást akarok hamarabb )


Én azt sem értem, hogy ez a funkció mire jó? Semmi haszna..

lecso_ Elküldve: 2014-08-18 08:50 angel eye

YELLOW írta:
lecso_ írta: Ebay-en találtam pár hirdetést, ahol CCFL LED-nek van írva. De tényleg vagy ez, vagy az. Az inverterben van különbség? Gondolom, ha ugyan akkora feszültségen működik, akkor az inverter mindegyikhez jó


LED-hez nem kell inverter, szerintem. szerintem ezekben a kategóriákban nincs külön driver áramköre. a CCFL-nek viszont van.


Sikerült beszerelni, és tényleg nem kellett inverter.

lecso_ Elküldve: 2014-08-15 18:17 316 nincs alapjárat

Superpippo írta: Sziasztok! A mai nap több km autózás után megálltam egy piros lámpánál. Egyszer csak leesett az alapjárat és leállt a motor. Ezután félreálltam az alapjárat ingadozott leesett többször. A hiba csak üzem meleg motornál jelentkezik.A műszerfalon hibalámpa nem jelez vissza hibát.Plusz még arra is figyelmes lettem, hogy amikor járó motornál felnyitottam a motorházat ingadozó alapjáratnál, olyan hang jött motortérből mintha valahonnan jönne a levegő (szivó, fújó hang). Mi lehet a hiba? Majd elviszem kiolvasásra de addig is foglalkoztat a kérdés.Kösz a segítséget! Üdv


Nekem E36 van, de nálam is előfordult (és sok E36-nál láttam, mindegyik 316i), hogy a levegőcső a harmonikás résznél kirepedt. Ettől nekem is esett az alapjárat. Bár érdekes módon, nekem meleg motornál nem. Inkább indítás után, vagy tolatásnál

lecso_ Elküldve: 2014-08-15 18:12 angel eye

Ebay-en találtam pár hirdetést, ahol CCFL LED-nek van írva. De tényleg vagy ez, vagy az. Az inverterben van különbség? Gondolom, ha ugyan akkora feszültségen működik, akkor az inverter mindegyikhez jó

lecso_ Elküldve: 2014-08-15 17:40 angel eye



CCFL sztorno. Angel eye fényszóró

lecso_ Elküldve: 2014-08-14 22:01 angel eye

Sziasztok!

CCFL LED-es fényszóróba keresek invertert Székesfehérváron, vagy környékén. Ha valaki tud segíteni megköszönném

lecso_ Elküldve: 2014-03-30 19:56 E36 kormányzár betét csere

Sziasztok!


'96-os E36-os BMW-ben nekem is kellett gyújtáskapcsolót cserélni. Ráadásul kompletten a kormányoszloppal együtt, mert a zárbetét megszorult - nem lehetett kivenni külön. Újat sehol nem találtam, ezért vettem bontóból. Sajnos a bontott alkatrész sem jó, mivel néha körbeforog... Viszont nincs megszorulva, a video-ban látható technikával ki lehetne szerelni. Tud valaki abban segíteni, hogy hol lehet új betétet venni? Vagy megbízható bontottat?

lecso_ Elküldve: 2013-12-22 13:25 Műszerfal kijelzés

Atis2013 írta: Szaisztok

Bmw 316i 1996év járat
A km órán elment a üzemanyag és a víz hőfok mutató meg a fedélzeti számítógép is össze vissza mozognak a mutatók valami elektromos hiba lehet ? találkozott már valaki ilyenel ?

előre is köszi a válaszokat


Nekem is volt ilyen problémám, szintén '96-os évjáratból (lentebb olvashatod). Nekem az volt az érzésem, mintha "újraindulna" a műszerfal. Minden lámpa kigyullad, mutatók lefagynak, aztán úgy csinál, mintha akkor indítanám el (mikor visszajön). Még nem tudom mi volt a gond, 2-3-szor csinálta, azóta nem jött elő - kb 1 hónapja. Mindenképp át kell nézetni autóvillamossági szempontból, nehogy zárlatos legyen.

lecso_ Elküldve: 2013-12-02 15:14 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!


Van még pár buta kérdésem
Szóval az "új" bömösben a műszerfal még a régi, analóg stílusú. Tekerős klíma, analóg óra stb. Fedélzeti computer egyáltalán nincs benne. Ez mind nem is zavar, mivel tetszik, a baj az, hogy nincs benne külső hőmérséklet mérő/mutató. Gyári computert be lehet szerelni, hogy mutassa nekem a hőmérsékletet? (tehát szenzor, kábelek megvannak?). Vagy vennem kell egy utólag beszerelhető, bármilyen autótípushoz jó hőmérőt kijelzővel?

Előre is köszi!

lecso_ Elküldve: 2013-11-27 15:06 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
lecso_ írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.


Igen, az olajszervíz, az az olajszervíz amúgy azóta már nincs sárgában (piros előtti utolsó jelölő), reggel azzal indítottam a napot, hogy nulláztam. Ez a második E36-osom, így azt már ismerem.


nulláztad? és olajat nem is cseréltél? remélem cseréltél azért. amúgy köze nincs hozzá, hogy elmegy a kép, meg karácsonyfa van a műszerfalon. vagy kontakt hiba, vagy egyéb, mintha olvastam volna már iylet E36-ról is, (az E87-esek beázni szoktak) de nem emlékszem mi volt. lehet valami napkitörés okozta


Persze, olajcsere is van. A nullázást csak a műszerfal miatt említettem. De akkor ezek szerint nincs is hozzá köze. Akkor vagy autóvillamossági, vagy csillagász lesz a megoldás Köszönöm az infokat!

lecso_ Elküldve: 2013-11-27 11:18 Műszerfal kijelzés

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.


Igen, az olajszervíz, az az olajszervíz amúgy azóta már nincs sárgában (piros előtti utolsó jelölő), reggel azzal indítottam a napot, hogy nulláztam. Ez a második E36-osom, így azt már ismerem.

lecso_ Elküldve: 2013-11-26 20:55 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?