lela fórum hozzászólásai

lela Elküldve: 2015-05-03 19:59 Hibakód

Pitykoo írta: Hali!
A minap egyszer elkezdett olyat csinálni, hogy ingadozik az alapjárat!
Ezt csak egyszer csinálta eddig és azóta se. Viszont kiolvastam és ezt a hibakódot dobta!



Ez mitől lehet ill. mit tudok vele csinálni?!
Előre is köszönöm!!


Ha jól látom akkor ez légmennyiségmérő, érdemes lenne tisztítani/cserélni.
Tano sztem tud segíteni pontosan, ő a diag koronázatlan királya.

lela Elküldve: 2015-04-29 17:39 Nem indul. please help me!

Tano írta:
Tom_Sawyer írta: Nekem ezt csinálta múltkor egy reggel, majd este is. Másnap lebeszélem a szerelőt, gondoltam még egyszer ránézek, megtisztogattam az akku saruit, pöccre indul. Azóta sem jött elő többet.


Köszi, ezt majd még megnézem.


Vagy lehet az önindító szénkeféje, ha a bendix behúz utána adja(adná) a villanyt a kommutátorra, lehet elkopott.

lela Elküldve: 2015-04-29 10:25 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

lantika írta: Hello. Beepites sikerült,müködik minden rendesen. Az normälis,hogy ha rädiot hallgatok akkor is erre ugrij vissza a kijelzö?



Navirol,BC-röl,Beällitäs menüröl nem lep vissza ide,de rädiorol igen. Valahogy nem lehet beällitani,hogy rädion maradjon?


Szia bocs a kérdésért nem a témába vág, de neked a keréknyomás őr az gyári felszereltség, vagy azt is te építetted bele?

lela Elküldve: 2015-04-29 10:10 Eltűnik a hűtővíz!

Helioport írta:


Nekem ugyanez a gondom: eltűnik a víz. Az olaj nem fogy, nem vizes egyáltalán, és normál városi forgalomban nagyon lassan fogy a víz, de nagy terhelésnél, pályázáskor, mikor aránylag hosszú távon megyek állandó 138-140-nel, mire odaérek, elfogy a vizem. Luk nincs sehol. Azt mondja a szerelő srác, hogy lehet, hogy csak nagy terheléskor nyílik meg valami a hengerfejnél, valami repedés lehet, de úgy érzem, ez csak találgatás, és hengerfej-felújítást mond. Azt mondja, elvitte vkihez, aki ki tudja mutatni a vízből a kipufogógázt, és van benne. Nem tudom, mitévő legyek...



Szia!

Mielőtt leveteted a hengerfejet mindenképp nézzétek meg a hőcserélőt mert úgy látom neked viszont dieseled van, ha euro4 a motorod akkor van benne ilyen, és részecskeszűrő is.







lela Elküldve: 2015-04-28 06:45 Ápolás, tisztítás

Nem tudja valaki hogy a BMW gyári tisztítószerei milyen gyártótól származnak? , pl bőrápoló, HD wax stb.

lela Elküldve: 2015-04-27 10:42 Eltűnik a hűtővíz!

Puli írta:
grezo írta: Sziasztok!
Probléma van szeretett kocsimmal légyszi segítsetek!!!
A probléma a következő: 240-260 km-enként kigyullad a hűtővíz visszajelző lámpa, ekkor töltök bele kb 1L vizet a szint eléréséig és a megadott kilométeren belül újra elfogy a víz. Sehol nincs vízfolyás, nem látni sehol csöpögést.
Üzemi hőmérsékleten a hűtő teteje forró az alja pedig hideg és a vastag vízcsövek kőkemények. Mi lehet a probléma?
Voltam vele egy szerelőnél, azt mondta ,hogy valószínűleg hengerfejes vagy a hengerfej tömítés lehet rossz.
De a motorolaj teljesen tiszta, víznek nincs nyoma és a műszerfalon lévő hőfokmérő, tökéletesen középen, a normál hőfokon áll, soha nem megy feljebb, még ha meghajtom a gépet akkor sem.

Előre is köszönöm a segítséget!


Én is végig jártam ezt sajnos, minden csövet átnéztünk és nem találtunk lyukasat! Talán 1 évig töltögettem, mire megtaláltuk,hogy a hőcserélőmbe volt egy lyukas cső:
Hőcserélő

Cseréltem a hőcserélőt (egy bontottra),azóta fasza!


Tudomásom szerint a benzinesben nincs ilyen hőcserélő...

lela Elküldve: 2015-04-21 21:07 Vicces :)

Pocses írta:
Opel Astra 1.6innyektor legesleghalaosabb iramban



Patika a vas!
Egy az igen ritka gépsárkányok közül!

lela Elküldve: 2015-04-20 18:06 Hifi beszerelése e46-ba

lantika írta:
Osynho írta: Ez kicsit kínai nekem. Szóval van megoldás az esztétikus, rombolás
mentes kábel elvezetésre? 2,5 + 1,5-esnek el kellene férnie.




igy nez ki a kerdeses csatlakozo 2 resze.

Ahol a piros kocka van azt nezd meg,hogy a csatiban az a kicsi kocka csati resz benne van e,illetve,hogy van e benne läbacska (az ajtobol kilogo csati).
Ha nincs benne,vagy tök üres akkor ki kell venni,es ott ät fog ferni a käbel.
A teljes leiräs nemetül.







Ekkora kókányolást soha nem csinálnék!!!
Én tuti bepinezném, bármit csináltam a kocsiban mindig kikerestem a gyári megoldásnak megfelelő pint.

lela Elküldve: 2015-04-15 15:30 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

csbalu írta:



Na ez szuper!
Amiket említettél egyik sem a Navi kötegben van benne. Ajtókábel köteget (amiben benne van) pedig nem kell a sima navi beépítéshez.
Majd feltöltögetem most már lassan a FB oldalamra a navi beépítéses képeket, abból nyerhetsz infót. Egy apró trükk, hogy el kell vágni egy nagyon pici helyen az első szőneget a kocsiban a váltónál a középkonzol alatt csak akkor tudod felhajtani. Egyéb esetben ki kéne vennem a műszerfalat és a fűtésboxot, hogy ki tudd venni a szőnyeget.
A jobb oldali hangszórók vezetékei szintén a fűtésbox mögött mennek el, azt vágd el nyugodtan a régi kötegben nem kellenek már az újat pedig vezesd el a fűtésbox előtt, a váltó előtt és úgy menjen át a jobb oldalra!
Az ajtó átvezetőkben csak plug and play cserélhető a hangszóró vezeték.
Úgy állj neki az egésznek hogy az oszloptakarókhoz (biztonsági öv mögött) vegyél 4 patentet mert el fognak törni a kiszedésnél és lötyögni fog az oszloptakaród.
Az egész művelethez ki kell venned hátul a komplett bal oldalt, a hátsó ülőlapot és a 2 első ülést.
A GPS antenna átfűzéséhez sok szerencsét, az iszonyat szopás nem kifejezés rá amennyi idő lesz áthúzni az átvezetőn, mivel a féklámpa fölött van WD40-el jól ereszd tele az átvezető gumit és szigetelőszallagozd be a csatlakozót hogy könnyen átcsússzon. (utána azért ne felejtsd el kifújni a WD40-et az átvezetőből mert belefolyna a tetőkárpitba )
Ennyi jött most ki belőlem. Remélem tudtam segíteni
Ha mégsem csinálod meg egyedül, szívesen beépítjük Neked (habár mi Pesten rendelünk )






Szia most látom hogy te is villamosmérnök vagy.Ha szabad megkérdezni mivel foglalkozol pontosan az autókkal kapcsolatban?Csak BMW vagy más típus is?
Jó lenne ha beraknád a leírást a navival kapcsolatban, azt megköszönnénk.

lela Elküldve: 2015-04-06 14:31 Karosszéria (javítás?)

waveson írta: Sziasztok!
A problémám az lenne, hogy valaki..."fújt a szél" természeti katasztrófa miatt úgy nekikúrjantotta az autójának ajtaját a bmwm-nek, hogy ahogy látom, nemcsak a fényezés jött le, de még az alapozás is, mert konkrétan a fémet látom. (nők b+...fújt a szél...agyam eldobom!!!).
Szóval ha tudok (első hsz-em! csatolok két képet a jobb oldali ajtóról, pont középen van a 2-3 sérülés.
A kérdésem mi a fenét kezdjek ezzel...Lehetőleg ne valami atom drága dolog legyen mert most másra kell a pénz, de nem szeretném h ronda legyen meg elrohadjon az autóm, mert FÚJT A SZÉL.


A link neve
A link neve


Ez kb megfelel egy kavicsfelverődésnek.Mindig is kíváncsi voltam rá hogy vajon mondjuk retuspisztollyal lehetne e javítani az ilyet.Nem mondom hogy közelről a kontúr talán nem látszana, de ha jól összedolgozva és polírozva talán nem.
Egy profi fényezővel kellene beszélni.Nekem is van egy pár db kavicsnyom a gépháztetőn, ajtón, de ettől eltekintve hibátlan, csak ezért nem fújatnám újra az egész elemet.

lela Elküldve: 2015-04-06 11:17 Mi lehet a baj?

django24 írta: Sziasztok !! a következő lenne a kérdésem. Van egy Bmw e46 320d touringom 2003-as ami használat után a képen jelölt területre engedi az olajt!
De az olaj az autó alatt is megfigyelhető ( egy éjszaka alatt egy 6x5 folt )
Mi lehet a probléma ? válaszokat előre is köszönöm !!
A link neve


Az a cső amit bejelölték a turbó nyomó oldala és az intercoolerbe megy, ha ez kívül olajos, akkor e felett van egy kicsi gumi cső, ami a kartelgáz szűrőből jövő olajpárát a turbóba menő csőbe vezeti(fekete u könyökbe, ami összeköti a turbó belépő oldalát a légszűrőházzal).Ha ott sok az olaj akkor én megnézném a kartelgázszűrőt, cserélném. Ugyanis elképzelhető hogy már nem dolgozik jól és nem csak az olajpárát engedi át.

lela Elküldve: 2015-03-17 16:38 Rohadás

E46 karosszériája egy rakás szar, de szó szerint.Minden elem gyárilag fényezve, de rozsdásodik a bal oldali ajtó széle, a kaszni alsó része a hátsó futóműnél, a hátsó ajtón is vannak pár pontszerű kidudorodások, a hátsó ajtó ütközőknél, a hátsó szárny alatti vas merevítő, a hátsó ajtó teleszkóp stb.
Az egyik küszöb műanyagom nekem is mozog picit remélem csak a csavar lazult meg majd leveszem a küszöbborítást.
=SZÉGYEN!!!
A 3as golfom 10 évvel korábbi konstrukció és semmi baja nem volt.

lela Elküldve: 2015-03-12 14:22 Elsõ lámpák

leroyclub írta:
Rorybreaker írta:
Nincs teljesen a helyén lent, olyan, mintha el lenne deformálódva a búra.
Nem veszi vissza mert 1 szarházi szemét ember. Már próbáltam futni vele 1-2 kört ez miatt...


Én most tervezek venni Schmiedemannál DEPO márkájút. Ha jól tudom gyári újat nem nagyon lehet szerezni, legalábbis én nem találtam sehol...


De lehet kapni, csak picit drága.
De van utgy. is, és ez tuti jó, mert megbízható az oldal.


lela Elküldve: 2015-02-28 12:42 hûtõ

kecsurobi írta: Üdv
A klíma hűtő vagy a víz hűtő van elöl?ez könnyen lelehet szedni takarítani mert közte tele van kosszal?

Szia!
A klímahűtő van elől, mögötte a vízhűtő.Alulról ha leveszed az intercoolert akkor közé látsz és ki lehet takarítani.Én is a nyáron akarom megcsinálni.

intercoolert leszedtem azt megtisztítottam de a klíma és a víz hűtő között elégé be van szorúlva a kosz .



Akkor a vízhűtőt érdemes levenni, mert akkor a klímából nem kell leengedni a gázt.
Ha leveszed (0:55 től) a hűtőventilátort utána hozzáférsz.

lela Elküldve: 2015-02-28 11:53 hûtõ

kecsurobi írta: Üdv
A klíma hűtő vagy a víz hűtő van elöl?ez könnyen lelehet szedni takarítani mert közte tele van kosszal?


Szia!
A klímahűtő van elől, mögötte a vízhűtő.Alulról ha leveszed az intercoolert akkor közé látsz és ki lehet takarítani.Én is a nyáron akarom megcsinálni.