m87z fórum hozzászólásai

m87z Elküldve: 2016-04-18 21:43 Megvegyem? Vegyek ilyet?

b_imi írta:
m87z írta:
b_imi írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó tetszett meg nagyon:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...k-10061730

Külső-belső állapota nagyon megnyerő.Kérdés hogy Ti hozzáértők láttok-e rajta vmit amit az átlag nem?Tényleg remek formának örvend friss olajcserével.
Kérdés h megbízható,hosszú távokra alkalmas Aból Bbe oda is érő autóról van-e szó.


Vagy még ez is tetszik:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-9997119

Tudom 1 millával több,de annyival jobb és megbízhatóbb is?

Előre is köszi FAN-ok!

Üdv.



Az elsőtől nem sajnálták a szilikont Az eleje, hátulja nem áll valami jól, ráadásul a fara mintha PS-el javítva lenne. A küszöbborítások is lógnak. Motortérben is van egy-két érdekes dolog...



A leírásban manuális 6 fokozatú sebességváltó szerepel, a képeken pedig csak 5 sebességes a váltó...tudom van belőle 5 sebességes is...




Az ablaktörlők alatti műanyag is elég gatya már, az első ajtókban lévő magassugárzó rácsáról nem is beszélve. A jobb első sárvédő is érdekesen áll, stb...


Lehet már áll is a víz a kárpit alatt, azt elég szívás kiszedni hogy megszáradjon....a visszapillantó se automata sötétedős, meg még lehet a kesztyűtartó se hűthetős

m87z Elküldve: 2016-04-18 21:19 Megvegyem? Vegyek ilyet?

b_imi írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

A következő autó tetszett meg nagyon:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...k-10061730

Külső-belső állapota nagyon megnyerő.Kérdés hogy Ti hozzáértők láttok-e rajta vmit amit az átlag nem?Tényleg remek formának örvend friss olajcserével.
Kérdés h megbízható,hosszú távokra alkalmas Aból Bbe oda is érő autóról van-e szó.


Vagy még ez is tetszik:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ol-9997119

Tudom 1 millával több,de annyival jobb és megbízhatóbb is?

Előre is köszi FAN-ok!

Üdv.



Az elsőtől nem sajnálták a szilikont Az eleje, hátulja nem áll valami jól, ráadásul a fara mintha PS-el javítva lenne. A küszöbborítások is lógnak. Motortérben is van egy-két érdekes dolog...



A leírásban manuális 6 fokozatú sebességváltó szerepel, a képeken pedig csak 5 sebességes a váltó...tudom van belőle 5 sebességes is...


m87z Elküldve: 2016-03-15 19:34 Lámpák_

Pitbike150 írta: Helló!
Valaki meg tudná mondani hogy mit jelent a CC-ID 134-es hibakód E90. Köszi!


Jobb hátsó féklámpa hibakódja.

FRM 134 Right Brake Light Failure

m87z Elküldve: 2016-02-29 16:26 Olajzabálás

sutius írta:
Zolika11111 írta:
sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?

ha jol tudom a facelift utaniakban van N42\46


Bocs hogy kijavítalak, de E46-ban N42/46-os motor csak 316i és 318i-ben vannak, az e90-ben vitték még tovább az N46-os motort 318i-ben és ott van a 320i-ben



m87z Elküldve: 2016-02-29 13:29 Olajzabálás

sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


meg a dugattyú gyűrűket hátha azok is el vannak törve attól is eheti az olajat, de amúgy itt most az M52 vagy M54 motorral szereltről van szó...

m87z Elküldve: 2016-02-29 09:04 Olajzabálás

Robee86 írta:
Robee86 írta: Sziasztok,

régebben már írtam, hogy magas az olajfogyasztásom (2006 E91 320d 163LE), azóta megtörtént a kartergázszűrő cseréje, de ugyanúgy eltűnik az olaj; 0,5-0,6L / 1000km (leginkább huzamosabb autópályázásnál fogy). Ez szerintem igencsak magas, pláne hogy erre a motorra nemigazán jellemző. Az autóban kb. 251.000 km van. Az előző tulaj elvileg cserélte a turbót (van róla számla is), vételnél bevizsgáltattam a kocsit és ott sem jött elő semmilyen probléma... Elképzelhető, hogy megint turbó esetleg dpf vagy inkább a lehúzógyűrűkkel számoljak?
Ha valakinek esetleg volt hasonló problémája, illetve van pár ötlete, azt szívesen venném.
Ja és természetesen gyári (Castrol) 5W30 olaj van a motorban.
Előre is köszi srácok.

Üdv.
Robi




Sziasztok,

ismét én vagyok. Gondoltam megírom, hogy mi volt a probléma, hátha tudok segíteni ezzel másoknak is. Ahogy tippeltem a turbó volt a ludas (tengelyirányban és arra merőlegesen is mozgott a tengely), viszont mivel a kocsiban már több mint 250.000 km van plusz a turbó szépen tolta az olajat a dpf-be, így az is eldugult. Szóval most kap az autó egy új gyári turbót 800 Euroért, valamint egy dpf tisztítást 200 Euróért plusz a munkadíj, így összesen 1200 Euro lesz a móka.

Üdv.
Robi



Szeva,

és valami jele nem volt még, hogy esetleg nem megy úgy az autó vagy a turbó túl hangos?

m87z Elküldve: 2016-02-29 07:41 E90 vásárlás

W1ll1s írta:
W1ll1s írta: Sziasztok!

Első bmw vásárlás előtt állok, ezért érdeklődnék 1-2 dolog után. A kinézett egy e90/92-es 325i, automata a 2007-2008-as évjáratokból.
Élőszőr is 2,5l vagy 3,0l? Mi a különbség, ha lóerőben egyforma? A fogyasztáson kívül.
Mik a típusnak a hibái ami ilyen korban előfordulhat?
Automata váltóról mit érdemes tudni mik a tapasztalatok?
Németből venném és ott is használnám.

Egyelőre ennyi

Köszi!
W1ll1s



Hát nem nagy az aktivitás errefelé...


Ebből kifolyólag akkor nem sok embernek van itt ilyen típusú autója ezért nincs aktivitás. Amúgy ha tudsz németül akkor inkább ott keresgélj ott sokkal több infót találsz nagyobb motorral szerelt autókról. Náluk olvastam pár dolgot a 325i-ről és engem nem győzött meg igazán 100%-ig, hogy megérné megvenni...

http://www.e90-forum.de/e90-e9...ockenwelle

m87z Elküldve: 2016-02-11 12:31 Megvegyem? Vegyek ilyet?

TomyMU írta: Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181

Ez a 3as szerintetek megér ennyit?

Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156

Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.


Szerintem kicsit sok érte 1,75 milla, nekem van egy ugyanilyen csak 318i és kb 400 ezer már rá lett költve (2év/20 ezer km alatt) szóval azért nem csak gyertyát kell cserélni benne, ellenben a dízelre csupán eddig durván 100 ezret költöttem olajcserén kívül és már 100 ezer km-t beleraktam amióta megvan. De lehet csak én nyúltam mellé...

m87z Elküldve: 2016-01-25 19:17 Vezérműlánc

juhaszadika írta:
m87z írta: Üdv!

Volt már valakinek szerencséje a vezérlés cseréhez az imádott N47-es motornál??
Ha jól hallom nálam most jött el az ideje


Nekem nemrég cserélték, bár én nem vártam meg amíg hangokat hallok. Egyik láncom meg is volt nyúlva egy kicsit a szerelő szerint. Készülj még a kuplung csere lehetőségre is, és vele a kettőstömegűre...


Lehet egybe lerendeztetem azokat is, ezen már gondolkoztam ha már úgy is darabokra szedik akkor az már nem oszt nem szoroz. Bár nálam még nincs hangja a kettősnek meg a kuplung is jó bár a fene tudja mennyi km van benne. A turbót kihagytad a sorból

m87z Elküldve: 2016-01-25 18:45 Vezérműlánc

Üdv!

Volt már valakinek szerencséje a vezérlés cseréhez az imádott N47-es motornál??
Ha jól hallom nálam most jött el az ideje

m87z Elküldve: 2016-01-19 19:44 E36 318tds

Peti1012 írta: Sziasztok! Azt megtudná valaki mondani, hogy mekkora ès milyen szíj kell az m41d17-be?
Köszi!!


http://www.bardiauto.hu/websho...ordas-szij

m87z Elküldve: 2015-07-31 11:14 Autóvásárlás

lela írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986

Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.

Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg

(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)


mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...


Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....

bye:hil



Sajnos nekem is csalódást keltő hogy a golf 3 után milyen rozsdás a kaszni. Nekem minden elem gyári(mértem) és a vezető oldali ajtó széle is rohad ott ahol a külső lemez össze van préselve a belső ajtóvázzal. Természetesen a futómű is csupa rozsda.A bölcső is. Mondjuk az enyémet 2008 ban hozták be, de én már egy magyartól vettem. Állítólag az agyonsózott német utak miatt ilyenek az autók.


Az első Bmw amit vettem németországból származott és az szarrá rohadt a sok sótól, de ausztriában se jobb a helyzet, mert ott a lakott területeken sózzák az utakat kint pedig apró kaviccsal szórják ami ugye felpattog a kocsi festett felületére és szépen leveri a festéket és utána mész a városba ahol felfröcsög rá a sós lé és akkor rohad az autó tőle. Ami itthoni Bmw azon nincs ennyi rozsda csak a tartó keret hátul rozsdás, még szerencse itthon kisprorolják a sót belőle és nem rohasztja az autókat. Olaszból is van egy autóm aminek szép az alja mert ugye ott nem nagyon van hó, de ott sajnos szeretik törni zúzni az autókat. Szóval nem egyszerű "jó" autót venni...

m87z Elküldve: 2015-06-22 21:21 Centrálzár vezérlő, grundmodul

lantika írta:
m87z írta: Hali!

Tudja valaki esetleg, hogy e91-nél lehet-e valamilyen módon programozni/beállítani/, hogy amikor kiszállok az autóból és bezárom akkor az összes ablakot felhúzza automatán?
Köszi!



Biztonsägi okokbol egyik BMW-nel sem lehet ezt beällitani. Gondolj bele. Kiszällsz,megnyomod a gombot az auto bezär ablakok elindulnak felfele,Te hätatforditasz es elindulsz. Bandita Bela meg odatesz valamit az üveg utjäba,es a becsipödesgätlonak köszönhetöen az üveg elindul lefele. Es mär viszi is az autodat,vagy amit mozditani lehet az utasterben.


Kössz az infót! Csak annyiból lett volna jó a dolog, hogy néha picit lehúzva maradt az ablak és azt nem mindig lehet észrevenni. Akkor marad a hosszan nyomva tartott zárásgomb módszer, csak nem mindig jut eszembe így zárni...

m87z Elküldve: 2015-06-22 19:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Hali!

Tudja valaki esetleg, hogy e91-nél lehet-e valamilyen módon programozni/beállítani/, hogy amikor kiszállok az autóból és bezárom akkor az összes ablakot felhúzza automatán?
Köszi!

m87z Elküldve: 2015-06-01 19:53 Motor-váltó

gyorfimiki írta:
m87z írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni!

A motor elejénél olajfolyást vettem észre.
A képen látható a folyás.
https://www.google.hu/search?q...B800%3B600

Van valakinek ötlete, hogy mi az amit cserélnem kell, hogy megoldódjon a probléma?

Köszönöm!



Ha szerencséd van akkor ahol az a két ú alakú lemez van a csatlakozókkal (pontos nevét sajnos most nem tudom) azokat a tömítéseket kell cserélni nálam ott folyt azóta az megszűnt.


Értelek, igen szerintem is azon a részen folyhat mert alatta fénylik legjobban az olaj és a hűtés-fűtés meg behozza a szagát az utastérbe néha.
Mennyibe került neked ez a javítás?


http://tinypic.com/view.php?pi...WyanEY8Hd0

így néz ki az alkatrész kivéve és ott van mellette a két régi tömítés szóval nem egy nagy tétel pontosan sajnos nem tudom megmondani mennyibe kerül mert nálam szelepszár szimering csere volt és ahhoz meg kellett venni a teljes tömítéskészletet aminek 80 ezer körül van az ára és ez a tömítés is benne volt.