lela írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986
Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.
Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)
mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...
Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....
bye:hil
Sajnos nekem is csalódást keltő hogy a golf 3 után milyen rozsdás a kaszni. Nekem minden elem gyári(mértem) és a vezető oldali ajtó széle is rohad ott ahol a külső lemez össze van préselve a belső ajtóvázzal. Természetesen a futómű is csupa rozsda.A bölcső is. Mondjuk az enyémet 2008 ban hozták be, de én már egy magyartól vettem. Állítólag az agyonsózott német utak miatt ilyenek az autók.
Az első Bmw amit vettem németországból származott és az szarrá rohadt a sok sótól, de ausztriában se jobb a helyzet, mert ott a lakott területeken sózzák az utakat kint pedig apró kaviccsal szórják ami ugye felpattog a kocsi festett felületére és szépen leveri a festéket és utána mész a városba ahol felfröcsög rá a sós lé és akkor rohad az autó tőle. Ami itthoni Bmw azon nincs ennyi rozsda csak a tartó keret hátul rozsdás, még szerencse itthon kisprorolják a sót belőle és nem rohasztja az autókat. Olaszból is van egy autóm aminek szép az alja mert ugye ott nem nagyon van hó, de ott sajnos szeretik törni zúzni az autókat. Szóval nem egyszerű "jó" autót venni...