m_attila fórum hozzászólásai

m_attila Elküldve: 2012-11-10 22:09 Motorolaj

YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam


"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!! Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled
Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30 teszteltük próbáltuk ... tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!




pont egyet értettem a vaterás dologgal, de van ellenpélda, arra írtam.
és látom nem figyeltél, de leírtam jóval visszább, hogy sokszor a kereskedő sem tud róla, hogy esetleg nem pont az van a dobozban. nem kell itt senkinek magára venni, meg ironizálni az eseten.
márka legyen csak olcsó? ha nekem szántad nem igaz. 2800Ft/l áron vettem eddig mindig az olajakat, és pl ilyen dolgokat nem vennék vaterán. ugyanis jó ha valahol meg tudom reklamálni ha valami nem jó.
azt meg ne gondold, hogy ellen dolgozom, csak mert a BMW-s olajról meg van a véleményem.
mondtam, azt vesz mindenki amit akar.


Nem Neked céloztam, ha ez lett volna a szándékom név szerint említelek!
Általánosságban írtam az észrevételemet...

Üdv Yellow

m_attila Elküldve: 2012-11-10 18:44 Motorolaj

YELLOW írta:
m_attila írta:


igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,




részben igaz. de mint korábban írtam a vonalkódból akár sok mindenre lehet következtetni. még ha nem is hamisított, de pl valami olyan helyen gyártott olajban, lehet nem bíznék. de ez az én dolgom!

vatera... érdekes. lehet ott jó vétel. kamionról leesett dolgokat annyit árulnak. én magam is tudok egy helyet, ahol rendszeresen ilyen ügyleteket bonyolítanak le.
nekem is maradt egy liter bontatlan olajam. most ha vaterán el akarnám, adni, akkor az szar volna? ez alapján sem lehet megmondani mi valós vagy nem.

aszem nem is tudok többet hozzáfűzni, de már lassan bele is fáradtam


"hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni."
írta a kollega , lassan úgy érzem mi kereskedők balfaszok vagyunk és nem értünk hozzá,sőt az üzlet pincéjébe, csapoljuk a mol carrier 20w-50 et és dobozuljuk castrol edge 5w-40 dobozba! De a vatera az igen!! Ott lehet kapni az eredeti olajokat, boltban, üzletben, ahova hetente jönnek a fogyasztóvédők, mindenféle faszságot ellenőrizni..ott nem! Mert ma Magyarországon kell a márka csak olcsó legyen elv működik. Mint ahogy kell a Bmw otthonra, nem baj ha félmillió km van bent (órába 180.000), mert az embléma az érték, nem a futásteljesítmény! Külföldön 200 ezer "valós" km feletti autók ára zuhanórepülésbe kezd, majd itthon miután behozták újra éled
Így lesznek az amúgy márkátlanabb, kisebb reklámköltséggel üzemelő olajok eladhatatlanok!
pl eurolub 5w-30 teszteltük próbáltuk ... tökéletes, de magyarnak márkás kell még ha hamis akkor is, csak olcsó legyen!


m_attila Elküldve: 2012-11-10 18:07 Motorolaj

Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:
YELLOW írta:
Sanka írta:

Megnéztem az olaj vonalkódját: 9001606018131
Ezek szerint osztrák!Mit gondoltok ez jó lehet?


mindenképp jó. miylen olajról van szó?


Castrol Edge 5w-40!Másik kérdésem meg az lenne hogy jól tudom-e hogy 318tds-be 5,5liter kell?


igen 5 és 5,5 liter kell, legalábbis ilyeneket hoz. szerintem első körben 5, aztán öntesz hozzá, ha igényli.

azt írd már le honnan vetted az olajat, menniyért! ez is egy infó lehet.


Vateráról és 6900Ft!Webshopban is találtam hasonló áron de annak nem tudom a vonalkódját!


6900Ft/liter? vagy 6900Ft/5liter?

az egyik túl drága, a másik túl olcsó lenne bár ha hihetünk a vonalkódnak és a dobozon nem látszik sumákságnyoma, akkor jó lesz az.




Ja, bocsi!6900/4liter és a doboz eredeti, bontatlan!


a bontatlan egy dolog. most nem kötekedek, csak mint infó mondom. amik az olajokon és hasonló dobozokon vannak kupakok, azokat csak rá nyomják, azért nem tekerik, mert akkor az alsó "biztonsági" műanyak karima leválik a kupakról, leszakad. a doboz mókolás alatt azt értem, hogy koszos-e a doboz, olajkosz szerű valami, ha letakarítják, akkor a cimkén lévő delirat fakul ki. kupakot még konnyebb is szerezni, aki mókolni akar.

igaza van annak, aki szerint túl sokat rágódunk (szerinte értelmetlenül ezen), de nem minden rózsaszín
még így, hogy túlzottan elővigyázatos vagyok, így is meg szoktam szívni. más aki meg szarik bele, az jól jár, leveszi a polcról, oszt kész.


Köszönöm a segítséget, akkor én szarok bele és jól járok!



igen a veterán kell venni olajat...
a hamisítás egyébként a címkén állapítható meg, nem a vonalkódon,

m_attila Elküldve: 2012-11-08 13:06 Fékjavítás

sticky írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Koszi, vegulis igazad van. Ha kicsit rendezodik az anyagi helyzetem, beruhazok 2 uj gyari tarcsara


Pont akciós a BMW-nél:




Azt tudja valaki esetleg, hogy melyik gyártó gyártja a BMW-nek a féktárcsákat?
Üdv


Na, azt pont senki nem tudja

m_attila Elküldve: 2012-11-06 20:47 E46 Szélvédő alatti müanyag

Robesz írta: Schmiedmann

Striker írta: Sziasztok
1-2 magyar oldalt betudnátok linkelni ahol lehet ilyet rendelni?
Előrre is köszi






m_attila 20/3264882
bimmerportal.hu

m_attila Elküldve: 2012-10-25 13:08 Alufelni méretek

BalaBMW írta:
BalaBMW írta: S.O.S.-ben kéne segítség:

E46 Touring 35/20-as ültetéssel: felmegy-e az 8,5x18" ET35-ös alu rá?

És mi a véleményetek vagy hallottatok-e már a Goodride nevű gumimárkáról?


Nah a Goodride márkáról találtam elég sok mindent a német oldalakon. Röviden és tömören: szar!

Így már csak a felni kérdés aktuális!


Felmegy igen!

m_attila Elküldve: 2012-10-18 20:57 elektromos üzemanyagszivattyú

BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



Pierburg szivattyú nincs, "IT AUTOMOTIVE" gyártja a Pierburgnak a szivattyút.

m_attila Elküldve: 2012-10-16 12:34 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
BomboloZiti írta:


Kiderült. Belső levegőkeringető. Érzékeli a külső levegőt, hogy pollenes vagy szmogos-e és ha igen akkor lezár és nem engedi be csak ha már friss lesz a levegő kint. Ez a gomb a ki-be kapcsolója. Jó, mi? Nem tempomat


hát én gondoltam, csak azt nem, hogy kormányra tesznek ilyen gombot aminek ez a funkciója


a tempomat bajuszkapcsolós az M packettes is!

m_attila Elküldve: 2012-10-13 14:51 Felni csere

YELLOW írta:
m_attila írta:

De a 215/45 r17 az nem váloja a 245 / 40 17 nek

205 50 r17 az igen


de váltója!!! bocs, de nagyon el vagy keveredve

http://www.autogumibolt.hu/ebo...altomeret/


ok, de a bmw mégsem ezt alkamazza , így értettem!

225 45 elöl 245 40 hátul

m_attila Elküldve: 2012-10-13 14:38 Felni csere

YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Adott egy felni garnitúra ami 17" és 8" széles és et46!Tudom a gumiajánlást 225/45/17
De, valami "perverz" megoldás van még?Mondjuk előre 205 széles hátra meg 245 vagy 255?Vagy előre 225 és hátra????????Szóval nem tudom!Ötletek?


nekem iylen felni méreten elől 225/45, hátul 245/40 van.
azt hozzá kell tennem, hogy ami rajta volt 225-ös Fulda az olyan széles volt, mint a 245-ös ami most rajta van. a 225 picit feszülősebb, a 245 normál módon áll rajta az oldalfal egyenes, nem feszül és nem is ballonos. képeket látni róla


Akkor viszont 245/40-es gumit kellene hátra vennem és nem 245/45-öt?


jaja. én tudom, hogy a 225-nek 255 a váltója, viszont az már 8" széles felnire semmiképp nem jó, ezért is döntöttem a 245 mellett és az egész kerékátmérő, csak picivel kisebb mint elől, ami belefér a tűrésbe. lehet ha eccer eljutok a váltásig, akkor 215 és 235 lesz a választás, bár addigra valószínű autót is cserélek
egyébként hiába egy a méret gumiknál, máshogy állnak a különböző márkák ugyanazon a felnin. ugye a peremvédő kialakítása miatt is, meg vannak eltérések. mondom én mikor az 225-öst megláttam elkértem a gumistól a márőszalagot, mert annyira keskenynek tűnt, pedig a méret stimmelt... valszeg a minta is közre játszott....


Most mi van?Azt mondtad,hogy a 225-ös passzentos rajta ezért hátra a 245 ment ezt tiszta sor értem....de előre szíved szerint 215-ös tennél!Ezt most nem értem!Ha passzentos a 225-ös akkor miért tennél előre 215-ös?????


a lényeg, hogy amikor vettem az autót, akkor körbe 225 volt, és az úgy állt, mint most a 245-ös olyan széles is volt. hogy miért nem tudom. a koncepció az volt, egész rég, hogy hátsó kerekes autóra kizárólag szélesebb gumit pakolok, mint előre. még autóm sem volt, de mindig si azt mondtam, a minimum a 225-ös méret, ami szóba jöhet. ergó hátra csak szélesebb. mivel a felnit nem akartam lecserélni, elég ritka E46-on, ezért a szélesség adott volt. először a 225-ös gumikat vettem meg, azok voltak hátul kb 2000 km-t. mikor lett egy kis lóvé, akkor gondolkoztam hogy a 255, már nagy lenne a felnihez, ezért választottam a 245-öt. még a tűrésbe bele fér és az elképzelés megállta a helyét. viszont azért válatnák 215 és 235-ös gumira, mert a nyomvájúkat nagyon viszi a 225. bár hátul maradhatna is a 245 csak előre kéne venni 215/45-öt. a 245-tel annyi a bajom, hogy ha beül két testesebb ember, akkor a sárvédő perem hozzáér a gumihoz, menet közben nem. peremezni nem akarom, viszont nem nagyon szállítok hátul senkit. szóval nekem ilyen dilemmáim vannak. nah meg persze az elől-hátul az egyel kisebb méret jóval olcsóbb lenne már. de mondom mire nekem ez elkopik, addigra új autó lesz


De a 215/45 r17 az nem váloja a 245 / 40 17 nek

205 50 r17 az igen

m_attila Elküldve: 2012-10-13 14:26 Felni csere

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta: Adott egy felni garnitúra ami 17" és 8" széles és et46!Tudom a gumiajánlást 225/45/17
De, valami "perverz" megoldás van még?Mondjuk előre 205 széles hátra meg 245 vagy 255?Vagy előre 225 és hátra????????Szóval nem tudom!Ötletek?


nekem iylen felni méreten elől 225/45, hátul 245/40 van.
azt hozzá kell tennem, hogy ami rajta volt 225-ös Fulda az olyan széles volt, mint a 245-ös ami most rajta van. a 225 picit feszülősebb, a 245 normál módon áll rajta az oldalfal egyenes, nem feszül és nem is ballonos. képeket látni róla


Akkor viszont 245/40-es gumit kellene hátra vennem és nem 245/45-öt?


jaja. én tudom, hogy a 225-nek 255 a váltója, viszont az már 8" széles felnire semmiképp nem jó, ezért is döntöttem a 245 mellett és az egész kerékátmérő, csak picivel kisebb mint elől, ami belefér a tűrésbe. lehet ha eccer eljutok a váltásig, akkor 215 és 235 lesz a választás, bár addigra valószínű autót is cserélek
egyébként hiába egy a méret gumiknál, máshogy állnak a különböző márkák ugyanazon a felnin. ugye a peremvédő kialakítása miatt is, meg vannak eltérések. mondom én mikor az 225-öst megláttam elkértem a gumistól a márőszalagot, mert annyira keskenynek tűnt, pedig a méret stimmelt... valszeg a minta is közre játszott....


Most mi van?Azt mondtad,hogy a 225-ös passzentos rajta ezért hátra a 245 ment ezt tiszta sor értem....de előre szíved szerint 215-ös tennél!Ezt most nem értem!Ha passzentos a 225-ös akkor miért tennél előre 215-ös?????


Zoli!

17 collban a 225 45 nek a 245 40 a váltója ezek úgy jók ha az első felni 8 a hátsó 8.5 col széles.
18 collban a 225 40 nek 255 30 a váltója ezek úgy jók ha az első felni 8 a hátsó 8.5 széles!

De nyugodtan rakhatsz rá körbe 225 ös gumit is, mivel ha jól tudom egyformák a felnik!
Ha télre veszek még a 205/50 is tökéletes! Nekem ez van az 20Si n körbe 17 collban téligumival!

m_attila Elküldve: 2012-10-11 15:27 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.

m_attila Elküldve: 2012-10-11 14:12 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

kakszy írta:
m_attila írta:
kakszy írta: Szia Attila!

Azt mondták téged kereselek hátha tudsz nekem segíteni van egy 530D-és BMW E39-es motoros tükör van rajta abba kellene tükörlap jobbos,balos de sehol nincs csak gyáriba de úgy meg 81000 Ft-ot mondtak ez egy vicc egy tükörlapér szóval ha tudnál bontotatt párezerért vagy utánygyártotta nekem az is tök jó lenne az autó 2000-es évjáratú 11.dik havi asszem ez már a második széria váltás utáni!Előre is köszönöm a segítséget!!!


Fényre sötétedik?


Igen!!!


Na, azért olyan drága

Után gyártottba , csak olyat tudok ami nem fényre sötétedő. 5,000/db

m_attila Elküldve: 2012-10-11 14:10 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

kakszy írta: Szia Attila!

Azt mondták téged kereselek hátha tudsz nekem segíteni van egy 530D-és BMW E39-es motoros tükör van rajta abba kellene tükörlap jobbos,balos de sehol nincs csak gyáriba de úgy meg 81000 Ft-ot mondtak ez egy vicc egy tükörlapér szóval ha tudnál bontotatt párezerért vagy utánygyártotta nekem az is tök jó lenne az autó 2000-es évjáratú 11.dik havi asszem ez már a második széria váltás utáni!Előre is köszönöm a segítséget!!!


Fényre sötétedik?

m_attila Elküldve: 2012-10-11 10:16 Üzemanyag fogyasztás

norbeee írta:
YELLOW írta:
norbeee írta: Sziasztok! Nem szeretnék hülyeséget kérdezni, de a mai dízelekben is van olyan hogy "dúsító" ? Gondolom valami szabályozza hogy ha hideg a motor akkor milyen üzemanyagot kapjon?

A kérdés azért merült fel mert én semmi különbséget nem veszek észre a reggeli indulás és a bemelegedett motor között, az alapjárat is hidegen-melegen 780-800. Azért fejtegetem a témát mert 1 hónapja a fogyasztásom sajnos a 10 litert veri városban, míg korábban télen nyáron 6,5 volt. Mióta többet kajál azóta sokkal jobban is megy, bár abszolut nem nyomom neki. A 10 liter viszont nagyon bosszantó

Ha valakinek van valami ötlete, ne tartsa vissza...


a fődönkívüliek megcsippelték
már csak a hideg alapjárat sem stimmel. bár dízelben nem igazán vagyok otthon, de a külső hőfokot is nézi valami, ami alapján változik a vezérlés, plussz a motorhőfokot.
egy dízeltől bosszantó dolog ez...


Biztos a szomszéd lopja.. Ja mérges is vagyok, ma reggel azon gondolkoztam hogy alágyújtok és megnézem milyen szépen porlad hamuvá


Hát nem tudom, de a 20d nálam is városban 9et evett! Eu4 es volt valós 200ekm el!
Kint lehetett vele fogyasztási rekordokat dönteni!