maestro006 fórum hozzászólásai

maestro006 Elküldve: 2015-04-14 15:36 Mi lehet a baj?

Bero írta:
maestro006 írta:
Bero írta:
maestro006 írta: Üdv márkatársak!
A következőt produkálja az autó: Kicsi gázadásra alig, vagy nem is reagál aztán egyszer csak elkezd húzni hirtelen. Nem tudok vele óvatosan gyorsítani. Ha megállok le-le esik a fordulat 500 körülire, de ez nem mindig fordul elő. Az autón most lett cserélve differenciál olaj, 1 litert tett bele a szerelő, illetve egy diagnosztika is lett rajta csináltatva, szerintem nem bmw szoftverrel, hanem univerzálissal. Törölte belőle a hibakódokat (övfeszítő) azóta csinálja ezt.. Mi lehet a baj ?


A pontos probléma elég sok minden lehet. Biztos nem az övfeszítő miatt csinálja Ha kiírnád,hogy merre fele laksz akkor itt is sokan tudnának segíteni. Szolnokon meg tudom neked nézni ingyen bmw progival.


Én sem az övfeszítőre gyanakodom csak gondoltam leírom , hogy mik lettek bolygatva. Ez a hibakód olvasás esetleg bekavarhat a vezérlésnek ? Vagy egyszerűen csak most adta meg magát egy jeladó ? A difi olaj csere után elmentem hibakódolvasásra, addig semmi gond, megtörtént a diag lehuzta a gépről a pali és ahogy elindultam az autóval akkor lettem erre figyelmes. Tudtok Miskolcon vagy környékén valakit aki tud segíteni ?


Ők nagyon jók: http://www.1st-auto.hu/


köszi a tippet, ha nem változik a helyzet elviszem hozzájuk!

maestro006 Elküldve: 2015-04-14 15:18 Mi lehet a baj?

Bero írta:
maestro006 írta: Üdv márkatársak!
A következőt produkálja az autó: Kicsi gázadásra alig, vagy nem is reagál aztán egyszer csak elkezd húzni hirtelen. Nem tudok vele óvatosan gyorsítani. Ha megállok le-le esik a fordulat 500 körülire, de ez nem mindig fordul elő. Az autón most lett cserélve differenciál olaj, 1 litert tett bele a szerelő, illetve egy diagnosztika is lett rajta csináltatva, szerintem nem bmw szoftverrel, hanem univerzálissal. Törölte belőle a hibakódokat (övfeszítő) azóta csinálja ezt.. Mi lehet a baj ?


A pontos probléma elég sok minden lehet. Biztos nem az övfeszítő miatt csinálja Ha kiírnád,hogy merre fele laksz akkor itt is sokan tudnának segíteni. Szolnokon meg tudom neked nézni ingyen bmw progival.


Én sem az övfeszítőre gyanakodom csak gondoltam leírom , hogy mik lettek bolygatva. Ez a hibakód olvasás esetleg bekavarhat a vezérlésnek ? Vagy egyszerűen csak most adta meg magát egy jeladó ? A difi olaj csere után elmentem hibakódolvasásra, addig semmi gond, megtörtént a diag lehuzta a gépről a pali és ahogy elindultam az autóval akkor lettem erre figyelmes. Tudtok Miskolcon vagy környékén valakit aki tud segíteni ?

maestro006 Elküldve: 2015-04-14 14:28 Mi lehet a baj?

Üdv márkatársak!
A következőt produkálja az autó: Kicsi gázadásra alig, vagy nem is reagál aztán egyszer csak elkezd húzni hirtelen. Nem tudok vele óvatosan gyorsítani. Ha megállok le-le esik a fordulat 500 körülire, de ez nem mindig fordul elő. Az autón most lett cserélve differenciál olaj, 1 litert tett bele a szerelő, illetve egy diagnosztika is lett rajta csináltatva, szerintem nem bmw szoftverrel, hanem univerzálissal. Törölte belőle a hibakódokat (övfeszítő) azóta csinálja ezt.. Mi lehet a baj ?

maestro006 Elküldve: 2015-01-28 00:59 Mi lehet a baj?_

szegenysanyi írta: Automataváltóba milyen olajat tegyek szerintetek vagy amit adnak az autós boltba és kész?
Mennyi kell bele?
Az olajcseréje csak annyi, hogy alul van egy leeresztő csavar felül meg egy betöltő?


Hello
Én épp nemrég estem át váltóolaj cserén, nagyon nem mind egy milyen olajat teszel bele, jól nézz utána milyen váltód van! a váltóolaj teknőn találsz egy cimkét, hogy milyen olaj kell bele, illetve hogy milyen fajta a te váltód. Nekem ZF váltóm van és Liqui Moly top tec 1200 at tettem bele. Ha cseréled a váltóolajat akkor szűrőt és tömítést is cserélj! Én 6 litert tudtam lecserélni, a ZF be 9 van összesen de nem lehet mindet leengedni ezért javasolta a szerelő, hogy kb 20 ezer km után cseréljem le újra. remélem tudtam segíteni

maestro006 Elküldve: 2015-01-16 23:31 Fékolaj

Sziasztok!
fékfolyadékot szeretnék cserélni az autón, kérdésem az lenne, hogyan tudom resetelni a fékfolyadék cserére figyelmeztető jelzést ?
erről lenne szó:

maestro006 Elküldve: 2015-01-05 21:07 E46 hátsó dob

tbenyo írta: Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


Üdv!
A 6 hengereseknek dupla csövű a kipuff rendszere -2 cső megy be a dobba 2 jön ki- a 4 hengeresnek csak egy tudomásom szerint.

maestro006 Elküldve: 2014-12-18 11:47 au. váltó olaj

Sziasztok!

Nagy szervízen esett/esik át az autó és az automataváltó olajat is cserélem. Olvasgattam, a neten illetve a szerelő is mondta hogy nagyon nem mindegy milyen olajat teszek bele, ugyhogy nagyon járjak utána. Van egy ismerősöm aki autóalkatrészekkel foglalkozik ő ezt az olajat javasolta: Liqui moly 1200 (nem tudok képet linkelni a gugli kidobja). Azt mondta beszélt az unix fejesével ill 2 bmw szervizzel, ők adtak egy cikkszámot és az alapján ezt hozta ki neki. Mindenesetre az autó alá néztem, mert tudtam hogy a válto olaj teknőn kell lennie egy matricának amin rajta van az olaj cikkszáma. Így is volt, viszont a cikkszám ami alapján kihozta a liqui moly t nem egyezik azzal ami az olajteknőn volt. a következő volt a matricán : 83229407807 ez alapján a gugli egy Pentosin ATF olajat hoz fel. Nem tudom mi tévő legyek, beletegyem e a liqui t? Valakinek van ezzel kapcsolatba tapasztalata?

maestro006 Elküldve: 2014-08-18 17:38 Motor-váltó

Pitykoo írta: Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy ugye este mikor áll a kocsi és reggel mikor megyek beindítom olyan 1000 fordulaton megy aztán lassacskán lejön olyan 600-700-ra. Ha megyek vele és bemelegszik akkor 500-ra beáll! Ez így jó vagy egyből 500-ra kéne állnia?! Ha nem akkor mi a hiba oka, mit kell megnézni és cserélni?!
Vagy hogy tudom kiszűrni mi a baja, ha van?!
Előre is köszi!


Üdv!
Szerintem nincs vele gond én is ezt tapasztalom. Reggeli inditásnál dúsabb üzemanyag keveréket kap , hogy hamarabb elérje az üzemi hőfokot, aztán ha elérte kikapcsol a szivató és beáll 500-600 körül az alapjárat.

maestro006 Elküldve: 2014-08-03 23:30 légzsák lámpa világít

Tano írta:
maestro006 írta: Sziasztok!
Véletlenül nincs valakinek ülésfoglaltság érzékelő kiiktató ellenállása vagy szerkezete eladó? kigyulladt a légzsák lámpa.


Esetleg diaggal is kikapcsoltathatod. Ha beírod hol vagy, biztos találsz a közelben hozzáértőt.


egyszer már történt ilyen, akkor a szerelő egy ellenállást tett bele, azt mondta ez gyerekbetegsége az e46 nak az ülésfoglaltság érzékelő meghibásodása de ezzel nem fog világitani. igy is lett, azonban egy hete megint világit. Ezek szerint csak rámsózta a cuccot, hogyha számitogéppel is ki lehet kapcsolni, mind egy keresgélek még neten.

maestro006 Elküldve: 2014-08-03 17:10 légzsák lámpa világít

Sziasztok!
Véletlenül nincs valakinek ülésfoglaltság érzékelő kiiktató ellenállása vagy szerkezete eladó? kigyulladt a légzsák lámpa.

maestro006 Elküldve: 2014-02-12 17:25 alufelni

kyle16 írta:
ZoleeSRB írta:
kyle16 írta: sziasztok. e46 320D re felnit szeretnék vásárolni tavaszra. kérdésem az hogy milyen méretű felnit érdemes venni ezekre jó kis magyar utakra ( békés megye, itt a legszarabbak az utak azt hiszem ). nem akarom állandóan állítani a futóművet és a gumishoz vinni a kocsit stb stb... szóval én olyan 17-18 ra gondoltam de lehet már a 18 is sok.

üdv


akkor vegyél 16-ost...


köszi az értelmes magyarázatot


hello
nekem 18 as felnin vannak a nyári gumik és háát eléggé érezni ha rossz az út, vagy ha mélyedés van az úton (pl.: busznyom )akkor bele-bele kap. szóval a komfort oda van ha 18 ast veszel viszont a látvány.. a téli felnim 16 os, az a gyári. ha komfortot akarsz akkor 16 osat ajánlom sokkal 'puhábban' fut az autó plusz a lengéscsillapítók is ki tudják rugózni magukat normálisan

maestro006 Elküldve: 2014-02-12 17:16 alufelni

rece65 írta:
jons írta:
rece65 írta:
Tudom hogy vannak különböző alufelni tisztítok ezért is kérdem hogy melyikre mit ajánlotok?
Üdv!


Autoglym.hu alufelni tisztító, majd rá egy wax réteg és ennyi.

Ez a télire és a nyárira is egyaránt?
A téli nagyobb igénybevételnek van kitéve(hideg só latyak stb..)nem kell rá semmi különleges?
A nyárit nem kell csere után leápolni csak mielőtt felteszem a kocsira?




Üdv!
Én mosogatószeres vizet szoktam keverrni + egy kevés ultra derm bele ha nagyon vészes..
nekem tökéletesre lehozza

maestro006 Elküldve: 2013-12-08 02:34 Szervószivattyú

Tisztelt márkatársak!

Egy apróbb hibajelenség ütötte fel a fejét a szervóban. Egyik nap egy bal kanyar közben elszállt a szervóm teljesen. elvittem szerelőhöz kiderült, hogy a szervószivattyú adta meg magát, ezt ki is cserélte egy felújított gyárira, azóta a következő a jelenség: ha hosszabb időre nem indítom be a kocsit(1 nap) indításkor olyan mintha abszolút nem is lenne szervó, ha viszont adok neki egy kis gázt azonnal működik. olajszint megfelelő, folyást nem látok az autó alatt.. mitől lehet ez? valakinek volt már hasonló ?

a válaszokat köszi!

maestro006 Elküldve: 2013-11-04 22:26 Egyenetlen alapjárat

AdamKiss írta:
Zolee írta:
AdamKiss írta: Üdv Mindenkinek!

Új vagyok a fórumon és egy nagyon idegesítő hibával szeretnék hozzátok fordulni. Sokat olvastam róla de a konkrét választ még sehol nem találtam meg.

BMW 320i 2.2 M54

Hideg indításnál keverék túldúsul, legalábbis ennyit olvastak ki a diagnosztikából. Amint melegszik kicsit már teljesen kisimul a járása, de hidegen elképesztően remeg a motor.

Múlt héten cseréltem minden szűrőt, többek között az üzemanyag szűrőt, amin van egy nyomásszabályozó szelep amit egy vákum cső működtet ami a csívócsonkról megy le a szűrőhöz. Ezt lecserélve kicsit jobb lett a helyzet, de sokat nem változtatott. Légtömeg mérőt próbáltuk már, át raktuk egy teljesen ugyanilyen autóból ami hibátlanul működött, és nem segített. Volt gyári diagnosztikán de csak tárolt hibának olvasták ki a keverék "túldúsúlást".

Télen akár le is fullad ha hagyom járni alapjáraton, és már régóta szívok ezzel a bajjal és szeretném megcsinálni, de nem tudom mi a hiba okozója, és nem szeretném feleslegesen a fél autót kicserélni.

Talán gyenge az üzemanyag nyomás? Vagy pont hogy túl sok benzint kap a dúsított alapjáraton? Fogalmam sincs, remélem ti tudtok nekem segíteni, mert már teljesen az idegeimre megy a hiba és az is hogy csak reggel csinálja elindulok vele kicsit melegszik már kisimul az alapjárat.

Segítsetek!!

A válaszokat előre is köszönöm!!

Üdv. Ádám

Szia,
Tisztítsd ki a fojtószelepet, egy próbát megér...



Már volt az is :/ nagyon tele volt lerakódással, meg az alapjárati szabályzó motor is. De alapjáraton csak a második szabályoz úgy tudom. A legidegesítőbb az egész hibában hogy csak nagyon rövid ideig produkálja és nehéz kiszűrni a hiba okozóját.

Az üzemanyag nyomással, vagy a levegő mennyiséggel lehet probléma, de konkrétan fogalmam sincs sajnos...



Üdv!

Szerintem próbáld meg kicserélni a főtengely jeladót. ugyan ilyen motor van az én autómban is, és hasonló problémám volt. Hol magasabb volt kicsit, hol alacsonyabb az alapjárat, kicserélték és azóta egyenletes.

szerk.: itt a cikkszám 12141709616

maestro006 Elküldve: 2013-09-07 15:08 Társalgó

ember84 írta:
Pocses írta:
ember84 írta:
Pocses írta:
ember84 írta: Sziasztok!
E46 sedan ledes hátsó lámpákat simára cserélném,érdekel valakit?Ilyenről lenne szó:http://www.jofogas.hu/bacs_kis...485652.htm


Igazad is van. A gyári lámpánál amit beleszereltek annál nem is kell szebb. Annó én is locsoltam pénzt ilyen "felesleges tuning" cuccokra.


Most ujra az tetszett,de szep ez is amugy.kinek mi tetszik.


Persze nem is vitatom. Nekem is annó volt aki kritizálta az opelom, nem foglalkoztam vele, nekem úgy tetszett.


Remelem talalok itt valakit,akinek kell.


Üdv!

az index alapból sötétített vagy csak le van fóliázva? meg egy árat is mondhatnál

szerk.: most látom az árat