matug fórum hozzászólásai
« előző12következő »

matug Elküldve: 2014-02-01 14:29 Gyári Xenon Lámpa

Sziasztok!

Vmelyik nap belilult a jobb oldali xenonom, gondolom ki fog égni ez azt jelenti.
Segítsetek, honnan tudom meg h a másik oldalt milyen "K"-s az izzó?vhol rá lehet írva?
Vagy vegyek egyből egy párat?

Előre is köszi

matug Elküldve: 2013-11-03 17:59 Ennyit a szervízekrõl!!!

Mindenhol szóltak volna, mert megszűnt július 1-el a piros környezetvédelmi matrica!

Robin68 írta:
hil írta: Műszaki vizsga előtt álltam és a kéziféket akartam beállítatni padon a vizsgára, azért volt az NT látogatásom, meg ABS jeladó csere miatt. Takarítás után magam állítottam be a kéziféket mérőórás nyomaték kulccsal és teljesen jó is volt, egyformán fogott mindkettő. A vizsga is megtörtént, az emissziós értékek szerint a legjobb kategóriába kéne kerülnie az autómnak, dehát nem kaphat csak kék matricát, mert ugye ez magyarország. Ebből kifolyólag, új forgalmiért mehetek az okmány irodába, mert tisztelt hatóság elírta a forgalmiban a környezetvédelmi kategória besorolást. Vajon más vizsgahelyen is szóltak volna ezért, vagy feltették volna a pirosat, aztán vigye a paraszt. Az NT Autó a mai látogatásom alkalmával nálam csillagos 5-re vizsgázott, pedig még csak kétszer voltam náluk.


Én tegnap voltam érdeklődni vizsga ügyben ott ahol vizsgázni szokott és nekem is azt mondták, hogy ha kérem akkor át minősítik majd amikor vizsgázik, vagy lesz piros matricám. Igaz, hogy okmányirodás macera de ezt is megkérdeztem..... a hátsó rendszámtábla kell hozzá, 580 Forintocska és át írják a forgalmiban. Ennyi az össz költség. Szerintem ennyit megér.... (nekem mindenképp )



matug Elküldve: 2013-09-14 09:50 Porlasztó

Na akkor leírom a teljes storyt h képben legyetek...

Megvettem a kocsit, füstölt mint az állat feketén, kiderült szar a turbo(coolerhűtőben 1 liter olaj), turbo felújítás olajcsere stbstb, majd 2hét múlva megint füstöl, ugyanúgy,kiderült h az egyik dugóm el van repedve és a kartergáztól lesz tele a coolerhűtőm olajjal!Vettem egy szép blokkot kevés km-rel, majd ugyanitt vettem 1 porlasztót tarcsiba,na a régi porlasztóim(amik nem csörögtek)abból 1et tudtak megmérni h az jó a többit nem tudták elindítani a padon, amit vettem az még elmegy, oké vettem onnan még kettőt, kocsi összerak, porlasztó feltanít,minden faszan megy, csak megmutatod neki a kulcsot és szépen jár, jól megy, csak 1700-2100ig becsörög a porlasztó meg kicsit fehéren vagy szürkén füstöl!itt tartunk most 2 hónap bmw nélkül!
sajnos nem a közelben van a szerelőm és nem láttam h rakták e gépre, de ha feltanították a porlasztókat akkor csakcsak.
de rákérdezek mindenképp!

megfogalmazódott bennem a kérdés h a régi porlasztóimat amik nem csörögtek nem lehet vhogy újra elindítani?(azért nem rakjuk vissza nehogy becsöpögjön és szétvágja az új motort)
Vélemény?

Előre is köszi

[quote="ember84"][quote="haka"]
szotakdavid írta:
matug írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Volt már valakinek h becsörgött a jeladós porlasztó és nem írt hibát??

Köszi Dávid



Sziasztok!
Erről a Weppes porlasztótisztítóról megosztanátok légyszi a tapasztalatokat?!
Nekem is becsörög a porlasztóm(eu3 150le)!

Előre is köszönöm!


Szia!

Tegyétek gépre milyen értéket mutat a porlasztód.

Üdv D.



Nekem is csörög, és az értékek rendben vannak.
Én úgy tudom, attól még simán lehet rossz, hogy jó értéket mutat a gép

Nekem azt mondták azért csörög mert rossz, biztos, hogy fel kell újíttatni.
A kérdés, csak hogy mennyit Mert ha bevizsgálják, lehet többet is kellene és hát akkor már meg kell, ha már ott vannak.
Ezért még egy kicsit várok vele


Az jó,ha csak csörög,nekem füstöl tőleHa keményen odalépek,nem látnak meg hátulról


matug Elküldve: 2013-09-13 21:16 Porlasztó

[quote="szotakdavid"][quote="bmw320d4"]
szotakdavid írta: Sziasztok!

Volt már valakinek h becsörgött a jeladós porlasztó és nem írt hibát??

Köszi Dávid



Sziasztok!
Erről a Weppes porlasztótisztítóról megosztanátok légyszi a tapasztalatokat?!
Nekem is becsörög a porlasztóm(eu3 150le)!

Előre is köszönöm!

matug Elküldve: 2013-06-19 10:18 320d Motor

Sziasztok!

Elvileg elkészült a kocsim...végre!

Végül nem a turbó volt a rossz, amint írtam is megnézettem nem csak 1 helyen h biztos legyen a dolog és nem is a motorral volt gáz(gyűrűzés).
A kipufogóban volt vmi eltömődve és ez miatt a kartergáz szűrőn kinyomta az olajat!
Gondoltam megosztom veletek, hátha legközelebb vkinek segít a story...

helyesbítve: vszínű gyári hibás volt a kartergázszűrő

matug Elküldve: 2013-06-19 10:10 320d Motor

ZoleeSRB írta:
valter320d írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Teljesen új vagyok itt. Világ életemben "népautóm volt", de most úgy döntöttem, hogy veszek egy kocsit

A segítségetekre lenne szükségem. Két típuson gondolkozom. Az egyik E46 320D 136LE, a másik is ez, csak a 150LE-s változat.
Mi a különbség, az erejét kivéve? A régebbi kaszni jobban tetszik, mik a típushibák, illetve mit nézzek vásárláskor?

Előre is köszi!
Attila


136LE adagolós, 150LE meg már common rail rendszerű!
150 típushibája a szívócsonkban lévő kis lapátkát szoktak letörni és beleesni a motorba,könnyen orvosolható,ki kell szedni.
Vásárláskor szokásos dolgokat kell nézni,komolyabb típushibájuk nincs,jól eltalált széria!Én is ilyet szeretnék venni (150le).




Első kérdés:van-e létjogosultsága,hogy diesel-t akarsz venni?
Évente mennyi km-t mész,mennél vele?


Köszönöm a gyors válaszokat!

Csak dieselt akarok, mert egyrészt sokat megyek, meg azért is mert szeretem a nyomatékát, és erejüket. Gondolom ezek is jól húzhatóak chip-el?
Goldolkodtam még 330d-ben, de lebeszéltek róla, mert állítólag az macerás széria, és a fogyasztása is sok!?


Nem tudom mennyire volt szakértője a témának aki lebeszélt a 330d-ről,mondjuk én sem vagyok az,de én nem hallottam róluk rosszat.20d motor nagyobb verziója.Fogyasztása is max 1 literrel több (egyhez volt szerencsém 6,6 volt az átlag,persze minden lábfüggő)! A súlyadó kicsit horror rá 60-70ezer évente,mivel 6 henger pár alkatrészből cserénél 2-vel több kell . Na de ha van rá pénzed akkor ....


Szia ne felejtsük említeni a részecskeszűrő projektet,ami a 136 lovasban ugyebár nincs de a 150 be már van! 200000km! ha cserélni kell jól zsebbe kell nyúlni 2-400 k ig!
Járd körbe jól de 136 lovasra szavazok az van nekem is nem bántam meg!De 30d csak akkor veszek és csakis manuálist mikor lesz rá pénzem! 9 liter nem sok egy 1.5 tonnás kocsitól és elég keményen is megy! Reális!Alkatrész horror de nem zörög csörög 12 évesen mint fater 140 lovas 7 éves paszuja! nincs semmi gondom a népautóval de van külömbség anyagfelhasználásban!


Legjobb tudomásom szerint e46-ba 320d 150Le nincs részecskeszűrő, csak a későbbiekben!
Amelyik kipufogója lefelé görbül abba nincs ami egyenes abban van.
Amint látom ezt eggyel lejjebb meg is erősítették...
Szerintem hülyeségeket nem kéne írni az embernek,mert csak félrevezeted...



2004 közepétől volt részecskeszűrős a 150le-s(euro4) előtte euro3

matug Elküldve: 2013-06-07 18:36 320d Motor

Köszönöm mindenkinek a segítséget, elnézést ha kicsit összevisszaságokat írtam!
Amúgy szerencsére nem vok az a fajta aki összeomlik ha vmi probléma történik, de nyilván nem jött jól a dolog...(előtte alfám volt úgyhogy szinte hozzászoktam h mindig van vmi)
Meg kell csinálni és akkor egy ideig megint jó lesz, úgyis hosszabb távra tervezek!




matug írta:
Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


Hát figyi, őszinte leszek...voltam átvizsgáláson!
DS Motorsport Kft. ingyen megnézték, mondták h két nagy szilent szar kormányösszekötő, meg kormányszög jeladó...én szóltam h nézzünk meg résolajveszteséget v vmit, ott azt mondták az 1es porlasztó nem az igazi de még jó!
Nem vették észre az olajfolyást a turbó felöli oldalon!!!ha mondták volna h lehet gáz van a turbóval akkor nem veszem meg!ennyi!

Most jó kezekben van amugy, csak több helyről kapom az infókat h kinek mi volt, meg mi lehet stb!
Azért a turbot már el is vitték egy másik turboshoz is bemérni!
Én is úgy gondoltam h 100 alatt nem úszom meg!de legalább utána jó lesz!



matug Elküldve: 2013-06-07 18:16 320d Motor

Milan írta: Honnan szedted ezt az autót?
Miért nem vizsgáltattad át, vétel előtt?
Először is Őszinte részvétem.
Másodszor, inkább vidd el valahova ahol értenek is hozzá.
Ezt azért mondom, mert ha a "lehet hogy porlasztót kell cserélni" szöveget
elejtik, akkor ott lehúzás szag terjeng. Ugyanis az vagy jó, vagy nem, ezt pedig
ha felteszik gépre, ki lehet deríteni pár perc alatt, sőt azt is hogy melyik porlasztó
a rossz, vagy melyik döglődik!
Az hogy ennyire eszi az olajat... készülj a legrosszabbra. De NE legyen igazam azt kívánom, inkább érjen kellemes csalódás.
Az enyémbe most ment bele a 200 ezredik km (Ezt is ki lehet deríteni), de gyári 0-30-as olajból semmit nem eszik 10 ezer km alatt. (én itt le is szoktam ereszteni)
Vidd el egy normális, megbízható helyre.


Hát figyi, őszinte leszek...voltam átvizsgáláson!
DS Motorsport Kft. ingyen megnézték, mondták h két nagy szilent szar kormányösszekötő, meg kormányszög jeladó...én szóltam h nézzünk meg résolajveszteséget v vmit, ott azt mondták az 1es porlasztó nem az igazi de még jó!
Nem vették észre az olajfolyást a turbó felöli oldalon!!!ha mondták volna h lehet gáz van a turbóval akkor nem veszem meg!ennyi!

Most jó kezekben van amugy, csak több helyről kapom az infókat h kinek mi volt, meg mi lehet stb!
Azért a turbot már el is vitték egy másik turboshoz is bemérni!
Én is úgy gondoltam h 100 alatt nem úszom meg!de legalább utána jó lesz!

matug Elküldve: 2013-06-07 11:48 320d Motor

YELLOW írta:
matug írta:
YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)


én csak azt írtam le amit gondolok, mások ezt jobban tudják.
igen szerintem jobban jártál volna egy benyással. vagy ha kifogsz egy jó dízelt, ami elég nehéz.
van akinek 230ezres ilyen dízele, még 0w-30 olajjal megy és alig van olajfogyasztása. a 15w retetntően nem való ebbe (főleg mert legjobb esetben is csak rész szintetikus), de még 10w sem nagyon... amikbe ilyen olaj kell, azonál komoly generálra van szükség. szelepszárszimering csere, gyűrűsor csere, stb. valószínű azért került bele 15w-s, mert nem volt már pénz megjavítani, így meg el tudták még adni.
sajnos nagyon nehéz megbízni már bárkiben is. én meg tapasztalom magunkon. műanyag ablak, ajtó, gázkazán, stb. mindenki csak terel, egymásra mutogatnak, ez azért meg ezért van. hülyének nézik az embert. nagyon kevés szakember van, aki elismeri a hibát. főleg ha ilyne nagy pénzekről van szó. gondold el milyen kiesés lenne az neki. egyszerűbb másra fogni a hibát, oszt mossa kezeit.


Sajnos ilyenkor van az h inkább megérné a drágább szakembert megfizetni aki vállal is felelősséget érte...(de persze ott is vannak kivételek)
Nem hangzik jól ez a gyűrűzés, szelepszárszimeringezés dolog!
Mibe fájhat egy ilyen?
Hozzávetőleges információk?
Köszönöm

matug Elküldve: 2013-06-07 11:15 320d Motor

YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?


- hülyék lennének elismerni, hogy fel sem, vagy rosszúl újították fel a turbót... lehet máshova is érdemes lenne elvinni, aztán ott amit írásba adnak, azzal visszamenni
- 15w-s olaj LOL, hát az már régen rossz, ez komolyabb bontásnak tűnik
- a résolajveszteség megmondta volna ha a porlasztó szar, szerintem ilyenkor hiába kompenzálják egymást az ilyenkor kibukik, de ezt nem tudom

elég szivattyúsnak (gáznak) tűnik az eseted...


Köszönöm a gyors választ...azt néztem h szinte mindig Te vagy az első hozzászóló...
Én is kicsit kételkedem a felújítókban, de ezek szerint nem vok egyedül!
Lehet h az lesz, elviszem máshova is...
Csak nem érem el a szerelőmet, m homokzsákozik!
Nem szeretem ezt a bizonytalanságot!
Lehet jobb lett volna egy benzinest venni?
Eddig 250-nél tartok(turbo generátor futómű olaj szűrők)

matug Elküldve: 2013-06-07 10:46 320d Motor

Sziasztok!

Van egy nagy gondom a kocsival...
Annyira füstöl(kormol), hogy már ciki vele menni!Nem csak amikor odalépek neki, hanem folyamatosan, fekete csíkot húzok az aszfalton ha lepadlózom!
A turbó most lett felújítva 3000km-t mentem vele!visszavittük, mert volt egy kis olaj a coolercsőben és szakvélemény készült arról h jó a turbó!
3000km alatt nívó közepére ment le az olajszint!az órában 195k van de 100-al tuti h több van benne!
Mondtak nekem porlasztókat, vagy h lehet meg kell gyűrűzni!számítógép a résolajveszteség vizsgálatnál az 1esre kicsit többet írt mint a gyári, de azt mondták h még jó!
lehet h ettől még rossz a porlasztó?
Ha vkinek volt hasonló kérem ne legyen rest leírni!
Előre is köszönöm!

Ja amikor megvettem olaj cimke szerint 15w-s olaj volt benne...hmmm lehet h nem véletlenül?

matug Elküldve: 2013-04-22 09:31 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Sziasztok!
Kiégett az angel-eyeom jobb oldalt vhol meg lehet nézni milyen volt benne?szeretnék ugyanolyat bele, csak nemrég vettem a kocsit és nem én rakattam bele!

Köszi előre is!

matug Elküldve: 2013-04-05 17:47 Műszerfal kijelzés

Köszönöm, akkor már ezt is tudom...
Viszont afelől is megbizonyosodtam h az asc-snek a kormányszögjeladója nem kompatibilis

YELLOW írta:
matug írta: Sziasztok!

3hete vettem a kocsim kormányszög jeladó hibával...
azóta még nem csináltattam meg, gondoltam először olajcsere meg ilyenek, viszont észrevette a szerelő h a jobb első futóműnél le van törve a magasságérzékelője(vagy nem tom mi a pontos neve) a xenonnak, a szerelő szerint lehet köze van a menetstabilizátorhoz is...

Tehát mielőtt a kormányszögjeladóval szórakoznánk, érdemes azt is kicserélni hozzá??

Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem annak nincs köze hozzá. mivel nekem nincs, de mégis van DSC.
csak be kell kalibrálni a korm.szög jeladót és kész.


matug Elküldve: 2013-04-05 17:28 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

3hete vettem a kocsim kormányszög jeladó hibával...
azóta még nem csináltattam meg, gondoltam először olajcsere meg ilyenek, viszont észrevette a szerelő h a jobb első futóműnél le van törve a magasságérzékelője(vagy nem tom mi a pontos neve) a xenonnak, a szerelő szerint lehet köze van a menetstabilizátorhoz is...

Tehát mielőtt a kormányszögjeladóval szórakoznánk, érdemes azt is kicserélni hozzá??

Előre is köszönöm a válaszokat!

matug Elküldve: 2013-04-03 14:53 Mi lehet a baj?

Köszönöm a gyors választ, normális szakemberhez viszem azzal nem lesz gond!
Csak fura h egyszer csinálja egyszer meg nem, ma pl jöttem haza Vácról és végig jó volt minden.érdekes

Miscrew írta:
matug írta: Sziasztok!
Kb 2-3 hete van tulajdonomban egy 2002 e46 320d.
Van egy kis gondom vele...a kocsi teljesen normálisan indul, semmi baj vele, csak azt vettem észre h időnként elmegy a rádió adás, aztán szép lassan rájöttem h nem antenna probléma, m a cd is elmegy,majd észrevettem h az összes lámpám/világításom(xenon helyzetjelző, fék,tolató,belső világítás még a digitális kijelző a műszerfalon is) vibrál ahogy jár a kocsi...
néha kikapcsol a navi képernyője is és nagyritkán nullázódik a komputer is, meg abs lámpa is egy pillanatra felvillan menet közben.
Akksi saru nem laza, azt néztem
Vmi töltés problémára gyanakszom, mint laikus!generátor, fesz szabályzó
holnap megyek vele villamossági szerelőhöz,
volt vkinek hasonló???hátha nem kell napokig keresgélni a hibát

Köszi előre is!


Nem pont BMW-nél jártam hasonlóan és az aksim haldoklott és minden hülyéskedett, de jobb ha egy korrekt nem lehúzós szakemberhez viszed mert ott kimérnek mindent és biztosat mondanak..


« előző12következő »