mgerihun fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mgerihun Elküldve: 2015-04-01 14:35 M3 (E92) fènyszòròmosò sapka

Üdv!

Keresek bal oldali headlight washer cap-et. Az a pici fedèl ami takarja fènyszòròmosòt. M3-asè màs mint az alap E9x szèriàkè, nem elõbujò cover, hanem egy fix sapka. Ebayen, Amazonon, alkatrèszboltokon màr tùlvagyok, BMW szalon mèg nem ìrt vissza. USA tuningcèg weboldalàn talàltam csak eddig, de ott posta 4x-se lenne a sapka àrànak....ha valakinek van tippje azt örömmel fogadom.

mgerihun Elküldve: 2015-02-22 23:59 M3 vásárlás

Feri1 írta: Sziasztok.
Az egyik barátom akar egy 330i vagy M3 E46-ot. De azt mondják, hogy egy M3-nak legalább 2x annyi a fenntartása, és közúton felesleges (megjegyzem igazából a 30i is az ). Ebben tényleg van igazság? Mert az azért elég komoly differencia, ha tényleg minden a duplája.


E46-ost nem tudom, de E92 szervíz árai kb azonosak normal változatokkal, olajcserék picit magasabbak, kb 20%-al, de szervíz intervallumok átlagosnak mondhatóak, pl egy sima E-s mercedeszé drágább mint egy M3-é. Más, ha márka szervíz, akkor kérj ajánlatokat és a legolcsóbbat dugd oda a hozzád legközelebb lévő orra alá, álltalában alá igérnek egymásnak.

mgerihun Elküldve: 2015-02-11 13:42 M3 vásárlás

YELLOW írta:
mgerihun írta: Néhány kép : MY M3

És video, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=Tis8ULXZ5uU


tessék már bekapni a f@szt (értsd jól)
legalább csaptál volna vele egy kört
amúgy elég csúnyán vágódik vissza az üléstámla, valami csillapítást tehettek volna bele.

szerk.: jah és a minimum, hogy egy GoPro-t is vegyél, aztán hajrá



Max nyakba akasztom mobilt Majd készülnek jó anyagok idővel....

mgerihun Elküldve: 2015-02-11 13:28 M3 vásárlás

Néhány kép : MY M3

És video, ha valakit érdekel https://www.youtube.com/watch?v=Tis8ULXZ5uU

mgerihun Elküldve: 2015-02-08 22:14 M3 vásárlás

Kicsit rászabadítva lóerőket, sportosabb beállítások mellett gazdaságosabban mentem ma, mint 2 napig, lefolytott téli-vel.....ma már 9-11 liter között ugrált fogyasztás 60/40% város/országút, kint 9 liter, bent városban 10-11, igaz este már nem volt forgalom, de lámpa igen Normál használatban ezt el bírnám fogadni fogyasztásnak.

mgerihun Elküldve: 2015-02-08 00:09 M3 vásárlás

YELLOW írta:
mgerihun írta: Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.


én bő 6 éve így dolgozom: 3 nap nappal 12 óra, 3 nap pihenő, 3 nap éjszaka 12 óra, 3 nap pihenő. és kezdődik előlről. és nincs E92 M3-om szóval ennyi igazán belefér neked amúgy grat!


Ünnepek környéke húzós, most valentin, karácsony 2 hónapig tartott, alig volt szabad nap de cserébe rengeteg 12 óra, viszont jól fizet Újabb nap, újabb tapasztalatok. Itt hó nincs, csak fagy, így a lovacskákat még mindig nem tudtam előhívni, szóval maradt a sok apró részlet. Pl fordulatszám limit ugrása nagy feeling miután felmelegedett a motor , vagy ott a tolatásnál lehajló visszapillantó, hogy lásd a patkát......kézikönyvet elkezdtem olvasgatni, háááááát ezt inkább bemagolni kell, mint gyorsan átlapozni Azt is szoknom kell, hogy ha megindítottam a kocsit pl lámpánál araszolva, akkor hiába lépek le a gázról, megy lassan tovább és nem áll meg, kicsit olyan mint erősebb dieseleknél alapjáratos közlekedés.

Itt van pár mobilos kép szünetből, majd szabadnapon kivonulok fényképezővel







mgerihun Elküldve: 2015-02-07 00:36 M3 vásárlás

Na megvan a kicsike, ma reggel hoztam el munka elött, késtem is fél ótát de drágalátos cég kitalálta, hogy 12 órás müszakok jönnek 3 napig zsinorban, gondolom valentin nap vagy mi miatt, így mosott sz...r-ként nem fogom tudni kiélvezni, kedd-szerda szabadnap, majd addig max bújom kézikönyvet szünetekben 2009es E92 M3 91e km, minden létező extrával, kivéve napfénytető DSG váltos. Elég hamar meg lehet szokni, jó nagyon a váltó, csak hajlamos hamar harapni. 40es temponál csináltam előzést, 60ra gyorsított kb, de már kidobta seggét legvisszafogottabb beállítások melett is Le vannak fagyva utak M és sport fokozatot így még nem mertem kipróbálni, időm sem volt még rá, hogy őszinte legyek Majd dobok fel képeket Városban 15 liter eszik, pályán lement 9,7-re!!! igaz fűtés ment rendesen és hifi is, még szokni kell, megy ez lejebb is szerintem. RX8-asom sem volt gazdaségosabb.

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 21:09 M3 vásárlás

YELLOW írta:
mgerihun írta:
YELLOW írta: ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.


Ha az kéne jobben, akkor 335D topikban nyitok témát, minden 335D mellett szól, ha ész érvekről beszélünk, asszony sem herélne ki ha az olcsóbb megoldást választanám, de M3 felé jobban húzok, csak félek tőle, hogy nem adja azt amit elvársz tőle ennyi pénzért. Próbakörrel sem érek sokat, kipróbálom városban 5-10 percet, az nem elég semmire. Angol "népitélet" leírások is megoszlóak. Van aki istenití, van aki lehúzza. Manuális váltóval persze lenne olcsóbb, de túl nagy áttételü, duplakuplungos DSG sokkal jobb, egyenletes húzást biztosít, váltások közt nincs visszarúgás, viszont az megint + pénz.


szerintem ezt direkt csinálod....
feladom!
ha azt írjuk M3, akkor ellenkezel ellene, ha a másikat, akkor emide hajolsz...
szerintem azt veszel, amit akarsz!


Csak nem akarok szarba tenyerelni Amúgy 80%-ban M3 felé hajlok már...az való hülyéknek és én az vagyok Majd irok, hogy mi lett

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 20:51 M3 vásárlás

hil írta:
mgerihun írta:

Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.


Szia!
Azért több rá a biztosítás (szerintem), mert mégiscsak egy kiemelt prémium márkáról van szó az Alfával szemben. Abban igazat adok Y-nak, hogy nem egészséges, ha "jobb" autód van mint a főnöködnek. Én is ebben a cipőben járok, a főnököm most vett egy kifutott Nissan X-trayt újonnan, de az enyém mégiscsak Bömös, még ha 15 éves is. Csípi is a szemét rendesen.
(bár mint ismert, a magyarságot az irigység tartja össze.....)
hil







Áh, nem rajongok azért a munkahelyért annyira Boss is normális, ettől nem félek.

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 20:45 M3 vásárlás

YELLOW írta: ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.


Ha az kéne jobben, akkor 335D topikban nyitok témát, minden 335D mellett szól, ha ész érvekről beszélünk, asszony sem herélne ki ha az olcsóbb megoldást választanám, de M3 felé jobban húzok, csak félek tőle, hogy nem adja azt amit elvársz tőle ennyi pénzért. Próbakörrel sem érek sokat, kipróbálom városban 5-10 percet, az nem elég semmire. Angol "népitélet" leírások is megoszlóak. Van aki istenití, van aki lehúzza. Manuális váltóval persze lenne olcsóbb, de túl nagy áttételü, duplakuplungos DSG sokkal jobb, egyenletes húzást biztosít, váltások közt nincs visszarúgás, viszont az megint + pénz.

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 20:19 M3 vásárlás

hil írta:
mgerihun írta:

A kocsikat amiket felsoroltam a 235I kivételével öregebbek vagy egy idősek vele. Még mindig E92-ről beszélek. M3-as-ból 2008-2009es a target kb 80 és 140ezer km között. Én csak arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy M3 ér-e annyival többet mint amennyibe kerül. Számosítva, kb azonos évjáratok.

335D 8-12.000 font
335I 7-10.000 font
Evo X 10-13.000 font
S5 10-14.000 font
M3 17-22.000 font

Tehát ér-e adott esetben az M3 5-6.000 fontal többet. Persze, az a legjobb, de jobb-e ennyivel a többinél. Külsőt mellőzük, M3 body kit 800 font, tehát az nem döntő.



Szia!
Továbbra is azt tartom: ne vegyél BMW-t csak ezért, az az "M" betű nem ér annyit, amennyivel többe kerül. Most jött le, hogy nem itthon használnád, Angliában nagyon mások az alkatrész és szerviz árak, mindenképpen sokkal többe lenne Neked, nagyon nem érné meg, mindened rámenne feleslegesen, bár nem tudom és nem is kérdezem, hogy mi rá a kereted.
hil



Annyiban jó helyzetben vagyok, hogy nincs messze munka és kis városban lakunk, ritka a dugó. Másik fő gond, hogy hiába van 13 éve jogsim, büntetés és baleset mentesen, nem tudom áthozni bonuszaimat UK-ba, így 0-ról indultam. Ami vicc, hogy az 1.4es Alfa-ra fizethetek havi 92fontos biztosítást (kb 40-41ezer forint/hó) de az M3-ra 130 lenne......Most akkor mi ebben a logika? Alig van eltérés biztosítás terén. 2 Autot nem engedhetek meg így magamnak, nagyon sok lenne a 2 biztosítása. Egyébként itt talán még olcsóbb is a szerviz mint otthon, minden második sarkon van egy műhely, alkatrészek is jobb áron mozognak. Szakszerviz megint más, de használt kocsik álltalában túlestek már km-ben kötelező szervizeken, specialista garázsok meg akadnak szép számmal.

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 19:05 M3 vásárlás

YELLOW írta:
hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



szerintem ezen írások után azért ne vegyen BMW-t, mert csak rontani fog a BMW-sek megítélésén. utcai verseny. még szerencse, hogy ezt a baromságot nem itthon akarod művelni. szóval a főnököt akarod lenyomni, előtte akarsz villogni. bocs, ha tévedek, de ez jön le az írásodból. amire már korábban is gondoltam, hisz az érveidnek ez a magyarázata. megsúgom, ha jobb autódvan mint a főnöknek, azzal csak rosszul jössz ki. tapasztalat. pedig az enyém, 8 éve is molyfing volt egy M3-hoz képest.


Miért, boltba járáshoz vegyek M3-at? Vagy városi közlekedéshez? Járunk verseny pályára és gyorsulásra is. Mivel BMW kivonult tura bajnokságokból, szerinted sport autóit mire szánja? Erre lehet őket és erre kell használni.

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 18:16 M3 vásárlás

hil írta:
mgerihun írta:

Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........

Szia!
Nem sértegettelek, megtiszteltelek (nagy betűvel megszólítva Téged), köszöntem is, tisztelettudó voltam, tanácsot adtam. M-es Bimmert akarsz, ami: olcsó, tehát nem drága, legyen jó állapotba, ne kelljen rá költeni, nagyon menjen, erős legyen: sajnos ez nem az e46 BMW. Mint ismert, ebből a típusból ez minimum 10 éves konstrukció, x Km-el a háta mögött és nem akarsz beégni az újabb autók előtt. Ezért írtam azt, hogy felejtsd el a Bömöst, mert csalódni fogsz, meg fogod utálni a márkát (tisztelettel), inkább céjaidra gondolkodj valami másban, mert ezekre azért kell költeni is.
Konkrétumot nagyon még visszaolvasva sem kérdeztél, vagy csak én nem vettem észre. Mire kell vigyázni egy min 10 éves autó megvásárlásakor? Ha elolvasod az autó vásárlás és a megvegyek ilyet topikot, akkor minden kérdésedre meg fogod kapni a választ, de ezeket a dolgokat Te is tudod. Mellesleg az alkatrész árak nem nagyobbak mint mondjuk egy Mondeo vagy népautó esetében.
hil

hil



A kocsikat amiket felsoroltam a 235I kivételével öregebbek vagy egy idősek vele. Még mindig E92-ről beszélek. M3-as-ból 2008-2009es a target kb 80 és 140ezer km között. Én csak arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy M3 ér-e annyival többet mint amennyibe kerül. Számosítva, kb azonos évjáratok.

335D 8-12.000 font
335I 7-10.000 font
Evo X 10-13.000 font
S5 10-14.000 font
M3 17-22.000 font

Tehát ér-e adott esetben az M3 5-6.000 fontal többet. Persze, az a legjobb, de jobb-e ennyivel a többinél. Külsőt mellőzük, M3 body kit 800 font, tehát az nem döntő.

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 17:15 M3 vásárlás

hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



Irásban nem jön át szarkazmus, így nem tudom mit is akarsz valójában közölni. De bocs, hogy BMW fórumon érdeklődöm BMW-ről, és érdemleges válasz még mindig nem született. Gondoltam hátha feltéved ide egy specialista néha, vagy szerelő, vagy legalább valaki, akinek van, vagy volt már valamelyik. Mik a szervíz igények, tapasztalatok, mire kell figyelni vásárláskor, gyorsan kopó alkatrészek, hülye technikai hibák ami ecu resetet igényelnek, ideális olaj, gumi.........

mgerihun Elküldve: 2015-01-21 16:56 M3 vásárlás

MattM325 írta:
mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


Igaz itt csak 335i az "ellen" A link neve
Ha két ennyire különböző autó közül nem tudod eldönteni, hogy melyiket vedd, jobb ha elfelejted az M3-t.
Mod: De magát a BMW-t is... "V6, GT-R. remapped..." Pff



Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.
« előző12következő »