milan873 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

milan873 Elküldve: 2011-01-09 13:03 Egr szelep

Hali mindenki érdemes az EGR-t ledugózni vagy hülyeség?Árt vagy használ vagy tök mindegy aki tudja írja meg köszi

milan873 Elküldve: 2011-01-06 10:55 izzók / izzókészlet

[quote="kempelen"]
milan873 írta: Sziasztok valakinek volt már olyan problémálya hogy a gyári xenont nagyon gyengének találta olyannyira hogy egy halogén izzós autóval jobban látok a sötétbe?Mi lehet a problémafoncsor egyálltalán a projectorba van foncsor .A lényeg hogy rohadt szar a xenon tulajdonságaihoz köze nincs max kívülről a színe


- van egy kis foncsor az izzó mögött az lehet szar
- régi sok üzemórát megért izzó (nem tart örökké a xenon izzó)
- rossz színhőmérsékletű izzó (4000K feletti)

Döntsd el a három közül melyik illik a te autódra...



szerintem a foncsor lesz akkor köszi

milan873 Elküldve: 2011-01-06 10:54 izzók / izzókészlet

Tiba írta:
milan873 írta: Sziasztok valakinek volt már olyan problémálya hogy a gyári xenont nagyon gyengének találta olyannyira hogy egy halogén izzós autóval jobban látok a sötétbe?Mi lehet a problémafoncsor egyálltalán a projectorba van foncsor .A lényeg hogy rohadt szar a xenon tulajdonságaihoz köze nincs max kívülről a színe


Ha ZKW gyártmány a lámpád, akkor tuti a foncsor ment szét.




igen azt hiszem az a márkája.köszönöm a segítséget megnézetem akkor a dolgot

milan873 Elküldve: 2011-01-05 12:03 izzók / izzókészlet

Sziasztok valakinek volt már olyan problémálya hogy a gyári xenont nagyon gyengének találta olyannyira hogy egy halogén izzós autóval jobban látok a sötétbe?Mi lehet a problémafoncsor egyálltalán a projectorba van foncsor .A lényeg hogy rohadt szar a xenon tulajdonságaihoz köze nincs max kívülről a színe

milan873 Elküldve: 2010-12-17 13:44 Termosztát

szerintem én is cserélem a másikat is és akkor jó lesz ezen már nem múlik

milan873 Elküldve: 2010-12-16 11:13 Termosztát

YELLOW írta:
Atilla írta: Nálam a helyzet következő: menet közben az első csíknál a mutató, ha viszont állok, akkor rendesen, mint nyáron az üzemi hőmérséklet látható. Végig olvastam az eddigi hozzászólásokat, gondolom nálam is a termosztát a "hibás".


szerintem meg csak annyi van, hogy mivel farkasordító hideg van kint, menet közben rögtön lehül a víz... és mindig a nagy hideg jelentkeztekor panaszkodnak a dízelesek.
viszont ha hosszabb távon (20-25 km) ilyen hidegben sem éri el a közel közép állást, akkor valóban gond lehet.


szerk.: illetve a másik nagyon fontos dolog, hogy sajnos akármilyen hideg is van, nem célszerű a fűtést elindítani, addig, amíg a kék jelzés feletti első fehér csíkot el nem éri a mutató, ugyanis főleg menet közben rögtön képes visszahűlni a víz, ami nagyon nem tesz jót a motorblokknak.


nálam is ugyan ez a helyzet pályán vagy hosszbb távon visszahül a víz az első vonalig ha a fűtést lekapcsolom akkor valamellyest jobb lesz a helyzet városba viszont meg álló helyzetbe járó motornál teljesen jó.nekem ki lett cserélve a napokba az egyik termosztát mivel nekem kettő van a kisebbikkel kezdtük és az olcsóbbal de nem igen veszem észre hogy javult volna a helyzet tehát valószínű a másik lesz a szar és vehetek egy olyat is.szívás

milan873 Elküldve: 2010-11-28 12:54 330D néha nem indul.

igen most ezen vagyok majd kiderül meglehet e tudni valamit mert egyszer már lett olvasva de nem volt hiba elraktározva mondjuk lehet szar helyen meg szar programmal nézték

milan873 Elküldve: 2010-11-27 11:30 330D néha nem indul.

Sziasztok ha valaki tud akkor segítsen nekem legyen oly nedves nekem olyan problémám van hogy nem indul az autó hidegebb időben és van amikor bemelegedett motornál sem csak nagyon sokadikra amíg szórakozok vele.olyan tüneteket produkál hogy gyújtás ráadásra a tök hideg motornál is a vízhőfok full fölmegy forróig és állt ilyenkor nem indul de van amikor a normális hőmérségletet mutatja és akkor is indítózok de csak forgatja amint abbahagyom az indítózást a vízhőfok megint felmegy majd leveszem a gyújtást és ismét ráadom és megint jó a vízhőfok és indul az autó ill. első indításkor szokott olyat is csinálni hogy elindul egy pillanatra és onnan visszafullad és a vízhőfok megint felmegy forróig.viszont van olyan mikor teljesen jó 2 -3-om napig az egész.valakinek volt iln tapasztalata esetleg vagy hogy ez valami jelzés e hogy felmegy ilyenkor a vízhőfok?hőgombára és porlasztócsúcsra gondoltuk hogy szar lehet még nem tudni.a prolasztó viszont szért nem lehet szerintem mert az autó van amikor tök jól indul hidegbe is és nem is füstöl nem fogyaszt sokat és jól is megy.akit tud az segítsen köszönm.
« előző12következő »