milan873 Elküldve: 2011-01-09 13:03 Egr szelep
milan873 Elküldve: 2011-01-09 13:03 Egr szelep
milan873 Elküldve: 2011-01-06 10:55 izzók / izzókészlet
milan873 írta: Sziasztok valakinek volt már olyan problémálya hogy a gyári xenont nagyon gyengének találta olyannyira hogy egy halogén izzós autóval jobban látok a sötétbe?Mi lehet a problémafoncsor egyálltalán a projectorba van foncsor .A lényeg hogy rohadt szar a xenon tulajdonságaihoz köze nincs max kívülről a színe
milan873 Elküldve: 2011-01-06 10:54 izzók / izzókészlet
Tiba írta:milan873 írta: Sziasztok valakinek volt már olyan problémálya hogy a gyári xenont nagyon gyengének találta olyannyira hogy egy halogén izzós autóval jobban látok a sötétbe?Mi lehet a problémafoncsor egyálltalán a projectorba van foncsor .A lényeg hogy rohadt szar a xenon tulajdonságaihoz köze nincs max kívülről a színe
Ha ZKW gyártmány a lámpád, akkor tuti a foncsor ment szét.
milan873 Elküldve: 2011-01-05 12:03 izzók / izzókészlet
milan873 Elküldve: 2010-12-17 13:44 Termosztát
milan873 Elküldve: 2010-12-16 11:13 Termosztát
YELLOW írta:Atilla írta: Nálam a helyzet következő: menet közben az első csíknál a mutató, ha viszont állok, akkor rendesen, mint nyáron az üzemi hőmérséklet látható. Végig olvastam az eddigi hozzászólásokat, gondolom nálam is a termosztát a "hibás".
szerintem meg csak annyi van, hogy mivel farkasordító hideg van kint, menet közben rögtön lehül a víz... és mindig a nagy hideg jelentkeztekor panaszkodnak a dízelesek.
viszont ha hosszabb távon (20-25 km) ilyen hidegben sem éri el a közel közép állást, akkor valóban gond lehet.
szerk.: illetve a másik nagyon fontos dolog, hogy sajnos akármilyen hideg is van, nem célszerű a fűtést elindítani, addig, amíg a kék jelzés feletti első fehér csíkot el nem éri a mutató, ugyanis főleg menet közben rögtön képes visszahűlni a víz, ami nagyon nem tesz jót a motorblokknak.
milan873 Elküldve: 2010-11-28 12:54 330D néha nem indul.
milan873 Elküldve: 2010-11-27 11:30 330D néha nem indul.