« előző123következő »
milan873
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz milan873

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. november 28. vasárnap, 12:54


igen most ezen vagyok majd kiderül meglehet e tudni valamit mert egyszer már lett olvasva de nem volt hiba elraktározva mondjuk lehet szar helyen meg szar programmal nézték

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. november 27. szombat, 21:44


milan873 írta: Sziasztok ha valaki tud akkor segítsen nekem legyen oly nedves nekem olyan problémám van hogy nem indul az autó hidegebb időben és van amikor bemelegedett motornál sem csak nagyon sokadikra amíg szórakozok vele.olyan tüneteket produkál hogy gyújtás ráadásra a tök hideg motornál is a vízhőfok full fölmegy forróig és állt ilyenkor nem indul de van amikor a normális hőmérségletet mutatja és akkor is indítózok de csak forgatja amint abbahagyom az indítózást a vízhőfok megint felmegy majd leveszem a gyújtást és ismét ráadom és megint jó a vízhőfok és indul az autó ill. első indításkor szokott olyat is csinálni hogy elindul egy pillanatra és onnan visszafullad és a vízhőfok megint felmegy forróig.viszont van olyan mikor teljesen jó 2 -3-om napig az egész.valakinek volt iln tapasztalata esetleg vagy hogy ez valami jelzés e hogy felmegy ilyenkor a vízhőfok?hőgombára és porlasztócsúcsra gondoltuk hogy szar lehet még nem tudni.a prolasztó viszont szért nem lehet szerintem mert az autó van amikor tök jól indul hidegbe is és nem is füstöl nem fogyaszt sokat és jól is megy.akit tud az segítsen köszönm.


Mielött eljutsz odáig hogy a motorcserén is gondolkoznál,tegyétek gépre a vasat. Az enyém is produkált hasonló tüneteket és a vezértengelyjeladó vacakolt csere után ismét tökéletes lett (De elöször mindenképp olvastasd ki az agyát)

milan873
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz milan873

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. november 27. szombat, 11:30


Sziasztok ha valaki tud akkor segítsen nekem legyen oly nedves nekem olyan problémám van hogy nem indul az autó hidegebb időben és van amikor bemelegedett motornál sem csak nagyon sokadikra amíg szórakozok vele.olyan tüneteket produkál hogy gyújtás ráadásra a tök hideg motornál is a vízhőfok full fölmegy forróig és állt ilyenkor nem indul de van amikor a normális hőmérségletet mutatja és akkor is indítózok de csak forgatja amint abbahagyom az indítózást a vízhőfok megint felmegy majd leveszem a gyújtást és ismét ráadom és megint jó a vízhőfok és indul az autó ill. első indításkor szokott olyat is csinálni hogy elindul egy pillanatra és onnan visszafullad és a vízhőfok megint felmegy forróig.viszont van olyan mikor teljesen jó 2 -3-om napig az egész.valakinek volt iln tapasztalata esetleg vagy hogy ez valami jelzés e hogy felmegy ilyenkor a vízhőfok?hőgombára és porlasztócsúcsra gondoltuk hogy szar lehet még nem tudni.a prolasztó viszont szért nem lehet szerintem mert az autó van amikor tök jól indul hidegbe is és nem is füstöl nem fogyaszt sokat és jól is megy.akit tud az segítsen köszönm.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 11:36


BarG!
Túl vagy már az izzítógyertya cserén?Megszünt a hullámzás?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 18:11


BarG írta:
feribmw írta:
Zotyi30d írta: A szerelõ azt mondta,h ezek az izzítógyertyák nem csak az indítás pillanatában izzítanak,hanem még utána is egy bizonyos ideig.
Szerintem ez hülyeség
az izzitogyergya kb 20mp-ig izzit,de ez az izzitorelétõl függ.az izzitogyergyának az a lényege ,hogy beinditsa a hengert,utána semmi dolga.


Nekem is rossz egy gyertyám!
Hidegen nekem is van egy pici ingadozás az alapjáratban, ami picit melegedve megszûnik. Nekem is azt mondták a szervízben, hogy az izzítógyertyának az indításon kívül más funkciója is van! A héten kicseréltetem az összeset, ki fog derülni, hogy mi is van.
üdv

A Tied is 30d?Akkor légyszives ozd meg velünk az eredményt,mert ahogy látom egy páran ebben a cipõben járunk.
Elõre is köszi

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 12:44


Nekem is ingadozik az alapjárat mióta huvosebb az ido, sikerult megoldani a problémát izzógyertya cserével? :

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 10:03


Lehet hogy itt olvastam, lehet hogy az e39 fórumon, de azt olvastam hogy az izzítógyertyák menet közben is mûködnek, ha úgy ítélik meg hogy kell még egy kis égés, környezetvédelmi okokból.

ui.: megvan, ebben a fórumban olvastam a gyertya dologról:link


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 22:38


feribmw írta:
Zotyi30d írta: A szerelõ azt mondta,h ezek az izzítógyertyák nem csak az indítás pillanatában izzítanak,hanem még utána is egy bizonyos ideig.
Szerintem ez hülyeség
az izzitogyergya kb 20mp-ig izzit,de ez az izzitorelétõl függ.az izzitogyergyának az a lényege ,hogy beinditsa a hengert,utána semmi dolga.


Nekem is rossz egy gyertyám!
Hidegen nekem is van egy pici ingadozás az alapjáratban, ami picit melegedve megszûnik. Nekem is azt mondták a szervízben, hogy az izzítógyertyának az indításon kívül más funkciója is van! A héten kicseréltetem az összeset, ki fog derülni, hogy mi is van.
üdv

státusz feribmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 20:41


Zotyi30d írta: A szerelõ azt mondta,h ezek az izzítógyertyák nem csak az indítás pillanatában izzítanak,hanem még utána is egy bizonyos ideig.
Szerintem ez hülyeség
az izzitogyergya kb 20mp-ig izzit,de ez az izzitorelétõl függ.az izzitogyergyának az a lényege ,hogy beinditsa a hengert,utána semmi dolga.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 20:29


A szerelõ azt mondta,h ezek az izzítógyertyák nem csak az indítás pillanatában izzítanak,hanem még utána is egy bizonyos ideig.
Szerintem ez hülyeség

státusz feribmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 20:19


Zotyi30d írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám van,h hidegen ingadozik az alapjáratom,ahogy eléri az üzemihõfokot megszünik.Ma rátettük gépre és 1 izzítógyertya hibát irt ki.Nekem furcsának tünik,h ez miatt ingadozna.
Mi a véleményetek?
ez hûjeség.ha izzitogyertya hibád volna az az elsõ percben ingadozna csak.én audi márkaszervizben melozok már 15-éve.ezzel nem nagypályázni akarok,csak hidd el a gond nem emiatt van.a bmw mostmég távol áll tõllem,de azon vagyok ,hogy minnél jobban megismerjem.ha egy izzitogyergyád nem megy beinditás után pár másodperc és már megyis a henger.valami más gond lehet : ja a felnikre visszatérûnk ûdv feco

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 19:37


Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám van,h hidegen ingadozik az alapjáratom,ahogy eléri az üzemihõfokot megszünik.Ma rátettük gépre és 1 izzítógyertya hibát irt ki.Nekem furcsának tünik,h ez miatt ingadozna.
Mi a véleményetek?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 24. szombat, 16:20


Zotyi30d írta:
kyncza írta: Szasztok,

Látom, sajna másnál is elõjött ez a probléma
mondta a szerelõ, hogy rengeteg középszivattyú megy tönkre és teljesen meg volt döbbenve hogy 160nál még a gyári volt benne...
Amit mondott jótanácsnak, már írtam...nem megvárni, mig kifogy a tank, ha nagyon kevés van benne, akkor nem húzatni, pláne dombnak felfelé ne...még annyit mondtak, hogy a nagynyomású szivattyút is szokták cserélni, az kicsit drágább mulatság...
(Mert ezt a szar 85e-t kirántottam valamelyik zsebembõl )

azóta megy enyém is rendesen.

Kyncza!
Miután kicserélték a középszivattyút jobban ment az autód?
Ahhoz képest mielõtt jelentkezett a hiba?



Semmi változás nem történt, belegondolva nem is lehetne, mert nem a középszivattyú csinálja az igazi nyomást. Ettõl függetlenül én is úgy ültem bele, hogy most majd még jobban megy

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. november 24. szombat, 12:14


Zotyi30d írta:
yoko írta: Igaz nem tõlem kérdezted...., jobban nem megy (nem is mehet) viszont érezhetõen hamarabb indul, kevesebbet forog az önindító.

Csak kiváncsi voltam,h összefüggésbe van-e az auto menet tulajdonságával?
Néha úgy érzem ,h nem úgy megy ahogy kellene
Az is lehet,h semmi baja,csak én kezdem megszokni az autót


Én is sokáig éreztem úgy, hogy nem megy az elvárásaimnak megfelelõen, de néhány dolgot megléptem, és azóta
- tuningbox
- kicseréltettem egy gyengélkedni kezdõ befecskendezõt
- víz/metanol befecskendezés
- kék spuri az üzemanyaghoz
- kiszedtem a tuningboxot, mert már sok volt így együtt


Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 24. szombat, 10:57


yoko írta: Igaz nem tõlem kérdezted...., jobban nem megy (nem is mehet) viszont érezhetõen hamarabb indul, kevesebbet forog az önindító.

Csak kiváncsi voltam,h összefüggésbe van-e az auto menet tulajdonságával?
Néha úgy érzem ,h nem úgy megy ahogy kellene
Az is lehet,h semmi baja,csak én kezdem megszokni az autót

« előző123következő »