mgerihun írta:
minimal írta:
mgerihun írta:
Megint picit okosabb lettem Na szóval, az automata gyárilag 0,3-sec-el gyorsabb mint a manuális és a cabrio lassab 0,5 mp-el. Tehát a legideálisabb E92-es coupe M3 automata DSG/DCT duplakuplungos kormány váltóval.....
nekem zavaros amit beszélsz...ha sokat városozol minek számit a gyorsulása? ha hazajössz 0,5mpvel elöbb leszel itthon? tulajdonképpen elkéne döntened hogy coupe v. cabrio tetszik/szeretnél, automata v. manuális tetszik/szeretnél illetve dizel v. benzines tetszik/szeretnél. Fogalmad sincs mit akarsz csak az adatok alapján próbálsz autót venni.
Miért, a színe alapján vegyek autot? Nem, a használtauto tesztek és a gyári adatok alapján próbálok autot venni...Mérlegelek, ez nem 1 milliós tétel, gondoltam BMW fórumon hátha akad valaki, akinek már volt köze valamelyikhez, de eddig még senki nem jelentkezett. Adok mások véleményére, ha jó érvekkel támasztja alá amit mond. Nem városozom sokat, és kis város, nincsenek nagy dugók, de van a környéken pár pálya ahova lejárnak tulajok, és számít az a fél mp ebben a kategoriában, amikor a 2.0L-es 400-as Evo X 3,7 mp alatt futja a 100-at, M3 4,6 (cabrio 5,2) és csak azért hoztam fel cabriot, mert árban a sima coupe-k alatt mozog, de az nem az én világom, hiába kemény tetős.
Az én tapasztalatom az, hogy aki akár csak egy "mezei" BMW-t vesz még annak is vannak elképzelései, hogy mit szeretne pl. 3mas dizel kombi belül navi legyen minimum és a színéről is van elképzelése ha már évekig nézegetni fogja. Az eddigi írásod alapján akkor jó lesz egy rózsaszín m3 e92 dsgvel ezek szerint? értem hogy adsz más véleményére, de te mit szeretnél? mi áll hozzád alapból közel? Ha van valami komoly gyorsulási verseny a környéken amire járni akarsz akkor építeni kell és nem kell félni hogy lenyom az evo X...