mormota26 Elküldve: 2015-03-21 15:31 Motorolaj
p1tyeszka írta:mormota26 írta: Udvozletem! Lassan megtortenik a fuzott blokk cser. Most nagy dilemmaba vagyok motor olaj teren. Elozo blokkomba majdnem. 290 e km volt mikor hozzam kerult 5w40 olajat kapott jo is volt vagy 2 e km ig aztan elkezdett csorogni a htoke . Na akkor olaj csere 10w40 es azzal jo is volt a kovi olajcsereig.(nem zabalta nem kellett utantolteni nem csorgott a htoke). Ebbe a blokkba amit vettem allitolag 148 e km van szelepfedel nem volt egyedul hozza egesz jo allapotunak tunt autoszerelovel mentunk igy elhoztuk ( 5 motort neztunk meg ez volt a legjobb). Most kerdesem a kovi : milyen olajat tegyunk bele ? Autoszerelo 10w40 akar en 5w 40 et. Esetleg vmi mas otlet van allok elebe.
10w40... 5w30-at tegyetek bele
mormota26 Elküldve: 2015-03-21 14:51 Motorolaj
mormota26 Elküldve: 2015-03-13 23:57 Motor-váltó
bmw320d4 írta:mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.
Menetjavítóval megoldható.
mormota26 Elküldve: 2015-03-13 19:02 Motor-váltó
mormota26 Elküldve: 2015-03-09 16:33 Motor-váltó
mormota26 Elküldve: 2015-03-07 22:31 Egyenetlen alapjárat
jrtom írta:petrovicsjozsef írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség! E46 323i hidegen ingadozik az alapjárat. Diaggal meg lett nézve akkor 4 hibát írt ki 3 lambdaszondát és egy szívótorok hibát, törölve lettek majd most már csak egyet hozott vissza. Ez érdekelne, hogy mi lenne pontosan: Szívótorok nyomásmérő hűtésaktiválás. Előre is köszi a segítséget!
Csak hidegen és olyan mintha kihagyna egy-két henger és utánna kisimul?
Ha így van akkor cserélj üzemanyag pumpát.
mormota26 Elküldve: 2015-03-05 16:21 Motor-váltó
YELLOW írta:mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.
ha előtte sokat emntél rövidet, akkor lehet sok benne a kondenzvíz. úgy kellene megnézni, hogy mikor mész vele, egy jó legalább 50km-es távot, persze nem városban, akkor utána másnap is ilyen-e. illetve melegen is ennyire füstöl-e.
mormota26 Elküldve: 2015-03-05 16:10 Motor-váltó
SP_323i írta:mormota26 írta:elgeri írta:mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.
A videód privát, nem lehet megnézni
Javitva rossz helyre nyomtam
Ha korábban HF problémád volt nem kerülhetett olaj a kipufogóba? Csak mert az elején semmi füst aztán, ahogy elkezdenek melegedni a dolgok 1szercsak okádja, mintha egy sz@r gázolajos lenne. Ha a füstbe teszed a kezed utána milyen szaga van???
mormota26 Elküldve: 2015-03-05 15:53 Motor-váltó
elgeri írta:mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.
A videód privát, nem lehet megnézni
mormota26 Elküldve: 2015-03-05 15:30 Motor-váltó
mormota26 Elküldve: 2015-02-04 21:56 Autóvásárlás
jrtom írta:mormota26 írta:agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!
Szia, igazábol apróbb hibái valószínűleg lesznek mint minden új használt autó vásárlásánál, de ennél a típusnál leginkább a vezérműláncra kell rettentően odafigyelni, mivel hajlamos a nyúlásra és a szakadásra!! Amit ugyebár mondanom se kell hogy horror összeg lesz javítani ha esetleg szakadna. Én a helyedben ha ilyet vennék akkor egy az egybe cserélném is, de a minimum h megnézetem. 6 hengeres e 46 hoz kb 40-50 ezer ft a készlet (a jobb fajta utángyártottbol)
Ezt honnan hallottad, hogy azokban szakad a lánc? Szerintem te összekevered a diesellel.
mormota26 Elküldve: 2015-02-04 21:36 Autóvásárlás
agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!
mormota26 Elküldve: 2014-12-15 16:42 hûtõ
mormota26 Elküldve: 2014-10-10 12:26 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.
Jobbkormany írta: Sziasztok.
Uj vagyok, egy 320ci 2.2 benzinesem van. A hutofolyadek szintjelzoje vilagit es ha letekerem a hotosapkat a viz tenyleg keves. Amint leallitom a motort a szint visszaall normalisra. Aszem hengerfejes az auto de ha van valakinek koltseghatekonyabb otlete szivesen fogadom