mormota26 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

mormota26 Elküldve: 2015-05-19 19:05 alufelni


Sziasztok kérdésem az lenne hogy tudja vki ennek a felninek mi a neve ?

mormota26 Elküldve: 2015-03-21 15:31 Motorolaj

p1tyeszka írta:
mormota26 írta: Udvozletem! Lassan megtortenik a fuzott blokk cser. Most nagy dilemmaba vagyok motor olaj teren. Elozo blokkomba majdnem. 290 e km volt mikor hozzam kerult 5w40 olajat kapott jo is volt vagy 2 e km ig aztan elkezdett csorogni a htoke . Na akkor olaj csere 10w40 es azzal jo is volt a kovi olajcsereig.(nem zabalta nem kellett utantolteni nem csorgott a htoke). Ebbe a blokkba amit vettem allitolag 148 e km van szelepfedel nem volt egyedul hozza egesz jo allapotunak tunt autoszerelovel mentunk igy elhoztuk ( 5 motort neztunk meg ez volt a legjobb). Most kerdesem a kovi : milyen olajat tegyunk bele ? Autoszerelo 10w40 akar en 5w 40 et. Esetleg vmi mas otlet van allok elebe.


10w40... 5w30-at tegyetek bele


Hat remelem ebbe nem fog elkezdeni csorogni a h toke. Igaz h kevesebba km de ugyebar ezt nem vehetem garancianak.

mormota26 Elküldve: 2015-03-21 14:51 Motorolaj

Udvozletem! Lassan megtortenik a fuzott blokk cser. Most nagy dilemmaba vagyok motor olaj teren. Elozo blokkomba majdnem. 290 e km volt mikor hozzam kerult 5w40 olajat kapott jo is volt vagy 2 e km ig aztan elkezdett csorogni a htoke . Na akkor olaj csere 10w40 es azzal jo is volt a kovi olajcsereig.(nem zabalta nem kellett utantolteni nem csorgott a htoke). Ebbe a blokkba amit vettem allitolag 148 e km van szelepfedel nem volt egyedul hozza egesz jo allapotunak tunt autoszerelovel mentunk igy elhoztuk ( 5 motort neztunk meg ez volt a legjobb). Most kerdesem a kovi : milyen olajat tegyunk bele ? Autoszerelo 10w40 akar en 5w 40 et. Esetleg vmi mas otlet van allok elebe.

mormota26 Elküldve: 2015-03-13 23:57 Motor-váltó

bmw320d4 írta:
mormota26 írta: Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.


Menetjavítóval megoldható.


Epp ez a gond h mikor hf lett a kocsi akkor meg lett csinalva 4 csavar helye Eltelt 3 het es meg is adta magat. Ezert nem javasolta a faszi aki sikolta a hf-t h menetjavitozzuk megint mert Ua ugy jar mint azelott.

mormota26 Elküldve: 2015-03-13 19:02 Motor-váltó

Udvozletem emberek.
Van egy olyan problemam h a blokk csavarjainak helye ahova a hengert kell csavarni beadta a kulcsot. Kerdeztunk au szerelo ismerOssel egy szakembert h erdemes e nagyobbra furni de nem javasolta (323 e46 m52tub25) mert meg is repedhet igy ertelmetlen lenne. Kovi a kerdesem mivel csak 1 fuzott blokk kellene de ritka mint a feher hollo ebben a motorban igy lehetne e komplett motort cserelni, teszem azt egy 325 re (m54b25) ha igen akkor mennyi mindent kellene cserelni ?gondolok itt pl valtora. Vagy semmit csak motor ki es be es vegeztunk ( papir munkat nem nezve). Valaszotokat elore is koszonom.

mormota26 Elküldve: 2015-03-09 16:33 Motor-váltó



mormota26 Elküldve: 2015-03-07 22:31 Egyenetlen alapjárat

jrtom írta:
petrovicsjozsef írta: Sziasztok! Kellene egy kis segítség! E46 323i hidegen ingadozik az alapjárat. Diaggal meg lett nézve akkor 4 hibát írt ki 3 lambdaszondát és egy szívótorok hibát, törölve lettek majd most már csak egyet hozott vissza. Ez érdekelne, hogy mi lenne pontosan: Szívótorok nyomásmérő hűtésaktiválás. Előre is köszi a segítséget!



Csak hidegen és olyan mintha kihagyna egy-két henger és utánna kisimul?
Ha így van akkor cserélj üzemanyag pumpát.


Udv nekem a 323 pont ezt csinalja beinditom kicsit docog a motor egyenetlenul jar szuro szagu feher fustot tolja magabol aztan 20-30 mp es szepen egyenletesen jar. Pont olyan mintha kihagyna par henger. Az ac pumpa csere megoldas lehet?

mormota26 Elküldve: 2015-03-05 16:21 Motor-váltó

YELLOW írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


ha előtte sokat emntél rövidet, akkor lehet sok benne a kondenzvíz. úgy kellene megnézni, hogy mikor mész vele, egy jó legalább 50km-es távot, persze nem városban, akkor utána másnap is ilyen-e. illetve melegen is ennyire füstöl-e.


Melegen szinte egyaltalan nem fustol . Ha esetleg a kondenzviz miatt van, azt lehet vhogy orvosolni ?

mormota26 Elküldve: 2015-03-05 16:10 Motor-váltó

SP_323i írta:
mormota26 írta:
elgeri írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


A videód privát, nem lehet megnézni

Javitva rossz helyre nyomtam



Ha korábban HF problémád volt nem kerülhetett olaj a kipufogóba? Csak mert az elején semmi füst aztán, ahogy elkezdenek melegedni a dolgok 1szercsak okádja, mintha egy sz@r gázolajos lenne. Ha a füstbe teszed a kezed utána milyen szaga van???


Kicsit szuros szaga van, de pontosan foggalmam sincs nem igazan tudom semmihez se hasonlitani, egyebkent mindig igy indul napi elso vagy 8 10 ora allas utan de fokent akkor ha 5 8 c fok alatt vagyunk . Egyebkent ha kinyomja magabol ezt a sok fustot utana semmi nincs csak egy nagyon hangyanyi benzin goz ami normalis lenne ilyen idobe.

mormota26 Elküldve: 2015-03-05 15:53 Motor-váltó

elgeri írta:
mormota26 írta: http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.


A videód privát, nem lehet megnézni

Javitva rossz helyre nyomtam

mormota26 Elküldve: 2015-03-05 15:30 Motor-váltó

http://youtu.be/ZpQQsaib4CI mi lehet a problema ? Most lett frissen hengerfej tomites cserelve + síkolni is kellett a hengerfejet. Kb 250 000 ftomba fajt. Ami nem is lenne problema de akkor mi ez a fust ? Viz nem tunik belole. Olaj a nivo palca szerint megint nem. Kave szinu akarmi nincs se a nivonal se a sapinal. Szerelom szerint normalis, sztem nem, szerinte ez csak benzingoz, de akkor miert akar kiszakadni a helyerol a kipufogo? Akinek van vmi tanacs szovesen hallgatom.

mormota26 Elküldve: 2015-02-04 21:56 Autóvásárlás

jrtom írta:
mormota26 írta:
agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!


Szia, igazábol apróbb hibái valószínűleg lesznek mint minden új használt autó vásárlásánál, de ennél a típusnál leginkább a vezérműláncra kell rettentően odafigyelni, mivel hajlamos a nyúlásra és a szakadásra!! Amit ugyebár mondanom se kell hogy horror összeg lesz javítani ha esetleg szakadna. Én a helyedben ha ilyet vennék akkor egy az egybe cserélném is, de a minimum h megnézetem. 6 hengeres e 46 hoz kb 40-50 ezer ft a készlet (a jobb fajta utángyártottbol)


Ezt honnan hallottad, hogy azokban szakad a lánc? Szerintem te összekevered a diesellel.


lehet h éppen a 325i vel nincs ilyen probléma, de köztudott tény hogy 2004 től megkezdve nem egy olyan eset volt hogy szakadt a bmw nél a vezérműlánc. ( 45B16, N45NB16, N45B20S kiemelt motorkódok + az általad említett dieselek.) nem azt mondom h biztos h problémás, de én biztos ami biztos átnézném.

mormota26 Elküldve: 2015-02-04 21:36 Autóvásárlás

agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!


Szia, igazábol apróbb hibái valószínűleg lesznek mint minden új használt autó vásárlásánál, de ennél a típusnál leginkább a vezérműláncra kell rettentően odafigyelni, mivel hajlamos a nyúlásra és a szakadásra!! Amit ugyebár mondanom se kell hogy horror összeg lesz javítani ha esetleg szakadna. Én a helyedben ha ilyet vennék akkor egy az egybe cserélném is, de a minimum h megnézetem. 6 hengeres e 46 hoz kb 40-50 ezer ft a készlet (a jobb fajta utángyártottbol) nekem nem kellett cserélni, sőt tökéletes állapotban van, csak ár viszonyítás képpen írtam le.

mormota26 Elküldve: 2014-12-15 16:42 hûtõ

Na mostmár tényleg unom,!! Ide leírtam eddig mik voltak a problémák. Kezdődött egy hűtő cserével, mert tünt el szép óvatosan a víz. azután nem volt probléma kb 2 hétig, utána folyamatosan ki ki villant a "sárga hűtő " lámpa. Jó, ki lett cseréve a vízpumpa és a termosztát, ment kb 1 hónapig és most megint ott járok h iszonyatos nyomás van a rendszerbe, tegnap előtt este 10 órakkor álltam be a garázsba, és ma 14:00 kor álltam ki, mielőtt meglestem a sapka alatt mi is zajlik, felnyitom, és látom h totálisan tele van hűtőfolyadékkal , egészen felér a sapkáig, mikor kb 1 hete még a normál szinten állt benne a víz. Valakinek további ötlet ? ( a légtelenítést teljesn kizárom h légteleníteni kell, nem hiszem el h kb lassan 1 éve lesz meg h 30 szor kell ennyi idő alatt légteleníteni, 8 éve van egy fiat puntónk egyszer nem kelett, előtte volt 2 autóm azzal se volt ilyen probléma. ) a Hengerfejen kívül maradt még vmi olcsóbb probléma , h csak a legvégsőbb esetben kelljen megontani a motort? Csak ugyebár fehér füstöt nem látok mögötte ( pontosabban h most hideg van így van egy kevés, de az szerintem nem az), nem olajos a víz és az olajnál sem látok semmiféle habot elszíneződést , és a hűtősapkánál sincs semmi .

mormota26 Elküldve: 2014-10-10 12:26 Hütővízjelző kivillan majd rátöltök és durván melegszik a motor majd letílt.

Jobbkormany írta: Sziasztok.
Uj vagyok, egy 320ci 2.2 benzinesem van. A hutofolyadek szintjelzoje vilagit es ha letekerem a hotosapkat a viz tenyleg keves. Amint leallitom a motort a szint visszaall normalisra. Aszem hengerfejes az auto de ha van valakinek koltseghatekonyabb otlete szivesen fogadom


Hali, ebben a helyzetben vagyok énis, elméletben ma derül ki h mi is van valójában, jah , és szerelőnél letettem tegnap 9 kor az autót, azóta nem indította , csak ma reggel 9 kor, de előtte leszedte a hűtő sapkát és buzi nagy nyomás volt benne . ( egyébként egy teleszkó csere miatt volt az autó ott, de 1-2 hete jelez a lámpám, felvillan eltünik, így szórakozik) de pár napja hallom h kicsit dadogva indul, hengerfejre gyanakszom ( pont azért mert tettünk bele ngk gyertyát ( a hozzá valót) kb 1000-1500km mentem vele, dadogott, szar volt nah ráfogtuk a gyertyára, ( bosch gyárival próba ) kb most értem el megint az 1500km-t és pár napja dadogva indul, valszeg a víz bejut vhogy és tönkrevágja az amúgy rettentő olcsó 25000-30 000 ft-os gyertyákat. csak amit nem értek, h víz nem tünik belőle, nem igazán töltöttem rá.
« előző12következő »