nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-03-18 21:39 Lámpamosó

Lámpa mosót milyen módszerrel lehetne nyitott állásba helyezni ?

Igazítani szeretnék a fúvóka dőlés szögén mert, mert a folyadék fele mindig a géptetőn landol

nickname Elküldve: 2013-03-18 17:40 Porlasztó

audiw12a8 írta:
ute107 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerintLetöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!




Mitől tanulná meg



Na hát mitől... a gázolajtól...



Attól tanulná meg kedves fórumozók, hogy az ecu tudja hogy mikor melyik hengernél van befecskendezés. És mivel minden autóban van már főtengely jeladó így azt is tudja a főtengely szöggyorsulásából hogy melyik henger dolgozik sokat és melyik keveset, így meg tudja oldani a hengerteljesítmény kiegyenlítést. A csörgés meg azért fog belőle elmúlni mert általában minden motoron van kopogás érzékelő így be tudja állítani a megfelelő un. pilot adagot is. Ha nem javul meg attól hogy kicserélsz/megjavíttatsz egy porlasztót és vissza rakod akkor ott szarok a porlasztók. Azzal hogy bekódolod nullázod az ecu agyát, így legfeljebb rövidebb ideig fog csörgedezni füstölni. itt nincsen kedvem tovább magyarázni mi hogy működik, remélem sokatoknak segítettem és pár ezrest megspórolok egy két embernek.



Aki egy két ezer forinton spórol az ne vegyen BMW-t

Nem várt fejleményeket okoz az is, ha nem vesszük figyelembe az injektorok kódolásának szükségességét. Új injektor beépítésénél - legtöbb esetben - az injektorokon található ún. IMA-kódot be kell táplálni a motorirányító egységbe. Az IMA-kódot a porlasztó gyártója generálja, ugyanis a jelenlegi gyártástechnológia nem alkalmas arra, hogy teljesen egyforma paraméterekkel rendelkező injektorokat hozzanak létre. Ez a kód viszont tartalmazza a porlasztó olyan sajátosságait, amit az ECU a működés során figyelembe vesz. Ha az IMA-kódot injektor csere után nem kapja meg az ECU, az adott hengernél ez járásegyenlőtlenséghez, kormoláshoz, akár motorkárosodáshoz is vezethet.

nickname Elküldve: 2013-03-18 14:05 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
sanko írta: Sziasztok! e46 320D-re felmegy a 225/45R17 8COLL ET34?


igen


Fel de a kerékcsapágyak nem nagyon fogják szeretni.


hát ez még nem az a méret, ami gondot jelentene. ET 15-20 már igen, de az meg úgysem férne el...


13 mm oldalanként az eltérés, az már hidd el hogy terhel rendesen

nickname Elküldve: 2013-03-18 13:53 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

YELLOW írta:
sanko írta: Sziasztok! e46 320D-re felmegy a 225/45R17 8COLL ET34?


igen


Fel de a kerékcsapágyak nem nagyon fogják szeretni.

nickname Elküldve: 2013-03-17 20:26 Porlasztó

szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerintLetöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik




igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni


Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!




Mitől tanulná meg

nickname Elküldve: 2013-03-17 08:50 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
jlaci74 írta:
mumus írta: Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és szeretném segítségeteket kérni. A kinézett típus: E46 320d Touring, facelift utáni. A keret 1.6-1.9 M között mozog, ebben nincs benne az átíratás, esetleges hirtelen szervizköltség.
Felhasználást tekintve vegyes városi és távolsági üzem lenne, felszereltség pedig minél jobb.

Kinéztem egy pár hirdetést, tudnátok véleményezni őket? Illetve ha van valami jó tippetek, akkor azt is szívesen veszem.

6529617
6690262
6629972
6688676
6520543

Köszi!

mumus



Szia!

Az enyém hamarosan eladó lesz.
Csak gyári alkatrészekkel Bmw specialistánál szervizelt, leinformálható, minden típushiba javítva, jól felszerelt, költségmentes .
Nyugodtan mondhatom, hogy ilyet nem találsz, mert ha mégis azt nem adják el ...
Az avataromon látod, ha érdekel pü-ben folytatjuk.



Az első kettő nem rossz!
Mondjuk kép alapján az első kicsit gyanús nekem,lámpamosó van viszont nem xenonos.Lehet én tudom rosszul de eddig amiket néztem és van lámpamosó az xenonos.
Kormány váltógomb kicsit kopottabb,vonószem helyének takarója hiányzik mondjuk ezek nem biztos h túl nagy problémák egy megnézést megér.


Jól látod, tényleg xenonos lehetett mivel a lámpa kapcsolón nincs magasság állítás.

nickname Elküldve: 2013-03-14 18:34 Társalgó

jlaci74 írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
m_attila írta:
BarG írta:
Maistro írta: Sziasztok!
létezhet, hogy egy audi a3 2002 es 1.6 os 102le -s autó úgy menjen mint egy 150 lovas 320d? Tegnap egyik haverral mentünk egy karikát és a bmw szinte egy kicsit sem gyorsult jobban 80 ról -160 ig. az audi teljesen tuning mentes volt


A dízel pont a rugalmasságban a legjobb, az ilyen 80-120, vagy hasonló gyorsulásokban. Teljességgel lehetetlen, hogy egy 102 lovas 1,6 benzines együtt menjen a 150 lovas dízellel. Ott vagy a benzines jóval erősebb, vagy a dízel betegeskedik. Bár én már többször kifejtettem, hogy a 150 lovas 2d-ket nem tartom túl sokra - ezzel beletiporva sokak lelkivilágába - mert volt 150 lovas PDTDI Seatom, ami SOKKAL jobban ment a szintén 150 lovas BMW-nél, de az 1,6-os benzinest LE KELL LÉPNIE!!! Van kollégának 102 lovas Borája, úgyhogy tudom, mit lehet ettől a motortól elvárni.

Ja, még egy lehetőség: nem volt véletlenül egy megpakolt utánfutó rajtafelejtve a bömösön?!





Szia

Azért egy elsőkerekes autóban máshogy érezni a gyorsulást...


Az biztos, hogy más egy első kerekes autó. De ebben az esetben inkább az volt a dolog mögött, hogy a PDTDI úgy volt hangolva, hogy sokkal alacsonyabb fordulattól kezdett el húzni és bizony hátbarúgás szerűen. Plusz még vagy 150 kg-mal könnyebb is volt a Seat.


Igen, pont ez a csalóka a pd k-ben, hátbavág és vége..
A 20d viszonylag sokáig gyorsul,


Hát ez egyre inkább a mundér becsületének védelmének látszik ..
Tény, hogy nem versenyeztem a gépekkel, csak 2 évig használtam a PDTDI Seatot, majd beültem a demó 2d-be, hogy az milyen fain. Hát nem volt az. Városi meg országúti közlekedésben sokkal jobban autózható volt a Seat. Ezért is kellett 3d-t vennem



Igen Gábor, belegázoltál pár ember lelki világába ...
Az enyémbe is...
A témánál maradva, gyorsulásnál ( ha nem állórajtról van szó ) tök mindegy , hogy első vagy hátsó kerekes . A két említett motornak a nyomatékkarakterisztikája eltérő, ezért más érzetre a két autó. A pd tdi- nél hamar felépül a nyomaték ( hátbavágós )de aztán esik is a görbe, míg a BMW görbéje laposabb, ( érzetre szinte mint egy benzines ) így jobban szeret forogni is...
Az biztos, hogy egy 102 le-s A3 -nak el kellene hogy menjen a 320d .
Vagy pilótában volt jobb az Audi vagy motorban nem volt toppon a bömös...
( a teljesség kedvéért : a két autó között van kb. 200 kg különbség az A3 javára )


Nem tudom nálam volt egy ideig egy 2009 es A4 143 lovas, és nekem a 320D karakteresebbnek tűnt.

nickname Elküldve: 2013-03-13 21:40 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: Latom egymas utan dolnek meg a rekordok.....meg a haverom is csodalkozott, aki velem volt Ausztriaba, hogy a BMWk nem is fogyasztanak olyan sokat.
Amugy valakinek volt mar tapasztalata az osztrak benzinnel?



Nyugat európai üzemanyagnak, határozottan jobb a minősége.


nickname Elküldve: 2013-03-13 19:15 Üzemanyag fogyasztás

E46 320D autópálya átlag 120Km/h tempóval 1180 Km hatotáv egy tankkal

nickname Elküldve: 2013-03-12 16:30 Autóvásárlás

Xerox írta:
nickname írta:
Xerox írta: Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne (autóvásárlás előtt vagyok), hogy a mai viszonyok között egy (vegyünk mindenből közepes kategóriát) milyen ár reális egy E46 320D-ért a használt autó piacon? (van elképzelésem, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.)Főleg facelift utáni típusok érdekelnének, de minden érdemi hozzászólást megköszönök! Szép napot!


Erre nem lehet választ adni így, ez attól függ menyi pénz van rá, és mik az igények.


1.5-1.7 M lenne rá maximum. Igényként persze egy tökéletes nem tekert órás jó autó lenne. De, hogy komolyra fordítsam a dolgot: közepes kategória alatt azt értem, hogy az autó azért legyen egyben, futómű, karosszéria, motor ne legyen leharcolva, klíma, szervokormány, centrálzár legyen benne, és ne egyből szervizbe guruljak vele megvétel után. Persze tudom, hogy bármi elromolhat. Szóval valami ilyesmire gondoltam.


Ezért az összegért már lehet jobb példányok közt válogatni, de én külföldről hoznám az biztos.

nickname Elküldve: 2013-03-12 11:11 Autóvásárlás

Xerox írta: Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne (autóvásárlás előtt vagyok), hogy a mai viszonyok között egy (vegyünk mindenből közepes kategóriát) milyen ár reális egy E46 320D-ért a használt autó piacon? (van elképzelésem, de kíváncsi vagyok a véleményetekre.)Főleg facelift utáni típusok érdekelnének, de minden érdemi hozzászólást megköszönök! Szép napot!


Erre nem lehet választ adni így, ez attól függ menyi pénz van rá, és mik az igények.

nickname Elküldve: 2013-03-10 21:12 Gumiabroncs

Szerintem meg ez egy nagyon jó alternatíva.

bridgestone potenza re050a

nickname Elküldve: 2013-03-10 18:54 Belsõ

Üdv

ezt az emblémát hogy lehet kivenni a váltó gomb tetejéből "lehetőleg roncsolás mentesen.

nickname Elküldve: 2013-03-06 11:53 alufelni

Valaki tudd ilyen felnit jó árasítva


nickname Elküldve: 2013-03-05 08:18 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?


Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?

egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj



nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat... aztán vagy 2 évig nem is mentem arra
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb" igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.


Nézd évente kb 5000-7000 Km -t mész az autóval, tehát nincs akkor gyakorlati tapasztalatod, A mart tárcsákkal meg csak az nagy gond hogy lényegesen hamarabb kopik a betét.

Nézd Budapesten 3 elismert BMW szerelővel "szervizzel" is beszéltem, hogy érdemes e a gyáritól eltérő márkájú tárcsát használni, mindenki azt mondta hogy érdemes inkább gyárit venni. a fékbetétnél meg a TEXTART ajánlották.

Én csak azon emberek szervizek, tapasztalatát írom le akik napi szinten benne vannak a témában. Csalódnom még nem kellett évi 40-60 Km futásteljesítmény mellett.