nickname Elküldve: 2011-08-26 10:31 Segítsetek!
nickname Elküldve: 2011-08-26 10:31 Segítsetek!
nickname Elküldve: 2011-08-24 12:37 au. váltó olaj
nickname Elküldve: 2011-08-24 09:30 320d Motor
Alesi írta: Sziasztok!
Van egy bumszli kipufogó vég az autómon, ami még a kisebbik baj, de mostanság egyre gyakrabban, ha nem nagy gázzal indulok, akkor beleverődik a lökhárítóba. Kérdésem, hogy ez lehet-e a fáradt motortartó bakok miatt (102.000km van az autóban, és még nem volt cserélve), mert szerintem azok amugyis cserések, abból ítélve, hogy talán mintha kicsit sok lenne a rezonanciája az autónak alapjáraton.
nickname Elküldve: 2011-08-23 08:16 Valaki segítsen
kecsu írta: Szép napot!
Most vettem egy Bmw 320D-t, és szeretném egy uj lámpával feldobni, csak sajnos nem tudom hogy ha megveszem stimmelni fog e bele. Az első lámpa a BMW E46 Coupé 03-06-ba tartozó világítás.
itt egy kép rólla:
http://www.soundandvision.hu/i...SWB11D.jpg
Ránézésre tök ugyan olyan az enyém eleje mint a coupénak csak félek nehogy ilyen pár milliméteren elcsússzon a dolog. Kérem aki tudja hogy stimmel e bele vagy sem, írjon egy választ.
nickname Elküldve: 2011-08-22 19:20 Valaki segítsen
nickname Elküldve: 2011-08-21 13:34 Autóvásárlás
ati80 írta: Na megint fejlemények!!!
Elküdte, hogy ő honnan vette az autót:
Debrecen, Szőlősi Color műhely
Beszéltem egy fiatalemberrel, emlékezett rá mert korábban ő maguk használták.
Csak jót mondott róla, sőt még a boxra is emlékezett, hogy jobbos maradt benne!
Állítólag már sokadik coupet csinálják meg, problémamentesek, persze egy év alatt bármit csinálhatott vele a mostani tulaj.
Na most erre mondjatok valami okosat, mi a fenét csináljak?
Az autó kívül belül nagyon szép! vitessem el vele hivatalos állapotfelmérésre és alkudjak mocskosul???
nickname Elküldve: 2011-08-21 12:56 Autóvásárlás
atb írta:ati80 írta: Nem, nincs magyar forgalmija, csak műszaki adatlapja van.
Azt mondja ők így vették az autót, megadja annak a számát aki átépítette balosra, beszéljek vele ha akarok!
Basszus ez a kocsi ez nem egy egyszerű eset
hali!
én 1-2 nap alatt lezongoráztam az egészet, úgy, hogy vizsgáztatnom is kellett, igaz német autó volt... (vizsga, regadó,átírás...)
ha szép az autó, az átépítést nézesd át, hogy korrek módon csinálták-e, a többi (papírmunka)nem olyan vészes, szerintem...
nickname Elküldve: 2011-08-21 09:18 Autóvásárlás
kempelen írta:ati80 írta:
Ja a sztori ott tart, hogy elviszi ő állapotfelmérésre megnézhetem mit mondtak róla és 1850e-ben utána elhozhatom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-5023072
A sztori itt véget is ért! ( Csak ne lett volna élőben is olyan szép...)
Szerintem hagyd ott ezt az autót. Nem tudom megéri-e mindenképpen regadó, eredetiségvizsgálat és műszaki elött elhoznod, látszólag kevesebbért, de erősen kockáztatva az utólagos szívást.
Miért nem veszel olyan helyen ahol fizetés után beülsz és nincs több gondod vele?
Nem hiába maradt angol a kardánbox. Kérd el tőle az alvázszám utolsó hét karakterét, kiváncsi vagyok odaadja e, hogy utánajárhass az előéletének...
nickname Elküldve: 2011-08-21 09:17 Autóvásárlás
YELLOW írta:nickname írta:YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.
Bocs de amelyik autóban 60e km után is az eredeti gyári szűrő van, azt biztos hogy nem venném meg.
én erre csak anynit mondok, hogy bocs, de nem úgy megyek autótvenni, hogy minden szűrőt kibontok, mert itt azért a szűrőházat fogja egy pár csavar. én azt csak akkor láttam, amikor magamnak cseréltem le. amúgymeg, amíg szépen megy, addig totál lexarom. mondom én 20ezernél cseréltem azt amit beleraktam, és szivemszerint hagytam volna benne. tudod, ha nem mocsokban és szmogban, nagyvárosban járnak az autóval nem is koszolódik úgy.
nickname Elküldve: 2011-08-21 08:50 330d: Még mindíg melegszik a víz!
kovax írta:BarG írta:kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!
- vízpumpa csere?
- eldugulófélben lévő kipuffogó?
- azért azzal a termosztáttal csak futnék még egy-két kört
A vízpumpa kb 25000km-rel ezelött lett cserélve,a kipufogó eldugulása alatt azt érted hogy városi használat mellett lerakódik a korom akkor nem valószínü,mert havi 3000-4000km megyek pályán vele!A termosztát na azt most már biztos hogy cserélem!
nickname Elküldve: 2011-08-21 08:47 330d: Még mindíg melegszik a víz!
kovax írta: Sziasztok!
Nem találom a topikot ahol már segíteni próbáltatok,ezért csináltam másikat!Természetesen nyári problémáról van szó!Kb140km/óra körül autópályán klímával kezd melegedni a víz,majd ha vissza veszek a sebességből 100-110km/Órára akkor vissza áll normál szintre!Klíma nélkül enyhe emelkedőn kb fele olyan meredek mint az Érdi,de hosszabb (4-5km)szintén melegedni kezd.A szerelők nem találták a hiba okát(Kb 6-nál jártam)!Amit megcsináltunk a ti régebbi tanácsaitok alapján a következők:Hűtő kiszerelés takarítás,ventillátor viszko kuplung csere,a thermosztát elvileg jól müködik!Már nagyon idegesít ez a probléma légyszives segítsetek,hátha valaki ötlete lesz megoldás a problémára!
nickname Elküldve: 2011-08-20 22:55 Autóvásárlás
YELLOW írta: régen is szerettem a BMW-t, de 12 évesen mondtam azt, hogy nekem egyszer lesz. nem első autónak akartam. sőt akkoriban 2006-ban mikor nézegettem, fel sem merült a BMW. volt egy összeg amiért akartam venni, de úgy gondoltam a BMW szóba se jöhet. sok féle fajta autót néztem leginkáb Leon Sport RR-t/FR-t, A4-et, Vectra-t, Octavia RS...stb. aztán egy félévre alábbhagytam, vettünk családi H Astra Kombit. De amikor csak úgy kaptam meg, ha kitakarítom és nem én dzsuváztam össze, akkor kicsit sok lett és újra autókat kezdtem nézni.
Ekkor megláttam ezt a BMW-t, ami most van. előtte sose néztem E46-ot. Elmentem 450km-re megnéztem, és lefoglalóztam kapásból. Jelzem a BMW-kről szinte fingom nem volt, csak tudtam miket kell nézni. voltak hibái, ajtó sarka kihajolva, tetőn horpadások, bal oldala fényezve (ezek most is megvannak). De csalogatott a tudat, hogy 61ezer km volt benne. Én csak ezt néztem, hogy keveset futott legyen. Női tulajé is volt, ez látszott a váltó körül. de se kormány, se pedálok, se ülések nem voltak kopottak.
se rétegvastagság mérőt nem vittem, se szervízbe nem vittem előtte. csak beálltunk egy szervíz aknájára és megnéztem alul.
alkudtam belőle 700ezret!!!
sokáig a bogár ott volt a fülembe, hogy biztos törött volt vagy ilyenek. de lámpáktól kezdve minden gyári volt benne, stimmeltek a dátumok. a levegőszűrő még a gyári volt benne, de alig volt koszosabb, mint amit most vettem ki belőle 20ezer km-rel (és ezt is kár volt kivenni még, anynira tiszta). eleve amikor a próbakört mentem vele, nem a tulaj, hanem egy haverja volt ott, mert a tulaj dolgozott. a srác nem kamuzott, azt megérzem. én puhatolóztam azért. a szervizekről a számlák megvoltak, az első magyar tulaj külföldre hordta szervízbe, ám utólag kiderült a rendszerben csak egyszer szerepel, hogy járt hivatalos szervízben. minden számla ugyanott készült. olasz szervízkönyv, svájci használat, első magyar tulaj. nem részletezem, hogy mi volt. a második tulaj, akitől én vettem kb 34ezer km-rel vette. ő majdnem enynit rakott bele és egy évig sem használta. igaz ezzel járt dolgozni is, ami napi 40km.
szóval a lényeg, hogy akkor tudatlanul, rögtön beleugrottam az elsőbe, voltak bennem kételyek. kiderült az óra és egyéb km tárolós helyek nem voltak buherálva, valós a km.
mondhatni irtó nagy szerencsém volt. legalább ezzel, ha már mással nem nagyon van.
elnézést a sok irományért, csak arra akartam rávilágítani, hogy vak tyúk is talál szemet. lehet a kasztnin vannak hibák, de legalább nem több 100ezret futott.
valaki meg közelről sem veszi észre a hibákat.
nickname Elküldve: 2011-08-20 12:54 alufelni
anubisz írta:hil írta:nickname írta:
a tükörpolír felniket álltalában 1 dolog miatt nem lakkozzák: MERT A LAKK ELVESZI A FÉNYÉT, ergó aki tükörpolíroztat és utána lakkoztat az egy marha, mire egy normálisan polírozott felni oxidos lesz és bemattul az 3 szezon
Szerintem nem az, hanem előre látó! Én láttam tükörre polírozott Alut, az oxidáció szinte azonnal megindul, ezért is nehéz hegeszteni, forrasztani, szerintem (tapasztalatból tudom) legkésőbb 1 hónap múlva szobában is be mattul, de ne legyen igazam.
nickname Elküldve: 2011-08-19 19:00 alufelni
Hori írta:Coyote írta:nickname írta:YELLOW írta:nickname írta:anubisz írta:nickname írta: Na ez is elékszült
Utána lakozzák?
nem !
Mert azt mondta hogy nem ajánlott a felületet lakkozni.
így meg majd oxidos lesz és bemattul. szépen kalapácslakkal le kellett volna fújni.
Nézd elég értelmes és meggyőző magyarázatot kaptam, hogy miért nem jó megoldás lakkozni a felületet.
és ha a lakk réteg, pl egy kerékcserénél megsérül akkor elkezd pattogni lefelé, ami elég komolyan visszaveti az összképet esztétikailag.
Megosztod velünk a magyarázatot? Köszi!
a tükörpolír felniket álltalában 1 dolog miatt nem lakkozzák: MERT A LAKK ELVESZI A FÉNYÉT, ergó aki tükörpolíroztat és utána lakkoztat az egy marha, mire egy normálisan polírozott felni oxidos lesz és bemattul az 3 szezon
nickname Elküldve: 2011-08-19 12:46 alufelni
YELLOW írta:nickname írta:anubisz írta:nickname írta: Na ez is elékszült
Utána lakozzák?
nem !
Mert azt mondta hogy nem ajánlott a felületet lakkozni.
így meg majd oxidos lesz és bemattul. szépen kalapácslakkal le kellett volna fújni.