notoriusbg fórum hozzászólásai

notoriusbg Elküldve: 2015-02-02 11:35 Mi lehet a baj?

solyom76 írta:
andree írta: Sziasztok,

Az ablakmosó tartályban lévő szivattyú elengedi a vizet. A kérdésem az lenne hogy milyen márkát érdemes venni belőle? Elég nagy a szórás árban, 3500-12500, az alsó kategória Mapco és Vag group, a drágábbak Febi és Hella. Ebből persze van kedvezmény. Mit ajánlotok?
Köszi.


Szia én a febit vettem,kb fél éve az ablak,és a lámpa mosóhoz is eddig működnek..


Szia, nekem elég volt kicserélni a szivattyún lévő tömítő gumigyűrűt. Szét volt szakadva, állítólag típushiba, hogy idővel elérik (egy amerikai oldalon írt erről valaki), nem éri meg emiatt új szivattyút venni, fillérekből kijön az új gyűrű, de fontos, hogy passzoljon a méret, én vittem magammal az eredetit. Szóval nálam ez így bevált, nyár végén cseréltem, azóta baba.

notoriusbg Elküldve: 2015-01-29 13:55 lámpa

Tano írta:
notoriusbg írta: Szia, biztos vagy benne? Emlékeim szerint faterom '98-as, újonnan vett 328i-jében volt lámpamosó, de halogén lámpával. Nem kötözködni akarok, csak érdekel, hogy is van ez.. vagy Te kimondottan a 320d-re vonatkozóan írtad?


Akkor úgy fogalmazom, hogy nem lehetetlen, mert meg lehetett külön opcióként rendelni, de 99,99%-ban nem rendeltek ilyet külön. A xenonhoz meg alapból jár mert kötelező hozzá. Szóval lehetséges, de ritka mint a fehér holló, és inkább az a jellemző használt autónál, hogy kicserélik a xenont halogénre és külön eladják.


Jahogyjah, értem! Egyetértek, mocsok dolog kiberhelni az autót, ráadásul aki ilyen módon szedi ki belőle a pénzt, az valószínűleg nem a karbantartásra fordította az így szerzett lóvét...

notoriusbg Elküldve: 2015-01-29 10:19 lámpa

Tano írta:
szosz07 írta: hali. a kérdésem a következő lenne. sima halogén lámpa van a kocsimba (98" e46 320d) szeretném xenonra cserélni akkor elég a projektoros lámpa? mert lámpamosó az van benne múködik is. a gyári xenonosoknál van automata szintszabályzó is is a lengőkarokon vagy hogy van megoldva? kell e egyáltalán még valami hozzá?mert az enyémen semmi kábel nincs csak a lámpamosó. köszi


Na, még egy hibrid utólag alakítgatott használt autó.
Gyárilag a halogénhez nem volt lámpamosó. Szerintem nézd meg a VIN kód alapján mivel jött ki az autó, mert utólag biztos hogy variáltak rajta. Illetve a magasságállító megvan-e a futóművön, nehogy feleslegesen vegyél hozzá.


Szia, biztos vagy benne? Emlékeim szerint faterom '98-as, újonnan vett 328i-jében volt lámpamosó, de halogén lámpával. Nem kötözködni akarok, csak érdekel, hogy is van ez.. vagy Te kimondottan a 320d-re vonatkozóan írtad?

notoriusbg Elküldve: 2015-01-28 17:13 Karosszéria (javítás?)

"Ha kívül megjelent a rozsda, akkor belül már nem kicsit rozsdás, amit meg lehet állítani kb 1 évre és újból elő fog jönni. "

Nálam a hátsó lökhárító felső pereménél, a csomagtartó alatti vékony peremen bukkant fel ismét a rozsda. Kb 1 éve voltam fényezőnél (a bal első sárvédőt nálam is ki kellett cserélni, bontott került be, ezen kívül a küszöböket és az említett részt kezelték és festették le), ott is ezt mondták, hogy 1 év múlva valószínűleg jöhetek megint... Én tök hülye vagyok a témához, ezért félve kérdezem: tényleg vihetem évente festőhöz a kocsit vagy van más megoldás is?

(szerk) most nézem, hogy elvileg erről az elemről van szó: http://www.ecstuning.com/BMW-E...l/ES71603/
Akkor talán jobban járok, ha szerzek ebből egy bontottat és nem a meglévőt fényeztetem újra? Köszi a segítséget!

notoriusbg Elküldve: 2015-01-26 14:56 Lámpabúra polírozás

csbalu írta:
notoriusbg írta:
csbalu írta: Hol érdemes venni lámpabúrát?
http://tuninglampak.unas.hu/sp...ift-utani-

Ezt találtam 15-ért, nem tudom van-e minőségben különbség, vagy mi ennek a reális ára?


Szia, nekem nemrég Bosch-t intézett a szerelő és elégedett vagyok vele. Bár az enyém pre-FL coupe, szerintem neked is hasonló árban lehet, ha most kéne magamnak venni, itt nézném meg: http://autoalkatreszed.hu/sear...3128382191 (az enyémbe való cikkszámra kerestem).


Nem!
Facelift előttihez van olcsó Bosch... FL utánihoz nincs semmi, csak 1 kínai után gyártott... ami hát... Mondjuk jobb mint a semmi.



Értem, részvétem...

notoriusbg Elküldve: 2015-01-26 11:55 Lámpabúra polírozás

csbalu írta: Hol érdemes venni lámpabúrát?
http://tuninglampak.unas.hu/sp...ift-utani-

Ezt találtam 15-ért, nem tudom van-e minőségben különbség, vagy mi ennek a reális ára?


Szia, nekem nemrég Bosch-t intézett a szerelő és elégedett vagyok vele. Bár az enyém pre-FL coupe, szerintem neked is hasonló árban lehet, ha most kéne magamnak venni, itt nézném meg: http://autoalkatreszed.hu/sear...3128382191 (az enyémbe való cikkszámra kerestem).

notoriusbg Elküldve: 2015-01-16 15:14 M3 vásárlás

tomy1228 írta:
mgerihun írta: Üdv !

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy tudtok-e tanácsot adni vásárlással kapcsolatban. A közeljövőben szeretnék venni egy BMW E92.est (2006-2012 coupe) de nem csak casual használatra. 2 kiszemelt van, az M3-as és a 335D. Fogyasztást tekintetében persze 335D, teljesítmény M3 de viszont egy ECU remappal, sport légszűrövel a 335D is az M3-as teljesítményét adja, sőt, papíron jobbnak is kell lennie. M3-hoz remappal adhatsz 30 lovat és kb ennyi nyomatékot, így kapsz egy kb 440-450HP-s 420nm-es gépet, míg ugyanez 335D-nél 285-ről 360-400HP és 700+nm -re nő, ami már alacsony fordulaton eltöri gerinced. Futomű ugyan az, automata váltó kormény fityegőkkel 335D-ben talán jobb is mint kézi az M3-ban. Akkor most mégis melyik éri meg jobban? Fogyasztás tekintetében Diesel elmegy 7,5-13 liter között, M3 9,5-20liter közötti tartományban mozog. Tényleg bármi értelmes hozzászólásnaks örülök, már egy ideje megy a mérlegelés. UK-ban élek, azonos évjárat (2008-2009) kb azonos árban mozog.


E92 túlságosan nem ismerem de én ha vennék akkor tutti m3,mégpedig azért mert az mégiscsak gyárilag össze van löve minden,gondolok itt a fútóműre,fék stb.... plusz ha hozzáadsz még egy két lovat még mindig nem kell kicserélned a fél autot hozzá.Ahogy mondtam nem nagyon ismerem a tipust de nem hinném hogy egy 335d m pakk alatt ua a futómű lenne mint egy m3 alatt.Még egy dolog a dizel ellen hogy ez a 35d motor mintha láncszakadós lenne,lehet hogy ez az évjárat már nem majd ha vki tudja kijavit de ha még hozzá tesszük azt a 150 lovacskát.....Én az m3 szavazok!!!!



Hi, emlékeim szerint Karotta anno a Totalcar-os tesztben aszonta, hogy ezt az M3-at nem szabad kézi váltóval venni, mert szar, hanem csakis SMG...
Amúgy jó szórakozást, bármelyiket is veszed!

notoriusbg Elküldve: 2015-01-14 15:19 Autóvásárlás

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: Sziasztok. e46 30 xi-ről mi avéleményetek?


anubisz-t kell kérdezni, már ha éppen itthon eszi a fene
ahogy figyelgetem, már több milliót ráköltött.


írok neki, de akkor sztem hanyagolom köszi gondolom a sima 30i azzal nincs baj... nem? 30d is filoztam de lehet kipróbálnám az i-t



szerintem ő sem feltétlen az összkerék miatt költött annyit. de majd megírja, csak tudom, jó sokat írt már. az is lehet ő fogott ki egy rosszatt, igaz neki km is van benne, de hát melyikbe nincs?



Hi, szerintem az összkerék miatt egy csomó alkatrészből spéci kell, sima 30i-nél is valamennyire (fékek nagyobbak, sportfutómű alkatrészek - coupe-nál a 330Ci pl. alapból sportfutóművel készült), de a simánál szerintem ez nem dob sokat a fenntartási költségeken a többi benzineshez képest... Remélem, segítettem Anubiszé amúgy már 450e km fölött futott, ha jól emklékszem, írta többször is.

notoriusbg Elküldve: 2014-12-30 08:53 Felni javítás, hol érdemes, mik a tapasztalatok?

Vigasztaljatok meg kérlek, most nézem, mit műveltek a költöztetők a nyári felnimmel... Patika, gyári állapotú styling 44 volt, 2 hónapja vettem itt a fórumon, még fel sem tettem...


Valamelyik vadbarom meg a színén csúsztatva tolta odébb a garázsban Pedig full jófej voltam velük és külön kértem, hogy a felnikre vigyázzanak, a többit, tévét, bútorokat leszarom, csak a felniknek ne legyen bajuk...

Újra kell lakkoztatnom, nincs mese.
Nyugtassatok meg, ugye meg tudják csinálni úgy, hogy ugyanúgy nézzen ki, mint a gyári lakkozás?
Pest környékén kihez vigyem, felnijavitas.eu?
Köszi!

notoriusbg Elküldve: 2014-12-09 13:37 Kilincs

Sziasztok!


Próbálkozott már valaki krómozott kilincsek újra krómozásával? Lepattogzott róla a bevonat, az új pedig iszonyat drága (több mint 40e Ft) ...
Újra akarom foncsoroztatni a lámpáimat velük -> http://www.chromedesign.hu/ és akkor már ezt is letudnám, ugyanott. Vagy tudtok jobb megoldást esetleg?
Előre is köszi a segítsgéget!

notoriusbg Elküldve: 2014-12-06 12:15 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
YELLOW írta:
Tomi88 írta:
MattM325 írta:
krissz írta:
Tomi88 írta: Sziasztok!
2001-2003 közötti 325i-t szeretnék vásárolni, de a kinézett példány 2-3 liter olajat eszik 10 ezer kilométerenként, de ezen kívül nincs baja. Már hallottam róla, hogy ezek a motorok 200 ezer km felett elkezdik enni az olajat, de szeretnék segítséget kérni abban, hogy ez mekkora probléma? Gondolok itt arra, hogy sok autó új korától képes ennyit fogyasztani. Esetleg hónapokon belül végzetes baja lehet a motornak? Valaki használ ilyen típust, ekkora fogyasztással? Más esetben kikeresném a választ a fórumon, de most nagyon sürgőssé vált a dolog. Kérem, aki tud segítsen! Köszönöm!


Nekem ugyan 20i van, de ugyanaz az M54 motorcsalád. Csipegeti az olajat, 6ezer km-t mentem vele olajcsere óta, azóta minimálisan változott az olajszint, de nem igényel még rátöltést. Szerintem az a mennyiség nagyon sok, vagy elfolyik vagy megeszi, egyik se jobb a másiknál. Melyik ez a kocsi? Sok 25i-t nem láttam mostanság.


Feltételezve, hogy a füstölést, fagyállót már végigjártátok, nem kell megijedni tőle.
Nekem is volt ilyesmi olajfogyasztásom, nálam az olajszűrőház tömítés csere megoldotta, azóta nem kell öntögetnem. Castrol (eredeti) olajat ette, mindegy mi volt és az olajszintjelzőm is megbolondult.


Sziasztok!

Köszönöm a választ! Közben végiglapoztam az egész olajfogyasztós topicot, de leginkább a dízelekről van szó, kevés benzines leírást találtam.
Ez az autó volna az: http://www.hasznaltauto.hu/aut...-i-8492862

Tényleg kevés a 25-ös, pont ezért lecsapok mindenre, ami előkerül. A lakhelyemen lévő BMW szervizben már előre érdeklődtem, ők is azt mondták, hogy jó motor csak 200 ezer km felett eszegeti az olajat. Kisebb beavatkozásoktól nem rettennék el, de komplett motorfelújítást nem szeretnék. Persze azzal is tisztában vagyok, hogy ezek nem új autók, sok km-rel, néha vagy sokszor meghajtva. Köszönöm a gyors választ!


nekem az a baj az ilyen jelelgő képekkel, hogy tulajdonképpen nem mutat semmit. egy kis effekttel próbál hatásvadász lenni, vagy inkább elfedni dolgokat. nem lepődnék meg ha élőben csalódás lenne esetleg.


Igen, ezzel én is így vagyok, de nagyon segítőkész az eladó, a kérésemre azonnal csinált friss képeket, melyeken a telefonban említett hibák is láthatók. Tényleg nem árul zsákbamacskát, mindent elmond és lefényképez, bár minden eladó ilyen lenne! A 400 kilométeres távolság miatt nem akartam csak úgy elugrani megnézni, ezért érdeklődtem tőletek is. Mindenkinek köszönöm a választ!


Szia, tényleg szép a gép, megértem, hogy rákattantál, de az a 2-3 liter engem zavarna... Én inkább úgy állnék a helyzethez, hogy ha mindegy egyéb stimmel, félretennék úgy 200-300 ezret (nem túl szakszerű becslés) arra, hogy felújítsam/kicseréljem a motort... Remélem, tudtam segíteni a döntéshozatalban...

notoriusbg Elküldve: 2014-12-02 11:23 xenon próbléma.

Sziasztok!


Villog a jobb oldali xenonom, még nem teszteltem, hogy trafó-e vagy megúszom izzóval, viszont a lámpabúrám a füleknél el van törve és ki akarom cserélni - kérdésem, hogy megéri-e megvennem a gyárit 25e/db-ért (coupe, FL előtti, xenonos), vagy ugyanolyan jó a Bosch is 15e/db áron? Nem a Bosch volt a gyári szállítója is ennek az alkatrésznek?

notoriusbg Elküldve: 2014-10-06 16:00 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

anubisz írta:
csbalu írta:
Methos írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta: Akinek kell,majd írjon levelet. Szüneteltetem a Dropbox linket. Majd adok linket privátba.


Hali! El tudnád nekem küldeni mert egyik linkre se csinál semmit!!?
Köszi!
pity-koo@hotmail.com


Én is letölteném, ha lehet.
nemszilard@gmail.com
Köszönöm előre is.


Ha megtennétek és Nekem is továbbítanátok a bmwaudiobox@gmail.com címre megköszönném!


Mindjárt elküldöm. Angol nyelvű, ebből nincs Magyar. Ha ki másolsz belőle, a google crome nagyjából befordítja.
Én ezt használom pdf re, mivel tud Magyar és kis rendszerigényű program.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html



Hi! Én is vevő lennék rá -> notoriusbg@freemail.hu -> köszi szépen!

notoriusbg Elküldve: 2014-07-22 19:15 Motorolaj

anubisz írta:
notoriusbg írta: Elméleti kérdésem lenne: létezik olyan, hogy olajcsere után idővel egyre jobban eszi az olajat a motor, azaz nem egyenletesen? Ha igen, mi lehet az oka?
Az van, hogy szelepszár-szimmering és olajlehúzógyűrűk lettek cserélve a motorban (3.0 benzin, kb. 260ekm lehet benne), ezt követően kb. 6000km-rel örömmel konstatáltam, hogy 2dl olaj hiányzik, tehát boldogság van. Majd további kb. 4000km után kigyulladt a jelzőlámpa, még itt is úgy voltam vele, hogy 1L/10ekm teljesen jó, utána sem fog kelleni töltenem 2 olajcsere között (bár furcsálltam, hogy mennyivel több fogyott azóta, hogy legutóbb néztem). De azért rátöltöttem 1L-t, azóta max. 2000km-t mentem és ismét minimumon az olajszint...
Van valami ötletetek? Esetleg folyhat el úgy az olaj, hogy nem hagy tócsát a kocsi alatt?
Amint tudom, viszem a szerelőmhöz olajcserére, de addig is jó lenne némi "elméleti muníció", hogy esetleg mit nézessek meg vele... Előre is köszi!


M54 fogja is enni, enyém is pont ez csinálja, és nekem is volt cserélve sz.sz szimering.
Amint kezd öregedni az olaj,már enni kezdi. Nekem 10 000 alatt ment bele 2 liter. De az enyémbe már van vagy 400.minimum. Amint hígul az olaj,úgy eszi jobban. Én ez miatt át is állok a 15 000 nél olajcserére,mert utána fos már az olaj. És 12.6 a kompresszióm minden hengerbe. Ez van ezzel így kel élni. Vagy veszel egy új autót, az csak keveset fog enni.


Ok, értem, akkor ez van, köszi!
Dehogy veszek újat, kell a halálnak új autó, jó ez

notoriusbg Elküldve: 2014-07-22 17:41 Motorolaj

Elméleti kérdésem lenne: létezik olyan, hogy olajcsere után idővel egyre jobban eszi az olajat a motor, azaz nem egyenletesen? Ha igen, mi lehet az oka?
Az van, hogy szelepszár-szimmering és olajlehúzógyűrűk lettek cserélve a motorban (3.0 benzin, kb. 260ekm lehet benne), ezt követően kb. 6000km-rel örömmel konstatáltam, hogy 2dl olaj hiányzik, tehát boldogság van. Majd további kb. 4000km után kigyulladt a jelzőlámpa, még itt is úgy voltam vele, hogy 1L/10ekm teljesen jó, utána sem fog kelleni töltenem 2 olajcsere között (bár furcsálltam, hogy mennyivel több fogyott azóta, hogy legutóbb néztem). De azért rátöltöttem 1L-t, azóta max. 2000km-t mentem és ismét minimumon az olajszint...
Van valami ötletetek? Esetleg folyhat el úgy az olaj, hogy nem hagy tócsát a kocsi alatt?
Amint tudom, viszem a szerelőmhöz olajcserére, de addig is jó lenne némi "elméleti muníció", hogy esetleg mit nézessek meg vele... Előre is köszi!