paci fórum hozzászólásai

paci Elküldve: 2006-11-28 17:37 ASC hiba

Na, jól megbíztattál...!!! A mágnesszelepeket direkt, kétszer is átnéztem, mert én is gondoltam azoknak a hibájára. Viszont mind kifelé, mind befelé nyit.
Modic nagyjából ezt olvasta ki a hibatárolóból, de legalább is erre következtettem:
-rotációs forgásszög eltérés
-alacsony feszültég

paci Elküldve: 2006-11-27 21:49 ASC hiba

Sziasztok!

Van némi problémám a DSC-vel. Tulajdonképpen nem aktív soha sem. Mikor megvettem a gépet, még stabilan mûködött, ami akkor állandó jelleggel idegetített, hogy mindenbe beleavatkozik. Így, szinte mindíg kikapcsoltam. Egy idõ után viszont azt vettem észre, hogy már nem kell mindíg kikapcsolgassam, mert néha-néha automatikusan, indítás után is inaktív maradt. Ez egyre gyakoribb lett, és végül kb. 2 hónapja, abszolút nem mûködik. Persze tudom, hogy most mit gondoltok... eleinte örültem is neki, hogy nem bosszant a kiörgésgátló, viszont cserébe állandóan visszajelez a mûszerfalon 2 kontroll lámpa, ami fõleg este borzasztóan zavaró tud lenni, tehát úgy döntöttem, mégis jobb lenne, ha enyém lehetne a választás..
Rádugtam gépre, ami valami forgásszenzor hibát talált, valamint azt olvasta ki a hibatárolóból, hogy ez a szenzor kevés feszültséget kap. Menet közben a jobb elsõ idõnként-, a bal hátsó jeladó állandóan késett. Hétvégén szétszedtem, megnéztem a két hátsó érzékelõt. Rengeteg szmötyi volt rajta. Megpucoltam, visszaraktam, de semmi változás. Ellenállást kimértem, semmi (autodatából lestem ki a gyári értékeket).
ABS megy, a kipörgésgátló és a menetstabilizátor halott.
Ja, még valami! Ha menet közben töröltem a hibatárolót, akkor anélkül, hogy hozzáértem volna a fékpedálhoz, az egyik kerék féke befogott, dobolt az ABS, majd ismét inaktív lett a DSC, gondolom, hogy védje az autó saját magát..

Remélem, valakinek van valami ötlete, mit lehetne még tenni..??? Minden építõ jellegû hozzászólásnak örülnék. Elõre is köszi!

paci Elküldve: 2006-11-22 20:44 Elsõ lámpák

irányjelzõ ki,
az alsó mûanyag díszlécet ki kell feszegetni (belülrõl kezdve, a kívülje úgy is megfog, nem is kell tejesen leszedni, a nélkül is hozzáférni),
a lámpatest körüli mûanyagot elõre lepattintani,
a lámpabúrát fogó patentokat kiakasztani, a lámpabúrát közben feszíteni kell kissé kifelé, különben visszaugrik, majd egyszerûen le kell húzni, és kész.

Nem bonyolult, de ha gondolod, szívesen segítek, feltéve hogy ráér, mert vasárnap estig, biztosan nem leszek elérhetõ..

paci Elküldve: 2006-11-15 20:21 Hideg gondok

BMW318i írta: Üdv!

Én még új BMW-s vagyok, de a fent leírt hibát tapasztaltam én is. Elõtte sosem volt BMW-m és nem tudtam, hogy a 46-ost is kupplung benyomása nélkül kell beindítani. Amíg benyomtam, mindig lefulladt kis idõ múltán. Hasonlóan, mint ahogy leírtátok.
Az enyém 318i (2 liter).


Most lemaradtam volna valamirol??? Nem értem, hogyan jön a kuplung kinyomása indításkor, a szivató, vagy az alapjárati léptetõmotor mûködéséhez...???

paci Elküldve: 2006-11-13 21:32 Hideg gondok

tipikus

paci Elküldve: 2006-11-13 16:32 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

bmw320 írta: Hali!
Azért azt ne felejtsük el hogy a dízel turbós a benzines csak szívó!
Az agyam felbassz... mikor a 20 d-t 20-i hez hasonlítgatják hogy mennyivel erõsebb de ez a kisfilm nagyon zsír látszik hogy mi lesz a benzinessel ha õ is kap egy turbót! Simán veri! Egyébként mindegy csak bmw legyen!!!!!!!!!!!!!


És persze azt sem kell elfelejteni, hogy abban a 35i-ben, még mennyi erõtartalék van, hiszen a szívó testvérétõl csupán kb 30Le-vel teljesít többet...

paci Elküldve: 2006-11-12 18:00 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Az nem versenyautó, ami órákig képes azonos fordulaton menni... Az a nagyszerû teljesítmény nagyon jól mutatja a dízel motorok hatásfokát, de szerinted miért nincs dízel az összes többi technikai sportban???

Ezzel kapcsolatban még egy kérdésem lenne, de csak azért, mert abszolút nem értek hozzá: Azon a bizonyos Le Mans-i versenyen a rivális benzineseken is volt dupla biturbó és intercooler??

paci Elküldve: 2006-11-12 17:29 Hideg gondok

nem lehet hogy csak az automata szivató játszadozik a vezérléssel?

paci Elküldve: 2006-11-12 17:25 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Tano: na nem kötekedésképpen kérdezem, de tényleg! Mi értelme van a 80-120 5-ben tesztnek??? Így is, úgy is visszaváltok leginkább 3-ba. Ha másért nem, hát a hang és az élvezet miatt.
Az a 6 hengeres benzines hang, minden benzint megér, és bõven elég a gyári kipuff!!!
Szerintem aki igazán megszállott, azt legkevésbé sem érdekli, hogy akár 1/4-el többet eszik a moci, mert hát azért valljuk be, hogy az igazi élvezetet csak a benzines adhatja, hiszen ki látott már dízel versenyautót???

paci Elküldve: 2006-11-12 17:07 Olaj csöpögés!

Vagy egy másik tipp, jól meg kell mosni (brigeciol), így sokkal könnyebb lesz megtalálni a problémás helyet.

paci Elküldve: 2006-11-11 15:56 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Tökéletesen egyetértek veled a benzin vs dizel ügyben. De miért pont engem szólítotál meg???

paci Elküldve: 2006-11-11 09:53 Összehasonlítás - 335Ci vs 335Cd

Nem hogy a link, de a root sem mukodik...

paci Elküldve: 2006-11-08 20:02 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

na akkor ezt az utobbi uzit vajon miert kuldte el ennyiszer???

paci Elküldve: 2006-11-08 20:01 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Adi01 írta:
paci írta: Ádi, ha érdekel, tudok egy tuti szerelõt, akihez én is járok.

330d: az már durva lenne!

Paci érdekel .. kit tudsz?


Szalay Norbert haverom, mellesleg a Szalay Dakar és egyéb team szerelõje. Ha felhívnád, hivatkozz nyugodtan rám

06-20-993-8347

paci Elküldve: 2006-11-08 20:01 Hogyan lehet nullázni ,a szervíz Km számlálót?

Adi01 írta:
paci írta: Ádi, ha érdekel, tudok egy tuti szerelõt, akihez én is járok.

330d: az már durva lenne!

Paci érdekel .. kit tudsz?


Szalay Norbert haverom, mellesleg a Szalay Dakar és egyéb team szerelõje. Ha felhívnád, hivatkozz nyugodtan rám

06-20-993-8347