peetie fórum hozzászólásai

peetie Elküldve: 2007-12-11 14:53 E46 TÍPUSHIBÁK [VITA]

Szóval szerintem vxc úgy értette, hogy a másik topicba írjuk csak le a hibák megnevezését összefoglalva, itt meg ki lehet tárgyalni. Km-t, típust is írjatok, mert ugye van akinél a havonta az 10ezer km,és van akinél 500

peetie Elküldve: 2007-12-11 08:19 Ablaktörlõ probléma

Elég rapszódikusan mûködik, de lehet hogy a nyomási techikát kell módosítani Szóval nálam az esetek 80%-ában elõször spriccel egyet, és csak utána kezdi el törölni, ami dícséretes. Utána még spriccel 2-t és törölgeti. De néha van olyan, hogy egybõl törölni kezd a csont száraz és dzsuvás hátsó ablakon is...Lehet attól függ milyen hosszan nyomod meg a kart. Szerintem elég csak egy pillanatra benyomni, de azt határozottan és gyorsan, hogy ne kezdje el a normál hátsó törlést.

peetie Elküldve: 2007-12-10 22:10 Klímaékszíj

BarG írta:
peetie írta: "Ezért célszerû márkaszervízbe járni, "

És ezért jó ide járni a fórumra is Szóval fõtengely ékszíjtárcsát köv szervíznél ellenõríztetni. Van estelg más köztudott típushiba is?

Kéne nyitni ezeknek egy külön topicot, E46 típushibák címmel, aztán oda összegyûjteni, nem ?


Hát ez az egész fórum nagyjából háromnegyed részben errõl szól!!!Nem?!
Egy-két hónappal ezelõtt már én is írtam az ékszíjtárcsa cserérõl, de az akkor nem okozott ekkora felzúdulást. RENGETEG típushiba le lett már írva, sokat lehet profitálni, ha valaki figyelmesen olvas.
Na ja, de annyi topicot kell hozzá átolvasni ha valamit keres az ember, mert sokszor más témában van kitárgyalva. Így ugye hogy nincs karbantartva az oldal elég kavaros már

peetie Elküldve: 2007-12-10 20:46 Klímaékszíj

"Ezért célszerû márkaszervízbe járni, "

És ezért jó ide járni a fórumra is Szóval fõtengely ékszíjtárcsát köv szervíznél ellenõríztetni. Van estelg más köztudott típushiba is?

Kéne nyitni ezeknek egy külön topicot, E46 típushibák címmel, aztán oda összegyûjteni, nem ?

peetie Elküldve: 2007-12-07 13:36 Benzin VS Dízel

Van egy elméletem, hogy miért van több baj a dízelekkel, de nem tudom mennyire állja meg a helyét. Vesszük ugyanis itthon a 20d-ket, amiknek a 90%a németbõl behozott, 3-4 év alatt beletoltak 200e km-t, majd eladják. Mi meg megvesszük 78ezer km-el, és csodálkozunk hogy mennyi baja van...És még ha az a 200e mondjuk 300e, amit csak 150-re tekertek vissza, akkor még érthetõbb... Aki pedig kint benyásat vesz az gondolom nem jár vele annyit, mert akkor dízelt venne az is Tehát benyásokban kevés km kis hiba, dízel sok km, sok hiba

peetie Elküldve: 2007-12-06 09:27 Benzin VS Dízel

Öcsém most vett 1.8as F astrát, több mint 10 éves gép, de igencsak küzdeni fogok vele a 20dvel. Bár sztem egy hajszállal le fogom hagyni Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nyilván egy könnyebb erõsebb autóval le lehet gyorsulni simán a bmw-ket, nem ez a lényeg, hanem a feeling!!!! Meg az, hogy mikor kimegyek és ránézek az autóra egy gyöngyszem áll elõttem, nem egy banya

Na és hogy ON is legyek, szerintem fölös a dízel vs benzinen vitázni, vegye mindenki azt amelyik tetszik, meg amire pénze van. A 316-ot kivéve minden BMW-t elfogadnék Nekem dízel van ugye, én szeretem, a hangját is, persze szívesen mennék egy erõsebb benzinessel is, de erre még nem volt lehetõségem. És szívesen mennék a 30dvel is 1 kört az összehasonlítás kedvéért.

Én több ok miatt vettem ezt a gépet:
- Külsõre ez tetszett. És ennyi pénzem volt rá.
- Ebbõl a legnagyobb idehaza a választék. Hiába akartam volna 320i-t, ha abból 2-t hirdetnek
- Tetszik hogy annyit eszik mint egy opel corsa.

peetie Elküldve: 2007-12-05 13:15 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Passzolok, ilyen mélységig nem vágom a motorkódokat.

Egyébként youtube-on van olyan videó is, ahol vmi régi golffalnyomják le a 320d-t aztán a csávó meg ott örvendezik,hogy levert egy M3as(!) BMWt Vágja ám a különbséget

peetie Elküldve: 2007-12-05 09:23 Akkumulátor

Rá van írva valahol az aksira a gyártási éve? Az enyémben úgylátom gyári van, de hogy lett e már cserélve nemtudom.

peetie Elküldve: 2007-12-05 09:19 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Az újabb 320i az 8,2 alatt van 100on, igaz az már 2,2es motorral 170pacival Az én 20d kombim 9,3 de valljuk be ehhez azért gyakorolni kell, könnyû elszúrni az indulást, a váltást közben , szóval olyan 10 körül azért fent lehet lenni 100on. Persze ha az ellenfél is bénázik, akkor õ is csúszik a gyári értékhez képest
Aki még nem ismerné esetleg, jó kis összehasonlítás: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E46 Kár hogy ebben nincsenek benne a legújabba motorok, jólenne ha lenne egy ilyen táblázat up-to-date.

peetie Elküldve: 2007-12-04 10:03 330D néha nem indul.

Lehet hogy itt olvastam, lehet hogy az e39 fórumon, de azt olvastam hogy az izzítógyertyák menet közben is mûködnek, ha úgy ítélik meg hogy kell még egy kis égés, környezetvédelmi okokból.

ui.: megvan, ebben a fórumban olvastam a gyertya dologról:link

peetie Elküldve: 2007-12-03 15:33 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

SoundkeY írta:
peetie írta: Én 80nál a dízelt is 3.ba kapcsolom elõzésnél meg a benzinest is Nyomaték ide vagy oda, ha igazán kell a gyorsulás, akkor bezony ezt is vissza kell váltani. 4-bõl meg 5-bõl közel sem húz úgy mint 3.ból. Kéne egy 330d


Persze....en arra irtam hogy nem kell amit viktor e46 irt, emelkedo....elfogyott az ero.... visszavalt stb....normal ( nem versenyzos ) esetbe erre nincs is szukseg siman felhuzza alap fordulatrol es meg se erezte volna a suzukis kemenykedeset.....

Haverjaimnak van seat leon 140le, audi 150le dizel, mind jo. egy indulason eldolhet fel hossz , egy hossz stb. Nem isten a bmw de nem kell fikazni a dizelt.

Viktor e46 megjavittatja es minden oke lesz
peace :p


Jaaa, hogy így kell érteni a visszaváltást! Ez tényleg igaz, nem ismeri a gép azt a szót hogy emelkedõ

peetie Elküldve: 2007-12-03 08:46 Csinált már valakivel ilyet a gépe?

Én 80nál a dízelt is 3.ba kapcsolom elõzésnél meg a benzinest is Nyomaték ide vagy oda, ha igazán kell a gyorsulás, akkor bezony ezt is vissza kell váltani. 4-bõl meg 5-bõl közel sem húz úgy mint 3.ból. Kéne egy 330d

peetie Elküldve: 2007-11-29 14:38 Töltés gondok

Ma reggel kollegám szerelte a wartburgját, neki ugyanez volt a tünet Az aksin le volt lazulva neki a töltés kábele. Mielõtt nagyon bontasz talán érdemes megnézni.

peetie Elküldve: 2007-11-28 11:25 Megállás után zaj

Itt egy német fórum, eszerint az 1. megoldás nyert http://www.autoextrem.de/showthread,t-117260.htm

peetie Elküldve: 2007-11-27 09:02 Megállás után zaj

Én leállítás után bent a klíma konzol felõl hallok valami zümmögést, az egyik elhallgat pár mp után, de a másik még sokáig hallatszik (10 percnél biztos tovább). Teljesen oda kell hajolni a hõfokmérõ rostélyai elé és ott hallani. Mintha valami kis ventillátor járna még. Reggelre elkussol persze Gondolom ez nincs összefüggésben a kiidnuló kérdéssel, de érdekes ezis.