peu fórum hozzászólásai
« előző12következő »

peu Elküldve: 2015-06-24 11:44 Kulcs hiány!

Redjoy írta: Sziasztok. A héten vettem egy autót(szándékosan nem írtam hogy Bmw mert a regisztráláskor nem találtam a típusát,tehát csak rajongó vagyok ) Sajnos oly lázban voltam mint aki a szüzességét veszíti el épp és elkövettem azt a hibát hogy nem voltam elég alapos az autó átvételekor.Hazaérve tapasztaltam hogy a zárható kesztyűtartóhoz nem kaptam kulcsot és az autóhoz is csak egy távirányítom van mivel az autó start-stop-os.Az autó ez év márciusi..felhívtam a kereskedőt aki annyit mondott hogy a második távirányítót megrendeli és elküldi nekem de a kesztyűtartó kulcsát nem tudja odaadni mivel ezt már ő sem kapta meg az első tulajtól(érdekes miután alig 5500km van benne) Tehát a kérdésem ,tudom valahogy pótolni vagy bele kell törődnöm hogy nincs meg? Köszönöm a segítségeteket előre is!


Akkor gondolom F szériát vettél ha 2015-ös. Ha nem alvázszámra rendeli a kereskedő (nem rendelheti mivel nem az ő nevén van) akkor nem fog működni a kulcs. A kulcsot nem kell tanítani mert működik azonnal. Kis kulcsot lehet marni kód vagy zár alapján, amivel az ajtót is tudod nyitni. De azért én kíváncsi lennék miért 1 kulcsa van és miért hiányzik a kis kulcsa. Ez elgondolkodtató......



peu Elküldve: 2015-01-09 08:57 BMW kulcsok

xmanez88 írta:
bmw320d4 írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Ez a téma már egyszer régebben is aktuális volt nálam, de sajnos azóta sem találtam rá megoldást, ismét próbálkozom, hátha valaki tud segíteni.

Az E60 kulcsának tanításáról lenne szó, esetleg lenne valaki, aki tudna ebben segíteni? az egyik kulcsom tökéletesen működik, de sajnos a másik kulcs és az autó elfelejtették egymást. A kocsit indítja, de a távirányító funkció nem működik, illetve ha bedugom a zárba, akkor rögtön riasztani kezd az autó, és csak akkor hagyja abba, ha ráadom a gyújtást.
az E46 tanítási folyamata nem működik, azt már milliószor végigpróbáltam, többedmagammal. ha valaki valami tippet adna, megköszönném.


Nem lehet tanítani.


köszönöm a gyors választ, de akkor mit lehet tenni? a kulcs semmilyen módon nem javítható? az az igazság, hogy ha meglehetne csinálni, én fizetnék is érte, csak csinálná meg valaki, ha meglehet valahogyan...

Az E60 már teljesen más rendszer. Meg lehet csinálni hogy újra működjön a távirányító és az indítás is.


peu Elküldve: 2012-07-29 10:57 BMW kulcsok

kisg325 írta: A gyári kulcs már tiszta,de maradjunk a másolásnál.
Azt írjátok,hogy nem "buzerálják" azt EWS-t másolt kulcsnál sem. A youtube-on sok olyan videó van fent,amelynél viszont kiveszik az autóból az EWS-t is és azt is programozzák kulcsmásolás esetén. Akkor hogy is van ez? Megkérdeztem egy kulcsmásolót és 18 papírt mondott nekem úgy,hogy odaviszek egy E46-os kulcsból kiszedett elektronikát,amit valamilyen módon megcsinál nekem,hogy indíthassam vele az én autómat egy utángyártott másolt tollas kulcsba belerakva. Természetesen az autónak is ott kell lennie és mivel letudják tiltani a többi kulcsot,ezért tuti,hogy beletúr az EWS-be is.


""és mivel letudják tiltani a többi kulcsot,ezért tuti,hogy beletúr az EWS-be is.""


Az eszedbe sem jut hogy diagon "túr bele" az EWS-be? De csak találgassatok továbbra is ha nekem nem hisztek. Én feladtam.


peu Elküldve: 2012-07-28 21:20 BMW kulcsok

hancurozo írta:
YELLOW írta: így már kezdem érteni... olyan ez mint a munkahelyi belépő kártyám. ugye megröntgeneztem azt is, az is hasonló. van egy száma. igaz ott a rendszerbe a számhoz rendelik hozzá, hova tudok bemenni, mely kártya olvasók fogadják el. mondjuk itt semmit nem csinálnak a kártyával. tulajdonképen egy RFID-ról van szó. a kérdés még mindig adott, hogy a gép mit csinál??? mivel van benne egy vasmagos tekercs, lehet felmágnesezi a megfelő szintre...


Elmész egy kulcsmásolóhoz (aki ilyennel foglalkozik) és megkérdezed. (én sem tudom, hogy mit csinál a gép) A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.
Amúgy teljesen mindegy, hogy az EWS alapján gyártja le a transpondert, vagy a kulcsban lévő transponder alapján. (a gyár az elöbbit választja, mert így nem kell elküldeni nekik semmit, mivel az összes adat rendelkezésükre áll) Olyan ez mikor a másolós nem a kucs alapján, hanem a zárhoz készít kulcsot. A gyártól rendelt kulcsal csak akkor van baj, ha zárat, vagy EWS-t cseréltél a kocsiban.


""A gép akkora mint a sokat emlegetett nokiás doboz, amin van egy tölcséres lyuk. Oda teszi be a kulcsot.""


A BMW kulcs transpondere nem másolható ilyen géppel.

peu Elküldve: 2012-07-28 13:31 BMW kulcsok

YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.


ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat.
de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni...
én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....



ezzel kellett volna kezdeni, hogy a drága kulcsmásoló úr beletúr az EWS-be és onnan szed ki infókat. A NAGY LÓFASZT TÚR BELE!!

de hogy állítja elő a kulcsot. mert az még mindig adott, hogy a transzponder által adott jel alapján. de azt a transzpondert hogy gyárja le? azt nem tudja programozni... lHET PROGRAMOZNI, TUDJA SŐT KELL PROGRAMOZNI.

én inkább úgy gondolom, hogy kapsz egy kulcsot, aminek van egy jele. és nem a kulcsot programozzák, hanem az EWS-t. ROSSZUL GONDOLOD AZ EWS-t NEM BÁNTJA!

csak így lehet. másképp nem volna értelme a gyárban tárolt adatoknak....

peu Elküldve: 2012-07-28 12:06 BMW kulcsok

YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.


azé furcsa bammeg, mert nem értem. és te is itt mondod a magadét, de semmi konkrétat ami alapján megérteném. nem akarom magam ismételni. leírtam, hogy mi miatt érthetetlen számomra. vagy az EWS-t programozzák az adott kulcs jeléhez, vagy olyan kulcsot kell legyártani, amit fogad az EWS. és mivel ezekben a retkes kurva kibaszott kulcsokban passzív alkatrészek vannak, amit beazonoisít az EWS így azokat ha elmagyarázod nekem, hogy hogy programozzák, akkor megcsókolom a saját farkam. ezé!


Az EWS-be tárolva van 10 db kulcs. Használod az első 5-öt. Rendelsz pótkulcsot, adják a 6.-at ami következik az EWS-ben tárolt kulcs adatok alapján. Az mindegy hogy a BMW gyár készíti el(az EWS adat alapján) vagy a kulcsmásoló. Annyi a külömbség hogy a gyárban megvan minden autónak az EWS adata a kulcsos meg kiolvassa. Remélem érthető mert feladom isten bizony.

peu Elküldve: 2012-07-28 11:16 BMW kulcsok

hancurozo írta:
YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


YELLOW itt Tatabányán is van kulcsmásoló, és simán csinál/másol kulcsot a kocsihoz amivel el is indul (nincs kikapcsolva az indításgátlóm, mert üres kulcsal viszont nem indul)
Minden transponderes kulcs másolható. (a BMW sem kulcsokat tárol, hanem adatokat amit fel tud rakni a nyers kulcsra)
Az e-bay-en is találsz nyers kulcsot. (programozható a kocsidhoz, de kevés cég képes rá)


Így igaz.

peu Elküldve: 2012-07-28 11:15 BMW kulcsok

YELLOW írta:
peu írta:

Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!


én ezt értem, hogy szalonban így csinálják. de egy cégen kívüli cég, hogy szerzi meg az eredeti kulcsot? most nagyon elbeszélünk egymás mellett vagy...
azt írod összesen 10 kulcs van. oké, de a maradék a BMW-nél van. ha bemegyek a szalonba, akkor ezek közül hoznak ki, programozzák fel.
de egy jóska-pista cég, nem fog ehhez hozzáférni. és itt ilyen cégek kulcsmásolásáról volt szó.


A BMW-nél tárolva van a plussz kulcsok adata.(nem a kulcsok!) Ha ott rendelsz készítenek egyet és küldik. A kulcsmásoló megcsinállja ugyanezt. Miért furcsa ez nem értem.

peu Elküldve: 2012-07-28 11:08 BMW kulcsok

kempelen írta:
Helioport írta:

Fura ez. De hihető, mert magam sem hiszem el, hogy amit ember elektronikából csinál, nem lehet másolni, emulálni, akármi. Nekem be van szarva az egyik kulcsom, 1-2 héten belül bemegyek, és rendelek újat. 1-2 nap alatt megjön, és (kapaszkodjál) negyvenkilencezeregynéhányszáz forint - ahogy a pali mondta...


...és mivel gyári kulcs lesz, ha megjött csak beülök az autóba, elfordítom és már megyek is.



Miért amit kulcsmásoló csinál az hogy működik mit gondolsz? Így: Beülsz az autóba elfordítod és már mehetsz is.

peu Elküldve: 2012-07-27 19:30 BMW kulcsok

YELLOW írta:
peu írta:
YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.


akkó kiváncsi lennék, hogy csinálnak ugyanolyan transzpondert, mint amilyen benen volt. így világosabb a kérdésem? mástnem valahogy becsapják a rendszert, aztán digitális elektronikával állítanak elő valami hasonló jelet.


Ugyanolyan transpondert sehogy sem csinálnak. A 10db kulcsnak (ennyi lehet egy BMW-hez)mindegyiknek más a kódja. Pótkulcs készítésénél a nem használt kulcsok közül választanak egyet amit programoznak új kulcsként az autóhoz. Ami nincs jelen kulcs azt meg le lehet tiltani ha a tulaj kéri így ha valakinél van még régi kulcs akkor azzal nem fog indulni az autó. Nincs becsapva se a rendszer sem más. Semmi trükk nincs bent. Minden gyári marad!

peu Elküldve: 2012-07-27 13:51 BMW kulcsok

YELLOW írta:
peu írta:
InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!



én kivi lennék, hogyan....
mert az oké, hogy a rombusz kulcsban van programozható egység, ami inkább a car-key memory miatt lehet, de az EWS a transzponder alapján azonosítja be a kulcsot. mivel minden kulccsal indítható az autó, még a műanyaggal is és abban nincs semmi csak egy tekercs, ellenállás, meg kondi. ezekis annyira picik, hogy pont olyat legyártani.... mondom nézd meg a röntgen képeket a galériámban én csináltam. jah nem rég hallottam olyat, hogy az EWS-ről le volt húzva a csati és bármilyen kulccsal indítható volt az autó.


Senki nem mondta hogy nem a transpondert azonosítja az EWS. Ha ki van kapcsolva az immobilizer, lehúzott EWS-el és bármilyen kulcsal indul az autó. 15 perc alatt elkészítenek egy rombusz alakú kulcsot, ha hihetetlenül hangzik akkor is.

peu Elküldve: 2012-07-27 12:59 BMW kulcsok

InsectKiller írta:
kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Hülyeségeket beszélsz! Komplett kulcsot csinálnak!!

peu Elküldve: 2008-10-19 17:09 ELLOPTÁK!!!

Semmi hir az autódról???

peu Elküldve: 2008-09-29 13:59 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Ez egy nagyon jó tipus!!

peu Elküldve: 2008-09-28 11:48 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

A váltózárról meg csak annyit, attól függ milyen kulcsa van, de ritka az amit sokkal tovább tart kinyitni egy célszerszámmal mindt a saját eredeti kulcsával. És sajnos aki autólopásra adja a fejét az tisztában van ezekkel a célszerszámokkal és a használatukkal is. Aki meg nem az pancser.
« előző12következő »