rabbit Elküldve: 2012-08-22 05:23 316 i motor szelepfedél
minden megoldás érdekelne fontos .és sürgős Köszönettel Rabbit.
rabbit Elküldve: 2012-08-22 05:23 316 i motor szelepfedél
rabbit Elküldve: 2011-09-15 04:57 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!
anubisz írta:rabbit írta:anubisz írta:rabbit írta:anubisz írta:rabbit írta:anubisz írta:rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv
Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.
Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.
Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?
igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?
akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.
elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............
Szerintem erre csak szerelő tud frankó választ adni,mert én olvastam ezt is,azt is, gondolom van kocsi aminél ezt meglehet egyszerűen oldani,van ahol már gázos. Én nem akarok a pénztárcáddal játszani,de ha alapos munkát akarsz,szerintem vetesd le,én azt tenném,mert így biztos normálisan meglesz csinálva,és a hengerfej tömítésedről is le lesz a gond egy darabig. Mert ugye az is csere.Legalább látszik majd a hüvely,a gyűrűk állapota,és normálisan rendbe lehet dobni,faszán kitakarítani ez egész felsőrészt. Ha viszont nincs bontva,és úgy cseréli valaki,ki tudja pár hónap múlva nem megy e szét megint.Tudom,így olcsóbb,de kérdés meg éri e. Bár,ha profi szerelőd van,biztos megoldja,de gondolom nincs,mert akkor már megmondta volna,lehet cserélni így,vagy bontani kell. Csak akkor menj bele,ha a végeredmény 100% lesz.
Ennek nem kellett levenni.
http://www.w123club.hu/index.p...;Itemid=56
rabbit Elküldve: 2011-09-14 22:06 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!
anubisz írta:rabbit írta:anubisz írta:rabbit írta:anubisz írta:rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv
Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.
Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.
Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?
igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?
akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.
rabbit Elküldve: 2011-09-14 21:44 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!
anubisz írta:rabbit írta:anubisz írta:rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv
Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.
Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.
Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?
rabbit Elküldve: 2011-09-14 12:40 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!
anubisz írta:rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv
Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.
rabbit Elküldve: 2011-09-14 12:29 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!
rabbit Elküldve: 2011-06-19 11:01 Valaki segítsen
Zolee írta:rabbit írta:Zolee írta:rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv
Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?
M.Attila telszáma: 20-3264882
köszi a számot először is. nos a hiba feltárása nem eggyszerü...nekem az alapjártom kezdett megbolondulni csak üzemmelegállapotban elöször légtömegmérőt irt a komp..aztán a hiba fennált továbbra is télen ezekekre még nagyon nehezen indult be gyujtótrafók cseréje következett de hiába még mindig rossz volt meg még most is.szóvala membránokha rosszak fars levegőt produkálnak ami megbolondit mindent km106 000és megkimélt én vagyok a második gazda,
nincs mit, én is köszi az infót! nem irigyellek a leírtak alapján, de kicsit furcsállanám, ha ennyi km-el és ennyi idősen tönkrementek volna azok a membránok, nekem is volt hasonló jelenségem szintén 100e km-nél, itt az O gyűrűket és a 10-es műanyag cső végén levő gumicsövet cseréltem: minden OK lett - gondolom túl vagy ezeken, de ha nem, egy ellenőrzést megér - filléres tételek, 20 perces meló
rabbit Elküldve: 2011-06-19 10:03 Valaki segítsen
Zolee írta:rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv
Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?
M.Attila telszáma: 20-3264882
rabbit Elküldve: 2011-06-19 08:41 Valaki segítsen
rabbit Elküldve: 2011-04-23 05:21 Szelephézagállítás
rabbit Elküldve: 2011-04-22 20:56 Szelephézagállítás
rabbit Elküldve: 2011-03-02 08:21 316 i Kartelgázmembrán
rabbit Elküldve: 2010-04-10 05:03 316 nincs alapjárat
rabbit Elküldve: 2010-03-23 20:03 Tavaszi BMW találkozó Visegrádon (e39,e46,e34 klub) Április 24!