rabbit fórum hozzászólásai
« előző123következő »

rabbit Elküldve: 2012-08-22 05:23 316 i motor szelepfedél

Segitségeteket Kérném mégpedig abban hogy bontott 316 i 2003 benzin szelepfedelet szeretnék mert az egyémben a belső gumimembrán tönkrement ezáltal az olajgőz részecskéket átszivja a torokba és kék füstöt ereget.. kűlön nem kapható nem helyettesíthető,ezért marad a csere. ha jól tudon 116 í be is ilyen blok van az is ugyan ilyen fedéllellbír..
minden megoldás érdekelne fontos .és sürgős Köszönettel Rabbit.

rabbit Elküldve: 2011-09-15 04:57 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!

anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............


Szerintem erre csak szerelő tud frankó választ adni,mert én olvastam ezt is,azt is, gondolom van kocsi aminél ezt meglehet egyszerűen oldani,van ahol már gázos. Én nem akarok a pénztárcáddal játszani,de ha alapos munkát akarsz,szerintem vetesd le,én azt tenném,mert így biztos normálisan meglesz csinálva,és a hengerfej tömítésedről is le lesz a gond egy darabig. Mert ugye az is csere.Legalább látszik majd a hüvely,a gyűrűk állapota,és normálisan rendbe lehet dobni,faszán kitakarítani ez egész felsőrészt. Ha viszont nincs bontva,és úgy cseréli valaki,ki tudja pár hónap múlva nem megy e szét megint.Tudom,így olcsóbb,de kérdés meg éri e. Bár,ha profi szerelőd van,biztos megoldja,de gondolom nincs,mert akkor már megmondta volna,lehet cserélni így,vagy bontani kell. Csak akkor menj bele,ha a végeredmény 100% lesz.
Ennek nem kellett levenni.
http://www.w123club.hu/index.p...;Itemid=56



igen jólgondolodszerelőm az nincs amit tudok magam végrehajtom de ez már nem meegy,

rabbit Elküldve: 2011-09-14 22:06 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!

anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?


akkor lehet tényleg a szimering,olvasd csak el ezt.
http://autosufni.blogter.hu/215690/fustjelzesek
ha sérült lenne valamék gyűrű,ott nagyobb eltérés lenne.



elolvastam érdekes csak nekem nem segít mert még mindíg nem tudom hogy a hengerfejlevétele nélküljavitható a szekér vagy szét kell bombázni amit nem nagyon szeretnék most............

rabbit Elküldve: 2011-09-14 21:44 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!

anubisz írta:
rabbit írta:
anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.


Azért gyűrűd is lehet törve, mondjuk. Legalább hengerenként kimérted a kompressziót? mégis 1 henger engedi,vagy az összes?


igen megtörtént minden henger eggyformán 9 bár törés kizárva.... más ötlet?

rabbit Elküldve: 2011-09-14 12:40 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!

anubisz írta:
rabbit írta: Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv


Biztos hogy a szimering a hibás? azért az 100 ezernél többet bír jóval.


Érdeklödve várom hogy holmehet még az égéstérbe olaj. mert szer fentről vagy lentröl tud szerint de ha van más ötleted halagatlak.

rabbit Elküldve: 2011-09-14 12:29 316 í E-46 sedan szelepszárszimering!!

Sziasztok segítségét kérném annak a klubtársamnak aki már ilyet csináltatott vagy hallotta biztos helyről 316 í 16 szelepes motor 116 le szelepszárszimeringes lett az okok ismeretlenek mert mindenki mást mond, lehetett ettől vagy attól Tény hogy az autóm néhány percalapjárás után gázralépve világoskék füstbombát ereget ezért eggyértelmüen szelepszárszimering a hibás de hogy ezt 110 000 km futás után elköveti.ezt nehezen emésztem meg Nos az elöjáték után A Fő Kérdés Aki tudja segitsen a szimeringek cseréjénél elég a szelepfedél eltávolitása után fentről támad ni vagy hengerfej is le. ez a nagy dilema mert senki sem tudja a környezetemben és nem mindeggy az árban
semm . koszonom elore is üdv

rabbit Elküldve: 2011-06-19 11:01 Valaki segítsen

Zolee írta:
rabbit írta:
Zolee írta:
rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv


Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?

M.Attila telszáma: 20-3264882


köszi a számot először is. nos a hiba feltárása nem eggyszerü...nekem az alapjártom kezdett megbolondulni csak üzemmelegállapotban elöször légtömegmérőt irt a komp..aztán a hiba fennált továbbra is télen ezekekre még nagyon nehezen indult be gyujtótrafók cseréje következett de hiába még mindig rossz volt meg még most is.szóvala membránokha rosszak fars levegőt produkálnak ami megbolondit mindent km106 000és megkimélt én vagyok a második gazda,


nincs mit, én is köszi az infót! nem irigyellek a leírtak alapján, de kicsit furcsállanám, ha ennyi km-el és ennyi idősen tönkrementek volna azok a membránok, nekem is volt hasonló jelenségem szintén 100e km-nél, itt az O gyűrűket és a 10-es műanyag cső végén levő gumicsövet cseréltem: minden OK lett - gondolom túl vagy ezeken, de ha nem, egy ellenőrzést megér - filléres tételek, 20 perces meló


igen ellenörzés szintjén nem találtam hibát gyakorlatikag mindent leellenöriztem már amikor eljutottam a szel fedéltetején lévő kerek fedélhez és érdekelt hogy mi is lehet alatta. hát a membrán eggy rugóval nem vagyok megijedve a szereléstől vasúti jármüszerelő a szakmám ugyan ez csak nagyobban

rabbit Elküldve: 2011-06-19 10:03 Valaki segítsen

Zolee írta:
rabbit írta: Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv


Szia,
érdekelne a hibajelenség ill. h miből jöttél rá h ezekkel a membránokkal van vmi probléma, hány km van az autódban?

M.Attila telszáma: 20-3264882


köszi a számot először is. nos a hiba feltárása nem eggyszerü...nekem az alapjártom kezdett megbolondulni csak üzemmelegállapotban elöször légtömegmérőt irt a komp..aztán a hiba fennált továbbra is télen ezekekre még nagyon nehezen indult be gyujtótrafók cseréje következett de hiába még mindig rossz volt meg még most is.szóvala membránokha rosszak fars levegőt produkálnak ami megbolondit mindent km106 000és megkimélt én vagyok a második gazda,

rabbit Elküldve: 2011-06-19 08:41 Valaki segítsen

Sziasztok a következö problémám van a szelepfedélben kétféle gumi (mebrán) van beleépitve egyy nagyobb méretü felül a ház külső falán és belülröl eggy kisebb ami a kapcsolodik a nagyobhoz de kölön van beleépitve mindkettö tönkrement
próbáltam helyettesíteni de nem megy ,,,azt hallottam hogy ezeket külön nem lehet beszerezni,,úgy hogy komplett szelepfedelet kell szereznem bontott vagy új is érdekel...vagy ha valaki tudja M.Attila telszámát azt megköszönném...SÜRGŐS.......2003.316 í 1,6. N40B16AB 85KW-115le. Köszönök minden segitséget előre is.......üdv

rabbit Elküldve: 2011-04-23 05:21 Szelephézagállítás

szóval 116 le és a gyári adat könyv szerint 10,5 nekem 8,5 108 ezer km alatt ez a veszteség .. szer sok de nem tudom...de fő kérdés még mindíg az lenne hogy a szelepszár szimeringet felülről ki lehet e csrélni . mert a szett nem olyan vészes 10.000 forint kör 16db gumi de a szerelés ha nagy bontás kell az ajaj....

rabbit Elküldve: 2011-04-22 20:56 Szelephézagállítás

Sziasztok következő kérdésem lenne hozzátok ki tudja hogy a szelepszárszimeringet felülről kilehet éé cserélni 2003. 316i N40 B16AB MOt kód-- ugyanis a jelenség motorolaj csere óta az autó kék fütöt ereget magából,, ez szégyenletes a 20 éves fordom anno nem fütölt ennyire.. jelenség ..alapjárat 30 másodperc járás gázadás nem padló.. eggy kupac jókora világos kék füstfelhö további fordulaton hagyva abba marad. km óra állás 108 000-ja és kompressiót is mérettem..összes hengerbenn 8,5. ez most jó kevés vagy megfelelő??
segitsetek minnél több hozzászólással hogy megnyugodjak....... vagy nem..
Köszönöm .Rabbit.

rabbit Elküldve: 2011-03-02 08:21 316 i Kartelgázmembrán

sziasztok a képeken látható alkatrészre kéne segítség elfáradt kirepedt.. fars levegőt sziv .. 2003.sedan 316í


a képet nem tudom fetölteni de szivesen elküldöm bárkinek aki tud segiteni....

rabbit Elküldve: 2010-04-10 05:03 316 nincs alapjárat

sziasztok..ismét gond van velem mert nem nyugszom még meg nem lelem a hibát.Új légtömegmérő.OK Újgyertyák.OK Újgyújtótrafók.OK mégmindíg nem jó az alalpjárat Kertergázszűrő membrán kellene nekem mennyibe kerül hol lehet kapni?

rabbit Elküldve: 2010-03-23 20:03 Tavaszi BMW találkozó Visegrádon (e39,e46,e34 klub) Április 24!

sziasztok én is tiszteletemet teszem legyünk minnél többen,no meg a jó idő....

rabbit Elküldve: 2010-01-25 20:01 Társalgó

Thanks akkor robbantom az utolsó malacperselyem..
« előző123következő »