rece65 fórum hozzászólásai

rece65 Elküldve: 2014-01-23 22:32 Termosztát

anubisz írta: Csak szemlesütve jegyzem meg, már 74,75 nél középen áll a mutató. ha csak 76 fokos a vized akkor is középen lesz, és szerintem az nem optimális, lehet,hogy -15 be már nem áll középen. Csak azért írtam a mutató nem mindenható.

Ezért szeretném pontosabban kiíratni,menet közben!!!
És ha jól olvastam ha alacsony a hőmérséklet az nagyon befolyásolja a fogyasztást és a motor teljesítményét is..



rece65 Elküldve: 2014-01-23 22:21 Termosztát

Neo954 írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...

Üdv.:Neo




Nem tudom, majd az E46-osok megmondják, vagy olvass utána, hátha leírta már valaki.

Ui.: A hozzászólásoknál figyelj rá, hogy az utolsó /quote után írj, mert ez így elég érdekes lett!

Üdv.:Neo


Uhh tényleg,bocs!!

rece65 Elküldve: 2014-01-23 22:19 Motorolaj

Most akkor milyen olajat a 320D-be?(motorba,váltóba,szervóba stb..?)
Ha jól látom alaposan eltérnek a vélemények!!!

rece65 Elküldve: 2014-01-23 22:11 Termosztát

Neo954 írta:
rece65 írta: Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.


Tökéletes!
Lejjebb leírták a hőfokot, ha a mutató nem áll be középre, vagy 90-110-es (mondjuk kiérsz lakott területről és mész spórolósan) tempónál elkezd visszaaraszolni akkor kell a termosztát miatt aggódni.
Akkor megnyugodtam!
A rejtett menüt előlehet hozni menet közben is úgy hogy folyamatosan tudjak lépkedni a menüpontok között?Hőfok pill.fogyasztás,külső hőfok stb...
Tudom nem ide tartozik de ha már szóba került...

Üdv.:Neo


rece65 Elküldve: 2014-01-23 21:01 Termosztát

Ma néztem én is a motor hőfokot 40 km-en át.
Nekem pont a skála közepéig megy föl és megáll ott mint a cövek,függőlegesen.
Kb 3-4 perc alatt ott volt nyugis tempó mellett.
Ez így jó vagy kevés?
Fűtés az jó volt de mégis kíváncsi vagyok rá..
Ez kb ? fok lehet?
A pontos hőfokot kitudom íratni menet közben vhogy hogy pontosan lássam mennyi,ne csak a mutatón saccoljam?(rejtett menü?)
2004-es E46 320D-m van.
Külső hőmérséklet "0" fok volt.

rece65 Elküldve: 2014-01-21 13:18 Kulcs hiány!

hancurozo írta: Nézz szét itt.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...modul.html
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...emory.html
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...lcsok.html
És van még hasonló sok.
Csak ne építsétek tovább a piramist.


Köszönöm a segítséget,közben egyiket már megtaláltam..
Ennyi beírás is elég lett volna elsőre is de mindenkinek köszönöm!

Üdv!

rece65 Elküldve: 2014-01-21 12:12 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



egyéb dolgot csak diaggal lehet, és nem a kulcsot programozod, hanem egy egységet. kulccsal ennyit tudsz, hogy a távos részét rátanítod az autóra.

Ezt a diagot csak hivatalos Bmw-nél lehet elvégezni vagy egy ügyesebb szerelő is megtudja csinálni?
Miket lehet pluszban felprogramozni,erre van vhol lista?
És mi kell hozzá?Gondolom pc,specko soft stb..?



na ezt már végkép nem szeretném 200adjára újra leírni. mivel írtad szeretsz olvasgatni, hát tedd meg, a fórumon megtalálsz mindent.

Melyik válasz van 200.-jára leírva?
Esetleg linket adsz?
Lehet nem jól használom a keresőt..

rece65 Elküldve: 2014-01-21 11:55 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
rece65 írta:
Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..



egyéb dolgot csak diaggal lehet, és nem a kulcsot programozod, hanem egy egységet. kulccsal ennyit tudsz, hogy a távos részét rátanítod az autóra.

Ezt a diagot csak hivatalos Bmw-nél lehet elvégezni vagy egy ügyesebb szerelő is megtudja csinálni?
Miket lehet pluszban felprogramozni,erre van vhol lista?
És mi kell hozzá?Gondolom pc,specko soft stb..?

rece65 Elküldve: 2014-01-21 11:33 Kulcs hiány!

Neo954 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..



Meglehet csinálni 3 perc, olvass utána itt a fórumon már leírták jópárszor.
Pl.: Ajtónyitási gondok topicban.

Üdv.:Neo


Azt már olvastam de azt gondoltam hogy az ajtó nyitáson kívül másra is be lehet tanítani a kulcsot.Pl ablakok,lámpák extrák stb...
Vagy ezzel a betanítással mindezeket elvégzem?
De még tovább keresgélek..

rece65 Elküldve: 2014-01-21 11:08 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!



igen töltődik transzponderen keresztül, elektromágneses hullám gerjeszti a kulcsban lévő tekercset, amin feszültség, áram indukálódik, és az tölti az akkut. nem tudom, menniy lehet, de 10-15ezerből utángyártott kihozható, ha csak át kell rakni az elektronikát. bár a szétszedésnél óvatosan kell eljárni, mert sérülhet a panel, vagy alkatrész.
ahol lemerül mi lehet a baj? sokat hazsnálják a kulcsot, de alig mennek vele. pl gyerek játszik vele, az ablakot mozgatja egy órán keresztül a kulcson kerezstül. ezt mondjuk minél távolabbról végezve. én arra akartam utalni, hogy sok esetben nem az akksi van lemerülve, hanem elpattant egy alkatrész forrasztása, nincs meg a kontakt (pl ha sokat leejtik a kulcsot), vagy sok esetben csak be kellene tanítani a kulcsot, ha smemire nem reagál. ha reagál, de nem emgy a zár, akkor általában GM-ben a relék szarok, vagy maga a zárszerkezet az ajtóban.


Köszi,így már világos!

A kulcs betanítást otthon is megtudom csinálni?
Mit lehet betanítani a kulcsra és hogyan?
Ha van erről leírás magyarul az is jöhet,szeretek olvasni..

rece65 Elküldve: 2014-01-21 09:04 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
rece65 írta:
Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.



ez hülyeség. az újabb E46 kulcsokban (rombusz alakú) akksi van. nekem már lassan 12 évesek lesznek és gyáriak, mint az előbb is írtam, amit nem hazsnálok sincs lemerülve. amúgy emg töltődik. ha mégis cserélni kellene az akksit benne, akkor óvatosan megbontható, de sérül. vagy csak csúnyán lehet összerakni.

ilyenkor célszerű egy utángyárott kulcsházat venni, és az elektronikát átrakni, a tollazatot lemásolni. ez a legolcsóbb megoldás. amelyik akksis kulcs lemerül vagy akksit kell benne cserélni, ott nem azzal van baj. szerintem. a korábbi kulcsokban meg elem, van, ami cserélhető simán.

OK!
Nem én találtam ki csak hallottam!
És valóban töltődik a gyujtáskapcsolóban amikor megyünk vele?
Az ilyen beavatkozás amit írtál mennyibe kerül és ki csinálja meg?(után gyártott)
Ahol lemerül az aksi ott mi lehet a baj?
Nem vagyok szaki ezért kérdezek ennyit(de szeretek képben lenni) és az autót is csak 1 hete vettem!

rece65 Elküldve: 2014-01-21 07:11 Kulcs hiány!

Zolee írta:
rece65 írta: Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

Nem!

Egy régi Bmw-s mondta nekem hogy ez így van.
Hogy nem lehet szétszedni a kulcsot az E46-hoz és amikor lemerül benne az aksi (és nem lehet tölteni az aksit)akkor cserélni kell kb. 5 évente.
Ha ez nem igaz akkor milyen időközönként kell cserélni a kulcsokat.

rece65 Elküldve: 2014-01-20 22:54 Kulcs hiány!

Az igaz hogy 4-5 évente tönkre mennek(lemerülnek)ezekben a kulcsokban az aksik és emiatt kb.50 ezerért kell újakat csináltatni?

rece65 Elküldve: 2014-01-20 21:17 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Hátha ide jó lesz a kérdésem:
Én egy KIYO AWHL teflonszálas ülésfűtés-t szeretnék utólagosan beszerelni vászon ülésbe,
Ezzel kapcsolatban van vkinek tapasztalata?
Érdekelne hogy hasonló lesz-e a külleme az ülésnek mint a gyárinál,meglátszik-e hogy szét lett bontva az ülés,jó-e a fűtés hatékonysága stb...
Ez természetesen a gyárihoz hasonlítva érdekelne mert csak úgy van értelme..

Üdv!
Erre senkinek nincs tapasztalata?

Esetleg egy gyári ülésfűtéses ülésből kiszedem az ülésfűtést és átrakom az enyémbe?
Mennyire lehet szépen megcsinálni és esetleg tudnátok-e vkit aki megcsinálja??

Üdv!

rece65 Elküldve: 2014-01-20 21:15 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

szotakdavid írta:
rece65 írta: Én egy KIYO AWHL teflonszálas ülésfűtés-t szeretnék utólagosan beszerelni vászon ülésbe,
Ezzel kapcsolatban van vkinek tapasztalata?
Érdekelne hogy hasonló lesz-e a külleme az ülésnek mint a gyárinál,meglátszik-e hogy szét lett bontva az ülés,jó-e a fűtés hatékonysága stb...
Ez természetesen a gyárihoz hasonlítva érdekelne mert csak úgy van értelme..

Üdv!


Ne haragudj,de ez h jött ebbe a topicba?!


Félre értelmeztem a "kiegészítő"fűtést..
Akkor hova írjam be?