rojtos fórum hozzászólásai
« előző12következő »

rojtos Elküldve: 2012-03-26 20:38 Valaki segítsen

fandor írta:
fandor írta:
edemsm3 írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémám van 92-es 320i vel. Amikor beinditom a a kocsit a fordulatszám felugrik 18oo 2ooo ig, majd kb 2o másodperc múlva beáll az alapjárat a helyére ezt akkor is csinálja amikor már meleg a motor. Minden inditásnál ez történik ha meleg ha hideg. Alapjárati motort, fojtó szelepet takaritottam jó koszos volt... Ma kicsavartam a hengerfejen találhat hőgombát. Mértem ellenállást és szerintem az jó.Ha valaki tudja mi lehet a gond irja meg.. Köszi


Hali.
Nekem amikor 320im volt ugyan ez volt a szitu.
Lehet hülyén hangzik de amikor feltöltöttem az aksim,
vagy ha ujjat raktam bele nem csinálta.
Lehet a generátor nem tölt rendesen.
Nekem fesszbályzó hibám volt. Utánna jó lett.
Talán tudtam segiteni...........


Nah majd megmérem mekkora töltés van az aksin, és megirom. Kb 14 volt körül kell mérjek igaz....Minden ötletnek örülök...


Megmértem, 14,.02... Vagy Ettől még lehet rossz a fesz szab?


Hi, ha akkor mérted amikor indítottál, akkor inkább az alapjárati kütyüket vedd újra górcső alá! Vagy, ha beindítottad és úgy mérted utána a töltést, akkor nem lettél okosabb, mert nem a kritikus pillanatról van eredményed.

rojtos Elküldve: 2012-03-14 13:34 Valaki segítsen

rojtos írta:
InsectKiller írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


Hát köszönöm szépen a megerősítést. Bíztam benne hogy mosás után esetleg valami beázott.
Reggel kiderül, hogy hulla-e?
Turbóst tudsz ajánlani?



Nos, A TURBÓ, VAGY HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ ELEKTRONIKAI KÜTYÜ IGENIS BEÁZHAT!
Kitettem a napra és 3 óra alatt kiszáradt (valami történt, amitől) újra erejében tombol a Grágaságom! Tanulság: eddig is ritkán mostam gépi mosóban, eztán pláne nem. Ez ráadásul olyan aral mosógép volt aminek a szárítófeje befordult a kocsi elejére 90 fokban, valószínűleg ekkor nyomott be vízpermetet oda ahol annak semmi helye. Ha mosás után butul a gép tedd ki a napra!
Köszönöm a gyors választ, remélem a gyógyulás tartós lesz!
Szép napot jó autózást!

rojtos Elküldve: 2012-03-14 13:28 Turbó vezérlése beáthat?

hil írta:
rojtos írta:
hil írta:
rojtos írta:
ZoliE36Compact írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


légtömegmérő jó? (és még millió ilyen okos kérdést lehetne feltenni) de sztem egyből szgépre kéne dugni és megkérdezni mi baja.


Köszönöm,de segítség kéne, nem oltás. Az Isten háta mögött vagyok egy kicsivel 2-ből sem megy a gépre dugás.
Ja, a fedélzeti nem jelez hibát.
Esetleg más valaki?



Szia! Dunakeszi olyan messze van, vagy csak az én térképészeti ismereteim hiányosak?


Üdv még egy oltogató!
Nem, de most Ausztriában vagyok fent a hegyekben. Itt legfeljebb tehén szerviz van, no meg hó, meg síelő turista. De nem sokat turbóznak. Ami nélkül azért egy ekkora autó zsengén teljesít a hegyi utakon.
Egyébként a másik topikban már kaptam választ. Köszönöm, több okoskodásra nincs szükségem. Ezekre sem volt.

Ha esetleg kérhetném a Moderátort e topik törlésére, akkor tegye meg kérem!
Köszönettel



Szia! Nem oltogató, ebben tévedsz, csak gondoltam, mivel Dunakeszi van megjelölve tartózkodási helyként, gondoltam egy diagban segítettem volna. Minden esetre köszönöm jó szándékú közeledésemre az arrogáns válaszodat! Így kell ezt csinálni, lássunk a segítőben is ellenséget. Köszi mégegyszer!!!



Sziasztok!- Szia! Dunakeszi olyan messze van, vagy csak az én térképészeti ismereteim hiányosak?- ok. bocsi ha ebből nem sütött ki számomra a jó szándék.

Nos, A TURBÓ, VAGY HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ ELEKTRONIKAI KÜTYÜ IGENIS BEÁZHAT(KORÁBBAN BEÁTHAT)!
Kitettem a napra és 3 óra alatt kiszáradt (valami történt, amitől) újra erejében tombol a Grágaságom! Tanulság: eddig is ritkán mostam gépi mosóban, eztán pláne nem. Ez ráadásul olyan aral mosógép volt aminek a szárítófeje befordult a kocsi elejére 90 fokban, valószínűleg ekkor nyomott be vízpermetet oda ahol annak semmi helye. Ha mosás után butul a gép tedd ki a napra!
Köszönöm az építő jellegű kritikát, és a másik topikban a segítő hozzászólást!
Szép napot jó autózást!

rojtos Elküldve: 2012-03-13 21:58 Turbó vezérlése beáthat?

hil írta:
rojtos írta:
ZoliE36Compact írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


légtömegmérő jó? (és még millió ilyen okos kérdést lehetne feltenni) de sztem egyből szgépre kéne dugni és megkérdezni mi baja.


Köszönöm,de segítség kéne, nem oltás. Az Isten háta mögött vagyok egy kicsivel 2-ből sem megy a gépre dugás.
Ja, a fedélzeti nem jelez hibát.
Esetleg más valaki?



Szia! Dunakeszi olyan messze van, vagy csak az én térképészeti ismereteim hiányosak?


Üdv még egy oltogató!
Nem, de most Ausztriában vagyok fent a hegyekben. Itt legfeljebb tehén szerviz van, no meg hó, meg síelő turista. De nem sokat turbóznak. Ami nélkül azért egy ekkora autó zsengén teljesít a hegyi utakon.
Egyébként a másik topikban már kaptam választ. Köszönöm, több okoskodásra nincs szükségem. Ezekre sem volt.

Ha esetleg kérhetném a Moderátort e topik törlésére, akkor tegye meg kérem!
Köszönettel

rojtos Elküldve: 2012-03-13 21:32 Valaki segítsen

InsectKiller írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


Hát köszönöm szépen a megerősítést. Bíztam benne hogy mosás után esetleg valami beázott.
Reggel kiderül, hogy hulla-e?
Turbóst tudsz ajánlani?

rojtos Elküldve: 2012-03-13 21:31 Valaki segítsen

InsectKiller írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


Sajnos rossz hírt kell veled közölnöm. Én 1x jártam így 530d-vel. Nem én vezettem, de a tünetek megegyezők. Ez biza turbó hiba. Gallyra ment!


Hát köszönöm szépen a megerősítést. Bíztam benne hogy mosás után esetleg valami beázott.
Reggel kiderül, hogy hulla-e?
Turbóst tudsz ajánlani?

rojtos Elküldve: 2012-03-13 21:23 Turbó vezérlése beáthat?

YELLOW írta:
rojtos írta:
ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta: csak az oltás végett!

1. már feltetted a kérdésed egy másik topic-ban.
2. akkor minek nyitsz egyet tök feleslegesen?
3. legalább a címet helyesen leírtad volna.




Köszönöm szépen a válaszokat.
A címet valóban elgépeltem. Jól így hangzik: Turbó vezérlés beázhat?
A másik topikban szándékom szerint kitöröltem a kérdést, ezek szerint nem sikerült, ahogy érdemi választ kapnom sem.
Biztos több az oltóanyag, mint a jóindulat. Eddig mindig kaptam segítséget ezen az oldalon. Most is így lesz tudom.
Még egyszer elnézést kérek a dupla topikért és az elgépelt címért.
Továbbra is várom a segítséget.




én pl nem is gondoltam volna beázás szóra... azt hittem beállhat-ra gondolsz


Nem. Beázásra tippelek, mert mosatás után produkálja a tüneteket.

rojtos Elküldve: 2012-03-13 21:16 Turbó vezérlése beáthat?

ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta: csak az oltás végett!

1. már feltetted a kérdésed egy másik topic-ban.
2. akkor minek nyitsz egyet tök feleslegesen?
3. legalább a címet helyesen leírtad volna.




Köszönöm szépen a válaszokat.
A címet valóban elgépeltem. Jól így hangzik: Turbó vezérlés beázhat?
A másik topikban szándékom szerint kitöröltem a kérdést, ezek szerint nem sikerült, ahogy érdemi választ kapnom sem.
Biztos több az oltóanyag, mint a jóindulat. Eddig mindig kaptam segítséget ezen az oldalon. Most is így lesz tudom.
Még egyszer elnézést kérek a dupla topikért és az elgépelt címért.
Továbbra is várom a segítséget.


rojtos Elküldve: 2012-03-13 19:57 Turbó vezérlése beáthat?

ZoliE36Compact írta:
rojtos írta: Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.


légtömegmérő jó? (és még millió ilyen okos kérdést lehetne feltenni) de sztem egyből szgépre kéne dugni és megkérdezni mi baja.


Köszönöm,de segítség kéne, nem oltás. Az Isten háta mögött vagyok egy kicsivel 2-ből sem megy a gépre dugás.
Ja, a fedélzeti nem jelez hibát.
Esetleg más valaki?

rojtos Elküldve: 2012-03-13 19:44 Turbó vezérlése beáthat?

Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.

rojtos Elküldve: 2012-03-13 19:39 Valaki segítsen

Segítség kéne.
Nem húz az 530d. olyan mintha a turbó nem kapcsolna be. 3000 fölé nem megy a fordulat alig megy 100-at azt is lassulva gyorsulja. Ha hirtelen gázt adok nem történik semmi a fogyasztásmérő 0-ra megy. Leállításkor mindíg járattam még egy picit, főleg ha nyomtam neki előtte. Ekkor mindíg zümmögött még vmi. most ez is elmúlt a fürgeséggel. Mosattam. lehet hogy beázott vmi vezérlés? Köszönném a segítséget.

rojtos Elküldve: 2011-11-16 23:31 elektronikai ember

anubisz írta: Ezt Yellow fórumtárs írta a BMW kulcs témánál,tőle idézem, de ott is megtalálod.
E46 kulcs betanítás:

a helyes módszer:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

így mind a két kulcs megfelelõen fog mûködni

a 4. lépés az ajtónyitás lehet nem szükséges...

Ez meg az Olaj.

YouTube videó
amúgy itt írnak róla.
Inspekcios km számláló: hogyan mûködik?


Igazán KÖSZÖNÖM a gyors segítséget!

rojtos Elküldve: 2011-11-16 22:48 elektronikai ember

Sziasztok!
Két dologban kéne segítség:
Olajcsere után hogy lövöm ki az inspekciót, 530D/ 2001-esből.
A másik a kulcs tanítás mechanizmusát leírná Valaki, melyik gomb hányszor, gyujtáskapi melyik állás? KÖSZÖNET!!!

rojtos Elküldve: 2010-02-18 20:48 Fóliázás

Sziasztok!

igen, drága, ez tulajdonképpen nem fóliázás, hanem egy mártó festés technológia. mindent lehet vele bevonni a legextrémebb formát is a választék szerinti mintára ami belefér az edénybe. A lényeg festés után lakkozni kell. A lakk rétegszámától és minõségétõl függ a karcállóság. A fóliázás azért olcsóbb, mert kevesebb felületen játszol, nincs drága berendezés, és a fóliákon van egy karcálló réteg, ami a normál használatban nem gyolkolódik meg. A választék persze picit szerényebb.
A menõ a carbon- ez igen jól néz ki- és a szálhúzott fém, valamint a gyöngyház. A fólia eltávolítható, ha megunod lecseréled, a VTN nem.

Hori írta:
YELLOW írta: nem tudom, én is azért kérdezem, ma mondták nekem ezt a technológiát én díszlécekre alkalmaznám, de azt sem tudom mennyire karcálló vagy ilyenek...

jencispy írta:
YELLOW írta: errõl hallottatok már?

VTN

http://www.wtd.hu/index.php

Érdekes, és ez eltávolítható?




Nagyon jó és eléggé tartós, viszont qva drága

rojtos Elküldve: 2010-02-01 21:14 Kavics felverõdés

von írta: Megkell kérdezni telefonon biztos megmondják. Ha jól tudom m2-e 30.000.-+áfa. Nagyon segítõkészek úgyhogy érdemes megkérdezni õket.


A nortek tényleg jó, amit érdemes tudni, hogy van számítógépes sablon is, ez védi az elsõ kritikus részeket, de a motortet30%-át csak. Úgy az igazi, ha telibe húzatod a motortetõt. Ez kb 1,5 nm max. Én 34/nm árat tudok, de lehet a BMW-sek kedvezményt kapnak. Egy teljes motortetõ max 60eFt a szett meg 100. A mester is BMW fun!
rojtos
« előző12következő »