sakter fórum hozzászólásai
« előző12következő »

sakter Elküldve: 2014-06-04 12:29 Szívócsonk-pillangószelep

duend írta:
sakter írta:
bmw320d4 írta:
sakter írta: Felmerült bennem egy gondolat. Nem lenne megfelelő megoldás, hogy a két rögzítő csavart kivenni és a pillangó lemezt kidobni? A tengely biztos nem fog beleesni.


Tényleg nem esik bele, de az olaj attól még szivárogni fog a tengely mellett.


Na jó, de ez az egész herélés mizéria nem valami olaj folyás miatt van hanem az attól való rettegéstől, hogy beleesik a lemez v. csavar és felrobban a motor. Mondjuk megértem, hogy a rettegést jobb aprólékosan kiválasztott csecse-becse vásárlásával semlegesíteni, mint 8 csavart kivenni.
Ennél nyomósabb érvet tud valaki?


Nem olajfolyäs miatt van, az csak a következmenye lesz annak, amit felvetettel. Es nem felrobbani fog a motor, hanem a dugattyu szepen ropiratöri a lapkät, majd a darabkäk elöször a hengert veszik kezelesbe, majd ätmennek a turbohoz, es ott is rendet raknak.
Szerintem nem ezen a modszeren kell sporolni, hisz nem annyira dräga, es egy kesöbbi olajfolyäst sem fogsz majd läjkolni, ha lätod, milyen lesz töle a környek pär honap mulva...


De miért folyna az olaj? Van még egy csomó tengely ( pl.főtengely) azt mind próbáljuk meg
kiiktani?

sakter Elküldve: 2014-06-04 11:59 kettõstömegü lendkerék

csbalu írta:
Hammon írta:
Puli írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Had kérdezzem meg,hogy mennyi km van a kocsidban? Mik a jelei,hogy kettőstömegű. és kuplung csere kell?


Valós 280.000 van benne. Induláskor kis gázadással a kuplung lassú felengedése mellett irdatlan módon rázza a kasznit. Alacsony fordulatról lassú gázadásra szintén nagy remegéssel reagál. Leállításnál,ha nem nyomom be a kuplungot konkrétan kilöttyintem a sört a kormány mögül. Ezt egy hangos csattanás is a tudtomra adja.
Mivel a kuplung a tarkómnál fog, azt is cserélni kell.



Egyre többet hallok én is erről a kettőstömegűt egytömegűre cserélésről. Azt nem azért találták ki hogy jó legyen bele az egytömegű is. Ez egy vibrációcsökkentő elem. Ha lecseréled akkor szépen fokozatosan fog rontani a motorodon nem egyik napról a másikra.
Versenyautóba nem kell, ez teljesen egyértelmű! De ott nem is a hosszú üzemidő a cél, hanem a minél nagyobb hatékonyság, a gyorsabban felpörgő motor (amit akadályozna a kettőstömegű).

Gondolom egyébként nem meggyőződésből hanem csupán pénztárca barát megoldásból választod majd az egytömegűt. Én azt mondom, ha a későbbiekben nem akarsz sűrűbben tartóbakokat cserélni vagy kipufogó rezgéscsillapítót, illetve egyéb dolgokat amik mind mind összefüggésben vannak a motor állandó mozgásával akkor inkább spórolj a kettőstömegűre, 136lovasra nem is nagy vész, újabbakra meredekebb.

Vannak akik felújítják, több kevesebb sikerrel, de ha hosszú távra tervezel akkor egy LUK szett kell Neked!

ÜDv,
Balu


Grat, egészen pontosan ezt akartam írni versenyautóstól stb. csak lassabb voltam és lehet hogy nem is lett volna ilyen jó.

üdv Sak

sakter Elküldve: 2014-06-03 23:58 kettõstömegü lendkerék

Hammon írta: Sziasztok!

Nekem most fog elhullani a kettőstömegűm, és a kuplungom is a nyakamban fog.

MEgoldható a face előtti E46 136 LE-s változathoz a fix lendkerék?

Olyat keresnék esetleg.

Köszönöm!


Megoldható. Ha nem kapsz akkor esztergálok neked egyet. De miért nem bízol gyár tervező mérnökeiben? Az autó többi részével elégedett vagy? Vagy reszeljek egyet egy darab vasból?
Egyébként akinek ( nem pont BMW-re) gumimentes főtengely szíjtárcsát esztergáltam, volt hogy letörött a főtengely vége a vibrációtól. Azt meg vissza kellett ragasztani.

sakter Elküldve: 2014-06-03 23:35 Szívócsonk-pillangószelep

bmw320d4 írta:
sakter írta: Felmerült bennem egy gondolat. Nem lenne megfelelő megoldás, hogy a két rögzítő csavart kivenni és a pillangó lemezt kidobni? A tengely biztos nem fog beleesni.


Tényleg nem esik bele, de az olaj attól még szivárogni fog a tengely mellett.


Na jó, de ez az egész herélés mizéria nem valami olaj folyás miatt van hanem az attól való rettegéstől, hogy beleesik a lemez v. csavar és felrobban a motor. Mondjuk megértem, hogy a rettegést jobb aprólékosan kiválasztott csecse-becse vásárlásával semlegesíteni, mint 8 csavart kivenni.
Ennél nyomósabb érvet tud valaki?

sakter Elküldve: 2014-05-31 09:32 Szívócsonk-pillangószelep

Felmerült bennem egy gondolat. Nem lenne megfelelő megoldás, hogy a két rögzítő csavart kivenni és a pillangó lemezt kidobni? A tengely biztos nem fog beleesni.

sakter Elküldve: 2014-05-24 23:54 BMW kulcsok

Street_xTp írta:
sakter írta:
Pocses írta:
Street_xTp írta:
sakter írta:
Street_xTp írta: Sziasztok!

Nekem is ugyan az a kérdésem mint az előttem szólónak csak Budapest, Pest megye területén érdekelne ha van.

"Érdeklődni szeretnék, hogy hol érdemes E46-hoz komplett rombuszkulcsot csináltatni (Kecskemét környéke előnyben).

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!"

Üdv.


kulcslyuk pont hu Tuti munka, fél óra, 35eFt.


Szia , köszönöm a választ ! Viszont az árral kapcsolatban még lenne kérdésem. Én azt az információt kaptam hogy ez pár ezer forintos tétel és ahogy néztem neten már 2.5 -3 ezerért tudnék rombusz kulcstokot rendelni de nyilván még bele kell valahogy rakni stb. Szóval a pár ezres infómhoz képest a 35eFt elég nagy ugrás szóval miért kerülhet ez ennyibe ?

Üdv.


Szia!

Nála: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=4977 érdeklődtél már?

Üdv.: Pocses



OK. Vegyél kulcsot 3eFt-ért. Akkor kell fognod egy reszelőt és dolgozgatni és ha ügyes vagy akkor mechanikusan nyitni fogja. De ha úgy akarod használni ahogyan szokás, gombot nyomkodva akkor kell bele az elektronika és az a fickó aki kikapja a műszerfalad bal felső sarkánál lévő kis dobozt, kiolvassa belőle a kódot és beállítja a kulcs elektronikájában. Ez a fél óra. Ne mondd sok a 35eFt! Minden mai kocsihoz kb ennyi.
Igaz hogy 1200-es ladához viszont csak 1500Ft.


Mivel ismeretlen voltam ezen a területen és azt az infót kaptam hogy ez "pár ezer forintos" művelet hirtelen nagy ugrás volt a 35k gondolom ez érthető vagy nem.. mind1, mostanra már tudom hogy a régi kulcstok elektronikája nem fér bele a rombusztokba és ezért valóban komplett új kulcsot kell készíteni és ezért ennyi. Köszönöm a válaszokat, most már tudom hol csináltathatok kulcsot..


Egy pillanat! Nem azt mondtad hogy valami régi(milyen?) kulcsból akarsz rombuszra
váltani, hanem hogy rombusz(feltételeztem működő) kulcsot akarsz készíttetni.

sakter Elküldve: 2014-05-23 23:50 BMW kulcsok

Pocses írta:
Street_xTp írta:
sakter írta:
Street_xTp írta: Sziasztok!

Nekem is ugyan az a kérdésem mint az előttem szólónak csak Budapest, Pest megye területén érdekelne ha van.

"Érdeklődni szeretnék, hogy hol érdemes E46-hoz komplett rombuszkulcsot csináltatni (Kecskemét környéke előnyben).

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!"

Üdv.


kulcslyuk pont hu Tuti munka, fél óra, 35eFt.


Szia , köszönöm a választ ! Viszont az árral kapcsolatban még lenne kérdésem. Én azt az információt kaptam hogy ez pár ezer forintos tétel és ahogy néztem neten már 2.5 -3 ezerért tudnék rombusz kulcstokot rendelni de nyilván még bele kell valahogy rakni stb. Szóval a pár ezres infómhoz képest a 35eFt elég nagy ugrás szóval miért kerülhet ez ennyibe ?

Üdv.


Szia!

Nála: http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=4977 érdeklődtél már?

Üdv.: Pocses



OK. Vegyél kulcsot 3eFt-ért. Akkor kell fognod egy reszelőt és dolgozgatni és ha ügyes vagy akkor mechanikusan nyitni fogja. De ha úgy akarod használni ahogyan szokás, gombot nyomkodva akkor kell bele az elektronika és az a fickó aki kikapja a műszerfalad bal felső sarkánál lévő kis dobozt, kiolvassa belőle a kódot és beállítja a kulcs elektronikájában. Ez a fél óra. Ne mondd sok a 35eFt! Minden mai kocsihoz kb ennyi.
Igaz hogy 1200-es ladához viszont csak 1500Ft.

sakter Elküldve: 2014-05-23 02:24 BMW kulcsok

Street_xTp írta: Sziasztok!

Nekem is ugyan az a kérdésem mint az előttem szólónak csak Budapest, Pest megye területén érdekelne ha van.

"Érdeklődni szeretnék, hogy hol érdemes E46-hoz komplett rombuszkulcsot csináltatni (Kecskemét környéke előnyben).

Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!"

Üdv.


kulcslyuk pont hu Tuti munka, fél óra, 35eFt.

sakter Elküldve: 2014-05-03 02:24 BMW kulcsok

Kulcslyuk
http://www.hevederzar.hu/Szolg...zites.html
35eFt. Ne add kölcsön az autódat mert bárkinek megcsinálják 1 kérdés nélkül.

sakter Elküldve: 2014-01-18 00:15 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Elég gáz ez a 'kis info' .
Az egy cikkszám eltérésnél pedi gondolj a személyi számra. Férfi=1, nő=2. Micsoda különbség.

sakter Elküldve: 2013-05-17 15:57 Kulcs hiány!

Hát így adjon kölcsön autót az ember. Elviszik a kulcsboltba....

sakter Elküldve: 2013-02-08 00:53 Szívócsonk-pillangószelep

doktore91 írta:
sakter írta:
doktore91 írta: Sziasztok!Esetleg valaki tudna nekem tanácsot adni a vezérműlánc-cal kapcsolatban?!Ugy hallottam elégé hajlamos arra hogy elszakadjon.Cserélt esetleg már valaki?vagy adta már meg magát valakinek?Előre is kösz!!


Szia!
Tudom hogy nem érthet mindenki mindenhez. Azt sem tudhatom olvastad-e a téma címét.
Véleményed szerint a szívócsonk-pillangószelep nagyon szoros kapcsolatban van a vezérműláccal? Én különben havonta cserélem a láncot pont mint a bringámon és ezért még soha nem szakadt el.


A kérdéssel kapcsolatban igazad van!rossz helyre irtam, ezért elnézést!Bár a csodálatos humorod szerintem kárpótol mindenkit!


Az E91 lánc a motorral született és együtt hal meg vele. Soha nem kell cserélni, nem úgy mint a bringámon. Mások is írnak néha rossz helyre, semmi probléma.

sakter Elküldve: 2013-02-08 00:24 E46 Touring kalaptartó foganytyú

sagyu írta: Hali mindenki !
Ha esetleg valaki tud fogantyut szerezni FAPUMÁNAK
Én is beneveznék egyre....


Mondjuk nekem is kell egy, a jövő héten megyek és rendelek egyet. Emiatt felesleges itt irkálni mert ebből újat kell venni.

sakter Elküldve: 2013-02-08 00:10 Szívócsonk-pillangószelep

doktore91 írta: Sziasztok!Esetleg valaki tudna nekem tanácsot adni a vezérműlánc-cal kapcsolatban?!Ugy hallottam elégé hajlamos arra hogy elszakadjon.Cserélt esetleg már valaki?vagy adta már meg magát valakinek?Előre is kösz!!


Szia!
Tudom hogy nem érthet mindenki mindenhez. Azt sem tudhatom olvastad-e a téma címét.
Véleményed szerint a szívócsonk-pillangószelep nagyon szoros kapcsolatban van a vezérműláccal? Én különben havonta cserélem a láncot pont mint a bringámon és ezért még soha nem szakadt el.

sakter Elküldve: 2012-11-16 00:01 Heeelp...!

Pintyi86 írta:
Roli888 írta: Hellosztok! Tudnátok segíteni abban hogy egy E36-os BMW-nek hogy lehet szétszedni a középső konzolját hogy kivegyem a váltószoknyát? Nagyon ramaty állapotban van és ujjat szeretnék varratni rá! Előre is köszönöm a válaszokat.

Szia hát nálam a e46-ba úgy le húzod a váltó gombot vagyis úgy kell letépni aztán egész kijön szerkezettel a váltózsák az is ki kell pattintani.



Roli888 egy ujjat akar rávarratni. Vacakul fog kinézni. Jó hogy nem egy cerkát.
« előző12következő »