seta fórum hozzászólásai

seta Elküldve: 2011-03-29 20:25 zavarszürés

hil írta:
seta írta: ki lehet vajon védeni a földhurok problémát ha magam gyártom az rca-rca árnyékolt kábelt és csak az egyik felén forrasztom be az árnyékolást? Az árnyékolás akkor is megvan, mégsincs hurok. Mondjuk hobbielektronikán biztos 3 csillió megoldás létezik a problémára, csakhát az el van rejtve 3 csillió oldalnyi forumba....

Igen, ez a korrekt megoldás.



látom hil már nem fázol

seta Elküldve: 2011-03-29 20:07 Futómû és hibái

Nem tud vki véletlenül egy megbízható és hozzáértő futóművest Tatabánya, Győr v Székesfehérvár közelében? Feltettem a nyári kerekeket, de kíváncsi vagyok h milyen lesz az autó futóműállítás után.

seta Elküldve: 2011-03-29 19:32 zavarszürés

ki lehet vajon védeni a földhurok problémát ha magam gyártom az rca-rca árnyékolt kábelt és csak az egyik felén forrasztom be az árnyékolást? Az árnyékolás akkor is megvan, mégsincs hurok. Mondjuk hobbielektronikán biztos 3 csillió megoldás létezik a problémára, csakhát az el van rejtve 3 csillió oldalnyi forumba....

seta Elküldve: 2011-03-28 22:35 zavarszürés

DzsanniE írta: Helló mindenkinek!
Tapasztalt már valaki ilyet?
Kicserélt(ett)em a teljes hangrendszert. Új fejegység, első-hátsó szettek, 4 csatornás erősítő, új minőségi kábelezés. Szükség volt egy zavarszűrő beiktatására is az első jel ágba, a lámpakapcsoláskor hallatszó zugás miatt. Hátul csak a mélyközép lett bekötve, így ott nem hallatszott a zaj. A fejegységen volt 3 pár RCA kimenet, és rendben volt minden. Viszont most kicseréltem a fejet egy egyszerűbb, könnyebben kezelhető fejre. Na és most jött elő a generátor zaj. (fordulatszám függő) Ezen a gyengébb fejen csak egy RCA kimenet van a sub számára. Lehet ez a zaj oka? Esetleg nem szűri a fej a közép-magas zajokat???
Szerintetek?


Próbálj meg zajszűrőt tenni a rádió tápjára. Lehet h elég egy 50V 100nF-os kondi is párhuzamosan a rádióval, de lehet h picit komolyabb szűrő kell.

seta Elküldve: 2011-03-28 16:56 BMW embléma

kempelen írta:
seta írta: Sziasztok!
A minap ellopták a hátsó jelemet. Hála istennek (meg persze a bmw-nek h nem ragasztós emblémát találtak ki) simán levették, nem karcoltak össze semmit. Ha már ez van, legalább rendelek új jelet előre is. Elöl le tudtam mérni h a 82mm-es kell, de hátulra nem vagyok benne biztos h a 74mm-es vagy a 78-mm-es. RealOEM-en nem találtam meg... a 78-asra tippelek, de tippre nem adok ki ennyi pénzt
Van valalami ötletetek h melyik kellhet?


Elöl: 51148132375 6768,-
Hátul: 51148203864 6437,-

Az árak márkaképviseleti árak.


Egyébként http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20" target="_blank">RealOEM


Köszi! Tehát 78mm-es kell.

seta Elküldve: 2011-03-28 15:56 BMW embléma

Sziasztok!
A minap ellopták a hátsó jelemet. Hála istennek (meg persze a bmw-nek h nem ragasztós emblémát találtak ki) simán levették, nem karcoltak össze semmit. Ha már ez van, legalább rendelek új jelet előre is. Elöl le tudtam mérni h a 82mm-es kell, de hátulra nem vagyok benne biztos h a 74mm-es vagy a 78-mm-es. RealOEM-en nem találtam meg... a 78-asra tippelek, de tippre nem adok ki ennyi pénzt
Van valalami ötletetek h melyik kellhet?

seta Elküldve: 2011-03-24 10:23 Ajtónyítási Gondok!

Ha nincs riasztód és bezárod a kulcsot az autóba, jól jöhet

seta Elküldve: 2011-03-23 20:15 Hifi beszerelése e46-ba

Technoise írta:
seta írta: Sziasztok!
Jelenleg alap hangcucc van a autómban. Első lépésként szeretnék picivel több mélyet (nekem az a fontos h szép hangja legyen, nem annyira a hangerő). Mivel mélyládát nem akarok az amugy sem tul nagy csomiba, ezért egy kicsit speciális megoldás jutott az eszembe. Mégpedig az h száműzöm a csomagtartó két oldalsó kárpitja mögül az amugy sosem használt dolgokat (bal oldal: navi+cdtár, jobb oldal: hátsó ablakmosó tartály + cső meg a tartozékai), és a kárpitot kissé átalakítva ide terveznék v terveztetnék 1-1 mélyládát. Namost a kérdésem az lenne, h vajon jó ötlet-e 2 olyan mélyláda, melyeknek a hangsózórói lényegében egymással szemben vannak. Úgyértem nem fogják-e egymást gyengíteni, illetve torzítani? Vagy milyen problémám lehet vajon ebből ami még nem jutott eszembe?
Előre is köszi!


Halihó!

Én is ezen a projekten vagyok 2szembelévő nem butítja egymást, tudomásom szerint..
Pár link.
http://www.auto-acoustics.co.u...p;catid=30
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=804029
Én lefele fogok épitkezni:
http://www.e39shop.de/pi165365...egoryId=19
http://www.nofear.homepage.t-o...NoFear.JPG
Ami, ahogy nézem a tiedbe is működne és sztem egyszerübb mint oldalra
http://bilder.hifi-forum.de/me...t_2809.jpg


én lefele nem építkezhetek, mivel nekem az akksi középen van. Marad a 2 oldal. Ma kicsit átnéztem a csomagtartót, jó nagy hely lesz mind2 oldalon, ha kiveszem a felesleges cuccokat.

seta Elküldve: 2011-03-22 21:33 Hifi beszerelése e46-ba

Sziasztok!
Jelenleg alap hangcucc van a autómban. Első lépésként szeretnék picivel több mélyet (nekem az a fontos h szép hangja legyen, nem annyira a hangerő). Mivel mélyládát nem akarok az amugy sem tul nagy csomiba, ezért egy kicsit speciális megoldás jutott az eszembe. Mégpedig az h száműzöm a csomagtartó két oldalsó kárpitja mögül az amugy sosem használt dolgokat (bal oldal: navi+cdtár, jobb oldal: hátsó ablakmosó tartály + cső meg a tartozékai), és a kárpitot kissé átalakítva ide terveznék v terveztetnék 1-1 mélyládát. Namost a kérdésem az lenne, h vajon jó ötlet-e 2 olyan mélyláda, melyeknek a hangsózórói lényegében egymással szemben vannak. Úgyértem nem fogják-e egymást gyengíteni, illetve torzítani? Vagy milyen problémám lehet vajon ebből ami még nem jutott eszembe?
Előre is köszi!

seta Elküldve: 2011-03-22 21:12 Futómû és hibái

valamelyik topic-ban szó volt róla h téli/nyári kerék/gumi csere után érdemes a futóművet megnézetni és ha kell beállítattni. A kérdésem az lenne h mit kell látnom a futóművesnél, mit csinál ha tényleg beállítja, és nemcsak megrángatja a padon... Illetve miylen adatokat kell ilyenkor beállítani? Bocsi a hülye kérdésekért, de nem vagyok járatos a témában, csak érdekel... Meg persze nem akarom h átverjenek h "ja persze beállítottam.. 8 csillió forint lesz" aztán mégis ráz a kormány...
Előre is köszi a konstruktív hozzászólásokat

seta Elküldve: 2011-03-20 20:04 nincs belül index

Tano írta: Próbáld ki a műszerfaltesztet (titkos menü 2-es) hogy úgy megy-e.


sztem is ez lenne jo első lépésnek. Másodiknak én kivenném a műszerfalat, levenném a csatlakozókat róla, és kicsit megtisztítanám az anyát és az apát is (talán egy kis kontaktspray is jo lehet, bár ilyen helyre nem biztos h jo ötlet). Bár nem vagyok szakértője a műszerfalnak, de sztem tápot nem kap bizonyos része a műszerfalnak. Az igaz h a legtöbb fényforrás led rajta, de a távolsági az egy lámpácska (fogalmam sincs miért jo az h a sok led között van 1 lámpa is). Bár nem segít jelen esetben, de van a galériámban pár kép a műszerfal NYÁK-járól

seta Elküldve: 2011-03-19 11:21 Carstyling Tuning Show 2011 márc 25-27

Merre felé mész? Mi is megyünk valszeg, akár csatlakozhatunk is ha az M1esen jössz

m_attila írta: Üdv

a klubból kik mennek? csatlakozhatnátok Bp bevezetőjénél vagy bárhol

1. Én indulok Szombaton...(reggel Szombathelyről

gampetibor írta:
Hori írta:
Dog írta: Már várom, az idén is ki lesz állita a vasad?



mi annyira nem várjuk
amit viszünk 7 autót az 1sincs még kész
ki lesz állítva, változott annyit tavaly óta hogy érdemes legyen megint megmutatni






seta Elküldve: 2011-03-16 14:48 talalkozo

Sziasztok!
Itt a jóidő! Nem lesz a közeljövőben találkozó? Lehetőleg észak dunántúlon

seta Elküldve: 2011-03-11 15:39 316 i Kartelgázmembrán

YELLOW írta:
Robin68 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: de most akkor ez a gyári kartergázszűrő helyett van? meg minek ekkora? olyan gyorsan megtelik? pár konkrétumot lehetne róla írni... költségek stb...



Jujuj,a Magyar megint,fúr,faragne fene,azt ez kinek fér be a motortérbe? mert nekem biztos nem. Miért nem egy 10 literes marmon kannára kötötte rá a csöveket
jól mutatna egy M5 BMW motor terébe főleg ha az ember ökle is alig fér be.


Azért nem egy 10 l-es kannára kötöttem rá a csöveket mert az még nekem sem fér be, bármennyire is kicsi a motor (ami nekem teljes mértékben begfelel). Sajna máshol nem fért el úgy, hogy könnyen üríthető legyen és a mot.tető alatt engem nem zavar. Ha egy kicsit jobban utána olvasnál, akkor talán nem kerülte volna el a figyelmed, hogy ezt már az 50-es években kitalálták és mi az oka, hogy nem szerelik az autókba. És merem állítani ha nem kellene (főleg télen) olyan 5-600 kilométerenként megnézni, hogy mennyire telt meg akkor az M5-be is be lenne eszkábálva gyárilag . Lehet megszólni, kritizálni, de én inkább egy ilyet használok mint egy Homasitás sportlégszűrőt mert ennek nagyobb értelmét látom.

Yellow. Ez nem a gyári helyett van, ez még plusz mögötte van bekötve. Azért így oldottam meg mert bármikor 5 perc alatt el tudom távolítani az egészet ha úgy akarom és nem kell bántani a gyári szűrőt. A tartály azért ilyen mert az amit adnak ehhez a szűrőhöz nem bírja az olajat és egy hónap után elreped. Az a trutyi ami benne van, durván 100 km terméke . Léteznek kisebb szűrők is de én nem akarom napi szinten nézegetni. Ennek a költsége kb.7000Ft volt nekem két éve.


de ha a gyári után van, akkor a gyáriban ugyanúgy összegyűlik a kaka... nem jobb lenne előtte? és akkor eleve a gyári szűrő is kímélve van. vagy ez jobban szűr mint a gyári és azért van utána?

szerk.: és akkor neked is fordatví van bekötve? a bemenet a kimenettel és fordítva?


Ha megnézel egy ilyen szűrőt, egyből megérted miért kell fordítva bekötni. Ez eredetileg vízszűrő v vízlágyító volt. Pl. házi vízellátó rendszereknél látni ilyet. A lényege h van benne gyárilag egy henger alakú szűrő, ami lényegében egy nagyon sűrű szita. Ez a szűrő a tartály aljától a tetejéig ér. Ha a gyári folyásiránynak megfelelően van bekötve, akkor a víz beérkezéskor a szűrő és a tartály fala közé érkezik, befelé haladva átmegy a szűrőn, majd a tartály közepén levő lyukon távozik. Ahogy néztem, kivették belőle a szűrőt, és a helyére ezt a pici fém szűrőt tették, tele rézzel. Namost ha folyásiránynak megfelelően kötnék be, akkor az olaj ugyan kicsapódna és összegyűlne a fém szűrőben, de mivel a gáz egyből a szűrő fölött távozna, így valszeg az összegyült olajcseppek nagy részét magával szívná, és nem tudna szépen lecsöpögni az olaj a tartályba.

seta Elküldve: 2011-03-11 14:36 fékcsere

Tano írta:
seta írta: Mester urak!
Meg tudnátok mondnai nekem h a féken melyik csavart mekkora nyomatékkal kell meghuzni?
Előre is köszi!!


Töltsd le EZT a doksit, ebben megtalálod a szükséges nyomatékokat.


Nagyon hasznos! köszönöm szépen!