seta fórum hozzászólásai

seta Elküldve: 2010-08-12 22:12 Ajtónyítási Gondok!

Megoldódott a probléma, de nem volt egyszerű. Megkérdeztem pár embert és utánaolvasgattam forumokon. Sokan írták h a rendőrség segített nekik. Kijött egy járőr és elővett az autóból egy külön kis készletet erre a célra. Igaz ez külföldi post volt, de gondoltam egy próbát megér. Na hát kedves rendőreinkre ismét kb annyira lehetett számítani mint mindig... Semennyire. Viszont ketten is ajánlottak egy kulcsost Vértesszőlős határában a CBA-nál. Elmentem hozzá, h mit tud mondani. 1 óra mulva már nálam is volt, elővett egy pici készletet külön bmw-khez és 10p alatt kinyitotta. 10ezret kért érte. Nem roncsolt, nem feszegetett, nem drótozgatott. Csak ajánlani tudom mindenkinek aki ilyesmire szorul. Amugy az illető is bmw tulaj.

seta Elküldve: 2010-08-12 08:29 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!
Előállt egy ajtónyitási problémám. Konkrétan bezártam a kulcsot az autoba
Egyetlen egy kulcsot kaptam az autohoz. Kinyitottam a csomitartót és bepakoltam. A kulcsot pedig lazán bedobtam a hátsó ülésre h majd előről kiveszem. Azzal a lendülettel bezártam a csomitetőt... És most minden szépen be van zárva...
Van valakinek valami ötlete _roncsolásmentes_ nyitásra?
Előre is köszi!

más.: YELLOW, ha komolyabban érdekel a dolog akkor olvass utána az RFID technológiának. A lényege annyi h van egy bázis chip egy antennával és egy tök különálló kis transponder kapszula. A kapszulában van egy pici antenna, egy pici kondi és egy pici áramkör. A bázis antennája adott frekvencián sugároz, amit vesz a transponder antennája és feltölti a saját pici kondiját, majd ha a feltöltődési ciklus befejeződött, a begyüjtött energiával meghajtja a kis áramkörét, ami az antennája segítségével kisugározza a benne tárolt egyedi azonosítót. Ezt veszi a bázis antennáján keresztül a bázis chip. Így minden transponder chip külön külön beazonosíítható, és saját energiaforrás (aka. elem) sem kell neki.

seta Elküldve: 2010-08-06 15:58 BMW autókulcs

Ez engem is érdekelne mivel én a kereskedésben csak 1 kulcsot kaptam az autóhoz. Nem szeretném ha véletlenül ide találna vki a másik kulccsal és elvinné 1 körre...

seta Elküldve: 2010-07-26 14:43 Hangszóró infó

Sziasztok!
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy E46 compact-ban hogy kell kivenni a hátsó hangszórókat? Első látásra nem egyértelmű h hol kell kezdeni a bontogatást, feszegetni meg semmit nem akarok elkezdeni..

seta Elküldve: 2010-07-24 21:36 CarPC beszerelése E46-ba

Nagyon jó lett, gratulálok
Sőt ha egy usb-s wifi stick-et is teszel bele és otthon van egy wifi routered akkor egyből a gépről tudsz rátolni zenét vagy videót v TODO listát a napra
Ettől én is kedvet kaptam h a késöbbiekben csináljak ilyet Bár én valszeg monitor nélküli laptoppal és SSD vinyóval csinálnám szvsz Az SSD vinyót neked is ajánlanám mert a sima HDD lehet h egyszercsak megadja magát a rázkódástól. Igaz h elég drága az SSD de őt nem érdekli a rázkódás

seta Elküldve: 2010-07-24 13:53 Most vettem BMW-t

Ez a szervíz Tata Vérteszőlős felöli végén van egy benzinkút mögött. Én is lehuzásnak érzem, ezért tettem fel itt a kérdést A vezérlésről valami olyasmit mondott h 1 v 2 porlasztócsúcs nem megy megfelelően, meg ilyesmiket. Kicsit halandzsa szaga volt a dolognak, de én nemnagyon értek hozzá szal csak bologattam

Idézet: Mármint 40e ft-ért:
Kicsit sok. Az egr és a szívőcsonk tisztítás megvan 3óra alatt. (megcsinálom én is, mint a sajátomat)
Ha a szelepfedélnél ereszt (320d-nél még nem láttam olyat), akkor csak a tömítést kell cserélni. Előfordulhat, hogy csak a betöltő sapka tömítése rossz.
Mit akar beállítani a vezérművön: nincs változó szelepvezérlés, láncos a motor
Én nem tudok állítási lehetőségről.
Nagyon lehúzásnak érzem.

És Te mennyiért vállalnád?

seta Elküldve: 2010-07-24 11:29 Ajtónyítási Gondok!

Egy kis keresgéléssel megtaláltam a Tyco relé datasheet-jét, ha esetleg érdekel valakit. Megpróbálok keresni azonos paraméterekkel rendelkező, hasonló méretű szilárdtest relét is.

Tyco relé

seta Elküldve: 2010-07-24 09:38 Most vettem BMW-t

Tegnap ellátogattam egy szervízbe hogy megkérdezzem mi a véleményük a motor tetején álló olajról. Úgy vettem észre h a szerelő tényleg ért a bmw-khez (neki is bmw-je van), elég részletes kiselőadást tartott mindenről. Szerinte a motorolaj töltő fedélnél ereszt. Azt mondta vigyem be 1 napra, 40ért megcsinálják, plusz kitisztitja az EGR szelepet (ez nemtom mi) illetve a pillangószelepeket is, és beállítja a vezérművet (vezérműt? vezérművet? mind2 hülyén hangzik). Abba sajnos nem ment bele h én is ott legyek amikor csinálja, merthogy "műhelytitok"...
A kérdésem az lenne kedves márkatársak, hogy szerintetek ez reális ár-e, illetve hogy tényleg szükség lehet-e ezekre a tisztításokra?

seta Elküldve: 2010-07-14 22:45 Ajtónak nyitás

Martin úgy látom tatai vagy. Tb-n van a stop cukitól nem messze (sárberek asszem) egy festő, akinek elég jó híre van. Én ugyan (szerencsére) még nem jártam nála, de haverom eléggé dicsérte. Sztem egy érdeklődést megér...
valahol itt van azthiszem:
Térkép

seta Elküldve: 2010-07-13 10:25 Társalgó

Sziasztok!
Most lehet h tök triviális dologra kérdezek rá, de mi az a facelift?
Mindenhol írjátok h facelift elötti meg utáni, de nem találtam sehol h az pontosan mit jelent.

seta Elküldve: 2010-07-12 07:45 Most vettem BMW-t

A motorolaj leeresztő csavart egyik képen sem lehet látni, azzal nincs semmi baj, teljesen tiszta. Csak azt írtam h az olajleeresztő kisablakot levéve láttam ezt meg, de nem az olajteknő alján, hanem attól jobbra (menetirányba állva).

seta Elküldve: 2010-07-12 00:22 Most vettem BMW-t

Ma sikerült akna fölé állnom és (számomra) érdekes dolgokkal találkoztam. Eddig csak egy 206os peugeotot láttam alulról, ezért meglepett h ennek az alja mennyivel "látványdúsabb"
A lényeg h van jópár törött műanyag elem, hiányzó bolha/lemezcsavar, illetve az autóval szerintem párszor "megfeneklettek". Képeket töltöttem fel a galériámba ha valaki kiváncsi (igazából nagyon boldog lennék ha pár szakértő szem is látná, hátha felfedez valami rendellenességet).
Ami viszont számomra is feltűnt, az az hogy amikor levettem az olajleeresztő csavar elöl a "kisajtót" akkor olajfolyást vettem észre (vagy legalábbis valami olajszerű fekete lé.).
Erről is van kép a galériában!!
1
2
3
Ez valszeg nem motorolaj mert ahogy nézegettem, a légszűrő alól folyik valahonnan. Ha valakinek van esetleg ezzel kapcsolatban ötlete, kérem ne tartsa magában

seta Elküldve: 2010-07-12 00:00 Motorolaj

Sziasztok!
Végigolvastam ezt a topicot és sok hasznos infót találtam benne (thx all!)
Viszont lenne egy olyan kérdésem h szerintetek érdemes-e "átmosni" a motort olajcserekor. Főleg így h nemrég vettem (használtan) és most lesz az első olajcserém. Megér ez plusz pár liter olajat vagy sem?

seta Elküldve: 2010-07-10 22:20 Most vettem BMW-t

Igazad van, bocsánat!
Mostantól csak 1 helyre fogok írogatni.

seta Elküldve: 2010-07-10 18:34 Most vettem BMW-t

Így van, kétszeri vagy többszöri nyomásra sem nyilik.
Illetve akármeddig nyomom a zárást akkor sem húzza fel.