slooter fórum hozzászólásai
« előző12következő »

slooter Elküldve: 2018-08-07 16:00 Fûtés - Klíma

gumisjani írta:
pjocit írta: Sziasztok. Segítség kellene. Olyan gondom van hogy a kétzónaás fütés egyik fele közbe hideg levegőt fuj míg a másik meleget. Lehet hogy a fütés csap ? Ha igen akkor hogy tudom kitakaritani ? Vagy cserés ? A segítséget előre is köszönöm.


Sia.Ugyan ez volt a problémám,bár az enyém nem kétzónás.Nekem kevés volt a gáz a rendszerben utántöltés megoldotta a problémát.Nálám a vezető felől jött valamennyi hideg a másik oldalt meleg és tök mindegy volt hol fújatod lábra vagy szélvédő egyik oldalt meleg másik hideg.remélem tudtam segíteni.


Lehet tudni hogy végül mi volt a hiba? Nálam is hasonló a helyzet, fel van töltve gázzal, de meleget fúj.

slooter Elküldve: 2018-07-31 09:02 Autómata váltó hibakód

Sziasztok!

2003-as e46 320d (automata váltós) mostanában olyan 1500-1600-nál ugrándozik a fordulatszám (ezáltal az autó is egy picit hintázik). Csak ennél a fordulatnál csinálja.

Mi okozhatja a hibát? Egy szerelő ismerősöm szerint ez wandler hiba lesz, aminek a javítása nem olcsó.

Valakinek esetleg tipp?

slooter Elküldve: 2015-07-24 09:43 Lámpamosó

Sziasztok,

valaki tudna segíteni?

Állandóan elfolyik az ablakmosó folyadékom.

Amikor használom (lámpa felkapcsolva) balos fényszóró mosónál megy el, a fekete műanyag cső van megrepedve, vagy inkább eltörve (a mosó motorra csatlakozik). Na már most ezt be lehet szerezni külön, cserélhető csak ez a kis cső? gyári szám esetleg?


köszi!

slooter Elküldve: 2015-07-24 09:34 Manuális klíma - Digit klíma

Helló,

szükségem lenne egy gyári számra.

Alumínium klímacső (ezüst borítással), ami a klíma gáz szűrőre csatlakozik rá.

Valamiért nem találom a robbantott ábrán meg.


Köszi előre is!

slooter Elküldve: 2015-02-05 09:59 Autómata váltó hibakód

Hali,

két kérdésem lenne

reggel mikor kitolatok, elengedem a gázt (R fokozatban) , olyan mintha hátramenetben kicsit fulladozna, mintha döcögős lenne.


hidegen, mikor visszarakom megálláskor az autót P-be egy fura kattanó zajt hallok. Ez a zaj megszűnik mikor már üzemi hőmérsékleten van.


Kell ezekkel foglalkoznom vagy ez normál a bmw automata váltóknál?


Köszi előre is!


slooter Elküldve: 2015-01-26 15:58 Turbo

sziszo30 írta:
slooter írta:
jrtom írta:
slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.



Hopp, igazad van bocsesz, én mondtam hogy szedjük le a szívósort, kíváncsi voltam a pillangószelepekre. De nem is baj hogy leszedtük, tele volt trutyival... de most már nincs


Üdv.Csak 1 tipp -A coolert és csöveit illik kimosni turbo csere alkalmával.Ez csak tipp nehogy felkapja a trutyit és 1 önkipörgést produkáljon ami lehet nagy kárt csinál.



A héten sor kerül a cooler tisztításra is, már többen mondták hogy azt is rendesen ki kellett volna takarítani. Köszi a tippet

Egyébként érdekes, hogy mennyivel feljebb engedi a fordulatszámot az új turbó miatt mielőtt vált az autó. A régi turbóval normál gyorsításnál kisebb fordulaton már elváltott az autó.

slooter Elküldve: 2015-01-26 15:49 Egr szelep

rece65 írta:
Takiii írta:
slooter írta: EGR tiszítás előtt - után!

Rendesen tele volt, ráment egy flakon valvoline egr tisztító.


Ez az EGR nem volt nagyon szennyeződve, de ha így gondolod, akkor inkább ne nézz bele a szívócsőbe! Le kell kötni a vákumot (csövet pedig dugózni) róla és nem megy bele több korom!

Üdv

Úgy tudom ez esetben majd dobálja a hibakódokat,vagy nem?





Az első képen már valamennyi trutyit kiszedtem belőle, csak utána jutott eszembe hogy lefényképezem

egyébként a ledugózáson én is gondolkodtam, de azt mondják a szakik hogy nem jó ötlet , mert érzi az autó hogy át van ba....va és szervíz üzemmódba kapcsol, úgyhogy jól megpucoltunk mindent és visszatettük.

slooter Elküldve: 2015-01-11 20:18 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
slooter írta:
bmw320d4 írta:
slooter írta: Halo,

lehet hülye kérdés lesz.

Ma raktunk be az új gyári turbót + szűrőket az autóba. Gyújtáson jelzi, hogy inspektion 10.300 km (ezt láttam eddig is), viszont megjelent felette egy kis óra.

Valami hibaüzenet? mit jelezhet?

beindítva az autót eltűnik a jelzés.


Fékfolyadékot kell cserélni. Kb 2 évente fogja kitenni az ikont.



közben utána néztem a neten, bremseflüssigkeit az valóban fékfolyadék

nem tudod véletlen milyet rakja bele? van valami különleges speci erre?


Gyárit. Szerintem. Nem drága és jó.



mennyit vegyek ? mennyi kell bele?

slooter Elküldve: 2015-01-02 23:12 lámpa

gfeco írta:
slooter írta: Üdv,

tudja esetleg valaki hogy az első lámpák szétszedhetők-e? ki akarnám polírozni belülről a lámpabúrát.

illetve hogy mennyire bonyolult berakatni az angel eyes karikákat? xenonos a lámpa amúgy


Szia
Szétlehet szedni a lámpát,youtubon van video.
Belülröl nem nagyon fogsz tudni polirozni,a külső részét szokták.
De ha nincs géped akkor kézzel szopás és nem is lesz olyan.



Gondolom simán csak ki tudom pattintani a fülekből és úgy jön ki? bocsi, de lusta vagyok most már megnézni lehet az is segít ha belülről csak megtakarítom, kicsit pöttyösnek tűnik belülről.

slooter Elküldve: 2015-01-02 22:42 lámpa

Üdv,

tudja esetleg valaki hogy az első lámpák szétszedhetők-e? ki akarnám polírozni belülről a lámpabúrát.

illetve hogy mennyire bonyolult berakatni az angel eyes karikákat? xenonos a lámpa amúgy

slooter Elküldve: 2015-01-02 22:24 Turbo

jrtom írta:
slooter írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!



Csak neki 30d-je van, ott nem fog kiférni a turbó ha fent marad a motortartó.
A szívósort minek vette le? semmi köze hozzá.



Hopp, igazad van bocsesz, én mondtam hogy szedjük le a szívósort, kíváncsi voltam a pillangószelepekre. De nem is baj hogy leszedtük, tele volt trutyival... de most már nincs

slooter Elküldve: 2015-01-02 21:58 Turbo

jrtom írta:
Ropika írta:
jrtom írta:
Ropika írta:
slooter írta: Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.


Szia,

Turbó cseréhez ki kellet emelni kicsit a motort a helyéről? Alulról vagy felülről könnyebb hozzáférni?


30d-nél kikell venni a jobbos motortartó konzolt.


Ok. Köszi. Ti valami leírás vagy videó alapján csináltátok, vagy csak mentetek az orrotok után? Lassan nekem is esedékes lenne, és mindent magam szoktam csinálni, de ez elég nagy falatnak tűnik és nem nagyon találtam semmit róla a neten, hogy mennyit kell bontani stb..


Elég egyértelműen látni fogod, hogy mit kell levenni, de muszály megkötni a motort mert a jobbos bakot meg a konzolt kikell venni. Amúgy nem egy nagy kaland



Nem leírás alapján mentünk, csak bíztam a szerelő haveromban. Eddig még nem tudtam olyat mutatni amit ne tudott volna megoldani, ügyes szerelő.

Egyébként ha nem vagy szerelő (mint ahogy én sem vagyok az), ne BMW turbó cserével kezd a gyakorlást, mivel eléggé szét kell szedni a dolgokat.

Néztem egy leírást (még a turbó csere előtt) amiben szintén azt írták hogy motortartó bakot le kell szedni. Mi nem szedtük le, ki tudtuk így is cserélni a turbót. Bár elég szivatós művelet...

Amúgy alulról kifűzte a régi turbót és berakta az újat, de volt egy két ba.....a meg a hülye német

Ha jól emlékszem nagyjából a köv. főbb dolgokat kell leszedni hozzá:
-alsó - felső borítások
-légszűrő + ház
-pollenszűrő + ház
-egr
-szívósor kompletten
-levegőcsövek

a szívósoron lévő két hátsó csatlakozóval szívtunk rendesen, mivel a visszarakásnál nem látsz ugye semmit, csak érzésből tudod visszarakni

azért annyi előnye volt a döglött turbómnak, hogy így legalább láttam milyen trutyi van az egr+szívósorban és ki tudtam takarítani, meg láttam a "bmw mumus" pillangószelepeket, szerencsére nem lötyögnek, így nem dugóztam le.

Remélem segítettem valamennyit! Sok sikert!

slooter Elküldve: 2015-01-02 16:35 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
slooter írta: Halo,

lehet hülye kérdés lesz.

Ma raktunk be az új gyári turbót + szűrőket az autóba. Gyújtáson jelzi, hogy inspektion 10.300 km (ezt láttam eddig is), viszont megjelent felette egy kis óra.

Valami hibaüzenet? mit jelezhet?

beindítva az autót eltűnik a jelzés.


Fékfolyadékot kell cserélni. Kb 2 évente fogja kitenni az ikont.



közben utána néztem a neten, bremseflüssigkeit az valóban fékfolyadék

nem tudod véletlen milyet rakja bele? van valami különleges speci erre?

slooter Elküldve: 2015-01-02 16:32 Műszerfal kijelzés

Halo,

lehet hülye kérdés lesz.

Ma raktunk be az új gyári turbót + szűrőket az autóba. Gyújtáson jelzi, hogy inspektion 10.300 km (ezt láttam eddig is), viszont megjelent felette egy kis óra.

Valami hibaüzenet? mit jelezhet?

beindítva az autót eltűnik a jelzés.

slooter Elküldve: 2015-01-02 16:26 Turbo

Turbó csere készen van. Próbaút során kb 5 km-ig füstölt kéken a verda, utána már semmi füst nem jött, kigyorsításoknál is csak enyhe fekete füst jön ki.

Kérdésem, hogy alapos egr tiszítás és új gyári turbó miatt lehet hogy sokkal harapósabb, fürgébb az autó vagy csak én akarom ezt hinni?

Egyébként levegőcsövek, egr, szívósor tisztítás történt, intercoolert nem csináltuk meg. A katalizátorból minimális olajat kellett kiönteni. Ja és raktunk be új gyári kartergáz szűrőt is + olajcsere, és a szűrők.
« előző12következő »