szajmon fórum hozzászólásai

szajmon Elküldve: 2013-12-27 19:51 Motortartó gumibak

anubisz írta:
ember84 írta:
ute107 írta:
ember84 írta: De jo lenne,ha lenne youtube-n 20d motortarto csererol video.azon gondolkozok hol emeljem a motort,az olajtekno nem jo valasztasnak tunik


Nagyon cumi meló. Én is inkább elvittem szervízbe. 6e Ft-ért megcsinálták.



Inkább a megemelése körülményes,nem?

Hátha elreped valami,és mindjárt 200 ezer lesz a rezsi


Szevasztok!

Bocs, hogy beledumálok, de nem lesz baja a teknőnek ha ott emelitek!
kb 1,5 hónapja cseréltük és semmi baja nem lett!
Utólagos jótanács: a pollenszűrő házát meg minden bizbaszt ami még ott van (a szélvédő aljáig) vegyetek ki és akkor még helyetek is lesz megemelni!

szajmon Elküldve: 2013-11-22 10:42 Autóvásárlás

gzu11 írta:
szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?


A héten már nem, mert szabin vagyok és hazajöttem szüleimhez Debrecenbe...
De jövőhéten már igen!!!
Feteke Facelift E46 Coupé


OK OK! Majd figyellek!

szajmon Elküldve: 2013-11-21 16:28 Autóvásárlás

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
nickname írta:
ez van amikor a balekok kinevezik magukat használt autó specialistának


Ez volnék én?


dehogy, rám írta az a gyök2, igaz benézte de sebaj. szóval ne vedd magadra, én sem tettem.


Így van rád írtam te nyomorult, mert állandóan a baromságokat irkálod kényszeresen.


véletlen se ismerd be te szánalmas beképzelt pöcs, hogy megitn basztál végig olvasni bármit is. ennyi vagy állandóan támadod a másikat. egy senki! érted? nem hiszem, mert értelmezni nem tudsz. pöffeszkedő ficsur.


Rendbe barátom fogunk mi még találkozni.



Gecccc...., ez k@rva jó!!!! Komolyan mondom, többek között már csak azért is olvasom a fórumot, hogy rajtad röhögjek Yellow! Bírom, ahogy rengeteg témához hozzászólsz (mint később kiderül, baromságot), aztán ha valaki kijavít, akkor meg magyarázod a bizonyítványt, hogy te nem, meg izéé meg hozéé mag ja bocs én azt hittem, hogy....stb.
Egyébként ha valaki, aki most olvassa a témát - ami most legutóbb kialakult - akkor tényleg az jön le, hogy a TE válaszodnak (Yellow) nem volt semmi köze, ahhoz, amiről szó volt!

szajmon Elküldve: 2013-11-21 13:25 Autóvásárlás

YELLOW írta:
szajmon írta: Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?


what?


Olvass figyelmesen!

szajmon Elküldve: 2013-11-21 13:16 Autóvásárlás

Akkor a héten kezdhetem nézni az új/nem megszokott 3-as BMW-ket Szeghalmon?

szajmon Elküldve: 2013-11-06 12:49 Felni csere

Methos írta: Sziasztok,

Jelenlegi alufelni + nyári garnitura megy.

Van téli gumi szettem, de acélfelni nincs. Kéne vennem, de az első próbálkozásra belefutottam egy olyan helyzetbe, hogy a féknyeregre rásimult a felni.

Tudnátok segíteni, hogy milyen acélfelnit kell keresnem?
Ami nem nyert: 6Jx 16EH2 IS37 (ET37 gondolom)
Újabb 3asról örököltem volna, de hátul hiába volt jó, elől a féknyereghez hozzászorult.

Csak az ET számon ment el a dolog? Milyen kéne, mert utánaolvastam, de belekeveredtem kicsit.



Szia!

Ha 16-os acélt szeretnél rá, akkor 7J×16 ET47 lesz a te méreted!
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10
Ha rám hallgatsz, akkor olyan gumistól veszed, akinél igen nagy az acélfelni választék bármilyen autóra! A pontos ET számra meg ügyelj! Én sajnos Békés megyében nem igen tudtam felhajtani normális 16 collosat, ami lett volna, azt meg pont az orrom elől vitték el. Sajnos olyan emberhez fordultam, akit nagyon megbízhatónak titulálnak és istenítenek itt ezen a fórumon és a Poweren is, de engem csúnyán átb@szott. Tehát a tanulópénzt én megfizettem. Csak azért mondom ezt, hogy ugyan ilyen hibába ne ess bele te is!

Üdv: Gergő

szajmon Elküldve: 2013-06-16 15:56 Valaki segítsen

YELLOW írta:
dbtibi írta:
nickname írta: szerintetek lehetséges az hogy ha az üzemanyag szintjelzöm pont félnél áll, akkor rá tudjak tölteni 40L üzemanyagot ?


Én nem hiszem , nekem a legalsó osztás alsó egyharmadában volt, kattanásig töltöttem tele akkor ment bele 58liter. Ha csak nincs még egy titkos tank a kocsid alatt De akkor meg irány Ukrajna, úgy tudom azokkal szokták így



de pont ezt írom. lehet ha ő is leengedné odáig a szintet, és akkor nyomná tele, valószínű ő sem tudna többet tankolni bele, mint 58 liter. itt mopst a fél szintről van szó.
ez kb ugyanaz, mint a hőfok középen áll, de még lehet csak 75 fok körül van a víz... sőt 100-nál is ott áll (pl benzin).


Hali!

Szerintem meg nincsen kizárva. Kb 2 hete én is így jártam, mondjuk én nem kúton tankoltam , de nekem is 40 liter ment a tankba pedig talán 1mm-rel volt a fél alatt a mutató.
Akkor tapasztaltam először a tünetet, meg is lepődtem egy kicsit, de hát ez van.
Uh ezek szerint lehet, hogy tényleg csak tájékoztató jellegű a mutató. Bár mondom, rendszeresen még nem tapasztaltam, csak úgy nekem is feltünt....

szajmon Elküldve: 2013-06-03 13:07 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Probléma megoldva. Miután 10× átnéztünk mindent már kínunkban visszamentünk arra az útszakaszra ahol történt a hiba és kiderült, hogy azon a szakaszon az aszfalt legszéle volt hullámos.
Enyhén csináltam magamból hülyét, de a lényeg, hogy nem a kocsinak volt/van baja.
Azért (majdnem) mindenkinek köszönöm a segítőkészségét!
ui.: Mezőtúr-Törökszentmiklós szakaszon mindegy hol mész az úton ugyan azt csinálja 110 fölött....

szajmon Elküldve: 2013-05-30 15:14 Mi lehet a baj?


te most szopatsz minket?
most írod, hogy később nem jelentkezett a hiba, csak nem mertél gyorsan menni?
beszarok....
akkor vazze az egy kibaxor kavics, vagy valami nagyobb vacak ragadt a gumi közé, majd kiesett. enniy a történet, nincs itt semmi más.[/quote]

Figyelj már SÁRGA! Ha egy qrva kavics lett volna a gumi profiljában azt csak meglátom ha megnézem, vagy max meghallom, amikor kiesik a gumiból nem? Arról nem beszélve, hogy egy kavicsnak semmivel össze nem téveszthető hangja van a gumiban, illetőleg a kormányt sem rázza!
Hidd el, hogy nem aggódnék triviális dolgokon egy fórumban. DE mivel nem csak téged érdekel a saját autód műszaki állapota, hanem engem is, ezért mertem feltenni a kérdést egy olyan helyen, ahol segítséget várhatok!

szajmon Elküldve: 2013-05-30 14:51 Mi lehet a baj?


Mennyi ideig álltál egy helyben? Előtte mennyit mentél?
Akár az is lehetett, hogy megállás után a gumi kihűlve egy kicsit tojás lett, majd miután fordult párat visszanyerte eredeti formáját, de addig rázott.

Üdv.:Neo

[/quote]

Úgy 60km-et mentem, de ebben a megyében nem jellemzőek a jó utak, úgyhogy csak ott mentem jobban ahol lehetett. Aztán kb. 2 órát állt egy helyben.
Ebben meg az az érdekes, hogy máskor nem volt ilyen.... mármint hasonló körülmények mellett ezt még nem tapasztaltam.

szajmon Elküldve: 2013-05-30 13:27 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
szajmon írta: Szevasztok!

Lenne egy kis problémám. Tegnap kb 200km-et mentem a kocsival, a szomszéd városban megálltam, majd mikor újra elindultam 2.-3. sebességi fokozatban, olyan 30-35-ös tempónál úgy éreztem, mintha ki akarna esni a kocsi alól a jobb első kerék. A kormány is mozgott, olyan 1 centiket full sima úton egyenesben (mármint úgy, mintha a holtjátékot néznéd apró mozdulatokkal). Megállok, kiszálltam, nézem a kerekeket elől mozgattam is amerre csak tudtam, de semmi az ég világon. Felnicsavarok is meg vannak és meg is vannak húzva. Úgyhogy passz!!! Aztán hazáig kb 15 km nem is mertem 60-nál gyorsabban menni, nehogy legyen valami gebasz, de aztán már nem éreztem semmit. Otthon szerelő kollégával néztük, próbálgattuk és nem jelentkezett a dolog. Szilentek nem 100%-osak, de amíg új gumikat nem veszek rá, addig azokat sem cserélném, de szerintem/szerintünk nem az a probléma. Ma megnézik nekem, csak éppen dolgozok és nem leszek otthon, de ez akkor is rejtély!
Kérdés: valaki találkozott már hasonlóval? vagy esetleg van valami okos tippje, h mi a bűbánat lehet ez!?

szajmon

Szevasz!
Lehet fék hiba is. Ha picit is melegszik a felni/féktárcsatárcsa, érdemes lesz ellenőrinzi a munkahenger dugattyúit. Öreg fékfolyadék esetén esélyesebb dolog, tartalmazhat vizet ami rozsdát hozhat létre és így mozgásban akadályozhatja a dugattyút.


csak épp vedd azt észre, hogy elállt vele az út szélére, és csak utána jött elő. esélyesebb, hogy felszedett valamit...


A fékhibát azt kizárnám, mert kb. egy hónapja szedtük szét teljesen, átkezeltünk rajta mindent, dugattyúkat átnéztük és lefestettem a nyergeket, tárcsák közepét.
A jelenség elindulás után volt és ahogy észrevettem azonnal megálltam, megnéztem, majd miután újra elindultam már nem jelentkezett, csak már nem mertem hajtani a kocsit. Mikor hazaértem és próbáltuk, hátha megint előjön a hiba, akkor sem produkálta még egyszer.
Tehát qrva x-akta a dolog, csak az idegesít, hogy holnap mennék vele Győrbe és nem szeretnék elszállni.
Sár.... az látod nem lehetetlen, de az tudna ilyen tünetet okozni?
Remélem este felé már okosabb leszek....
Addig is köszi az eddigieket, de ha valakinek még van valami tippje az ne tartsa magában!

szajmon Elküldve: 2013-05-30 08:05 Mi lehet a baj?

Szevasztok!

Lenne egy kis problémám. Tegnap kb 200km-et mentem a kocsival, a szomszéd városban megálltam, majd mikor újra elindultam 2.-3. sebességi fokozatban, olyan 30-35-ös tempónál úgy éreztem, mintha ki akarna esni a kocsi alól a jobb első kerék. A kormány is mozgott, olyan 1 centiket full sima úton egyenesben (mármint úgy, mintha a holtjátékot néznéd apró mozdulatokkal). Megállok, kiszálltam, nézem a kerekeket elől mozgattam is amerre csak tudtam, de semmi az ég világon. Felnicsavarok is meg vannak és meg is vannak húzva. Úgyhogy passz!!! Aztán hazáig kb 15 km nem is mertem 60-nál gyorsabban menni, nehogy legyen valami gebasz, de aztán már nem éreztem semmit. Otthon szerelő kollégával néztük, próbálgattuk és nem jelentkezett a dolog. Szilentek nem 100%-osak, de amíg új gumikat nem veszek rá, addig azokat sem cserélném, de szerintem/szerintünk nem az a probléma. Ma megnézik nekem, csak éppen dolgozok és nem leszek otthon, de ez akkor is rejtély!
Kérdés: valaki találkozott már hasonlóval? vagy esetleg van valami okos tippje, h mi a bűbánat lehet ez!?

szajmon

szajmon Elküldve: 2013-04-22 10:14 Klíma

Szevasztok!

Egy kis szakértői véleményre lenne szükségem! A múlt heti első nagy meleg alkalmával idén és egyben mióta meg van a kocsi először szerettem volna klímázni. DE igen harmatgyengén fújta a hideget, illetve a hűvöset úgy, hogy közben 16 fokra állítottam. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek ez miért van? Kevés lenne a gáz benne? Fújni, mindenhol fúj rendesen, de ettől még folyt rólam a víz a kocsiban, tehát ventillátor sztem nem lehet.
Illetve a másik, ha a gáz kevés, azt itt a munkahelyemen meg tudom oldani meg a nyomáspróbát is, csak a nyomásnak mennyinek kell benne lenni? 2004 320D Touring
Előre is köszönöm!

szajmon Elküldve: 2013-03-12 19:23 Motorolaj

BalaBMW írta:
szajmon írta: Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!


Amióta megvan az autó csak gyári 5w30 megy bele M-attila-tól! 15.000-ként cserélem és egy csepp nem fogy el a 2 csere között!


Köszönöm szépen az információkat és ajánlásokat. Fel is vettem a kapcsolatot az illetékessel...

szajmon Elküldve: 2013-03-12 12:06 Motorolaj

Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!