szeda fórum hozzászólásai

szeda Elküldve: 2011-10-17 14:56 Valaki segítsen

ute107 írta:
szeda írta: Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.


A "füstös" részét nem nehéz ledugózni, csak az általad írt téglatest előtt kell egy megfelelő lemezzel ledugózni. Max. lesz hibakód.
A vízrendszert is meg lehet hackelni, de kicsit macerásabb. Meg nem tudom ha ott nem lesz meg a vízkeringés, akkor akad-e valami baj.


Most egyenlőre csak a vízkört dugóztam le.Valószínűleg nem kevés víz van a kipufogórendszerben mert 20 perc járatás után alig lett kisebb a gőz de úgy néz ki ki fog tisztulni.Egyelőre meghagyom így víz nélkül.Meglátjuk mi történik.Ennek a téglatest alakú holminak mi a neve? Úgy néz ki mit egy kipufogódob.

szeda Elküldve: 2011-10-17 12:14 Valaki segítsen

Sziasztok

320D-n tegnap előtt elszállt az EGR szelep alatt lévő téglatest alakú fém cuccban valami.belenyomja a hűtővizet a kipufogóba ahonnan hatalmas gőzzel távozik.
20km alatt egy liter vizet vesztek így el.Kérdésem az lenne hogy megoldható-e hogy a vízkörből egyszerűen lekötöm és ledugózom ezt a részt.Nekem az EGR egyébként is csak bosszúságot okozott.Kiirtanám a fenébe az egészet.A kocsi 2002 320D 150 lovas.

szeda Elküldve: 2011-08-31 22:40 BMW kulcsok

anubisz írta:
szeda írta: sziasztok,


1998-as Z3-as kulcsával van bajom.lemerült az elem.raktam bele újat de a távirányító most sem jó.hogy kell tanítani a kulcsot?


Kettővel lejjebb írják ( YELLOW ).Pont úgy,nekem is elsőre ment,pedig sosem csináltam előtte.



ezen már túl vagyok.Múltkor a 320D pótkulcsánál már megtanultam. A Z3-ashoz sajnos nem vált be.Ja és a E37 kulcsok még gombelemesek 2016-os kell bele.Szóval teljesen más mint az újabbak.Régen ment de az több mint 2 éve volt.Most végre elővettem.Első indításnál a vízpumpa elkezdett folyni, a tetőt kinyitottam de vissza nem ment és a kulcs is meghalt.
Többet ártottam neki mint ha használtam volna.

szeda Elküldve: 2011-08-31 22:01 Kasza mester 0670-5799225

Sziasztok,


Érdeklődnék hogy 1998-as Z3-ashoz is vannak-e cuccok.Két hátsó rugó kéne mert mindenhol leér a segge a mostani sportfutóművel.

szeda Elküldve: 2011-08-31 14:21 Z3-as problémák (mindenféle)

Sziasztok,


Két év után kinyitottam a tetőt.úgy is maradt.Nem tudom bezárni.Milyen lehetőségek vannak.Ki lehet valahogy akasztani a motorból hogy kézzel felhúzhassam?

szeda Elküldve: 2011-08-31 14:19 BMW kulcsok

sziasztok,


1998-as Z3-as kulcsával van bajom.lemerült az elem.raktam bele újat de a távirányító most sem jó.hogy kell tanítani a kulcsot?

szeda Elküldve: 2011-08-29 12:15 Valaki segítsen

Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)

szeda Elküldve: 2011-07-22 07:53 hogyan......

YELLOW írta:
szeda írta: Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm


és ha csak be kell tanítani? keress rá! pl ajtónyitási gondok topicban.


Azért nem gondolom mert a napokban egyre nehezebben működött.A többi gomb megy rendesen de már az is csak 1-2 méterről így szerintem az elem mindenképpen cserés lesz.De azért megnézem köszi.

szeda Elküldve: 2011-07-21 22:54 hogyan......

Sziasztok,

Valaki meg tudná mondani hogy hogyan lehet szétszedni a kulcsot? Ma meghalt rajta a bmw logós gomb amivel bezárom az ajtókat.köszönöm

szeda Elküldve: 2011-07-16 22:58 Most vettem BMW-t

Leggyakrabban az ülés foglaltság jelző szokott tönkremenni.Ha valaki beletérdel az ülőlapba máris kampec.Persze lehet még ezer dolog de ezzel érdemes kezdeni.

tothpisti írta:
anubisz írta:
tothpisti írta: sziasztok!
a segítségeteket szeretném kérni...
kigyulladt a légzsák vissza jelző kis ikonom...mi lehet a baj???
aki tudna nekem segíteni irjon itt vagy akár a stevenheviz@citromail.hu-ra
előre is köszi!

Üdv.: Tóth Pisti


Rakasd gépre,biztos beírta a hibát,ha van. Addig úgy is csak találgatsz. Gondolom nem akarsz minden csatlakozót,érzékelőt,vezetéket ellenőrizgetni( ha lehet egyáltalán)hogy mi generálja a hibát. Minél előbb. Légzsák életet menthet.


ok, megértettem....gépre lesz téve, biztos ami biztos!


szeda Elküldve: 2011-07-16 22:49 Valaki segítsen


Nekem most került bele Goetz (jól írom?) 13.000 volt!

banyaszi írta: Sziasztok! Hengerfej tömitésbe milyen márkát ajánlotok??? Mindenképpen gyári bmw-t érdemes beletenni vagy beletehetek egy reinz vagy egy elring tömitést is? Csak mert a gyári bmw-t 30ezer ft-ért tudom beszerezni a másikakat viszont 16ezer ft körüli áron! Köszi


szeda Elküldve: 2011-07-14 22:54 Turbo


Keress rá a neten Papp Pál Budaörs.A templom mögött van.A főúton ki is van táblázva.25 éve csak turbózik!

banyaszi írta: Sziasztok! Lenne egy kis problémám! Elromlott a turbó az autómon! Valaki esetleg tud olyan megbizható helyet ajánlani ahol újitanak fel turbót és jol is csinálják? Néztem neten van sok, de honnan tudjam melyikhez merjem elvinni? Köszi előre is! Jah és 2001-es 320D!



szeda Elküldve: 2011-07-13 21:33 E46 touring belső üléshuzat

Norbee80 írta: Sziasztok!

Cserélt már valaki üléshuzatot vagy szivacsot? Hiába "makulátlan" az autóm belseje, valahogy az vezetőülés szivacs része vagy rugó, az ülés háttámla felőli részén kényelmetlenül puha, ezért kicserélném meg hiába olyan az anyósülés mitha új lenne de van benne két rágó folt, ami semmivel sem jön ki. Vettem két donor ülést amiből átoperálnám a kérdéses részeket, de nem akarok nekiesni hátha van valakinek tapasztalata benne.

Szal. valaki hasonló tapasztalata?


Ez engem is érdekelne.Én csak szimplán kimosnám őket!

szeda Elküldve: 2011-07-13 21:29 Szívócsonk-pillangószelep

Robinson írta:
szeda írta:
Robinson írta:

Mindezeken felül nem értem minek van ott a szerviz értékelések szolgáltatás...


Bocsi.Beírom oda is.Azért kezdtem ide mert amikor megtaláltam ezt a fórumot akkor először itt kötöttem ki miután ez volt nekem is a problémám.A szervizes topic csak később jött mivel ez sokkal jobban pörög, szinte mindig elöl van a listában!



Vazze

Ha nem LINKELTEM volna be, most szeliden mosolyognék, hogy egy másik témába is beírtad, ahelyett, hogy a SZERVIZ ÉRTÉKELÉSEK MENÜPONTBAN létrehoztál volna egyet, de így, hogy BELINKELTEM, röfögve, hasamat fogva ocsmány módon röhögök, és azt kiabálom no comment (na már megint szívélyesen fogadok egy újoncot )


Jó elb@sztam.Nem is figyeltem hogy link.De nem sértődök meg.Elvégre ezért újonc az újonc!

szeda Elküldve: 2011-07-13 14:29 Szívócsonk-pillangószelep

Robinson írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
szeda írta:
anubisz írta:
szeda írta: Véget ért a 320D-m pillangószelep kálváriája.
Húsvét előtt kezdődött a történet.Amikor először összeszerelték csak három henger ment.A kettes henger nem ment.Szerintük motorhiba nem volt és a kattogás a bordásszíj feszítő kar hangja volt.Ebben igazuk is volt mivel annyira egyenetlen volt az alapjárat hogy az egész autó rázkódott csörgött és zörgött.Elvittem Budaörsön a Bmw szervízbe ahol 22.000-ért kaptam egy szakvéleményt amiben a következő állt.A motorban a kettes hengerben 10 kompresszió a többiben 23-24.A motorom hiányosan és rosszul van összerakva (vezérlés)a csavarok nem az eredeti csavarok.Endoszkópos vizsgálat megállapította hogy a hengerfalam karcos.Mindezt azután vittem máshová hogy kifizettem az eredeti helyen 35.000-et porlasztócsúcs felújításra de azóta kimondatlan tény hogy semmit nem csináltak vele csak ott volt két napig.Végül mint kiderült a négy hidrotőke volt a ludas.Ezt én saját pénzből megvettem majd beszerelték az eredeti helyen és szerettek volna még 62.000-et.Mind ezt két hónap találgatás és 420.000 forint után.Végül a kocsit tegnap elhoztam.Most működik de mindenképpen elviszem átnézetni márkaszervízbe. Kaptam egy nevetséges 99.000 forintos számlát de legalább van valamim.
Az említett hely TO-PI CAR KFT Érd orvos utca!!!
Ne vigyetek oda semmit!


Ajánlották a helyet így kötöttem ki náluk.Amikor rájöttem hogy baj van akkor meg már darabokban volt.








rengeteg az összeg. cseréltek,raktak be valami fődarabot? vagy ez mind a munkadíj?


Tudom most nem fogsz kedvelni,de te voltál a hibás,mert ilyen hibafeltárásra ha ott hagyod a kocsit,fokozottan figyelni kell,mert ez a vége. Kellett volna mondani,hogy minden komolyabb beavatkozás előtt szóljanak rád,hogy mit csinálnak és menyibe lesz,mert nem akarsz több százezret kifizetni.Akkor ha mondod csinálják tudni fogod kb menyi lesz a vége. Itt a márkaszervizbe minden esemény előtt felhívnak,hogy ez a baj,csinálják,ne csinálják,mennyi lesz.Hibás darab meg ott vár,hogy mi volt vele a gond,de be is hívnak és megmutatnak mindent,mit miért kel cserélni,és mit lehet csinálni esetleg vele.
Sajna a maszekok 90% így dolgozik,és nagyon figyelni kell.Odaviszed,jó nézzétek meg,aztán már szét is kapják a kocsit.Nem is tudsz mit csinálni,mert ugye ott a kocsid,és neki fog mindenki igazat adni,mert ugye nincs papírra fektetve,hogy csak egy gyertyát kellett cserélni,mondjuk,és ennek ellenére darabokra szedték a motort.
Ezért az összegért egy komplett motorgenerált csináltathattál volna,egy erre szakosodott műhelybe. Az alkalmazottak meg úgy is az ő verzióját fogják igazolni,nem a tiédet.


Mindezeken felül nem értem minek van ott a szerviz értékelések szolgáltatás...


Bocsi.Beírom oda is.Azért kezdtem ide mert amikor megtaláltam ezt a fórumot akkor először itt kötöttem ki miután ez volt nekem is a problémám.A szervizes topic csak később jött mivel ez sokkal jobban pörög, szinte mindig elöl van a listában!