szigiimi fórum hozzászólásai

szigiimi Elküldve: 2009-07-11 10:46 Ki tapasztalt ilyet?

Sn4k3 írta: Köszöntök mindenkit!!

Ma azt tapasztaltam ,hogy kigyulladt a gyújtást visszajelzö kislámpa és ezzel a lendülettel mintha el is ment a szervó

Lehet a két probléma közt összefügés?

Nézd meg az ékszíjat.

szigiimi Elküldve: 2009-07-10 21:43 Ki tapasztalt ilyet?

boriszpapa írta: Szia!
Köszi a gyors reagálást!
Mondjuk fogalmam nincs , hogy ezt a kulcsot hogyan kell szétszedni.
Igazából én azt hittem, hogy ebben valami akkumulátor van és miközben megyek vele akkor töltõdik. Megnézem tüzetesebben, de nem hiszem, hogy boldogulok vele.
Azért köszi!
Szia

Én is ugy tudom, hogy nincs benne elem. Menet közben töltõdik az akksija.

szigiimi Elküldve: 2009-07-07 18:11 Autómata váltó hibakód

Padre323i írta:
szigiimi írta:
ute107 írta: Nekem nem automatám van, de meg lehet tudni, hogy mi volt a baj!?

A hátramenetnél valami gyürü alaku alkatrésznél elment az olajnyomás azért nem ment hátra. Szétszedettem az egészet, teljes átnézés, takarítás,friss olaj. Most nagyon tuti lett.



Azt lehet tudni hogy mennyibe került?


Tömítéskészlet, olaj, munkadíj 127e Ft.

szigiimi Elküldve: 2009-07-06 22:05 Autómata váltó hibakód

ute107 írta: Nekem nem automatám van, de meg lehet tudni, hogy mi volt a baj!?

A hátramenetnél valami gyürü alaku alkatrésznél elment az olajnyomás azért nem ment hátra. Szétszedettem az egészet, teljes átnézés, takarítás,friss olaj. Most nagyon tuti lett.

szigiimi Elküldve: 2009-07-06 21:33 Autómata váltó hibakód

ute107 írta:
szigiimi írta: Ha valakinek kell profi aut. váltós szaki, írjon privit és szívesen megadom a számát. Nagyon profi és rendes a srác. Szombathelyi, és én is M. Attilától kaptam a számát. Bátran ajánlom mindenkinek.


És akkor már megy hátra is?!

Köszi. Persze, most tökéletes.

szigiimi Elküldve: 2009-07-06 21:16 Autómata váltó hibakód

Ha valakinek kell profi aut. váltós szaki, írjon privit és szívesen megadom a számát. Nagyon profi és rendes a srác. Szombathelyi, és én is M. Attilától kaptam a számát. Bátran ajánlom mindenkinek.

szigiimi Elküldve: 2009-07-02 21:56 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

Theo írta:
Memmaao írta:
sunny25 írta: itt van apám autoja 94-es omega b 2.5 td 6 hengers bmw motor amiben lassan ora szerint 280e km van. az ég világon semmi nagyobb baja nem volt! 9 éve van nála! az enyémben ami 320 d meg 230van és nincs baja! de ha nem fogom tudni eladni ezzel az óra állással akkor én is tekertetni fogom!! mert ma magyarországon majdnem csak ez számít! szoval nem csak a km számít!

bocs h ilyen hosszura sikerült, de ki kivánkozott belõlem ez a km mizéria!


Maximálisan egyet értek veled! Mindenben! Ha németbõl veszi az ember az autót, nyugodtan bele lehet ugrani egy 150-170-et futott autóba, mert a német utakat össze sem lehet az itthoniakkal hasonlítani, nálunk egy futómûvet fele annyi távon le lehet harcolni! 3 éves autónál a 150e a minimum, ami ennél kevesebbet futott, az ált bûzlik! Ha valaki nyúzza az autót, a turbót már 100e elött kinyírja, de általános használat mellett is csereérett lehet 150-170e alatt, ha meg kíméled, elfut 200eít is. A kuplung is kb 200e után lesz csereérett. De ezt mind bele kell kalkulálni a kötelezõ kiadásokba! Én szalonautót, 0km-est nem vennék! 200e-nél ráköltesz egy kicsit nagyobb összeget, 0km-nél meg a vétel napján buksz vagy fél milliót, két év alatt a kocsi felét (vagy többet), 3 évesen meg a 9-10M autót megkapod 3-4M-ért. A prémium kategória bukja a legtöbbet, és ekkora értékcsökkenéshez képest egy 70k kuplung, egy 150k turbó semmi!
Ezek a motorok 500e fölötti futást is kibírnak, a kopó alkatrészek persze nem véletlen "kopó alkatrészek". Helytelen használattal bármilyen motort meg lehet zavarni! A mi 2.5td opel campo-nk 400e-t futott nálunk az isuzu diesel motorral mielött eladtuk. A szerelõm szívó-diesel asconája már 970e-t futott, és nem a motornak nincs baja.



Nem írom le az én gondolatmenetem mert ugyanez


Csatlakozom.

szigiimi Elküldve: 2009-06-20 15:52 Füstprobléma!

hil írta:
Macsek írta: Na az én problémám megoldódott!Mind a négy porlasztóm rossz volt!Kicseréltettem és most eltünt a kerregõ hang,és megszünt a füstölés is!
És most még a bc-n is ugynéz ki,hogy jó értéket fog mutatni,mert edig a rossz befecskendezõkkel mutatott 5.4 és evett 8 felett,most pedig 6.5 és 7 között mozog,amit a tankolás alapján nézve elég valósnak tûnik de ezt még nem akarom elkiabálni!


Na errõl beszéltem: a diag program nem tudja megállapítani a befecskendezõ fúvóka porlasztási lépét, a rossz fúvókát is képes jónak értékelni. Ebbõl pedig nagy károsodása lehet a motornak.
hil

Sajnos ez így van, én saját bõrömön tapasztaltam.

szigiimi Elküldve: 2009-06-19 21:08 Autómata váltó hibakód

Sziasztok. Ma du. eltünt a hátramenet a kocsimból. Semmi jelenség, nincs hibakód, D-be rendesen, szépen megy. Valami ötlet? Volt esetleg valakinek hasonló?

szigiimi Elküldve: 2009-06-10 19:27 Füstprobléma!

Nem akarok senkit félrevezetni, én csak a sajnát esetemet írom le. Nekem is hasonló problémám volt, gyorsításnál hatalmasat kormolt. Átnézettem géppel, semmi hibakód, olaj rendben,fogyasztás jó, megy mint állat, csak füstöl mint barom. Abban maradtunk, hogy biztos a tuning miatt van.Kb 1 hónapja az autópáján nagy tempónál meghalt a vas. Autómentõvel haza, /biztos a turbó halt meg/, turbó le,átnéz és kiderült h a turbó jó volt addig amíg a motorból valami át nem ment rajta. Na motor szét, és hát nem kívánom senkinek... 2 dugó repedt, 1 teljesen átlyukadva,szétolvadva és mindez a rossz porlasztóktól!! A leolvadt darab szétverte a hengerfejet, és a kip. szelepnél távozva szétcseszte a turbót. Javaslom minden sorstársnak, ha füstöl a gép akkor csúcsok ki és padon bevizsgálni, mert nekem most uj minden és egyáltalán nem füstöl pedig a tuning még rajta van! Gondoltam megosztom veletek, hátha segítettem ezzel valakinek.

szigiimi Elküldve: 2009-06-10 13:26 Autóvásárlás

Adi01 írta:
SoundkeY írta:
Adi01 írta: "hõfokmérõ középtõl picit vissza,ez tudjuk mit jelent"
Mit jelent?!


termosztat csere, nem melegszik fel uzemi homersekletre,tobbet fogyaszt a verda

Jah azt tudom.. de õ picit írt. Most mondjuk kérdés mi a pici?! Mert én nekem egy hangya fasznyit mintha nem középen lenne.


Az semmit nem jelent hogy függõben van, mert 75-nél már függõleges áll a mutató!

szigiimi Elküldve: 2009-06-06 17:04 Karosszéria (javítás?)

George írta: Hogy tudom kiszedni az oldal indexexemet? Facliftes.
Elõre v. hátra toljam, hol feszitsem hogy ne törjön semmi?

Szia. Elõre kell megtolni. Én 1 müa. lappal segítettem rá, és könnyen kijött.

szigiimi Elküldve: 2009-06-03 18:42 320d Motor

Memmaao írta:
szigiimi írta: Nem rég azt vettem észre hogy 1200-1300as fordulat körül picit berezonál a kasztni. Alatta ill felette teljesen simán jár.Minimális a rezonancia, de ugy tünik hogy eddig nem csinálta. Mitõl lehet? Esetleg gumibak?

Hi! Mikor rezonál be a kocsi? Közvetlenül megindulás után egyesben, amikor a kuplungot felengedve eléred az 1200-1300-as fordulatot, vagy kuplung nélkül bármelyik sebességben gázadásra 1200-1300-as fordulaton? Az enyém meginduláskor a kuplunk egy bizonyos fogáspontjánál csinálja, rá is kérdeztem, de azt mondták típushiba, nem kell vele foglalkozni. Bár ezt a legkönnyebb mondani, az embert akkor is zavarja!


Köszi, de az enyém automata. Üresben is rezonál, de csak 1200 körül, és akkor is csak minimálisat.

szigiimi Elküldve: 2009-06-01 11:10 320d Motor

Nem rég azt vettem észre hogy 1200-1300as fordulat körül picit berezonál a kasztni. Alatta ill felette teljesen simán jár.Minimális a rezonancia, de ugy tünik hogy eddig nem csinálta. Mitõl lehet? Esetleg gumibak?

szigiimi Elküldve: 2009-05-31 13:08 Olajokról általában - Amirõl nem tudod, hova írjad :)

George írta:
szigiimi írta:
Fekete320d írta: Azt több helyen is feljött, hogy olajcsere az automatában.
Konkrétan mintha senki nem írta volna meg, hogy mikor kell. Ciklusonként vagy csak ha szerelve van?

Amikor lasítok lefelé mondjuk 60ról, és (lassan lasítva) lasítoktovább, akkor ahogy pakolgat viszafelé néha rámorog, de azonnal elveszi, és máshogy kapcsol. Olyan mint mikor jéghideg, és próbál lasú tempónál felkapcsolni, és (gondolom) nem elég meleg és inkább az alacsonyabb fordulatot erölteti, míg meleg lesz.

Ez szerintetek normális? 100'000Km vel vettem, most van benne 150valamennyi. De én nem is gondolkadtam automata szervizen.
Lehet megbírna egy olajcserét?

Az enyémben 180e van. Rászántam magam az olajcserére. Na amilyen olaj abban volt... Javaslom mindenkinek hogy cserélje le a váltóban az olajat.


Hello!

Látom, nem vagy messze tõlem, kikérdezgetnélek pár dologról részletesebben /ne aggódj csak szerviz ügyben/
Ha nem gond felveszlek MSN-re..


George

Szia. Inkább a skypot használom. Ugyanazon a néven megtalálsz.