szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2016-01-05 16:30 Nem tudom mi a baja az autómnak

mike46 írta: Sziasztok,

Olyan gondom van, hogy folyamatosan visszatérően jelez a hűtőfolyadék szint lámpája. Ellenőriztem többször is de rendben van a folyadék szint...

Van valami tippetek, hogy mi lehet a hiba?

Más, sajnos anyós oldalon ki lett csukva véletlenül a biztonsági öv és volt rajta az a kis pont ami a csatot "rögzítette", hogy ne csússzon le, na most az kis pont szépen letört. Be lehet ilyet szerezni? Vagy másik öv kell?

Köszi a segítséget!


Levegős a rendszer,jeladó,kiegyenlítő tartàly.

Rendelhető az övre külön.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-05 15:40 Autóvásárlás

elgeri írta:
olahjozsef írta: Sziasztok!

Új vagyok ezen a fórumon, régóta szeretnék már BMW-t vásárolni. Egy rövid motorkód információra lenne szükségem, hogy melyik az amelyikkel gond van.
Terveimben mivel sokat megyek diesel lenne. 1-es vagy 3-as szériára gondoltam. Árban olyan 2.5 millióig tudok elmenni.

Előre is köszönöm a megtisztelő válaszotokat!

Józsi


Üdv

Nekem egy problémás motorkód ugrik be, megjelent mint 1-esben, mint 3-asban, de az benzines: N45
Illetve ugyanebből a forrásból dízelesként az N47-est írják még.

(Forrás: http://totalcar.hu/magazin/tec...tipushiba/)

Sok sikert!


N47 jó motor ha kicserélték a láncot.

N45 picit problémásabb.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-05 15:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

nickname írta:
csatis1 írta:
szotakdavid írta:
Adagoló kuka!!!


A gyilkos őszinteséged mindig megmosolyogtat... kicsit magamra ismerek
Nincs körítés, csak a tömör lényeg.


Minek színezni Jobb nem lesz.



Hát nem! Egyébként meg ismertek tudjátok hogy nincs rizsa

Jeladós porlasztót felesleges cserélni mert előbb bassza tönkre az adagolót az ukrán gázolaj meg koppra járás,sajnos nem lesz ideje a rossz porlasztónak véghezvinni az alattomos tervét

Ui.: a jeladós a 4. hengerben van.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-05 14:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta: sziasztok
vázolom a problémám,hátha valaki mond valamit 4-5 napig nem mentem az autóval,mondom már járatom egy kicsit tegnap előtt.elég nehezen beröffent,2x megszokásból csak pár másodpercig tekertem,aztán 3adszorra 3-4 másodperc után beindult.járattam vagy 15percig,majd leállítottam.másnap/tegnap mentem vele(könnyen indult) kb 15kmt,aztán beálltam az udvarra.-10 -12 fok lehetett az éjjel.ma reggel már esett a hó,illetve éjjel,de beindult az autó,járattam 10 percet ,elindult rögtön.mentem vele kb 800métert,aztán éreztem mintha nem ment volna 2esben,hiába nyomtam,de gondoltam havas az út,csak kapar ,2esbe,azért nem érzem a nyomatékot.annyi még hozzátartozik a dologhoz,hogy már világított az üzemanyagjelző,mentem vele még vagy 20kmt így,volt már ilyen ,hogy megállt alattam ,mikor megvettem nem tudtam milyen az autó,benzinesem volt előtte,de amikor a bmwnél kivillant az üzemanyagjelző,hogy tankolni kell,még 50kmt bírt.de azért jó hogy vittem magammal kannába 10liter gázolajat.múltkor egyszer leállt kb 20liter volt benne,akkor azt mondták hogy a gázolaj szűrőnél amibe rakjuk,nem volt rátekerve,látszott is ,hogy csepegett onnan a gázolaj.nagyon ügyes lehetett aki nekem olajat cserélt,mert nem csavarta rá rendesen.akkor bevontattak egy kútra tankoltam 20litert,huzattak és beindult.nem tudom igazábol azért volt e,hogy levegőt kapott a rendszer,de betudtam annak mindenki azt mondta.azóta mentem 1000kmt.visszatérve,ma ,szóval elindultam,800m után pillanatra elment a gyújtás,elment az erő,kocsi leáll.beleöntöttük a 10litert,egyébként a kanna aljába a gázolaj olyan volt mintha tej lett volna benne,gázolajjal keverve.a gázolaj nem volt kint éjjel,a szobába volt ahol ugyan nincs fűtve,de nem is fagyos a szoba.kb+1fok lehet.na mindegy,inditóztam,semmi.behuztak,2esbe beröffent,de az az igazság hogy nem éreztem erejét a kocsinak,habár az út tiszta havas volt,szóval lehet azért se.1500 felett volt a fordulat mikor vontatott,a fogyasztásmérő is 20liternél volt,azaz ment a motor.kitettem üresbe,leállt.aztán megint 2esbe inditom,megint beröffent leállt üresbe,pedig nyomtam neki a gázt üresbe.nem mehettem vele 2esbe mert belemegyek abba aki vontatott.otthon próbálgattam inditani aztán lemerült az akksi,most töltöm.hozzátartozik még hogy ukrajnába járok tankolni,de nem sufni kutakra,gondolom azért ott sem ad(hat)nak sz*rt ,ott is tankolnak mercik,audik bmwk stb.meg eddig még nem volt vele bajom,tavaly november óta járok a kocsival,és nem volt ilyen a hideg miatt.igaz,ennyire hideg sem volt.nagyjából ennyi,kérem segítségeteket,előre is köszönöm.mi ilyenkor a teendő,azt is mondták fél deci benzint öntsek 20liter gázolajhoz,de azt nem igazán merném megtenni.hidegindító spray?ha azzal beindul?minden oké lesz?de nem is merem,mert ezt láttam felrobbant motorvagy esetleg ez valami más hiba? hogy lehet orvosolni?várjam meg mig enged az idő,és már csak szuper dizelt tankoljak?havernak is bmwje van 330d,azt mondta hogy üzemanyag szűrőt is kell cserélni,mert a partafin (nem tudom pontosan,talán kiült a szürőn ilyenkor) köszönöm előre is.és BUÉK!


hát ezt fárasztó volt elolvasni... majd kifolyt a szemem
télen célszerű sok üzemanyagot tartani a tankban. több a térfogat, nehezebben dermed meg.
illetve ha dízeles lennék, én azért tankolnék prémium anyagot.
a szűrő témában is lehet valami.


és mi a teendőm?


hát tankolj bele itthon, prémium anyagot és ne 10 litereket tankolj. hanem legalább 3/4-ig legyen a tank. és cseréld ki a szűrőt. azt hittem világos lesz a teendő.


az világos, de hogyan fog beindulni?


ha tudsz állj be vele (toljátok be) egy meleg garázsba. az adagoló előtt le kéne venni az üzemanyag csövet, aztán gyújtásra működtetni a pumpát, talán kijön a levegő. nem tudom dízelnél milyen lehetőség van. majd háthamás tud valami jobb tanáccsal szolgálni.


Adagoló kuka!!!

szotakdavid Elküldve: 2016-01-05 04:13 Mi lehet a baj?

Deliwer írta:
YELLOW írta:
Deliwer írta:
YELLOW írta:
Deliwer írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám! Hátha valaki tud segíteni!
316 E46 2002 1.8 benzin,
Hidegen nem indul csak nehezen, viszont ha meleg akkor már gond nélkül indul, hibakód semmi, olvasásnál semmi hiba.
Mi lehet a gond?
Köszönöm előre is!


meg kellene mérni, hogy az üzemanyag rendszerben megfelelő-e a nyomás mikor áll egy estét az autó.
prószáld meg, hogy reggel, sok állás utén, többször ráadod a gyújtást, de nem indítod be. kb. 3x érdemes 0 és gyújtás állást csinálni, aztán indítani. ha úgy könnyen indul, akkor ezzel a nyomással lesz valószínű gond. esetleg azt is lehet figyelni, hogy teli és negyed tanknál is ugyanúgy nehezen indul-e...


Köszönöm ezt majd kipróbálom de a szivattyút cseréltem kb fél éve, és ezt csak a hidegben produkálja, tavaly télen cseréltem egy vízhőfok jeladót és onnantól működött szépen, de egy év alatt csaknem hal meg


akkor meg normális diaggal (BMW specifikussal) nézni kell élő adatokat, hogy melyik szenzortól milyen jelet kap vissza.
az, hogy nehezen indul be az mondjuk hőfokjeladó nem igazán lehet, attól rossz alapjárat lenne, mivel rossz hőfokból kalkulál. de attól indulnia kellene. mivel melegen meg jó, ezért totál xar sem lehet a jeladó. de én nem vagyok autószerelő.
gyújtással való gond, meg inkább melegen jelentkezik. én ezért gondolnám üzemanyag rendszer problémát.
bár lehet az a szárítőszűrő vagy mi fene is, ami hidegen aktív azt hiszem.


Köszönöm szépen, Megpróbálok valami Diaggal kiolvasni csak zavaró ez a probléma hogy tavaly már jó volt most meg ismét csinálja


Dunakeszin vagy Nyíregyhàzàn tudunk segíteni a problémàdban.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-03 17:32 Társalgó

Neuhofer írta: Gyors kérdés 2000 3.2.0d Turboja mikor szokott meghalni ?


Erre ott a Turbo topic!!!!

A másik kérdésedre meg az Autóvásárlás topic!!!

szotakdavid Elküldve: 2016-01-03 17:24 Társalgó

Robin68 írta: Van aki használ nyestriasztót kocsiba? Ha igen melyik megbízható? Néztem a neten de van belőle pár típus és jó lenne ha hatásos is lenne. Ma nem volt annyira faja kábeleket forrasztgatni -4°-ban.... .


Pakolj bele kutyaszőrt Volt egy jó spray,itt is volt téma.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-03 17:23 E46 légtömegmérõ

milan347 írta: Sziasztok kene egy kis segítség van egy e46 320d menetkozbe pl.harmadikba ha letalosom megtorpanik vákuum atnezve turbo tisztítva mapszenzor cserélve toltonyomS szabályzó cserélve es meg ugyse jo vetem bele egy új legtomegmerot (gyari bosh) beleraktam diagnosztika semit nem ir hibának csa a legtomegmero ertekem valami 1000mg aszem a 200 helyett nem lett frisitve csak cserélve ez gond lehet ...valaki valami ötlet ???136 le


Azonos cikkszámú légtömegmérő került bele??
Hidegen jó? Melegen torpan csak meg??

szotakdavid Elküldve: 2016-01-02 22:10 alapjárat leesik, ingadozik

laci318d írta:
szotakdavid írta:
laci318d írta: Hello!
Nekem is ingadozik az alapjárat(E46,318d).Ez a kissebbik problémám. Nem indul be mindig,csak hajt az önindító. A hibatároló üres.Hidegen beindul,kicsit melegszik megyek 10km-t,áll 1 órát,és utánna már csak másodszorra indul.Ezután ugrál a fordulatszám 500-800 között.Egr-t,szívósorban lévő jeladót takarítottam,de nem lett jó.Mi lehet a probléma?


Beméretném a porlasztókat!


Ma már elindulás után 5km-en keresztül úgy ment mint 1 szívódízel, de utánna megjavult.Ezt 2x eljátszotta.Elvittem szerelőhöz,a gép szerint turbónyomás érzékelő a hibás.Csak azt nem tudom hogy hol van?


Indulásnak meg a turbónyomásnak nincs köze egymáshoz. Viszont ezt a turbónyomás problémát e kell határolni mert lehet olcsó meg kurva drága is.

Javaslom keress fel valaki olyat aki nem egy ilyen autót látott már és gyári gépe van a kocsidhoz!

szotakdavid Elküldve: 2016-01-02 22:01 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!


egy széles, félre kopott gumi marha jó... próbálj fel magadnak egyet, aminek a széle le van nyalva, mondjuk 225-ből.
az, hogy a kormány nincs középen az gáz valóban. mondjuk attól is mehet félre, főleg ha pont jobbra van fordulva


Az más ha félre van kopva,de maga a 225 jó télire.Nekem volt mind2 a kocsin télen.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-02 20:37 E46 futómű állítás

Jumper írta:
YELLOW írta:
Jumper írta: Hello bello

Uraim,voltam futómű beállításon ahol kiderült hogy cserére szorul a jobb elso lengokar...csere meg történt bilstein markát választottam!futomuvet beállítottak de jobbra húz kicsit valamint nincs közepén a kormany!otlet?alufelnin 225/45 r17-es teli gumikkal viszont használt gumik látszik a szélein a kopás nyom!kerdes az hogy ez okozhatja a jobbra húzást es hogy a kormany középre tekerve kanyarodik az auto?


félre kopott gumi okozhat ilyet. autódra meg felesleges a 225 széles téli gumi azt az útnak a dőlése is jobban viszi. ha mindenképp 17-est akarsz, akkor 205 széles elég.


15 ért vettem 4db kb 75%-os Hankook winter Icept Evo 2es teli gumit hülye lettem volna nem meg venni!egy szezont használom őket aztan kuka!kov télre jönnek az újak azok mar nem ezek a méretek lesznek!holnap meg ellenőrzok egy kerek nyomást aztan ha az sem segít szerzek 4 kereket próbára!koszi az infót yellow


Tökéletes a 225 Télre is. Vidd vissza csinálják meg megint!!!

szotakdavid Elküldve: 2016-01-01 17:59 Motortartó gumibak

germina írta:
Hello. Egy gyors kérdés: M47N. Jobb és bal oldali tartó között van fizikai különbség?


Van,ezért van jobbos balos,kézi váltós vagy automata ez is fontos.

szotakdavid Elküldve: 2016-01-01 16:57 Légtömegmérõ

jamborj írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
Zollkid írta: Sziasztok!
Láttam volt itt szó adaptációtörlésről.
Néztem inpában,Disben, de nincs még csak hasonló opció sem.
Carsoft 6.1-ben csak DME törlés van..
DDE 3.0
Vissza lett alakítva a levakolt EGR, azért kellene... Milyen szoftverrel lehetne véghezvinni?


Ha sikerült írd már meg az eredményt! Pl nem tudom ha kitisztítom a légtömegmérőt érdemes e ezt a műveletet elvégezni a légtömegmérőre vonatkozóan?
Dávid ha lennél olyan kedves válaszolhatnál.


Sztem érdemes!
Én úgy tudom, hogy gyári értékre állítja azokat az érzékelőket amik szerepelnek benne.
Én INPA-ba csinálom.Ott a motor kiválasztása után a hibák és ott az F7 adaption és ott sorba mindet időnként érdemes törölni!


Bátran törölhetem az összes adaptációt? Nem lehet bajt csinálni vele?


Töröld. Benzinesnél lehet Inpával törölni dieselnél nem.

szotakdavid Elküldve: 2015-12-31 22:21 alapjárat leesik, ingadozik

laci318d írta: Hello!
Nekem is ingadozik az alapjárat(E46,318d).Ez a kissebbik problémám. Nem indul be mindig,csak hajt az önindító. A hibatároló üres.Hidegen beindul,kicsit melegszik megyek 10km-t,áll 1 órát,és utánna már csak másodszorra indul.Ezután ugrál a fordulatszám 500-800 között.Egr-t,szívósorban lévő jeladót takarítottam,de nem lett jó.Mi lehet a probléma?


Beméretném a porlasztókat!

szotakdavid Elküldve: 2015-12-31 01:11 Nem tudom mi a baja az autómnak

Tigi írta: Sziasztok!
Indítási problémám van. 320d 2000-es évjárat.
Létezik az,hogy a szívósor alatti tömítések,rossz tömítése miatt nem,vagy csak marha nehezen indul a gép? Nincs összefüggés a hideggel...nyáron is csinálta. Állandó hiba.
Ez most a szerelő legújabb ötlete.


Nem,porlasztó vagy adagoló.