jamo írta:
jons írta:
jamo írta:
Üdv!
Ezt a 100ezres futást én nem tartom reálisnak, hiszen az évente csak 10k km, de akár igaz is lehet nem hinném, hogy számít.
Pillangók mehetnek a levesbe, zöldkártyán is átmegy nem lesz gond.
A leállós dolog izzítógyertya gondnak tűnik így elsőre.
A fogyasztás reálisnak tűnik. Bár ki kéne vinni egy kicsit autópályára tartósan 3-3,5 ezres fordulaton menni vele, tisztulni fog és jobban harap. (Persze pillangó kiszedés után.)
Én ezt egy nettó marhaságnak tartottam, de a mostani autómmal ezt kellett eljátszani.
Javaslom Szoták Dávidot felkeresni Dunakeszin, amennyiben közel vagy hozzá. Műszeres diagnosztika és javítás terén igen profi.
Köszönöm a választ! Én is gondolkodtam ezen a meghajtáson volt már nekem is ilyen tapasztalatom csak még nem jutottam el odáig. Szakmám szerint szerelő vagyok, igaz már 15éve nem ez a fő profilom de amennyi gépen volt-van mindet magamnak javítom. Volt munkahelyemen van hibakódkiolvasó rá is tettük nem jelzett semmit. compjuterébe az eddig elfogyasztott össz üzemanyag és a benne lévő kilométer is jól jön ki átlagfogyasztásilag 8liter körül van. Nem tudom ezek mennyire buherálható adatok. Izzítógyertyákat kikellene jeleznie hibakóddal? Könnyen lehet hogy az a baj mert ha nem várok izzítást hanem egyből indítok akkor se indul "nehezebben". Nah újévbe kidobálom a pillangókat belőle meg ránézek az izzítógyertyákra és okosabbak leszünk.
Javasolnám a gyári diagot,nem az univerzális programokat,izzitás és a porlasztók vizsgálatát.