szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2014-07-27 20:50 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Marton0328 írta:

Szerintem vezérműtengely jeladó.


Miből következtetsz erre? Most este hideg motorral hűvös időben szépen indult. Délután a felénél kicsit lejjebb volt a hőfok mutató akkor nem indult el leállítás után. 2-3 óra után indítottuk újra akkor meg elindult. Ha a motor melegéhez van köze mi okozhatja? Valaki tudja mi az a comfort modul?[/quote]

Jeladóra utal,azért is írta Miki barátom a vezérműtengely jeladót.

szotakdavid Elküldve: 2014-07-26 21:06 Inditozásra nem inditt a kocsi !

bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:


Itt az új diagnosztikád






2004-2005 körül még tényleg ilyennel nyomtam


szotakdavid Elküldve: 2014-07-26 16:33 Inditozásra nem inditt a kocsi !

bmw320d4 írta:

Szerintem vezérműtengely jeladó.


Itt az új diagnosztikád




szotakdavid Elküldve: 2014-07-15 07:26 320d Motor

Fort írta:
szotakdavid írta:
Fort írta: Üdv Mindenkinek!Pár napja lettem a tulaja egy 320d-nek (136LE)
Castrol Edge Turbo Diesel Titanium 5W-40-et rendeltem bele,levegő,olaj és gázolajszűrővel.
Hamarosan cserélni szeretném a kartergáz szűrőt is hogy ne legyen vele probléma!Egyben kell cserélni,vagy elég csak a szűrőt?
Ha esetleg tudtok jobb olajat a fentinél,holnap még ki tudom cseréltetni!
Előre is köszönöm a válaszokat!


5w 30-as olaj kell bele


Becseréltettem BMW Longlife4 5W-30-ra. Kezdésnek jó lesz kipróbálni,hogy mennyit eszik meg belőle!



szotakdavid Elküldve: 2014-07-14 20:52 Mi lehet a baj?

sumi20 írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy alapjáraton nyikorgó hang jön a motortér felől. Egy hete cseréltek görgőket, vízpumpát, szíjakat. Ha gázt adok eltűnik a hang. Hallgattam és mintha a szervószivattyú felől jönne. Az adhat ilyen hangot? Kérem a segítségeteket! Köszönöm előre is!


igen adhat

szotakdavid Elküldve: 2014-07-14 20:50 320d turbó hiba

YELLOW írta:
riogato írta:
YELLOW írta:
riogato írta: Sziasztok.

Turbó hibás volt a gépem úgy hogy a kipufogón csöpögött hátul az olaj. A turbó cserélve, kérdés hogy mennyit kell elmennem hogy kiégjen a rendszer? (eddig max 100 at mentem a csere óta) Ha jelenleg beindítom hidegen kicsit füstöl vagy legalábbis köp egy kis kékes füstöt, üresben melegen ha megpörgetem akkor is van egy kis füst de ez inkább már fekete. A kocsiban van erő ha melegen verem neki akkor semmi látható füst nincs. Ki fog e égni illetve mennyi idő alatt, vagy lehet e nagyobb baj. Mi a nagyobb baj kiderítésének költséghatékony módszere?


pályázni kell vele. egy huzamban, ha lemész egy 300km-t talán jó, persze pálya tempóval. bár nem tudom az olaj kiég-e és nem vágott-e tönkre közben valamit.


Mi szokott ilyen esetekben a leggyakrabban tönkremenni?


gondolom katalizátor, lambda szonda.


lambda csak eu4-be volt,katot szokta teliköpni olajjal és eldugítani

szotakdavid Elküldve: 2014-07-13 22:18 320d Motor

Fort írta: Üdv Mindenkinek!Pár napja lettem a tulaja egy 320d-nek (136LE)
Castrol Edge Turbo Diesel Titanium 5W-40-et rendeltem bele,levegő,olaj és gázolajszűrővel.
Hamarosan cserélni szeretném a kartergáz szűrőt is hogy ne legyen vele probléma!Egyben kell cserélni,vagy elég csak a szűrőt?
Ha esetleg tudtok jobb olajat a fentinél,holnap még ki tudom cseréltetni!
Előre is köszönöm a válaszokat!


5w 30-as olaj kell bele

szotakdavid Elküldve: 2014-07-13 21:11 Kipufogo füst!

Totyasrac írta:
negativ0001 írta:
10% tobblet ero es 10-30% kevesebb kakao.


Szerinted ha ez ennyire egyszerű lenne (kevesebb üzemanyagból több teljesítmény) akkor ez nem jutott volna eszébe a gyártóknak?
A közúton kat nélkül használt autókat bezúzatnám... Én legalábbis


Mindig érdekel az ilyen projekt..h csinál valaki "erőgépet" a 16i-ból M-es matrica hátulra=+20Le,nagy kipufogó és társai.Sose fogom megérteni,ha valakinek nyomatékra és erőre van szüksége miért nem keresi meg a motort hozzá miért kell katalizátort vágni hebrákolni chiptuningolni ebben a kibaszott országban lassan mindenki chippeket ír.A bmw nem egy kibaszott tdi golf amit az égbe lehet húzni és ez igaz benzinre dieselre.Persze vannak akik soha nem fogják bevallani h szar a chip a kocsijukon vagy h ártalmas az a motorjára.136 lovas 20d 180 lovas lett és társai hmmm és azt hogy???4henger = 136 6henger=184 lovas na ezt h a faszba fogja bírni a motor adagoló turbó?!

szotakdavid Elküldve: 2014-07-11 06:59 bc

Zoli200 írta:
Szia engem érekelne,mennyiért adod?


Szia!

Ment p.ü.

Dávid

szotakdavid Elküldve: 2014-07-11 06:56 Turbo

Tano írta:
vk92 írta: Hello!Ma volt felrakva gépre a kocsi és turbonyomás szabályozó szelep ill.légtömegmérőt írt ki.légtömegmérő a megadott adatokhoz képest nem tért el viszont a turbonyomas az egy ponton nem volt jó kb.1800-as fordulatnál.A kérdésem az lenne hogy összefüggésben lehet e a két hibakód ,illetve mi a pontos neve ennek a szabályozó szelepnek éd tudtok e árat mondani.
Attila


Ha a turbó szabályzásában nem stimmel valami, akkor az okozhat a normálistól eltérő légmennyiséget, így a két hibakód összefügghet.
A turbónyomás szabályzásához több dolog is tartozik, az elektromos szelep csak az egyik része. Újonnan kb 25-30 ezerbe kerül maga a szelep, de nem biztos hogy ez a rossz. Cseréld meg az EGR ugyanilyen szelepével, így ezt a lehetőséget ki tudod zárni. Ha a jó szeleppel is fennál a hiba, akkor lehet hogy a geometria állítás egyéb részei (vákumos rész, vagy ragad a mechanika stb...) okozzák. Körbe kell járni, felesleges egyből a szelepet vásárolni. Vidd el egy hozzáértő szakihoz.


2004-s 20d már elktromos turbós kivéve ha automata,elektromos turbósnál nem játszik ez a szelep.

szotakdavid Elküldve: 2014-07-09 20:55 Mi lehet a baj?

Street_xTp írta:
adi84 írta:
Street_xTp írta: Sziasztok ! Nekem a mai napon merült fel egy olyan problémám ami a következőből áll. Gyorsításkor egyszer csak a motor felől kicsit láncos/zörgő hang jön, majd ha tovább nyomom a gázt akkor elcsendesedik és haladok tovább. Tehát viszonylag rövid ideig csinálja ezt de elég zavaró. Valakinek valami tipp ?



Én így elsőre vezérműláncra gyanakszok. De a helyedben ránézetnék egy szakival...


Ha az, akkor azt sürgősen cserélni kell vagy még vannak fokozatai a romlásnak és milyen problémákat okozhat ? Illetve milyen költségekkel járhat annak a cseréje szerinted ?


Szia!

Nézesd meg valakivel,nem biztos h lánc,nem várnék a helyedben a dologgal.

Dávid

szotakdavid Elküldve: 2014-07-09 20:43 316 i motor szelepfedél

Aniko írta: Segítséget kérek !
BMW 316 CI , N 40 motorkód,2002-es évjáratú magyar autómba szelepfedelet keresek.Ha van bontott, de már megvenném az újat is csak lenne végre. Nagyon sürgős, aki bármilyen információt tud adni hol szerezhetném be kérem írjon !!Előre is köszönöm, Anikó


Szia!

Keresd fel a 1st Autot Nyíregyen vagy itt az oldalon Jakab Lacit.
Biztosan tudnak segíteni a problémádban!

Dávid

szotakdavid Elküldve: 2014-07-06 23:04 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bero írta: Sziasztok! Sehol nem találom,úgyhogy megkérdezem itt. E46 facelift mikor volt ? 2002-ről tudtam,de találtam pár autót ami 2001 végei és már a faceliftes eleje van! Köszi!


2001. 09.

szotakdavid Elküldve: 2014-06-19 19:12 E46 Szélvédő alatti müanyag

[quote="horisz2"]
negativ0001 írta:
szotakdavid írta:
zoliika írta:
Régi és újVan különbség nem kevés!Ma olajcsere közben ki is cseréltem, 10 perc az egész.Apróság ,de nagyon "mutat"!Köszi : Dávid!



Es mennyibe kerult?



A patentjait újra cserélted vagy a régiekkel vissza lehet tenni?


Rajta vannak a patentok az új műanyagon.

szotakdavid Elküldve: 2014-06-16 20:48 légzsák lámpa világít

jons írta:
dbtibi írta:
Azt a pontos számot ...


BMW talin 4 whiskey-kóla után kellett ülésfoglaltság jelzőt kiiktatni, az is ment kicsit több idő alatt


Az se baj ha nem ment volna..megoldottuk volna