szotakdavid fórum hozzászólásai

szotakdavid Elküldve: 2016-05-21 04:50 Mi lehet a baj?

bricktopm írta:
kazsemestor írta: Sziasztok!

Van egy probléma...
Nem 3as,de a motor az lehet az is.
Adott az autóm. M52B28
Pár hete a Vanos rendszert cserélte rajta a szakim mert a régire hibát dobott a computer meg 2000 alatt rángatott gázadásra. Azóta a motor király,hibakód sincs. Viszont van más. 1300-1500ig és 1900-2100 ig igazi éles kereplő hangja van a kocsinak. Télleg mint mikor a szurkolók a fa kereplőket forgatják. A vezérlésre gondoltam egyből de a szakim mondta a Vanoscsere alatt csekkolta a láncfeszítőt meg a láncokat is és szerinte minden fasza...
Mintha valami műanyag letört volna és most beleér a láncba. Ha végre lesz ideje a szakinak akkor leveszi a burkolatot és megnézzük szabad szemmel is hátha látható lesz...
De mint mondtam,azóta az autó a hangot kivéve hibátlan.
csörgés
Kicsit amúgy is hangos a kocsi mivel 6 fok volt kint és 1 napja kint állt, a videó miatt indítottam akkor be... (kb 1 hete)
De lehet hallani,mint a csörgőkígyó.
Stabilan 1500 a fordulat a videó alatt és 1450-1550ig csinálta most hidegen...
Szerintetek?

Köszi



A lánc ugrásgátló műanyagot megnézném. Motor indításánál ki kéne emelje, lehet beleér a lánc.



Inkàbb a vanost nézegetném.

szotakdavid Elküldve: 2016-05-17 18:24 Ajtónyítási Gondok!

Beze77 írta:
szotakdavid írta:
Beze77 írta:
YELLOW írta:
Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

Tenyleg a segitseg jobban jott volna mint az itelet. Aranyos toled hogy latatlanban itelkezel. Nem akarok szarkasztikus lenni de gondolom kepben vagy hogy milyenek itt a 12-15 eves bmw-k. Lehet venni 1200 -4000 fontig e46 -t ez teny. De egy 3000 fontos kocsin is van kokany rendesen.
Az angolok nem tul igenyesek az ilyen idos autokra. Persze van kivetel.
De tobbnyire a mangunkfajta volt keleti blokkos veszi ezeket az oreg vassakat.


Igen,jól írtad megveszel mindent. Csak illeszteni kell majd alvázszámokat utána mert lesz keszekuszaság.

Koszonom a valaszt!
De ezt hogy erted hogy illeszteni kell az alvazszamot?


Minden modul tartalmazza a felszereltségi listát és alvázszámot.

szotakdavid Elküldve: 2016-05-17 18:09 Ajtónyítási Gondok!

Beze77 írta:
YELLOW írta:
Beze77 írta:
GNoRbY88 írta:
Beze77 írta: Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!


Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..

Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.


szia, tudom segítség kellene, és tudom UK-ban milyenek az autó árak, és valószínű ez mennyi lehetett, de ilyen autót sosem vennék meg. ha ingyen lenne sem.

Tenyleg a segitseg jobban jott volna mint az itelet. Aranyos toled hogy latatlanban itelkezel. Nem akarok szarkasztikus lenni de gondolom kepben vagy hogy milyenek itt a 12-15 eves bmw-k. Lehet venni 1200 -4000 fontig e46 -t ez teny. De egy 3000 fontos kocsin is van kokany rendesen.
Az angolok nem tul igenyesek az ilyen idos autokra. Persze van kivetel.
De tobbnyire a mangunkfajta volt keleti blokkos veszi ezeket az oreg vassakat.


Igen,jól írtad megveszel mindent. Csak illeszteni kell majd alvázszámokat utána mert lesz keszekuszaság.

szotakdavid Elküldve: 2016-05-17 18:04 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok,

Jobb első angel eyes ha nem világít, mennyire bonyolult megcsinálni? Ill mi lehet a baj?köszönöm


attól függ milyen AE.


2009es e-92-es coupe, gyári sárga megvilágítású, a fényszóró meg bixenon kanyarbevilágítós.


ha minden igaz a karikáknak külön LED-je van, azt lehet cserélni.


63117161444 ez az égő cikkszáma kb 12.000ft

Cseréhez kerék levesz,dobbetét kivesz és ott van alatt a lámpatest hátulán.

szotakdavid Elküldve: 2016-05-14 23:31 Mi lehet a baj?

kgergelyt írta: Sziasztok!



116i Bmw súrlódó, vagy susogó hangot ad kb 50 km/o sebesség közül... Kb mindenki mást mond, tippel... Ami érdekes, hogy nagyobb sebességnél sem nő a hangja és alacsonyabbnál meg nem halkabb... kb 50-nél előjön és eléggé bosszantóan zavaró... üresben is, gurulva is csinálja és mindig az a susogó hang... egyenletesen susog, nem emelkedik a hangja és nem változik, lejtőn is és emelkedőn is, terhelésnél is... A fékpofára gyanakodtunk, de van rajta még rendesen anyag... Egy szerelő a differenciálműre tippelt, más a hátsó féktárcsára... Más valaki esetleg? ))



köszi!!!!!


Neten sajna ezt nem lehet megállapítani,rendesen át kell nézni a kocsit.Fékeket futóművet stb.,

szotakdavid Elküldve: 2016-04-24 19:42 320d Motor

Nocsi20d írta: Sziasztok.
Egy kis segitséget szeretnék kérni.Valaki esetleg tudna Debrecen környékén olyan embert aki porlasztót szed ki.Mert két napja szenvedünk vele speckó szerszámmal meg se mozdul.Előre is köszi.


Akkor az szelepfedél széttörése,hengerfej le..ha "spéci" kiszedővel nem jön ki.

szotakdavid Elküldve: 2016-04-23 03:33 váltó

kecsurobi írta: üdv fanok
váltó karnak a rudazata kiugrott a helyéből.Honnan tudok szerezni amivel rögzítem?
szerintem zégergyürű volt benne.


25 11 7 571 899 ez a rögzitő clips.

25 11 1 220 439 plusz kell még 2db alàtét.

szotakdavid Elküldve: 2016-04-20 19:50 Futómû és hibái

lela írta:
szotakdavid írta:
Livaj írta:
Strashimir írta: Sziasztok!

Vettem egy e46 330ci-t No-ban FK rugókkal és csillapítókkal szerelt betonkemény futóművel.
Szeretném ezeket lecserélni olyan alkatrészekre, hogy az autó komfortos legyen, de az úttartása stabil maradjon.

Eddig a következő lehetőségeket néztem:

1. Bárdi autó
első rugók: Maxtrac, Suplex
h rugók: Maxtrac, Suplex, Kayaba, JP group, Monroe
lengéscsillapítók: Al-ko, Bárdi autó, Bilstein, Japanparts, Lip, Maxtrac, Sachs, Kayaba, Wiktory, Monroe

2. bontott gyári normál
3. bontott gyári M-technic
4. Bármi egyéb

Kérem, akinek van tapasztalata ezügyben, írja le, hogy ne kelljen a zavarosban halásznom!

Üdv


Helló,

Nekem szintén 30i-n van. Teljesen gyári mindene, így a futómű is. Nincs is rá panaszom. Persze jobban nézne ki ha 1-2 cm-rel alacsonyabban lenne, de napi használat miatt komfortra is szükségem van, + nem szeretnék mindenhol fennakadni vele, így jó így, ahogy van.

L.


Gyàri M-tech


Ha gyári M tech futóművet szeretnék akkor ez csak a rugók és a lengéscsillapítók cseréjét jelenti?



A nagy stabrúd is más elől és hátul is.

szotakdavid Elküldve: 2016-04-20 07:20 Futómû és hibái

Livaj írta:
Strashimir írta: Sziasztok!

Vettem egy e46 330ci-t No-ban FK rugókkal és csillapítókkal szerelt betonkemény futóművel.
Szeretném ezeket lecserélni olyan alkatrészekre, hogy az autó komfortos legyen, de az úttartása stabil maradjon.

Eddig a következő lehetőségeket néztem:

1. Bárdi autó
első rugók: Maxtrac, Suplex
h rugók: Maxtrac, Suplex, Kayaba, JP group, Monroe
lengéscsillapítók: Al-ko, Bárdi autó, Bilstein, Japanparts, Lip, Maxtrac, Sachs, Kayaba, Wiktory, Monroe

2. bontott gyári normál
3. bontott gyári M-technic
4. Bármi egyéb

Kérem, akinek van tapasztalata ezügyben, írja le, hogy ne kelljen a zavarosban halásznom!

Üdv


Helló,

Nekem szintén 30i-n van. Teljesen gyári mindene, így a futómű is. Nincs is rá panaszom. Persze jobban nézne ki ha 1-2 cm-rel alacsonyabban lenne, de napi használat miatt komfortra is szükségem van, + nem szeretnék mindenhol fennakadni vele, így jó így, ahogy van.

L.


Gyàri M-tech

szotakdavid Elküldve: 2016-04-20 07:09 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lalada írta:
hil írta:
gcrc írta: Sziasztok!

HAHU-ra felkerült egy coupe ami színre stimmel, beszéltem az eladóval és azt mondta külföldről behozott darab, valami az első futóműnél kopog amit szerint 8000 ft-ból cserélni lehet. Ezen kívül a hátsó lökhárítón van egy kisebb húzódás amit a képen is látni lehet, és az egyik ajtó belülről rozsdás kicsit. Tudnátok tanácsot adni, mire kéne még rákérdeznem és mit nézzek meg az autón ha ott vagyok? Illetve olyan szerelőt keresnék aki átnézni a kocsit mielőtt megveszem ha odáig jutok, Pesten belül kit ajánlanátok?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10067047

Előre is köszi a segítséget!

Bocs, de szerintem sokért adja azt az autót



amikor ilyen friss rendszámmal látok behozott autót, mindig az van a fejemben, miért nem én hoztam be eladni.. csak bizniszről van szó.. annak minden tulajdonságával..kérdés, hogy mennyit akar nyerni rajta.


Én kerülném az eladót...

szotakdavid Elküldve: 2016-04-20 01:39 ASC hiba

Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Elsőnek egy jó diagnosztika.
Dunakeszin tudok benne segíteni.

szotakdavid Elküldve: 2016-04-12 19:43 Klíma gondok

hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


Órázni kéne az egészet,plusz diagolni,gondolom a klíma kompresszort is ledobálja?!

szotakdavid Elküldve: 2016-04-10 21:26 Klíma

verdamponthu írta: sziasztok,

Felmerült egy kis problémám.
Klíma panelt cseréltem e46 323-on (2000-es évjárat).
Amit vettem designra egy kicsit újabbnak tűnik, de passzolt minden és simán beraktam.
Indítás után működik is rendben, viszont a ventillátor nagyon hangos (rendellenesen) lett és kb. olyan mintha fullon nyomatnám a klímát, miközben kikapcsolva van.

Szerintetek?

üdv,


Manuál panel helyére digitet raktál??

szotakdavid Elküldve: 2016-04-10 21:21 320d Motor

thomas7302 írta:
szotakdavid írta:
thomas7302 írta: Sziasztok!
Tudtok egy jó bmw-s szakit Karcag környékén?
320d


Mi a gondod??


Igazából még nincs vele gondom csak a szívósort szeretném kitisztíttatni illetve ha a későbbiekben lenne vele probléma akkor tudjam kihez vinni.


Nem tisztítani kéne hanem ledugózni.

Keress meg privátban jövő héten szombat vasárnap Tiszafüreden leszek.

szotakdavid Elküldve: 2016-04-10 19:41 320d Motor

thomas7302 írta: Sziasztok!
Tudtok egy jó bmw-s szakit Karcag környékén?
320d


Mi a gondod??