tamas32 Elküldve: 2014-10-03 18:30 Autóvásárlás
tamas32 Elküldve: 2014-10-03 18:30 Autóvásárlás
tamas32 Elküldve: 2014-10-02 06:48 Utánagyártott Sárvédő !
tamas32 Elküldve: 2014-05-17 17:06 316 nincs alapjárat
tamas32 írta:hil írta:jgbobo írta: Sziasztok!
Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.
Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.
Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.
Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?
Előre is sok köszi!
Üdv. Gabi
Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil
Szia !
Szét lehet szedni én is szét szedtem mert nekem is hangos volt , 2 csapágy és 2 szénkefe kellet bele . Tetején a szegecseket le kell fúrni és szét jön , összerakásnál meg csavarral kell össze fogatni . A youtuben lehet találni videókat az egész cseréről .
tamas32 Elküldve: 2014-05-17 16:58 316 nincs alapjárat
hil írta:jgbobo írta: Sziasztok!
Nekem is lenne egy kis problémám. BMW E46 316i-ről lenne szó, egy N40-es motorkódról. Igazából alapjárattal kapcsolatos, de inkább csak hidegindításnál. A gond az, hogy ha hidegen indítom az autót akkor sokkal hangosabb mint véleményem szerint kellene. Hideg indításnál ugye megy a kompresszor ami az EGR-en keresztül levegőt kever a tisztább égéshez. Nos amíg megy a kompresszor addig baromi hangos az autó mint egy diesel, de amint lekapcsol a kompresszor, bemelegedett az autó visszavesz az alapjáratból és szép egészségesnek hallom a hangját.
Hogy könnyebb legyen: Videó
57- percnél már lehet hallani, hogy szép egészséges a hangja.
Ami tuti, hogy EGR-tiszta, Légtömegmérőt tisztítottam. Leömlőre gyanakszom, hogy valahol gond lenne vele, lyukas vagy fene tudja.
Ebben kérnék egy kis tapasztalatot vagy segítséget. Akinek 316i-je van akkak is ilyen hangos, vagy jó az észrevételem hogy ez nem ok?
Előre is sok köszi!
Üdv. Gabi
Szia!
Az a befúvó, becsületes nevén secondary air pump, valóban azt teszi, amit leírtál. Nekem össze volt állva az egész ki tudja mióta, nem is működött, de az autó rendesen működött nélküle. Szerintem annak a szivattyúnak a csapágyai kezdenek megpusztulni, nem lehet szétszedni. Az én rossz darabot majd azért valahogy szét fogom verni, mert kíváncsi vagyok a lelkületére.
hil
tamas32 Elküldve: 2014-04-26 11:18 BMW kulcsok
YELLOW írta:tamas32 írta:YELLOW írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Betanítottam a kulcsot ahogyan írtátok , de nekem nem nyitja ki az autót, lezárni lezárja meg a csomagtartót is fel nyitja csak ép az autót nem nyitja ki . Mi lehet a baj ? Rosszul tanítottam volna ?
nem. ha rossz lenne a tanítás, akkor semmire nem reagálna.
én azt mondom, hogy a GM-ben a relé ment tönkre. nálam is így kezdődött, hogy zárt, mindig, nyitni nem akart, főleg melegebb időben. aztán mindenféle kombó lett.
Megtudnád nekem mondani pontosan hol találom meg ?
kesztyűtartó mögött, le kell bontani, aztán "polcrendszer" fehér doboz, és azon belül van.
de googliba beírva, vagy ide a fórumra is találni sok infót, had ne írjuk már le újra mindent.
tamas32 Elküldve: 2014-04-26 09:01 BMW kulcsok
YELLOW írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Betanítottam a kulcsot ahogyan írtátok , de nekem nem nyitja ki az autót, lezárni lezárja meg a csomagtartót is fel nyitja csak ép az autót nem nyitja ki . Mi lehet a baj ? Rosszul tanítottam volna ?
nem. ha rossz lenne a tanítás, akkor semmire nem reagálna.
én azt mondom, hogy a GM-ben a relé ment tönkre. nálam is így kezdődött, hogy zárt, mindig, nyitni nem akart, főleg melegebb időben. aztán mindenféle kombó lett.
tamas32 Elküldve: 2014-04-26 07:54 BMW kulcsok
tamas32 Elküldve: 2014-04-02 21:28 LED-es hátsólámpa
YELLOW írta:tamas32 írta:jons írta:tamas32 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne a Ledes hátsó lámpámmal hogy amikor beinditom az autóm a ködlámpám kb 2 percenként villog egyet és a világítás fel sincs kapcsolva. Mi okozhatja ezt bajt?
Ahogy a kollega is írja hidegteszt. De ki lehet kapcsolni diaggal. Ha pesti vagy keress meg, segítek.
Sajnos nem pesti vagyok hanem szabolcsi . Valahogy ezt a problémát meg lehet oldani házilag ? Ha igen akkor mit kellene csinálnom ?
akkor irány nyíregyháza H&N
tamas32 Elküldve: 2014-04-02 18:54 LED-es hátsólámpa
jons írta:tamas32 írta: Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne a Ledes hátsó lámpámmal hogy amikor beinditom az autóm a ködlámpám kb 2 percenként villog egyet és a világítás fel sincs kapcsolva. Mi okozhatja ezt bajt?
Ahogy a kollega is írja hidegteszt. De ki lehet kapcsolni diaggal. Ha pesti vagy keress meg, segítek.
tamas32 Elküldve: 2014-04-01 21:10 LED-es hátsólámpa
tamas32 Elküldve: 2014-03-30 10:09 hûtõ
tamas32 írta:YELLOW írta:tamas32 írta:hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?
persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.
Köszönöm szépen a válaszod !
tamas32 Elküldve: 2014-03-30 09:54 hûtõ
YELLOW írta:tamas32 írta:hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil
Szia! Köszönöm a válaszod !
Még lenne egy problémám hidegen egyből indul, de melegen csak a gázpedál lenyomásával indul .
a hőmérséklet jeladó okozhatja a problémát ? Vagy más a baj ?
persze, hogy okozhatja, hiszen a keverék képzésbe, alapjáratba beleszól a hőfokjeladó.
tamas32 Elküldve: 2014-03-30 08:44 hûtõ
hil írta:tamas32 írta: Sziasztok !
Kedves márkatársaim Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek .
Amikor az autómra ráadom a gyújtást a vízhőfokmérő felmegy a Maximumra és beindítás után is úgy marad, mind ez hideg motornál történik. Mi lehet a baj ?
Szia! Vagy rossz a hőmérséklet jeladó, de inkább a vezeték csúszott le, vagy szakadt el
hil