anubisz írta:
tomy1228 írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
tomy1228 írta:
Szevasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy a fékbetét kopásjelző milyen mértékű fékbetét kopásnál jelez be,mert nekem most olyan 2-3mm körül van az első külső fékbetét és még nem jelzett be(itt már kéne neki jeleznie?),műszerfal tesztet csináltam ott működik a visszajelző lámpája!
Köszi:Tomy
Ha aggaszt cserélj fékbetétet vagy megvárod amíg jelez, mikor szerinted is vékony már? vagy már megnyugtat, ha világit akkor jogos volt a csere
Legalább kopásjelzőt nem kell cserélned, mert szétkoptatta a féktárcsa.
Lehet az lesz hogy nem várom meg mert én ezt már kevésnek találom,ugyis tárcsát is kell cserélni,azért kérdeztem hogy esetleg ráér e még 1 honapig vagy ez a vastagság már nagyon a határon van!Még egy kérdés gyári BMW féktárcsa 21-22 ezer környékén az jó ár?
Ez egy parázs téma itt, mint az olaj. Sose kapsz rá normális választ, mindenki a sajátjára esküszik. Amit én mondok Brambot ne vegyél, híresen vetemednek, külföldön mindenki köpködi, persze biztos gyártanak olyan típust ami nem, de azt te nem fogod megfizetni. Nyugodtan vehetsz rá gyárit, ha nem izzásra vasalod rendszeresen, Juridot, fékpofába is! De használhatod a Zimmermann tárcsákat is, alap típus elérhető árú, és Német minőség, kis manufaktúra
http://www.otto-zimmermann.de/en/
Csúcs vasaknak 50 60 nál indul az ára, 1 pár. Ha átlag vezető vagy, tökéletes a gyári, nekem is az van. 1x ütött, felszabályozták,azóta tökéletes, vagy másfél éve.
Versenypályára nem járok vele és a mostanival is meg vok elégedve ,pedig nem mondanám hogy lassan közlekedek,de olyan még sose fordult elő hogy ne lett volna megfelelő a fékhatás,igen tudom hogy ezek elég parázs témák elég sokat szoktam forumot olvasni,én épp ezért foglalok állást a gyári cuccok mellet,olajból is bmw rendelek akármit is tartalmazzon az a doboz!