urizoli fórum hozzászólásai

urizoli Elküldve: 2007-01-09 13:40 Fullad, ugrál, visszaránt... mi ez?!

Elmúlt már? )

Nekem is volt ilyen egyszer (nekem is 316ti-m van), tankolás után (lehet semmi köze hozzá). Félreálltam, reset (leállít-újraindít), azóta nem jött elõ.

üdv
uri

urizoli Elküldve: 2007-01-02 11:05 Nem árt ha tudjátok!!!!

ahh... már 10 éve nem hiszünk a mehanikus zárakban (dugót bele!) bejutni egy autóba az már nem is biztonsági rés. sõt egy féltégla még olcsóbb is

remélem elvinni azért ettõl bonyolultab... az ews elég jó. jó ötlet hogy a kulcsban tárolódik a következõ inditókód, de biztonsági rés ott is lehet...

urizoli Elküldve: 2006-12-14 13:47 Ajtónyítási Gondok!

egyetértek richiem-el, vannak sajnos helyek ahol ez gyakran megseik, tutira valaki turpiszkodik (campona parkoló, budai skála parkoló) és sajnos ezekrõl a helyekrõl már hallottam is történeteket.

további probléma, hogy még ennyire sem jó a helyzet, ugyanis a srácok nem csak blokkolnak hanem figyelnek is, és meg lehet azt oldani hogy ha te többször megnyomod a gombot (mert ugye nem mûködik) akkor elõbbutóbb nekik lesz érvényes záró és nyitó kódjuk. úgy rabolnak ki, hogy még vissza is zárják.

vannak viszont olyan helyek, ahol rádióadók kavarnak be. pl a munkahelyi parkolónkban (t-mobile) vannak fix helyek ahol nem megy egyszerûen az induktív töltésû kis aksis kulcs nagyon gyenge jelet ad mert takarékoskodik a pici akkuval.

szal semmit nem bennhagyni az utóban! fõleg nem parkolóban hátradobni a notebook-t! (az a tipikus történet amit hallok)

urizoli Elküldve: 2006-12-13 16:44 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

keress rám yahoo-n vagy skype-on! urizoli-ra elvileg megtalálsz. Akkor meg tudjuk beszélni. Egész nap online vagyok, kivéve délután 5 környékét.

urizoli Elküldve: 2006-12-13 16:25 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

tedd azt vagy inkább ne, én egész nap azokat túrtam, de nemsok...
az van hogy ezt a remek 1.6-ost csak mi balkániak kaptuk

megoldani persze megoldjuk (a szervízek helyett) már gondolkodtam rajta hogy ha nem javul akkor úgy meghajtom hogy kijön belõle a hiba ...ja és mintha egy müncheni út (német szakasz fullgázon mert siettünk) után hallottam volna elõször a hangot... pont a szülõföldjén murdel meg a kis bajkeverõ...

urizoli Elküldve: 2006-12-13 16:09 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

még valami eszembe jutott... nagyritkán kigyorsításkor 4500rpm körül pici megtorpanásokat tapasztalok. (fõleg ha légkondi is megy, vagy hegyen felfelé)

az eddigiek alapján (olajcsere mizéria, megtorpanások, nem burkolat) én két lehetõséget hagyok bent:

1. PCV (EMISSION CONTROL-AIR PUMP) szelep (és vagy szûrõ) hiba. amerikában ezt gyakran cserélik, nálunk soha... érdekes
(ezt a fenti weboldalon leírtak alapján ellenõrizhetjük ha mûködõ motornál meglazítjuk az olajbetöltõt... nem szabad fura hangokat adnia, és nagy vákuumnak lenni)

2. valamelyik szelep szarakszik (na ez baj)

jaizé, nulla autószerelési tapasztalatom van szal nem kell engem teljesen authorizált információforrásnak tekinteni.

urizoli Elküldve: 2006-12-13 15:19 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

találtam valamit:

http://experts.about.com/q/BMW...e-Gear.htm

ha csak ennyi lenne végtelenül boldog lennék

persze nem csak ennyit kutattam, de ezt könnyû házilag is ellenõrizni. amit még találtm:
-hibás szelep lehetséges
-kuplungszerkezet, lendkerék bármi
-kipufogórendszer hiba bárhol

urizoli Elküldve: 2006-12-13 10:09 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

még valami... cserélve lett a levegõ szûrõ is... végülis rezonancia azon a környéken is keletkezhet.

urizoli Elküldve: 2006-12-13 09:59 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Danielt: az enyém 316ti 1.6-os mortorral, 2004-ben vettem 0km-el, de 2003.09-es a vin alapján. A probléma kb 50e km után jelentkezett most van benne 60 és nem változott. Nálam igazából ez a morgás (még) csak nagyon picit zavaró. A témához tartozik még, hogy olajcsere után jelentõsen javult, de kb 1000km után visszajött.

Szervízügyileg nekem jó tapasztalataim vannak a www.scmotorsport.hu -val. Igazából el kellene hozzájuk vinni az autót, de most se kedvem, se pénzem, se idõm és persze annyira még nem zavar

Neked esetleg ajánlom õket, egy telefont és egy kis budaõrsi reptérhez autózást megérhet. Tutit persze telefon alapján biztosan nem fognak mondani, attól tartok ez annyira mégsem tipushiba. Az elõzõ olajcserénél jeleztem nekik a problémát, aztán azt mondták hogy õk nem hallanak semmit (igen, mert akkor nem is volt probléma egy rövid ideig).

Akkor kombináljunk: nekem egy kis turkálás után csökkent a probléma, neked pedig nagyobb turkálás után is megvan. Szerintem mégis valami mûanyag rezeg be valahol, de hogy mi lehet...

urizoli Elküldve: 2006-12-11 16:22 Nagy nyomatéknál berezonál az autó!!!!

Danielt!

Számolj be légyszi az eredményekrõl! Sikerült megszüntetni a karcosodó hangot? Nálam is (50e km után) ugyanez van. Egyszer egy olajcsere után picit javult, akkor gondoltam, hogy csak valami mûanyag izé rezonál 2200-nál, de nem... én is szeretném visszaállítani a mûszerhangot

köszi
urizoli

urizoli Elküldve: 2006-11-08 15:46 Idegesítõ nyikorgások az autóból.

szilikon szar. nekem a glicerin jött be, bár tüneti kezelés csak. (rövid idõre oldja meg a problémát)

urizoli Elküldve: 2006-10-19 20:40 Tükörfûtés probléma

nyilván megfogta

amúgy nem kell izgulni. az e46 tükör állandóan fût
(asszem ptc ellenállat van ebben is, mint a legtöbb ilyenben)

urizoli Elküldve: 2006-10-13 12:26 Apró hibák

A BC csomagban asszem van külsõ hõmérõ is, és lehet hogy modic is kell.

urizoli Elküldve: 2006-10-04 17:59 Inspection II

én is sokat kerestem szervízt, végül ide vittem az autót:

www.scmotorsport.hu

nagyon kultúrált szervíz, elégedett vagyok, jó áron dolgoznak, merem ajánlani. 24e volt az olajcsere mindennel (slx 0w30) akciósan Többet nem megyek márkaszervízbe.

urizoli Elküldve: 2006-07-28 12:24 Gáz levegõ helyett

mi az hogy fix nyomás???

a termodinamika és a gáztörvények még nem mentek ki a divatból!!