ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2012-12-17 16:55 Termosztát

Ha valaki késztetést érez és szerelgetni kíván, felajánlom neki az alsó nagy termosztátomat.
Nekem a külső ház repedt el, és mivel azt külön nem tudok venni, így van egy 1,5 éves gyári termosztát belsőm.

ute107 Elküldve: 2012-12-16 19:16 Motortartó gumibak

Jövő héten Motortartókat cserélek... valaki csinálta már otthon.

Gyors, pontos leírás két sorban segítene, hogy nem balf..kodjak és gondolkodjak 1 órát feleslegesen...

1+1 sörre a barátom a válaszoló

ute107 Elküldve: 2012-12-16 16:40 Touring hátsó ablaktörlõ

kempelen írta:
zoliika írta: Ha,ez ilyen típushiba ,mint ahogy írtátok akkor lehet Én is szét fogom szedni......mielőtt be nem rohad nekem is!


Elméletben van rajta egy vékonyka kis 'O' gyűrű, de ettől még a sár, kosz, hólé és minden mocsok beférkőzik a persely és a tengely közé.

Érdemes szétszedni és megpucolni. A motor sem erőlködik és az ablak is tiszta lesz.



Így van! Én 4-5 havonta megejtem, de max. legsűrűbben olajcserekor. Asszony mindig a hátsó ablaktörlőt használja...mert nem lát ki, nem mintha a fóliától valamit is látna...

ute107 Elküldve: 2012-12-16 14:26 Akkumulátor

Barátom Exide-t vett e46 20d-be, a gyári után és 2 év elteltével azt is dobhatta ki. Pedig nem óccsón vette, valami extra erős indítóáramút rendelt.

Ezek már mind szarok.

Én mikor a gyári 9 év után beállt, szereztem egy új autóból való új gyári akksit. Most jelenleg egy L200-as akksijával robogok, és arra még az sincs írva, hogy mennyi Ah-s!

Gyári az, gyári...jó lenne tudni hogy is van ez!

ute107 Elküldve: 2012-12-12 13:09 Motorgenerál!

jons írta:

Vagy hengerfejes Úgyis kérdezted, hogy mitől jön fehér füst hideg időben a kipufiból.


Aki 92.000 km-es, hengerfejes motort szeretne látni, hívja Yellow-t!

ute107 Elküldve: 2012-12-06 16:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szotakdavid! Csak játékszernek gondoltam. Csak fura, hogy nem működik. Persze gyújtással. Párosítva lett telefonnal is, laptoppal is. De az én kocsimon kívül mindenhez csatlakozik! Eddig mással ment a diag.

Yellow! Nincs körcsati, nekem olyan van mint neked. Ha OBD II- akkor OBD II. más nem lehet.

ute107 Elküldve: 2012-12-06 15:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Dewd46 írta:
ute107 írta: Szert tettem egy egyszerű kis Bluetooth-os ELM327 v.1.5 OBD II adapterre. (Még szerencse, hogy ingyen)

Nagy az öröm, próba... "not connected" - az any..d! Próbálgatom semmi.

Havernak szólok facelift utáni e46 20d, minden működik. Másik haver N.Navara - minden működik.

Miért nem kommunikálhat a facelift előtti e46 20d-vel? Valaki próbálkozott ilyennel.


OBD1-es körcsatlakozód van a motortérben? Az enyém is 2000-es (májusi) és nekem még körcsatis. (Nem tudom pontosan mikor váltottak OBD2-re, ami a lábtér felett van) Esetleg az OBD1 - OBD2 átalakítóddal lehet valami probléma.


Nekem már a lábtérnél van. 2000. 08.havi. Ezért nem értem miért nem kommunikál az interfésszel.

ute107 Elküldve: 2012-12-06 13:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Szert tettem egy egyszerű kis Bluetooth-os ELM327 v.1.5 OBD II adapterre. (Még szerencse, hogy ingyen)

Nagy az öröm, próba... "not connected" - az any..d! Próbálgatom semmi.

Havernak szólok facelift utáni e46 20d, minden működik. Másik haver N.Navara - minden működik.

Miért nem kommunikálhat a facelift előtti e46 20d-vel? Valaki próbálkozott ilyennel.

ute107 Elküldve: 2012-12-05 21:00 320d Motor

szotakdavid írta:
Elöször kormolás,ha nem segit akkor egy turboshoz elviszed kitakarítja neked nem javaslom a házilagos takarítást.




Szotakdavid! Nálam is hasonló a probléma, és "meggyanúsítasz" hogy nincs kikormolva?!

Ez nem az lesz... egyik esetben sem... sajnos.

ute107 Elküldve: 2012-12-05 20:42 320d Motor

Dewd46 írta:
Értem. Az kimaradt, hogy reggel vettem új gázolajszűrőt, sajnos nem oldotta meg a problémát. Mindenesetre akkor viszem magammal a légtömegmérőt, és akkor már egy porlasztó szettet is, végül is elfér a csomagtartóban. Köszi, hogy figyelmeztettél!


Várom a beszámolód!!!
Remélem jó lesz!

ute107 Elküldve: 2012-12-05 16:45 320d Motor

Dewd46 írta:
Az alapjárat rendben van, nem ingadozik. Hidegen melegen pöccre indul. Érdekes, hogy első indulás után párszáz méterig szépen húz, ahogy kell, aztán bumm, elgyengül. Van, hogy kicsit, van, hogy a felüljárón a nehézpótos levillog...

A turbónyomást hogyan figyeled? Gépre dugva, vagy van külön műszered beépítve? Mondjuk nekem mindegy, mert még a motortérben van a körcsatlakozó, nem a lábtér felett az OBD2.




Van beszerelve nyomásmérő órám.

Én kipróbálnám a helyedben egy új légtömegmérővel. Adagoló problémánál szerintem több probléma lenne.
Próbáld meg gépre tenni, nekem is kellene.

Ma lesz egy sima OBD-vel megpróbálom kitalálni a hibát, de INPA kellene ha jól tudom.

Kecskemét "környékén" van egy szaki aki tudna neked segíteni szerintem!

ute107 Elküldve: 2012-12-05 13:51 320d Motor

Dewd46 írta:
Basanyi írta: Az autóm ugyanez.A hiba kb.ugyanez.Nekem nagynyomásu üzemanyagpumpa csere után jött elő ez a hiba.A jövő héten megy gépre,remélem utána többet fogok róla tudni.Sziasztok :Basanyi


Üdv.

Beszéltem a szerelővel aki összerakta, elmondása szerint van 2 szelep az adagolóban, azok szoktak felragadni, találkozott már ilyennel. Ki kell tisztítani/cserélni és elvileg ennyi. Ha valóban ez a gond, akkor feltétlen megírom, hogy mi lett a történet vége.


Alapjáratod ingadozik?

Nekem olyan lett egyik napról a másikra, hogy kissé ingadozik az alapjárat, néha (inkább melegen) nehezen indul, és ha egy adott tempóval megyek pl. 90km/h óra 5-ben, és padlógáznál, valójában nem történik semmi. Turbónyomás marad ott ahol áll, fordulat emelkedik mint egy rokkant csiga, fogyasztásmérő max 12-ig megy fel.
Tegnap az érdi emelkedőn vissza kellett kapcsolnom 4-be, hogy haladjak.

Ami érdekes a történetben, hogy 2500 alapjáratot ha lassan eröltetve eléri egy ilyen probléma közben az autó, akkor hirtelen a turbónyomás 1,7-re ugrik, majd a fogyasztásmérő elfekszik és megindul az autó.

Érdekes, mert porlasztók újak, légtömegmérő új, vákuumcsövek újak, turbo tisztítva.

Véleményem szerint adagoló lesz, gépre kellene rakni, de még meghalni sincs időm.

ute107 Elküldve: 2012-12-01 10:07 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

ateszka86 írta:
ervin35 írta:
Matt3er írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok! Légtömegmérő gondom van, a szerelőmnek lenne egy BOSCH 1éves nagyon max 15ezer km futott légtömegmérője 20ezerért ide adná,de azt mondta hogy szoftver kell a kocsira újat rakjon...ami még 14ezer...mások pedig azt mondták nem kell szoftvert frissíteni...ezen most hogy igazodjam el? köszi a segítséget előre is.


és biztos, hogy a légtömegmérőd szar? ha lehúzod a csatiját, akkor nincs hibajelenség?
semmit nem kell elvileg programozni, ha ugyanolyanról van szó, mint ami bele való. ez a behúzás része. olcsón megkecsegtet egy alkatrészt, aztán még x ezerért ezt meg azt kell csinálni rajta....


a teszt kimutatta, de most 7vegen egyik haver légtömegmérőjét berakjuk és megnezzuk akkor mit mutat. Meg kitakaritjuk az egr szelepet is. néztem az unixnal is az enyémbe valot és ott is irta h kell szoftolni...szoval nem tudom. akkro ah ugy van csak modnjam h rakja be és kész hagyja ugy?


A cr-nél biztos kell frissíteni a szoftvert, mikor cseréltem légmennyiségmérőt, utána jobb lett sokkal, de alacsony fordulaton nem húzott úgy, ahogy kellett volna. Feltették az új szoftot és utána tökéletes.


Csaó.Ha facelift előtti a kocsid abban még a régi verziós légtömeg mérő van: BOSCH: 0 928 400 314. Az új verzió BOSCH: 0 928 400 527 és fel kell hozzá programozni! Nekem is fel lett Gyenesdiáson a BMW Divinyi csinálta.De a 14e ft az nagyos sok egy ilyen kis programozásért! Amúgy a Bosch légtömeg mérő dobozában is van egy papír ami azt mondja hogy ha a 314 helyet 527 kerül az autóba programozni kell!


köszi szépen a segítséget! igen,facelift előtti 2001. Az a baj,h ennyiért csinálja meg és nála van a használt légtömegmérő megmerjem venni azt az egy éves max 15 ezret futott BOSCH légtömegmérőt 20ezerért?



Beleugatok.
Nekem facelift előtti van, és az új fajta légtömegmérővel, ami a facelift utániban is van.

Ahogy írták, csak akkor kell "programozni" ha különbözik a szám.


ute107 Elküldve: 2012-11-29 19:33 320d Motor

Golyotajti írta: Szia mindekinek!
Nandori Gabor vagyok, es szeretnem ezuton a megtisztelo segitsegeteket kerni.
Szeretnek en is Bmw-t venni! Annyiban kellen a segitsegetek , hogy milyen motor van a 2002-es ,150 lovas, 320d touring-ban?
Sima konnyen javithato adagolos turbos, sima kuplungos ,,,,
vagy magas nyomasu rendszeres, lenkerekes valtozat??
Es meg arra is kivancsi lennek ha nem vagyok tolakodo, hogy kinek milyen szervizi tapasztalata volt,van ezekkel a tipusokkal kapcsolatban?
Amit jol tudok ,:: Szervieles nelkul NINCS hosszu elettertam a motoraknal.

Nagyon szepen koszonom elore is a megtisztelo valaszotokat , hozzaszolasotokat.

Tisztelttel: Nandori Gabor




136le- adagoló, kettőstömegűvel
150le- cr diesel, szintén kettőstömegűvel.

Szerintem a szerviztapasztalatok eloszlóak!

Nekem bejött a 136Le-s változat, a 150le-t kihagyom, majd talán már csak újabb lesz.

ute107 Elküldve: 2012-11-28 15:17 Heeelp...!

YELLOW írta: mindent gyűjtük, kivéve a büntetési csekket


Yellow! Mostantól ha hülyeséget írsz, én küldök egy 10.000-es csekket!