ute107 fórum hozzászólásai

ute107 Elküldve: 2011-05-05 13:49 Kopog az eleje!!

DnielCool írta: Üdv mindenkinek . Tudna esetleg valaki egy helyett pesten ahol megmondják ,hogy mitől kopog a jobb eleje ? Hogy az csak szilent csere vagy lengőkar is egyben ? Köszönöm segítségeteket. Bmw e46 Touring 320d 2000 .



Lehet hogy csak stabizátor rúd. Ha rossz úton mész és kopog az stab.rúd. Ha kanyarodás közben erős kopogás van rosszabb úton, az már talpas, szóval utóbbi a lengőkar csere.
Szilent általában nem szokott kopogni. Rugdosd meg hátrafelé a kereked és ha nagyon mozog akkor a szilented (is) rossz!

ute107 Elküldve: 2011-05-03 08:58 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: álandóan ezen a tetves neten lógok



Te írtad... de ha nem válaszoltál volna, a kárpit már le is jött volna.

ute107 Elküldve: 2011-05-03 08:47 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
hil!!!

közben már megint nem világos
ugye azt beszéltük, hogy a GM küld egy jelet a vezető oldali ajtónak, nyílik, és ha kinyilt, akkor az küldi vissza a jelet és nyitja a többi ajtót.

na nekem mostanában azt kezdte el, hogy távirányítóval nyitok, és nyilik mind, kivéve a vezetőoldali. de akkor ez ellent mond a korábban felvázoltaknak.

jó lenne tudni, hogy konkrétan, mi mitől függ, hogy megy végbe a nyitási/zárási folyamat, milyen szenzor érzékelő, kapcsoló miért felelős.
már bosszantó, hogy minden variációt megcsinál a zár.
ráadásul ami furcsa, hogy VIn alapján utána néztek az autómnak, ás állítólag 2 évesen 19ezer km-nél volt benne cserélve aktuátor. neten keresve az ajtózár mechanikát hozza.

esetleg valami gondolat?


Yellow!

Szedd szét a vezető oldali ajtót...neked ott valami meg van szorulva a zárszerkezetben. Német és amerikai oldalakat olvasgatva, a GM akkor rossz, ha egyáltalán nem nyilik ki az autó, vagy csak a vezető oldali nyílik ki + a csomagtartó.

Mivel nálad a vezető oldali nem nyit...a többi meg igen, tuti, hogy az ajtódban van elsődlegesen a hiba. Igaz e mellett lehet hibás a GM-ed is. De előbbre jutsz ha szétkapod...

ute107 Elküldve: 2011-04-29 16:59 Ültetés

Alesi írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.


Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?



Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is... Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.

A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.




ute107 Elküldve: 2011-04-29 16:25 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta:
ute107 írta:
Bero írta: Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!


Szerintem nézesd meg...megér annyit.
Merre laksz?


Szolnok-Szandaszőlős


Akkor nem itt laksz!!!

Az egyik modulom most esik át tesztelésen ha van valami érdemleges szólok...

ute107 Elküldve: 2011-04-29 16:24 Ültetés

YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta: Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?


hátul igen, elől nem



Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?

Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.


a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.




Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.

ute107 Elküldve: 2011-04-29 00:33 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bero írta: Hali! Amikor én diagon voltam,kiderült hogy rossz a Ground Modulom! Én olvasgattam ebben a topicban is és máshol is,de általában abból derül ki hogy rossz,hogy az ajtó nem nyílik normálisan a távnyitás stb... Na nekem ez mind működik és jó. Egyedül csak a belső világításom szarakszik néha mégpedig úgy hogy nappal felkapcsol az olvasó lámpa elől de este már nem Elég érdekes,valaki tapasztalt már ilyet ? A lényeg,hogy akkor most ki kell cserélnem az egész GM-t ilyen kis hiba miatt? (engem annyira nem zavar) Vagy elég lenne a hibás relét kicserélnem ? Köszi!


Szerintem nézesd meg...megér annyit.
Merre laksz?

ute107 Elküldve: 2011-04-29 00:10 Autóvásárlás

kempelen írta:
ute107 írta:
Coyote írta:
Ez szerintem is így van. Ha jól szedtem össze az infóimat, az autó 2010 elejétől kereskedésben van, majd egy másikba vándorolt - valószínűleg közben reppentek vissza a kilométerek, a nepper meg feltételezte,hogy aki Ajkán látta talán Sárváron nem lesz ott...


Ajkán hol volt?
Lehet ismerem az autót!!!


Ha jól emlékszem március 25.-e környékén volt fent szintén a használtautón Ajkánál a 8-as út mellett.



MOst nincs róla linketek?

ute107 Elküldve: 2011-04-28 23:03 Autóvásárlás

Coyote írta:
Ez szerintem is így van. Ha jól szedtem össze az infóimat, az autó 2010 elejétől kereskedésben van, majd egy másikba vándorolt - valószínűleg közben reppentek vissza a kilométerek, a nepper meg feltételezte,hogy aki Ajkán látta talán Sárváron nem lesz ott...


Ajkán hol volt?
Lehet ismerem az autót!!!

ute107 Elküldve: 2011-04-27 21:35 Ültetés

gampetibor írta:
Robinson írta:
gampetibor írta: Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem a hozzá értőkhöz hogy 16"-os kerék mellett elfér e a 40/30 ültetés vagy az már nagyon gáz és kell e hozzá cserélni telot vagy bármio mást. 30/20 at akartam de 40/30 at most a 30/20 as árának a feléért tudnék szerezni ezért a kérdés.


mint mondottam, az elféréssel neked ugyan nem lesz gondod 40/30-hoz még szvsz nem kell cserélni telót se mást. annyi, hogy az orra miatt a 40/30 már fekvőrendőrön kacsázós.


Köszi főnök Esetleg még valaki?


Nekem Weitech 60/30 van. Nem gáz...de futóműbeállítósok anyáznak... Kerülgetni nem kell, csak megállni. Illetve a rossz vasúti átjáróknál megállni és átmenni 5km/h-val...

Én 205/55 r16 gumival használom... nézz képet...szerintem van fent...

ute107 Elküldve: 2011-04-15 08:45 Lökhárító

Alesi írta:
Koszonom!

Hat igen, ez romokban van. Elobb talalni kell hozza valakit, aki ossze varazsolja...


Ezt én is néztem, de ha meg is kapnád ingyen, még akkor is drágább lenne, mintha valahol megveszed 50eFt-ért a komplettet.
M_Attilával beszéltem ezzel kapcsolatban, azt mondta, hogy ha ez csak a külső lökös, felejtsem el. Nem éri meg.

ute107 Elküldve: 2011-04-15 08:42 lefújo szelep dizelre

mattisxs írta: Értem, én érdeklődtem Szekszárdon egy Tuning Shopban ott feltűnően olcsó 25e Ft-ot mondtak rá! Nem biztos h akkor ezzel kellene foglalkoznom! De tudnátok nekem ebben segíteni h kihez érdemes fordulni és hogy naggyábol mi az az árkategória, amiről tudja az ember h érdemes foglalkozni vele! Köszönöm Mark
Hori írta:
mattisxs írta: Hello!

SEGÍTSETEK KÉRLEK!
Vásároltam egy 2001-es évjáratú E46 szériás 330xd-t és ebbe szeretnék lefújószelepet szereltetni, vagy hogy megoldható-e egyáltalán?
Ha igen, akkor van-e különbség lefújószelp és lefújószelep közt,vagy milyet érdemes venni?
Kihez lehet fordulni beszereltetés céljából?
Ha meg nem akkor... így jártam! :S



megoldható bele a lefujószelep, leginkább árban meg hangban van közte különbség, az olcsó itt is szar.
olyanhoz érdemes menni venni aki fel is tudja neked progizni és úgy állítja be szelep elektronikáját hogy a motorba ne tegyen kárt
Ami fontos a Benzinesé nem jó bele mert Dieselbe elektromosan vezérelt kell





Így van, csak az elektromosan vezérelt jó. Annak a beszerelése sem egyszerű, de könnyebb mint ha vennél egy 20-25e Ft-at és csak sz*psz vele.Nem éri meg nagyot sem venni, mert azért nincs akkora hely a motortérben, hogy bárhova pakolhassunk, minet egy tdi golf 2-3-ban.

Lehet tudok egy telefonszámot, vagy egy emailt...utána nézek és elküldöm privátban, neki 20d-re szerelték fel.

ute107 Elküldve: 2011-04-09 14:12 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Bero írta: Sziasztok! Eddig még nem ültettem az autóimat,de most eljött az idő Egyenlőre kipróbálom az ültetőrugókat és amint megadja magát a lengéscsillapítóm veszek állíthatót,de addig jó lesz nekem a rugó. Milyen márkát ajánlotok és hol vegyek? (link jó lenne) Mire kell figyelnem ültetésnél? Elől kell jobban ültetni és hátul kevésbe? Nekem olyan 35-40es ültetés elég lenne! Köszi!


Nekem 60mm van elöl. Az már sok. Weitech rugóval szerintem tökéletes. Sokan esküdnek az FK-ra és a H&R-re.
Ahogy írtad elöl jobban, hátul kevésbé. És hidd el a lengéscsillapítók hamar megadják majd magukat.
Én 6 hengereshez való "M"-es gátlókat tettem be. Komfortérzet minimálisat romlott.

ute107 Elküldve: 2011-04-09 14:07 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
rendelünk relét? mindenképp szólj, ha rendelsz. én nem értek az ebay-hez, szal...


Persze.

Most elküldöm a GM-et először laborban megvizsgáltatom. Van egy hely ahol sok jót ígértek. Ha ott tudnak, ők rendelnek. Értesíteni foglak.

ÜDv.

ute107 Elküldve: 2011-04-09 10:22 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

jajj nem érted mire gondolok...
ha kulccsal manuálisan nyitom a zárat, akkor elvileg nincs köze a GM-hez... vagy van akkor is? hogy amikor nyitok, akkor a vez.oldali zárszerkezet küld vissza jelet a GM-nek és csak azután nyitja a többit?
mert most már kezdem nem érteni


Ha kulcsal nyitod, akkor is dolgozik a GM. Pontosan, ahogy írod! Nagyon el van bonyolítva.



nah így akkor már világos!!!

danke!


Akkor már én is kezdem érteni...
Ha kulccsal nyitok, csak a vezető oldali ajtó nyílik a többi nem... tehát nálam a GM rossz.

De itt nálam azt is orvosolni kellene, hogy miért szorul minimálisan a vezető oldali zár, mivel kulccsal való nyitáskor néha-néha csak félig emelkedik ki a pöcök!


Lehet nálam a mind a kettő hiba egyszerre jelent meg.

Üdv.