Alesi írta:
ute107 írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Alesi írta:
Egy 50/30 mm-es Vogtland rugo szerintetek elmegy a gyári lengéscsillapítókkal?
hátul igen, elől nem
Hmm, és ez a gyakorlatban mit jelent? Hamarabb tönkre mennek a gátlók?
Nem sokat járok mostanság az autóval, és ha nem muszáj nem azonnal cserélném a csillapítókat is.
a gátló egy dolog, de mivel így meg lesz ültetve kisebb útja lesz, és mivel puhább, ezért gyanúsan oda fogod koppantani a telót. a másik a kutyacsont. és inkább ez a nagyobb probléma. mivel erre fog nagy teher nehezedni, valszeg el is törhet, a futóműgeometriának sem tezs jót, folyamatos feszülésben lesz. 40-45mmm ültetés és felette, mindenképp cserélni kell rövidebbre.
Hmm...mi törik el?! A kutyacsont?! Nem fog eltörni max. hamarabb tönkremegy a gömbfej része... Egyébként semmi gond csak a teló valóban lekoppanhat...és akkor KO.
40mm-nél még a gyári lengéscsillapító elmegy...de ajánlott már ott is a speciális.
A 6 hengereseké 30 mm-el rövidebb...az az igazi.
Értem. És kb. milyen áron van a 6 hengeres csillapítója? Másik kérdés: elég lenne elől cserénem rövidebbre és keményebbre a gátlókat, vagy inkább mindet a jó kanyarstabilitás érdekében?
Nekem elöl Weitech 60mm rugó + 6 hengeres M-tech telók, hátul 6 hengeres M-tech telók gyári rugóval. Nekem teljesen tökéletes, mind a mentestabilitás, mind komfortérzeti oldalon. És mindamellett szép is...
Hátsót ha cseréled és lejjebb "rakod" és keményebb lesz...túlságosan kemény lesz, mivel a hátsó futómű keménységét érzed a legjobban az utastérben.
A Weitech rugó + csillapító eladóvá válik, mert váltok teljesen új H&R-re.